Topprogrammaquote:Op maandag 26 januari 2009 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wel, gebruik het altijd met plezier.
.nooit last mee.
Vreemd..quote:Op maandag 26 januari 2009 19:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb 'm keurig vorige week ontvangenMijn vriendin (woont in het zelfde huis nota bene) heeft niets ontvangen
quote:OV Chipkaart... ambitious but rubbish
Ik ga er zo maar eens naar luisteren, alleen nog even Warszaw eerst.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben het echt dankzij jou gaan luisteren! Meteen al die albums grijsgedraaid
Ja. Het zijn sowieso andere opnames. Ik heb veel Joy Division op cd in de box Heart and Soul, veel live en Peel Sessions enzo. Ik zag trouwens dat deze (Warszaw - Warszaw) ook bonustracks had die ik nog niet op cd had. Al heb ik inmiddels wel heel veel dubbel (en 1 nummer ontbreekt, de band heeft 3 jaar bestaan ofzo, ik heb 5 cd's en 3 lp's en nog mis ik 1 nummer).quote:
Ik krijg bij veel nummers ook echt die 'zomergevoelensquote:Op maandag 26 januari 2009 21:30 schreef eer-ik het volgende:
Zero 7 is ook niet echt muziek die je altijd moet luisteren idd.
Ik vind het heerlijk, als ik op het strand lig, of in de tuin met een pils (zomer dus) of als ik keihard lig te chillen, maar als i kactief ben luister ik het ook niet
hond.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vandaag laatste les van Start To Run gelopen Dirk
Ja grappig was dat. Op momenten dat ik niet wilde lopen, ging jij wel en ging ik daarom stiekem ook maarquote:Op maandag 26 januari 2009 21:42 schreef eer-ik het volgende:
whehe, het wisselde wel steeds bij ons...
Nu wordt het zaak om het een beetje bij te houden. Ik ga in ieder geval eens een paar rondjes meer lopen om te kijken hoe dat gaat. Dat moet ik nu toch zeker vol kunnen houdenquote:
Die is op 8 maart. Ik denk er sterk aan om de 10 km daar te gaan lopenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef eer-ik het volgende:
moet zeker lukken
En dan doortrainen voor 20 van affa.
Slaap lekker en succes dan maar!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga mijn bed eens opzoeken, hopelijk vannacht weer eens normaal slapen, dat is alweer een aantal nachten niet meer gebeurd.
same.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die is op 8 maart. Ik denk er sterk aan om de 10 km daar te gaan lopen
Serieus? Ik denk ook dat ik het gewoon ga doenquote:
lijkt me ook tof.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Serieus? Ik denk ook dat ik het gewoon ga doenLijkt me wel stoer. Binnen een jaar van totaal niets doen aan beweging/sport tot een 10 km lopen
Ja, effe terugvliegen voor die 10 lijkt me iets overdreven.quote:
Hehe, ook weer zo wat jaquote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, effe terugvliegen voor die 10 lijkt me iets overdreven.
Wil 'm wel lopen hoor, maar doe dat wel in afrika dan
Doe je goedquote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Serieus? Ik denk ook dat ik het gewoon ga doenLijkt me wel stoer. Binnen een jaar van totaal niets doen aan beweging/sport tot een 10 km lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |