quote:
quote:
quote:
quote:
Hij belt me vrijdagquote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hij belt me vrijdagIk heb er een goed gevoel over in elk geval, maar weet verder nog niks... Hij zat, tijdens het gesprek een lijstje te maken met allemaal plusjes en minnetjes, eind van het gesprek had ik 5 plusjes en 1 minnetje, toch maar even naar gevraagd, ik ben niet nieuwsgierig ofzo
Maar dat ene minnetje was dat ik geen branche ervaring heb. De plusjes waren onderandere enthousiasme, verkoop ervaring, spontaniteit en dat ik direct kan beginnen
Branche-ervaring is te leren, dus dat zal geen grote min zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hij belt me vrijdagIk heb er een goed gevoel over in elk geval, maar weet verder nog niks... Hij zat, tijdens het gesprek een lijstje te maken met allemaal plusjes en minnetjes, eind van het gesprek had ik 5 plusjes en 1 minnetje, toch maar even naar gevraagd, ik ben niet nieuwsgierig ofzo
Maar dat ene minnetje was dat ik geen branche ervaring heb. De plusjes waren onderandere enthousiasme, verkoop ervaring, spontaniteit en dat ik direct kan beginnen
Geen probleem in dit geval. Ik heb kennissen met een dochter van die leeftijd, dergelijke dingen zijn gewoon niet te aanvaarden. Verder zal het me een zorg zijn als er iemand een hoertje van 18 oppikt ergens, zo eerlijk ben ik ook wel.quote:
Toppie, nu maar hopen dat je de baan hebtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hij gaf zelf ook al aan dat dat wel te leren is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Branche-ervaring is te leren, dus dat zal geen grote min zijn.
En met zoveel plussen zou hij gek zijn om je niet aan te nemen, natuurlijk.
Even zoekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:09 schreef DR34M3R het volgende:Heb jij voor mij in de categorie blauw "Klonk" ?
En vogels? of kun je me dan alsnog niet verzorgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij gaf zelf ook al aan dat dat wel te leren is.
Overigens heeft ie me ook even uitgelegd over de opleiding die ze me willen laten volgen als ik word aangenomen, het gaat om 3 blokken van 8 weken, 1 blok kat en hond, 1 blok knaagdieren, en 1 blok diergeneesmiddelen enzo![]()
Ik wil het! Ik wil het! Ik wil het!
Babi pangang.quote:
Die kaart daar, naast dat appeltje!quote:
Whehehehehehe, p0wnedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
Indah
gaat ut?
http://www.spitsnieuws.nl(...)ler_neergeknald.html
Uit bovenstaande post mag je afleiden dat ik geen medelijden heb en het toejuich.quote:
Verkeerde landquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
Indah
gaat ut?
sssssstquote:
Alle games moeten verboden wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:
Creche-Moordenaar Dendermonde speelde games
Daar hebben we het al, alle bron van het kwaad!
Ow, dan moet ik binnenkort dus ook een massamoord plegen. Anders klopt het niet meerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:
Creche-Moordenaar Dendermonde speelde games
Daar hebben we het al, alle bron van het kwaad!
Vogels heb ik m niet over gehoord neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
En vogels? of kun je me dan alsnog niet verzorgen?
Ik laat de duiven zijn auto wel onderschijten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vogels heb ik m niet over gehoord neeSorry Ph
Doe maar jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik laat de duiven zijn auto wel onderschijten.
Kom niet zo vaak in Thailand. Sterker nog, ben ooit eens op het vliegveld geweest daar en dat was het.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
Indah
gaat ut?
Gefeliciteerd Ph!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
Ph, wat leuk om te lezen dat je getrouwd bent
http://www.telegraaf.nl/b(...)even_ja-woord__.html
Ik was al getrouwd?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
Ph, wat leuk om te lezen dat je getrouwd bent
http://www.telegraaf.nl/b(...)even_ja-woord__.html
anders ik wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit bovenstaande post mag je afleiden dat ik geen medelijden heb en het toejuich.
Volgens mij mag een harem hier nog steeds nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alsof dat tegenwoordig nog wat uit maakt
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kom niet zo vaak in Thailand. Sterker nog, ben ooit eens op het vliegveld geweest daar en dat was het.
mogen is iets anders als doen. Ik mag hier ook niet naar de hoeren of schoolmeisjes uitwonen.. eeh ooh wacht. verkeerd voorbeeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij mag een harem hier nog steeds niet
Jij oude snoepertquote:
Thailand is anders welquote:
Maar dit jaar ga ik er wel een paar dagen heen denk ik, als ik mijn vakantie in Nederland er weer op heb zitten. En zelfs die is nog niet geboekt.quote:
Met een man?quote:
Long time no see...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik dacht dat Ph achter vrouwtjespinguins aanzat!
En hoi
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mogen is iets anders als doen. Ik mag hier ook niet naar de hoeren of schoolmeisjes uitwonen.. eeh ooh wacht. verkeerd voorbeeld.
Seizoen is begonnen en ben lekker druk hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met een man?
[..]
Long time no see...
Volgens mij sta je al met 1 been binnen daar!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij gaf zelf ook al aan dat dat wel te leren is.
Overigens heeft ie me ook even uitgelegd over de opleiding die ze me willen laten volgen als ik word aangenomen, het gaat om 3 blokken van 8 weken, 1 blok kat en hond, 1 blok knaagdieren, en 1 blok diergeneesmiddelen enzo![]()
Ik wil het! Ik wil het! Ik wil het!
Ik hoop t!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij sta je al met 1 been binnen daar!
Heb je niet iemand nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Seizoen is begonnen en ben lekker druk hierMaar ik spiek nog regelmatig mee hoor
Ik wil ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen als een kennis met een 15-jarig schoolmeisje ligt te krikken?
Dan hoop ik voor die kennis dat hij heel hard kan rennenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen als een kennis met een 15-jarig schoolmeisje ligt te krikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |