Kan het wel als keuze vak kiezen..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want Duits krijg je natuurlijk alleen op middelbare scholen.
Nou dan hoef je voorlopig iig niet meer te gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef PieterBas het volgende:
Net terug van de kapper.. nu is het wel heel erg kort geknipt
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou dan hoef je voorlopig iig niet meer te gaan
Kun je toch al snel een paar minuten extra slapen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inderdaad
en minder tijd voor de spiegel.. Hoewel mijn haar toch nooit goed zit
Heb ik toch wel even mazzel dat ik na 2 concerten van de band te hebben gezien nog steeds hier kan posten.quote:Een 29-jarige fan de band Slipknot heeft tijdens een optreden wat de band gaf in Iowa een hartaanval gekregen. Ambulancemedewerkers hebben nog hartmassage op de man uitgevoerd maar het mocht niet baten. Het is trouwens niet de eerste keer dat iemand een hartaanval krijgt tijdens een Slipknot optreden. In 2004 kreeg de 21-jarige Alecio Holst een hartstilstand tijdens een show in Detroit, ook zij overleed.
Nou inderdaad. Bij Slayer is het ook wel eens gebeurd volgens mij, die heb ik al een keer of 5 of 6 gezien en toch ben ik er nog. Je ziet, ik leef graag gevaarlijk.quote:
www.europass.nl Kan je ergens zo een ding invullen.. beetje vragen beantwoorden en zij maken een mooie cv..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreselijk om die dingen te maken
Wat verwacht je met titels als Wait and Bleedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb ik toch wel even mazzel dat ik na 2 concerten van de band te hebben gezien nog steeds hier kan posten.
Watskeburt?quote:
tof PhD project gevondenquote:
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=graduate+degreequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
tof PhD project gevondennu alleen even 2 referenties en graduate degree? wtf is een graduate degree?
Ik neem aan een positief resultaatquote:
Ik hoopte op een krappe voldoende, hij gaf gewoon een ruime voldoendequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik neem aan een positief resultaat
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoopte op een krappe voldoende, hij gaf gewoon een ruime voldoende
en wat moet ik dan tegen die kerel zeggen? dat ik bachelor ben? en dat haalt hij niet uit mijn cv?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=graduate+degree
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat moet ik dan tegen die kerel zeggen? dat ik bachelor ben? en dat haalt hij niet uit mijn cv?
quote:
Goedemiddagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:18 schreef jslavenburg het volgende:
Goedendag allemaal
Net terug van 4 dagen bij vriendin zijn![]()
jep. lijkt me echt een leuke plek. Stuk beter dan mijn vorige stage.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je er zelf ook gewoon een lekker gevoel bij?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
jep. lijkt me echt een leuke plek. Stuk beter dan mijn vorige stage.
Ja en ga nu douchenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:23 schreef Puala het volgende:
>_< is iedereen eten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |