oke dan maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef Pheno het volgende:
Dus als je even edit heb je de nieuwe versie cali
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef Pheno het volgende:
Want zo ben ik, niet dat koffiemodverzaakMPG gedoe
De koffiemodtitel is hij niet waardigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:42 schreef Klonk het volgende:
moet ik MPG even gaan slaan ?
niet vrolijk en blijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:45 schreef OA het volgende:
Dat valt reuze mee...
Ik ga zo naar huis. Ben zo ziek als een hond
Mijn hond was nooit ziek?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:45 schreef OA het volgende:
Dat valt reuze mee...
Ik ga zo naar huis. Ben zo ziek als een hond
quote:Zeven mannen ziek na eten van blaasvistestikels
Blaasvis eten blijkt niet zonder risico's.
Zeven Japanners zijn ernstig ziek geworden na het eten van blaasvistestikels. Dit incident doet de controverse rond de gevaarlijke delicatesse weer oplaaien.
Verlamd
De slachtoffers aten gisteravond rauw vlees en de blaasviskloten - ook bekend als shirako - in een restaurant in Tsuruoka. Ze werden onwel en vertoonden verlammingsverschijnselen. De hele groep werd overgebracht naar het ziekenhuis. Eén van hen is in kritieke toestand. De slachtoffers zijn tussen 61 en 69 jaar.
Restaurateur ondervraagd
Het restaurant had geen vergunning om blaasvis te serveren. De vis bevat giftige stoffen die dodelijk kunnen zijn. De uitbater wordt ondervraagd door de politie. Hij wordt verdacht van nalatigheid.
Vergunning
Om ongelukken te vermijden mogen enkel koks met een speciale licentie de blaasvis bereiden. In 2002 zijn zes mensen gestorven aan blaasvisvergiftiging. Elk jaar eist het gastronomische hoogstandje gemiddeld drie mensenlevens in Japan. (eb)
Die vertalingquote:
tja... tis net als rusisch roulette he... soms gaat het verkeerdquote:
Dank!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef Californium het volgende:
[..]
niet vrolijk en blij
erop dan maar
![]()
Kuthondquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn hond was nooit ziek?
Beterschap!
Hte is trouwens fugu shirako...shirako zelf zijn de testikels, maar fugu is de kogelvis (blaasvisquote:
Maar is het ook lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hte is trouwens fugu shirako...shirako zelf zijn de testikels, maar fugu is de kogelvis (blaasvis).
Het is...apart....quote:
Ik ken alleen de term kogelvis.. blaasvis nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hte is trouwens fugu shirako...shirako zelf zijn de testikels, maar fugu is de kogelvis (blaasvis).
Ik kan niet wachten om weer in tokio naar de vismarkt te gaan. Ik heb de route al opgezocht vanuit het hotel. Vis als ontbijtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb ooit in een restaurant gegeten dat Fugu heet. Het eten was al niet lekker, dus die Fugu (wat ze niet serveerden) zal ook wel tegenvallen dan
Verse tonijn en zwaardvisquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om weer in tokio naar de vismarkt te gaan. Ik heb de route al opgezocht vanuit het hotel. Vis als ontbijt
zover ik weet nietquote:
Alles kan hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Californium het volgende:
[..]
zover ik weet nieten is dat behoorlijk onmogelijk
_!
klopt.. maar dit zou wel heel erg apart zijnquote:
Maria californiumquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt.. maar dit zou wel heel erg apart zijn
Waar moet ik zijn?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef Muck het volgende:
Zo, als de taart die in de oven staat net zo lekker smaakt als ie ruikt, ben ik een gelukkig mens
Als het niet rekt scheurt het wel, dus gaan ervoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, toch nog even thuis tussen het shoppen en het uitgaan door. Had teveel spullen om mee te nemen de club in vanavond, dus dan maar 'eventjes' heen en weer (3 uur in totaal). Het leed werd zonet verzacht door een schoolmeisje (15 jaar mag ook hier niet) dat een heel gesprek aan ging.
Niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt.. maar dit zou wel heel erg apart zijn
Om je kwartet op te slaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Zo maar weer richting de bank
ik dacht net aan jouquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, toch nog even thuis tussen het shoppen en het uitgaan door. Had teveel spullen om mee te nemen de club in vanavond, dus dan maar 'eventjes' heen en weer (3 uur in totaal). Het leed werd zonet verzacht door een schoolmeisje (15 jaar mag ook hier niet) dat een heel gesprek aan ging.
Didamquote:
Kom je vanavond een stuk brengen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef Muck het volgende:
Zo, als de taart die in de oven staat net zo lekker smaakt als ie ruikt, ben ik een gelukkig mens
Arme magnetronquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, eitje in de magnetron gedaan.
Jij durft ook het land al niet uit?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je vanavond een stuk brengen?.
lekkahquote:
kom maar halenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je vanavond een stuk brengen?.
quote:
Nee hoor. Ik heb een kooktooltje waardoor je eitjes in de magnetron kan koken.quote:
Ze vroeg mijn telefoonnummer (doen ze wel vaker, of voor de lol om op school te laten zien of om genaaid te worden) maar heb ik niet gegeven. Eerst willen ze beltegoed, dan uit eten, dan met de taxi naar een duur hotel en dan misschien .... nee, je kunt hier voor je gemak beter een gewoon hoertje oppikken ergens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het niet rekt scheurt het wel, dus gaan ervoor
Ach ja, de meeste soa's kunnen ze hier wel wegwerken voor jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
dit klinkt wel fout nu ik het teruglees
Luiheid dient de pinguinquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een kooktooltje waardoor je eitjes in de magnetron kan koken.
In de vorm van een kuiken
indahquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat brengt geluk!
hoi Muckepuck
15jarige schoolmeisjes hebben geen SOA's.. althans dat denkt men hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, de meeste soa's kunnen ze hier wel wegwerken voor je
en als ie klaar is roept ie kukeleku?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een kooktooltje waardoor je eitjes in de magnetron kan koken.
In de vorm van een kuiken
6 minuten, prima hardgekookt eitje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet te lang, want dan ontploft ie.
Nee, dan piept de magnetron.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als ie klaar is roept ie kukeleku?
Heb je een kuiken wel eens kukeleku horen doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als ie klaar is roept ie kukeleku?
Degene die jij zo in de bus tegenkomt welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
15jarige schoolmeisjes hebben geen SOA's.. althans dat denkt men hier
Maar om nou voor een SOA helemaal naar Nederland te vliegen.. nah dan hier maar wat rotzooi-antibiotica slikken
jij bent overduidelijk nog niet in Indonesie geweest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je een kuiken wel eens kukeleku horen doen?
Kuikens met een SOA?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent overduidelijk nog niet in Indonesie geweest.
kut, dan had ik het toch gewoon moeten doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Degene die jij zo in de bus tegenkomt wel
quote:Geen pinguïnborst meer op menu in Antarctica
Verse zeehondhersenen, pinguïnborst, gegrilde aalscholver of een omelet van pinguïneieren. Het waren ooit delicatessen die wel eens op het menu stonden in onderzoeksstations op Antarctica. Tegenwoordig worden ze vervangen door geïmporteerde diepvriesmaaltijden.
Hondenvoedsel
"We zijn afhankelijk van wat we in de voorraadkast hebben", zegt Alan Sherwood, chef-kok van de Britse basis Rothera, aan Reuters. Slechts twee keer per jaar brengt een schip vers voedsel voor het personeel van de basis. Dat gebeurt in december en maart. Soms komt er ook eens een vlucht uit Chili langs. Een pact uit 1959 noemt Antarctica een natuurreservaat waar vrede en wetenschap centraal staan. De onderzoekers zijn daarom door de jaren heen gestopt met het eten van het plaatselijke wild. Tot 1994 werden zelfs zeehonden geschoten als hondenvoedsel, maar vijftien jaar geleden zijn honden verboden op Antarctica.
Kookboek
Een kookboek op de basis is wat overblijft van de keuken van de Zuidpool. "Zeehondhersenen zijn een delicatesse waar iedereen van genoot", schrijft een voormalige kok in het boek. Ook aalscholvers waren zeer gewenst in de keuken van de man. "Als u er eentje ziet, sla hem neer. Het is vette vogel met vlees voor zeker zes personen", stelt hij. Jonge pinguïns zijn volgens het kookboek het lekkerst. Het vlees zou een visachtige versie van kip zijn.
De huidige stations beschikken over gigantische diepvriezers, want soms kunnen tot honderd mensen in een basis verblijven. Op de menukaart staan diverse soepen, kip, vis en een ruime keuze aan slaatjes. (gb)
Die kut had je moeten doen jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kut, dan had ik het toch gewoon moeten doen.
zeg, wat is dat nou? Ga je in je eentje kwartetten?quote:
Doe je mee?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zeg, wat is dat nou? Ga je in je eentje kwartetten?
Zo kom je nooit ergens hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
krijg al medelijden met het meiske als ik eraan denk..
Iekquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hij belt me vrijdagquote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hij belt me vrijdagIk heb er een goed gevoel over in elk geval, maar weet verder nog niks... Hij zat, tijdens het gesprek een lijstje te maken met allemaal plusjes en minnetjes, eind van het gesprek had ik 5 plusjes en 1 minnetje, toch maar even naar gevraagd, ik ben niet nieuwsgierig ofzo
Maar dat ene minnetje was dat ik geen branche ervaring heb. De plusjes waren onderandere enthousiasme, verkoop ervaring, spontaniteit en dat ik direct kan beginnen
Branche-ervaring is te leren, dus dat zal geen grote min zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hij belt me vrijdagIk heb er een goed gevoel over in elk geval, maar weet verder nog niks... Hij zat, tijdens het gesprek een lijstje te maken met allemaal plusjes en minnetjes, eind van het gesprek had ik 5 plusjes en 1 minnetje, toch maar even naar gevraagd, ik ben niet nieuwsgierig ofzo
Maar dat ene minnetje was dat ik geen branche ervaring heb. De plusjes waren onderandere enthousiasme, verkoop ervaring, spontaniteit en dat ik direct kan beginnen
Geen probleem in dit geval. Ik heb kennissen met een dochter van die leeftijd, dergelijke dingen zijn gewoon niet te aanvaarden. Verder zal het me een zorg zijn als er iemand een hoertje van 18 oppikt ergens, zo eerlijk ben ik ook wel.quote:
Toppie, nu maar hopen dat je de baan hebtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hij gaf zelf ook al aan dat dat wel te leren is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Branche-ervaring is te leren, dus dat zal geen grote min zijn.
En met zoveel plussen zou hij gek zijn om je niet aan te nemen, natuurlijk.
Even zoekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:09 schreef DR34M3R het volgende:Heb jij voor mij in de categorie blauw "Klonk" ?
En vogels? of kun je me dan alsnog niet verzorgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij gaf zelf ook al aan dat dat wel te leren is.
Overigens heeft ie me ook even uitgelegd over de opleiding die ze me willen laten volgen als ik word aangenomen, het gaat om 3 blokken van 8 weken, 1 blok kat en hond, 1 blok knaagdieren, en 1 blok diergeneesmiddelen enzo![]()
Ik wil het! Ik wil het! Ik wil het!
Babi pangang.quote:
Die kaart daar, naast dat appeltje!quote:
Whehehehehehe, p0wnedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
Indah
gaat ut?
http://www.spitsnieuws.nl(...)ler_neergeknald.html
Uit bovenstaande post mag je afleiden dat ik geen medelijden heb en het toejuich.quote:
Verkeerde landquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
Indah
gaat ut?
sssssstquote:
Alle games moeten verboden wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:
Creche-Moordenaar Dendermonde speelde games
Daar hebben we het al, alle bron van het kwaad!
Ow, dan moet ik binnenkort dus ook een massamoord plegen. Anders klopt het niet meerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:
Creche-Moordenaar Dendermonde speelde games
Daar hebben we het al, alle bron van het kwaad!
Vogels heb ik m niet over gehoord neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
En vogels? of kun je me dan alsnog niet verzorgen?
Ik laat de duiven zijn auto wel onderschijten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vogels heb ik m niet over gehoord neeSorry Ph
Doe maar jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik laat de duiven zijn auto wel onderschijten.
Kom niet zo vaak in Thailand. Sterker nog, ben ooit eens op het vliegveld geweest daar en dat was het.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
Indah
gaat ut?
Gefeliciteerd Ph!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
Ph, wat leuk om te lezen dat je getrouwd bent
http://www.telegraaf.nl/b(...)even_ja-woord__.html
Ik was al getrouwd?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
Ph, wat leuk om te lezen dat je getrouwd bent
http://www.telegraaf.nl/b(...)even_ja-woord__.html
anders ik wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit bovenstaande post mag je afleiden dat ik geen medelijden heb en het toejuich.
Volgens mij mag een harem hier nog steeds nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alsof dat tegenwoordig nog wat uit maakt
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kom niet zo vaak in Thailand. Sterker nog, ben ooit eens op het vliegveld geweest daar en dat was het.
mogen is iets anders als doen. Ik mag hier ook niet naar de hoeren of schoolmeisjes uitwonen.. eeh ooh wacht. verkeerd voorbeeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij mag een harem hier nog steeds niet
Maar dit jaar ga ik er wel een paar dagen heen denk ik, als ik mijn vakantie in Nederland er weer op heb zitten. En zelfs die is nog niet geboekt.quote:
Met een man?quote:
Long time no see...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik dacht dat Ph achter vrouwtjespinguins aanzat!
En hoi
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mogen is iets anders als doen. Ik mag hier ook niet naar de hoeren of schoolmeisjes uitwonen.. eeh ooh wacht. verkeerd voorbeeld.
Seizoen is begonnen en ben lekker druk hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met een man?
[..]
Long time no see...
Volgens mij sta je al met 1 been binnen daar!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij gaf zelf ook al aan dat dat wel te leren is.
Overigens heeft ie me ook even uitgelegd over de opleiding die ze me willen laten volgen als ik word aangenomen, het gaat om 3 blokken van 8 weken, 1 blok kat en hond, 1 blok knaagdieren, en 1 blok diergeneesmiddelen enzo![]()
Ik wil het! Ik wil het! Ik wil het!
Ik hoop t!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij sta je al met 1 been binnen daar!
Heb je niet iemand nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Seizoen is begonnen en ben lekker druk hierMaar ik spiek nog regelmatig mee hoor
Ik wil ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen als een kennis met een 15-jarig schoolmeisje ligt te krikken?
Dan hoop ik voor die kennis dat hij heel hard kan rennenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen als een kennis met een 15-jarig schoolmeisje ligt te krikken?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je niet iemand nodig![]()
Ik ben nog steeds op zoek naar werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik dacht dat je wat gevonden had toen ik nog actief aan het meespammen was
Ze zoeken hier wel een manager met ingang van april om mij te vervangenIs je duits een beetje in orde?
![]()
Ik heb trouwens zin in erwtensoep
mn duits is verwaterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb het wel ooit gesproken ja
Mja als je het niet meer gebruikt.....
wat ga jij in april doen dan? weer terug naar NL?In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Sinds ik weet dat ik meer Duits moet praten in mijn nieuwe baan ben ik het weer aan het ophalen.. en het is best leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn duits is verwaterd
wat ga jij in april doen dan? weer terug naar NL?
Ik weet ook dat als ik het weer gebruik, het wel weer goed komt..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat ik meer Duits moet praten in mijn nieuwe baan ben ik het weer aan het ophalen.. en het is best leuk eigenlijkdie stomme naamvallen daargelaten
Sollicitatiebrieven naar gm @ gasthof streepje zillertal punt atquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn duits is verwaterd
wat ga jij in april doen dan? weer terug naar NL?
brief in het nederlandz?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sollicitatiebrieven naar gm @ gasthof streepje zillertal punt at![]()
Ik ga de hele maand mei op vakantie naar Nederland en dan weer naar een ander continent
Ik mis jou altijdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jullie me missen ben ik even de PC aan het herinstalleren
Ja, de eigenaren zijn ook Nederlands en willen een Nederlandse opvolgerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
brief in het nederlandz?
die z dee ik expres![]()
Windows Vista FTWquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jullie me missen ben ik even de PC aan het herinstalleren
Alright.. dan ga ik vanavond eens een briefje opstellenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja, de eigenaren zijn ook Nederlands en willen een Nederlandse opvolger
De job komt samen met een KapiteinGasthofFokAccountquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alright.. dan ga ik vanavond eens een briefje opstellen
Eens even thuis kletsen ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De job komt samen met een KapiteinGasthofFokAccount
Ben benieuwd!
Binnen 2 uur na aanschaf van mijn laptop kon ik Vista opnieuw installeren. Vista kan niet omgaan met bepaalde software en verkloot zichzelf dan, namelijk.quote:
Het is wel leuk om af en toe te kunnen fokken hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eens even thuis kletsen ook
Dat fok-account boeit me niet
Heb liever geen tijd voor fok
Vista heeft mij naar Apple verdrevenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnen 2 uur na aanschaf van mijn laptop kon ik Vista opnieuw installeren. Vista kan niet omgaan met bepaalde software en verkloot zichzelf dan, namelijk.
Af en toe ja.....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is wel leuk om af en toe te kunnen fokken hoorEn dat account hoort er nu eenmaal bij
Ik ga dan wel over naar een CaptainVegas account ofzo..
[..]
Vista heeft mij naar Apple verdreven
Was ook niet gemeend positief ofzow
Ah bahquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waaro die kennis dan antwoordt: triootje dan!
Dan is het goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is wel leuk om af en toe te kunnen fokken hoorEn dat account hoort er nu eenmaal bij
Ik ga dan wel over naar een CaptainVegas account ofzo..
[..]
Vista heeft mij naar Apple verdreven
Was ook niet gemeend positief ofzow
Verdoemd zij de man die enkel zijn vleesch'lijke lusten na zal jagenquote:
Ik heb windows begraven.. blijf nu lekker op Apple. Was ff wennen maar bevalt me nu meer dan goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ik had ook het liefst XP weer op de laptop gezet, maar ik heb geen losse cd met drivers. Alleen eentje die Vista inclusief laptopdrivers installeert.
heul hard jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor die kennis dat hij heel hard kan rennen![]()
Maar ik lachte om hoe je het zei
Vandaag een nieuw macje gekochtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb windows begraven.. blijf nu lekker op Apple. Was ff wennen maar bevalt me nu meer dan goed
Doe mij maar een enkeltje verdoemenis dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verdoemd zij de man die enkel zijn vleesch'lijke lusten na zal jagen
Handig he, die BTW vrije dagen van MMquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe mij maar een enkeltje verdoemenis dan.
Die niet BTW vrij zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Handig he, die BTW vrije dagen van MM
Waarheid? Ja, die geloofsidioot zie ik ook wel eens voorbij komen.. het is trouwens WAARHEID, zodat het goed opvalt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik ben stiekem fan van Waarheid op de FP
Hoewel ik waarschijnlijk ook naar de verdoemenis gaGewoon zorgen dat het het waard was dan maar he
Rekt het niet dan scheurt het wel. Of zoals die B artiest (bernalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar het schoolmeisje dat gesandwiched wordt is wel 15 he...
Het is je gegundquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die niet BTW vrij zijnDus nog meer korting voor mij
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel. Of zoals die B artiest (bernal) hier ooit zei: hoe dichter bij de nul, des te strakker om de lul.
Maar Jody Bernal is toch Jody Anaal, dus dat zit altijd strak om de lulquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel. Of zoals die B artiest (bernal) hier ooit zei: hoe dichter bij de nul, des te strakker om de lul.
Niet als hij het met zo'n hol vat als Terror Jaap doet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Jody Bernal is toch Jody Anaal, dus dat zit altijd strak om de lul![]()
Goed punt.quote:
Sterkte daar mee jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar het schoolmeisje dat gesandwiched wordt is wel 15 he...
Remind me weg te blijven op vrijdagmiddag....quote:
Nee, juist nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Remind me weg te blijven op vrijdagmiddag....
Nou ja, eerst maar gaan vergaderen dan...quote:
Gedraag je hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, eerst maar gaan vergaderen dan...
Je droomt nu over een Dreamer die anaal uitgewoond wordt door Jody Bernal?quote:
Ja, ik wel. Ik heb mezelf opgedragen het Apple pakje nog niet te openen en eerst mijn werkverplichtingen af te maken! En het gaat me lukkenquote:
Zeg dat jij op jonge homo's valt prima. Maar laat mij daar buitenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je droomt nu over een Dreamer die anaal uitgewoond wordt door Jody Bernal?
Ik vind het knapquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Ik heb mezelf opgedragen het Apple pakje nog niet te openen en eerst mijn werkverplichtingen af te maken! En het gaat me lukken
Discipline
Dezelfde discipline die ervoor zorgt dat je werkverplichtingen vertraging oplopen door FOK!?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Ik heb mezelf opgedragen het Apple pakje nog niet te openen en eerst mijn werkverplichtingen af te maken! En het gaat me lukken
Discipline
Zie je hoe erg hij zichzelf test man?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dezelfde discipline die ervoor zorgt dat je werkverplichtingen vertraging oplopen door FOK!?.
Ik heb mezelf nog niet kunnen betrappen op gay pr0n. Maar ja, als ik nu weer een tettenpost maak krijg ik een FlashNote.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dat jij op jonge homo's valt prima. Maar laat mij daar buiten
Ben alweer klaarquote:
Nee hoor, jboss is nog aan het deployen. Dan kan ik niet eens wat doen, als ik de code zou aanpassen krijg ik pas echt gedonder tijdens het testenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dezelfde discipline die ervoor zorgt dat je werkverplichtingen vertraging oplopen door FOK!?.
Wat is er met jou aan de hand vandaag?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je droomt nu over een Dreamer die anaal uitgewoond wordt door Jody Bernal?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dat jij op jonge homo's valt prima. Maar laat mij daar buiten
Wedden dat je het niet vol houdt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Discipline
Hulp nodig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog niet kunnen betrappen op gay pr0n. Maar ja, als ik nu weer een tettenpost maak krijg ik een FlashNote.
met de gay p0rn?quote:
Met tetten? Graagquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Goedzoquote:
Ik zit aan de bananenmelkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
GoedzoDan drink ik mijn thee alleen op hoor, het kost veel te veel moeite om het te maken
Klinkt viesquote:
Ik heb aardbeien thee uit een pannetjequote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb aardbeien thee uit een pannetje
gemaakt in een pannetjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]uit een pannetje? Uit een glas drink handiger hoor
Dat stond er niet hequote:
Het kan inderdaad maar het kost meer tijd dan ik gewend benquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat stond er niet he
Maar kan toch, maken in een pannetje
een diploma?quote:
jah... maar dat maakte mijn cv toch wel duidelijk?quote:
Waarom doe je het dan zo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Het kan inderdaad maar het kost meer tijd dan ik gewend ben
Een diploma op een bepaald niveau zelfsquote:
omdat waterkoker is doodquote:
Blijkbaar niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
jah... maar dat maakte mijn cv toch wel duidelijk?
quote:
* Fha barst in tranen uitquote:
quote:
IK BLIJF!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
OMG... we komen er net achter dat ik nr 31 ben binnen F&A binnen 6 jaar die vertrekt hier... 33 eigenlijk als je die 2 meetelt die er ook bij hingen maar niet direct op de afdeling zaten.. en de volgende vertrekt over 2 weken.
Een verloop van 5,6 personen per jaar.. bijna iedere 2 maanden een ander gemiddeld. Sniegoet...
Dus nu blijf je toch maar wel?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
OMG... we komen er net achter dat ik nr 31 ben binnen F&A binnen 6 jaar die vertrekt hier... 33 eigenlijk als je die 2 meetelt die er ook bij hingen maar niet direct op de afdeling zaten.. en de volgende vertrekt over 2 weken.
Een verloop van 5,6 personen per jaar.. bijna iedere 2 maanden een ander gemiddeld. Sniegoet...
Gaat goed daarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
Daar wil ik nog wel een weddenschap op afsluiten met je...quote:
Echt niet!quote:
Waarom dan? Als ik het zo hoor moet je rennen juistquote:
egnie!quote:
Ik wed niet met gekken en slechtzingenden!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar wil ik nog wel een weddenschap op afsluiten met je...
Heb je al een diploma op master/doctoraal niveau dan?quote:
Ik ben niet slechtzingendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wed niet met gekken en slechtzingenden!
ben in juli bachelor of sciencequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je al een diploma op master/doctoraal niveau dan?
Dus geen graduate degreequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Californium het volgende:
[..]
ben in juli bachelor of science
daarom snap ik het dus niet..... verder wil ik een PhD gaan doen... dus postdoctoral WIL ik juist halen... en verder is het geen must in UK om een Master te hebbenquote:
Ik weet niet hoe en wat he, net alleen opgezocht wat ze met een graduate degree bedoelenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef Californium het volgende:
[..]
daarom snap ik het dus niet..... verder wil ik een PhD gaan doen... dus postdoctoral WIL ik juist halen... en verder is het geen must in UK om een Master te hebben
wooohooquote:
Dan ga je niet ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... Ik moet zo uit eten met een vriend van me, maar ik heb eigenlijk geen zin
Ik ga wel in jouw plaatsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:08 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... Ik moet zo uit eten met een vriend van me, maar ik heb eigenlijk geen zin
O hahaa..... nou dan weet jij net zoveel als mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe en wat he, net alleen opgezocht wat ze met een graduate degree bedoelen
Dat stond er helemaal niet aanstellerquote:
Jep, hij betaaldquote:
Kan ik niet makenquote:
die heb ik dan weer niet... beetje onnutig om nu nog te gaan halenquote:
Weheh truequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet... beetje onnutig om nu nog te gaan halen![]()
Bachelor of science is nog een paar maanden
owww.....uiteindelijk kom jij er ook hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheh true![]()
Ik hopelijk eindelijk mijn P over een paar maanden
Als het goed is heb ik binnen 2 maanden ook mijn bachelor, maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet... beetje onnutig om nu nog te gaan halen![]()
Bachelor of science is nog een paar maanden
Wel. Je zong net nog heel vals dat je heupen nooit logen!quote:
vast welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:11 schreef Californium het volgende:
[..]
owww.....uiteindelijk kom jij er ook hoor
ik ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel. Je zong net nog heel vals dat je heupen nooit logen!
Ik heb vorig jaar ergens het getuigschrift ervan gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef Aarti het volgende:
Je P bestaat toch niet meer?
quote:
Andere keer oke?quote:
Goed! Ik heb er een goed gevoel over in ieder gevalquote:
Hoi Fles! Ik ga vanavond een fotootje voor je maken! Heb net een nieuwe camera, en ga straks eten bij dat stationnetje om de hoekquote:
Okquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Andere keer oke?Anders heb ik nu echt veel te weinig namelijk hahaha
En jij gaat toch lekker uit eten joh
Wat raar, ze zeggen altijd dat ze opstarten met de preferred user settings?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog niet helemaal naar wens natuurlijk, maar er wordt aan gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |