Is wel een idee jaquote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef eer-ik het volgende:
Maar andere 10 km loop lijkt me prima.
Singelloop in utrecht?
ik heb enkelt zo'n armbandje.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef PieterBas het volgende:
Ik loop wel meer kilometers dan ik registreer.. Als ik in een groep loop, ga ik niet aso met mijn iPod op lopen.. Om speciaal zo'n armband aan te schaffen, gaat mij ook een beetje te ver.
Beetje uit de buurtquote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef MPG het volgende:
Voor de renners: 22 maart is er in Venlo de Venloop; 10 km en halve marathon.
Hoi P.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:44 schreef HostiMeister het volgende:
weer werken, ben helemaal niet gewend aan dit ritme, sliep pas om half 3
Nu koffie en een peukie
Oh spannendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier ook goed. Rustig in afwachting van mijn stagebeoordeling (en ontzettend zenuwachtig)
Jij ook succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh spannendSucces ermee iig
Ik ga vragenuurding volgen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier ook goed. Rustig in afwachting van mijn stagebeoordeling (en ontzettend zenuwachtig)
Dankjewelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Succes, hoe denk je dat het zal gaan?
Komt wel goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Stiekem heb ik werkelijk geen idee. Ik hoop op een voldoende, maar verwacht niet dat ik hem zomaar cadeau zal krijgen eigenlijk
Jup, maar we beginnen al met een week waarin ik maar een uur naar school hoefquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Komt wel goed
Nu weer half jaartje school?
He Refquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:09 schreef Reflectionne het volgende:
Hé jullie van het stage sc zijn allemaal hier!?! Hoe kan dat! Waar is het stage sc!
Ik heb er al een paar keer naar gezocht en nu pas kijk ik hier![]()
Hoe is het?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:09 schreef Reflectionne het volgende:
Hé jullie van het stage sc zijn allemaal hier!?! Hoe kan dat! Waar is het stage sc!
Ik heb er al een paar keer naar gezocht en nu pas kijk ik hier![]()
Hoe is het?
Hoi Hostiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He Ref
Stage sc is opgedoekt en heet nu ses sc
Alles rustig hierEn daar?
Haha prima toch?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dit is de nieuwe versie van STAGE SC. Ideetje van de MOD's. Voor meer info; Stage SC # 762 Met de slet en de 7 neukertjes
Hier goed en met jou?
Ach, verschillen wat meningen over geloof ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha prima toch?!![]()
Ja met mij dus goed.. staat hier boven ook al..
Stage afgerond zie ik?! Hoe was 't uiteindelijk bij die grefo's??
Haha oke, maar die 20 weken waren dus wel vol te houden en je hebt 't overleefd! (Nog wel dan..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, verschillen wat meningen over geloof ik. Tentamenweek lijkt me niets, blij dat ik dat niet heb. Heb je er wel een beetje een goed gevoel bij?
Nee stage wordt vrijdag officieel afgerond. Nu bezig met het einde van het project en alles. Het was wel gezellig, maar als ze nu zouden vragen of ik nog terug wil komen zou ik weigeren. De periode van 20 weken was genoeg.
Jup, nog wel. Donderdag taartquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha oke, maar die 20 weken waren dus wel vol te houden en je hebt 't overleefd! (Nog wel dan..) Mooi toch!
Tentamenweek, ach hoort er bij.. Was alleen minder dat ze in m'n flat alle stopcontacten gaan veranderen enzo en dus vandaag en morgen op mijn kamer moeten (en alles moet een meter rondom de stopcontacten vrij zijn..) Veel lawaai (geboor) en vandaag en morgen geen stroom + bouwvakkers rondlopen.. Gelukkig kan ik vandaag en morgen bij m'n vriendje leren.. Hij heeft toch de hele dag college, zit ik mooi op zijn kamer!Verder betwijfel ik of ik de tentamens ga halen.. 't is te veel enzo..
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:47 schreef Puala het volgende:
Lekker lekker! Kom je mij ook een stukje brengen? Je zat toch aardig dichtbij??quote:
Nope.. nja bedankt in ieder geval!quote:Hmm, dat is niet echt heel erg goed getimede dan eigenlijk. Vervelend zeg. En succes in elk geval, meer als je best kun je echt niet doen
He Cali! Nog steeds in 't buitenland??!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:24 schreef Californium het volgende:
een goedemorgen
* hoopt dat PCR goed resultaat geeft
werken
Werkelijk geen idee eigenlijk. Ik hoop op een voldoende, maar gok niet dat ik hem cadeau ga krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:24 schreef Milou__ het volgende:
Oh spannend puala!
Zal vast wel goed zijn toch?
refquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:26 schreef Reflectionne het volgende:
He Cali! Nog steeds in 't buitenland??!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Lekker lekker! Kom je mij ook een stukje brengen? Je zat toch aardig dichtbij??![]()
Hmm, Laat het maar ff weten héquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee eigenlijk. Ik hoop op een voldoende, maar gok niet dat ik hem cadeau ga krijgen
Hmm klote.. Nooit fijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
ref![]()
ja hoor.... heb ef een dipje.... 2 weken geleden was het heul erg en bliujf eigenlijk een beetje hangen daarin
Zit al bijna op m'n fietsquote:
ik ga niet helemaal lezen wie er allemaal al is hoorquote:
Moet ik even afwegen of ik daarvoor zo'n eind ga fietsen.. Ik had liever Hazelnoot schuim taart gezien of kwark ofzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Donderdag heTrouwens, wel slagroomtaart
ik doe mijn best... maar ik blijf maar down en ik ben veuls te achterdochtig enzo en ik kan er gewoon niet uitkomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm klote.. Nooit fijnSnel eruit komen
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal lezen wie er allemaal al is hoor
![]()
zag toevallig frits en milou
Pff vervelend joh! Ik zou ook niet weten wat je er tegen moet doen.. Hopen dat 't snel overgaat??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ik doe mijn best... maar ik blijf maar down en ik ben veuls te achterdochtig enzo en ik kan er gewoon niet uitkomen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal lezen wie er allemaal al is hoor
![]()
zag toevallig frits en milou
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:35 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Moet ik even afwegen of ik daarvoor zo'n eind ga fietsen.. Ik had liever Hazelnoot schuim taart gezien of kwark ofzo![]()
ik hoop het ook.... verder helpt het ook niet mee dat mijn project niet opschiet....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Pff vervelend joh! Ik zou ook niet weten wat je er tegen moet doen.. Hopen dat 't snel overgaat??
quote:
kijk... het is een soort van cirkel...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Achterdochtig?
En ik dacht dat je het juist nu zo naar je zin begon te krijgenSterkte
komt goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef Reflectionne het volgende:
Nog 3 uur en 3 kwartier en dan ga ik eraanMoeilijk tentamen
Ja, na een aantal keer herkansen vast wel..quote:
Succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef Reflectionne het volgende:
Nog 3 uur en 3 kwartier en dan ga ik eraanMoeilijk tentamen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Danku! He trouwens nog bij je vriendje??
Ja, ben er wel blij om eigenlijk. Gewoon goed gepraat en iets opgebiecht. Zorgde wel voor spanning, maar dat hoorde er wel bij.quote:
Oh oke.. ik wist niet dat er iets 'mis' was ofzo.. Was gewoon een algemene vraag! Maar mooi zo!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, ben er wel blij om eigenlijk. Gewoon goed gepraat en iets opgebiecht. Zorgde wel voor spanning, maar dat hoorde er wel bij.
koppijn, misselijk, koorts..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
kan gebeuren. Waar heb je last van?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oh oke.. ik wist niet dat er iets 'mis' was ofzo.. Was gewoon een algemene vraag! Maar mooi zo!
met tussenpozenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
dat is niets. Wel een beetje kunnen slapen?
Haha achja, het gaat goed, dus geen probleem!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
oke, is hier wel een keer naar voren gekomen, dus dacht dat het daar over ging
dankjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha achja, het gaat goed, dus geen probleem!![]()
Beterschap Nico!
Zaag 'm kapot!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:02 schreef Californium het volgende:
waarom moet ik dan ook zijn wie ik ben
dit is niet goed..
* gaat cirkel proberen te verbreken
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje
ik baal alleen dat ik zo'n meeloper ben en met die griepmode meedoe
quote:
Je bent niet origineel!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje
ik baal alleen dat ik zo'n meeloper ben en met die griepmode meedoe
Hoop dat je een goede oplossing vindt!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga eens even internetten om te kijken hoe ik eruit kan komen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:05 schreef Puala het volgende:
[..]
volgens mij heb je daar zelf zo weinig invloed op
ja, maar.. ik wil het gewoon niet! Bluh!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Je bent niet origineel!(Oke, nee je doet er niks aan)
Trendsetter!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef PieterBas het volgende:
Stond ik zonet voor de spiegel om mijn gezicht te scheren... Gaat tijdens het scheren... de batterij op, zit ik dus met een halfgeschoren gezicht
Hey,quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:05 schreef Puala het volgende:
[..]
volgens mij heb je daar zelf zo weinig invloed op
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef PieterBas het volgende:
Stond ik zonet voor de spiegel om mijn gezicht te scheren... Gaat tijdens het scheren... de batterij op, zit ik dus met een halfgeschoren gezicht
hipquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef PieterBas het volgende:
Dat is naar. Ik heb het ook wel eens, maar ik kan de batterijen dan vervangen, hoef niet per se het apparaat in de lader te doen en te wachten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef PieterBas het volgende:
Ja, dankjewel nogmaalsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey,
Heb je nog wat gehad aan de wijzigingen van mij...?
Als het goed is, kan ik over een half uurtje de rest doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is naar. Ik heb het ook wel eens, maar ik kan de batterijen dan vervangen, hoef niet per se het apparaat in de lader te doen en te wachten.
Gelukkig geen demi-demiquote:
Hoe dat zo? Verklaar je nader..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, dankjewel nogmaals![]()
Alleen wel ook dubbel om gelegen
Nouhou, als je de ene kant van je gezicht scheert en de andere kant niet zie ik er toch een beetje demi-demi in!quote:
Tja, ik mag dan op het HBO zitten, maar alwetend ben ik nog nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat je bij bepaalde dingen zo prachtig Huh? neer had gezet
Je zei het bij echte beroepstermen jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik mag dan op het HBO zitten, maar alwetend ben ik nog niet
En ik heb geprobeert om me soms ook beetje dom te houden, zodat iedereen het uiteindelijk kán begrijpen..
maf mens!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef Puala het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)oging-tot-moord.html
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef Puala het volgende:
geprobeerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik mag dan op het HBO zitten, maar alwetend ben ik nog niet
En ik heb geprobeert om me soms ook beetje dom te houden, zodat iedereen het uiteindelijk kán begrijpen..
mja.. veel mensen solliciteren ernaar inderdaad.. Maar goed.. Die gozer in Belgie is nu in hongerstaking. Krijg dan meer het gevoel dat hij er tussenuit wil knijpen. Dan is het ook wel weer tof dat ze hem gedwongen voedsel geven en erbij houden...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Net zoals die gast uit België afmaken
Sicke shit.. En dan lekker 4 kinderen verwekken. Klapjosti'squote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef Puala het volgende:
Die hond vreet weer...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. veel mensen solliciteren ernaar inderdaad.. Maar goed.. Die gozer in Belgie is nu in hongerstaking. Krijg dan meer het gevoel dat hij er tussenuit wil knijpen. Dan is het ook wel weer tof dat ze hem gedwongen voedsel geven en erbij houden...
quote:
ja ook zoiets gehoord. Weet er het fijne niet van..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:48 schreef Puala het volgende:
Die gast word nu toch ook verdacht van een andere moord?
Daarbij lijk ik wel een heiligequote:
Of ik goed heilig ben..?quote:
das waarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:13 schreef Puala het volgende:
[..]
jij bent ziek, dan kun je tv kijken en alles
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
das waar
Baal alleen dat ik mijn adapter van mijn laptop op mijn werk heb laten liggen
ja, maar gister dacht ik dat ik m toch niet nodig had thuis want ik ging tennissen enzo, dus weinig tijd om te laptoppen. En dan was de kans groot dat ik m thuis zou vergeten vandaagquote:
Denken moet je ook aan een paard over latenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar gister dacht ik dat ik m toch niet nodig had thuis want ik ging tennissen enzo, dus weinig tijd om te laptoppen. En dan was de kans groot dat ik m thuis zou vergeten vandaag
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Denken moet je ook aan een paard over laten
succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga zo maar eens beginnen met het invullen van de competentietroep.
quote:
Dank je, dat kan ik wel gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:26 schreef Puala het volgende:
Nico, je doet niet meer mee met de hype volgens mij
http://www.nu.nl/algemeen(...)-op-zijn-retour.html
I know.. die competentieshit is echt irritantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dank je, dat kan ik wel gebruiken.
Ja joh, iedereen is vet hard aan het werk enzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed.. Hoewel dat nu ook een beetje tegenvalt
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Goh, je bent de eerste die zo'n opmerking maakt!
ik welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja joh, iedereen is vet hard aan het werk enzo
nou ja, vet hard...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja joh, iedereen is vet hard aan het werk enzo
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nou ja, vet hard...
Stiekem 24 aan het kijken
das waarquote:
Maar ik ga nu weer verder met schrijvenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar ik ga nu weer verder met schrijven
Hier goed hoor, over een half uurtje pauzequote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaa goed goedBeetje afgekicked van fok
En met jou??
en met de rest?
Dat is mooi. Em pauze is altijd goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier goed hoor, over een half uurtje pauze![]()
Afgekicked van Fok, jemig, dat heeft moeite gekost denk ik?
Druk is goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is mooi. Em pauze is altijd goed
Mm nou eigenlijk nietheb het gewoon nogal druk met school en anderen dingen.
en en milou![]()
Hoi Dean.quote:
Ja klopt wel. Maar over 2 weken moet ik alles inleveren voor school. en over 3 weken begint me nieuwe stage. heb alleen nog geen stage plekquote:
Nou ik leef nogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik was toevallig gister aan het denken of jij nog leefde
Zo ben ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:08 schreef mash_ het volgende:
Nou ik leef nogWel weer lief dat je nog aan me dacht.
Nouja ik hoop het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zo ben ik![]()
Dus over 3 weken ben je weer vaker hier?
Kan makkelijk hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Afgekicked van Fok, jemig, dat heeft moeite gekost denk ik?
Pleur je CV op Monsterboardquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Maar over 2 weken moet ik alles inleveren voor school. en over 3 weken begint me nieuwe stage. heb alleen nog geen stage plekMaar moet dus alles afmaken en ondertussen nog stageplek zoeken.
nou het probleem is. je mag niet zomaar elke stage plaats. school moet het ook goed vinden. en ik wil een stage plek in 3d/ after effects etc. Ik zou eerst naar endemol gaan.. alleen dat ging niet door omdat ik maar 4 dagen in de week kan en hun 5 willen. wel zondequote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pleur je CV op MonsterboardGenoeg stageplaatsen
Ik moest ook goedkeuring hebben, maar blijkbaar waren ze snel tevreden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou het probleem is. je mag niet zomaar elke stage plaats. school moet het ook goed vinden. en ik wil een stage plek in 3d/ after effects etc. Ik zou eerst naar endemol gaan.. alleen dat ging niet door omdat ik maar 4 dagen in de week kan en hun 5 willen. wel zondeMaar in die sector een plek vinden is erg lastig. maarja komt wel goed
Bij mij was het ook snel geregeld. De coördinator vroeg zich even af of het niet een te moeilijke opdracht was, dat vond ik meevallen, na 5 minuten praten was alles wel in orde en kon ik beginnen met PvA enzo (en competentieshit dus, daar moet ik nu echt mee beginnen, dat stel ik al sinds oktober/november uit).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest ook goedkeuring hebben, maar blijkbaar waren ze snel tevreden.
achja. ik zie het wel. Komt wel goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest ook goedkeuring hebben, maar blijkbaar waren ze snel tevreden.
Endemol zou wel vet geweest zijn![]()
Ik heb zo weer een sollicitatie. weet alleen niet of het wel leuk is daarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef PieterBas het volgende:
In drie weken tijd, kan er veel gebeuren
e muis op deze computer was echt waardeloos...quote:
oooh beter dan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
e muis op deze computer was echt waardeloos...maar collega had een nieuwe muis gekocht en is ideaal
slijmbalquote:
hehehe.. voeren aan de katquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:17 schreef Californium het volgende:
zeker wel beter... een stuk minder moordneigingen van deze muis![]()
quote:
Wat is daar mis mee?quote:
Gewoon een keer een mooie opzet maken en dan blijven aanpassen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreselijk om die dingen te maken
Ik raak hem altijd kwijtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon een keer een mooie opzet maken en dan blijven aanpassen.
Want Duits krijg je natuurlijk alleen op middelbare scholen.quote:
Nog een uurtjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zeker ja![]()
Kreeg daarnet te horen dat ik vanmiddag om half 4 mijn beoordeling krijg![]()
1-0quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want Duits krijg je natuurlijk alleen op middelbare scholen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kan het wel als keuze vak kiezen..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou dan hoef je voorlopig iig niet meer te gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef PieterBas het volgende:
Net terug van de kapper.. nu is het wel heel erg kort geknipt
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou dan hoef je voorlopig iig niet meer te gaan
Kun je toch al snel een paar minuten extra slapen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inderdaad
en minder tijd voor de spiegel.. Hoewel mijn haar toch nooit goed zit
Heb ik toch wel even mazzel dat ik na 2 concerten van de band te hebben gezien nog steeds hier kan posten.quote:Een 29-jarige fan de band Slipknot heeft tijdens een optreden wat de band gaf in Iowa een hartaanval gekregen. Ambulancemedewerkers hebben nog hartmassage op de man uitgevoerd maar het mocht niet baten. Het is trouwens niet de eerste keer dat iemand een hartaanval krijgt tijdens een Slipknot optreden. In 2004 kreeg de 21-jarige Alecio Holst een hartstilstand tijdens een show in Detroit, ook zij overleed.
Nou inderdaad. Bij Slayer is het ook wel eens gebeurd volgens mij, die heb ik al een keer of 5 of 6 gezien en toch ben ik er nog. Je ziet, ik leef graag gevaarlijk.quote:
www.europass.nl Kan je ergens zo een ding invullen.. beetje vragen beantwoorden en zij maken een mooie cv..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreselijk om die dingen te maken
Wat verwacht je met titels als Wait and Bleedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb ik toch wel even mazzel dat ik na 2 concerten van de band te hebben gezien nog steeds hier kan posten.
Watskeburt?quote:
tof PhD project gevondenquote:
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=graduate+degreequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
tof PhD project gevondennu alleen even 2 referenties en graduate degree? wtf is een graduate degree?
Ik neem aan een positief resultaatquote:
Ik hoopte op een krappe voldoende, hij gaf gewoon een ruime voldoendequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik neem aan een positief resultaat
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoopte op een krappe voldoende, hij gaf gewoon een ruime voldoende
en wat moet ik dan tegen die kerel zeggen? dat ik bachelor ben? en dat haalt hij niet uit mijn cv?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=graduate+degree
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat moet ik dan tegen die kerel zeggen? dat ik bachelor ben? en dat haalt hij niet uit mijn cv?
quote:
Goedemiddagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef jslavenburg het volgende:
Goedendag allemaal
Net terug van 4 dagen bij vriendin zijn![]()
jep. lijkt me echt een leuke plek. Stuk beter dan mijn vorige stage.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je er zelf ook gewoon een lekker gevoel bij?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
jep. lijkt me echt een leuke plek. Stuk beter dan mijn vorige stage.
Ja en ga nu douchenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:23 schreef Puala het volgende:
>_< is iedereen eten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |