met tussenpozenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
dat is niets. Wel een beetje kunnen slapen?
Haha achja, het gaat goed, dus geen probleem!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
oke, is hier wel een keer naar voren gekomen, dus dacht dat het daar over ging
dankjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha achja, het gaat goed, dus geen probleem!![]()
Beterschap Nico!
Zaag 'm kapot!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:02 schreef Californium het volgende:
waarom moet ik dan ook zijn wie ik ben
dit is niet goed..
* gaat cirkel proberen te verbreken
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje
ik baal alleen dat ik zo'n meeloper ben en met die griepmode meedoe
quote:
Je bent niet origineel!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje
ik baal alleen dat ik zo'n meeloper ben en met die griepmode meedoe
Hoop dat je een goede oplossing vindt!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga eens even internetten om te kijken hoe ik eruit kan komen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:05 schreef Puala het volgende:
[..]
volgens mij heb je daar zelf zo weinig invloed op
ja, maar.. ik wil het gewoon niet! Bluh!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Je bent niet origineel!(Oke, nee je doet er niks aan)
Trendsetter!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef PieterBas het volgende:
Stond ik zonet voor de spiegel om mijn gezicht te scheren... Gaat tijdens het scheren... de batterij op, zit ik dus met een halfgeschoren gezicht
Hey,quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:05 schreef Puala het volgende:
[..]
volgens mij heb je daar zelf zo weinig invloed op
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef PieterBas het volgende:
Stond ik zonet voor de spiegel om mijn gezicht te scheren... Gaat tijdens het scheren... de batterij op, zit ik dus met een halfgeschoren gezicht
hipquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef PieterBas het volgende:
Dat is naar. Ik heb het ook wel eens, maar ik kan de batterijen dan vervangen, hoef niet per se het apparaat in de lader te doen en te wachten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef PieterBas het volgende:
Ja, dankjewel nogmaalsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey,
Heb je nog wat gehad aan de wijzigingen van mij...?
Als het goed is, kan ik over een half uurtje de rest doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is naar. Ik heb het ook wel eens, maar ik kan de batterijen dan vervangen, hoef niet per se het apparaat in de lader te doen en te wachten.
Gelukkig geen demi-demiquote:
Hoe dat zo? Verklaar je nader..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, dankjewel nogmaals![]()
Alleen wel ook dubbel om gelegen
Nouhou, als je de ene kant van je gezicht scheert en de andere kant niet zie ik er toch een beetje demi-demi in!quote:
Tja, ik mag dan op het HBO zitten, maar alwetend ben ik nog nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat je bij bepaalde dingen zo prachtig Huh? neer had gezet
Je zei het bij echte beroepstermen jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik mag dan op het HBO zitten, maar alwetend ben ik nog niet
En ik heb geprobeert om me soms ook beetje dom te houden, zodat iedereen het uiteindelijk kán begrijpen..
maf mens!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef Puala het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)oging-tot-moord.html
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef Puala het volgende:
geprobeerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik mag dan op het HBO zitten, maar alwetend ben ik nog niet
En ik heb geprobeert om me soms ook beetje dom te houden, zodat iedereen het uiteindelijk kán begrijpen..
mja.. veel mensen solliciteren ernaar inderdaad.. Maar goed.. Die gozer in Belgie is nu in hongerstaking. Krijg dan meer het gevoel dat hij er tussenuit wil knijpen. Dan is het ook wel weer tof dat ze hem gedwongen voedsel geven en erbij houden...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Net zoals die gast uit België afmaken
Sicke shit.. En dan lekker 4 kinderen verwekken. Klapjosti'squote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef Puala het volgende:
Die hond vreet weer...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. veel mensen solliciteren ernaar inderdaad.. Maar goed.. Die gozer in Belgie is nu in hongerstaking. Krijg dan meer het gevoel dat hij er tussenuit wil knijpen. Dan is het ook wel weer tof dat ze hem gedwongen voedsel geven en erbij houden...
quote:
ja ook zoiets gehoord. Weet er het fijne niet van..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:48 schreef Puala het volgende:
Die gast word nu toch ook verdacht van een andere moord?
Daarbij lijk ik wel een heiligequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |