Doe mij maar een enkeltje verdoemenis dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verdoemd zij de man die enkel zijn vleesch'lijke lusten na zal jagen
Handig he, die BTW vrije dagen van MMquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe mij maar een enkeltje verdoemenis dan.
Die niet BTW vrij zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Handig he, die BTW vrije dagen van MM
Waarheid? Ja, die geloofsidioot zie ik ook wel eens voorbij komen.. het is trouwens WAARHEID, zodat het goed opvalt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik ben stiekem fan van Waarheid op de FP
Hoewel ik waarschijnlijk ook naar de verdoemenis gaGewoon zorgen dat het het waard was dan maar he
Rekt het niet dan scheurt het wel. Of zoals die B artiest (bernalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar het schoolmeisje dat gesandwiched wordt is wel 15 he...
Het is je gegundquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die niet BTW vrij zijnDus nog meer korting voor mij
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel. Of zoals die B artiest (bernal) hier ooit zei: hoe dichter bij de nul, des te strakker om de lul.
Maar Jody Bernal is toch Jody Anaal, dus dat zit altijd strak om de lulquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel. Of zoals die B artiest (bernal) hier ooit zei: hoe dichter bij de nul, des te strakker om de lul.
Niet als hij het met zo'n hol vat als Terror Jaap doet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Jody Bernal is toch Jody Anaal, dus dat zit altijd strak om de lul![]()
Goed punt.quote:
Sterkte daar mee jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar het schoolmeisje dat gesandwiched wordt is wel 15 he...
Een dinsdags koffietopicquote:
Remind me weg te blijven op vrijdagmiddag....quote:
Nee, juist nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Remind me weg te blijven op vrijdagmiddag....
Nou ja, eerst maar gaan vergaderen dan...quote:
Gedraag je hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, eerst maar gaan vergaderen dan...
Je droomt nu over een Dreamer die anaal uitgewoond wordt door Jody Bernal?quote:
Ja, ik wel. Ik heb mezelf opgedragen het Apple pakje nog niet te openen en eerst mijn werkverplichtingen af te maken! En het gaat me lukkenquote:
Zeg dat jij op jonge homo's valt prima. Maar laat mij daar buitenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je droomt nu over een Dreamer die anaal uitgewoond wordt door Jody Bernal?
Ik vind het knapquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Ik heb mezelf opgedragen het Apple pakje nog niet te openen en eerst mijn werkverplichtingen af te maken! En het gaat me lukken
Discipline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |