Kom je vanavond een stuk brengen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef Muck het volgende:
Zo, als de taart die in de oven staat net zo lekker smaakt als ie ruikt, ben ik een gelukkig mens
Slaanquote:
Dat ligt in Duitsland tochquote:
Arme magnetronquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, eitje in de magnetron gedaan.
Jij durft ook het land al niet uit?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je vanavond een stuk brengen?.
lekkahquote:
kom maar halenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je vanavond een stuk brengen?.
quote:
Nee hoor. Ik heb een kooktooltje waardoor je eitjes in de magnetron kan koken.quote:
Ze vroeg mijn telefoonnummer (doen ze wel vaker, of voor de lol om op school te laten zien of om genaaid te worden) maar heb ik niet gegeven. Eerst willen ze beltegoed, dan uit eten, dan met de taxi naar een duur hotel en dan misschien .... nee, je kunt hier voor je gemak beter een gewoon hoertje oppikken ergens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het niet rekt scheurt het wel, dus gaan ervoor
Ach ja, de meeste soa's kunnen ze hier wel wegwerken voor jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
dit klinkt wel fout nu ik het teruglees
Luiheid dient de pinguinquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een kooktooltje waardoor je eitjes in de magnetron kan koken.
In de vorm van een kuiken
Daar reageren Duitsers goed opquote:
indahquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat brengt geluk!
hoi Muckepuck
15jarige schoolmeisjes hebben geen SOA's.. althans dat denkt men hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, de meeste soa's kunnen ze hier wel wegwerken voor je
en als ie klaar is roept ie kukeleku?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een kooktooltje waardoor je eitjes in de magnetron kan koken.
In de vorm van een kuiken
6 minuten, prima hardgekookt eitje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet te lang, want dan ontploft ie.
Nee, dan piept de magnetron.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als ie klaar is roept ie kukeleku?
Heb je een kuiken wel eens kukeleku horen doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als ie klaar is roept ie kukeleku?
Degene die jij zo in de bus tegenkomt welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
15jarige schoolmeisjes hebben geen SOA's.. althans dat denkt men hier
Maar om nou voor een SOA helemaal naar Nederland te vliegen.. nah dan hier maar wat rotzooi-antibiotica slikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |