Sowieso had je hem dan al voor de 24ste moeten hebben...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu snap ik dat het niet allemaal tegelijk kan, maar dit wordt wel lastig..
Klopt, maar je moet het wel zien hequote:Op maandag 26 januari 2009 17:55 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar als je weet dat je er slecht in bent van nature dan ga je er toch op letten....Je gaat toch ook niet woorden met au ipv ou schrijven en dan niet nakijken of dat klopt als je dyslecties bent...
ja, precies.. Ik zal eens kijken of mijn postadres misschien verkeerd staat.. maar de documentatie van de IB Groep kwam altijd binnen op mijn woonadres.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso had je hem dan al voor de 24ste moeten hebben...
Ben je een beetje blij met mijn werk lieverd...?quote:
Omdat er bij 'ons' (Universiteit Utrecht) een regel is die zegt dat er herkanst mag worden bij een 4,0 of hoger. Voorheen was dat zelfs een 5,0 of hoger.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm jaWaarom niet? Lijkt me nuttiger als dat je een 8 gehaald hebt
Uhm, nuttigquote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Omdat er bij 'ons' (Universiteit Utrecht) een regel is die zegt dat er herkanst mag worden bij een 4,0 of hoger. Voorheen was dat zelfs een 5,0 of hoger.
Ik heb 'm keurig vorige week ontvangenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:47 schreef PieterBas het volgende:
Iemand al zijn ov chipkaart binnen? of zijn ze weer aan het prutsen bij de IB Groep
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, nuttigHoe doe je dat dan als je onder de 4 komt? Moet je dan het hele vak opnieuw doen?
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij ons (HBO) gewoon tot oneindig herkansen
Zie hier het voordeel van educatiequote:Op maandag 26 januari 2009 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het best, veel te veel nutteloze kennis, en hopelijk later niks meer mee te maken
Bij ons per vak maximaal 3 kansen. Na de derde onvoldoende moet je naar de studie-adviseur voor toestemming voor een 4e kans.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij ons (HBO) gewoon tot oneindig herkansen
Waarom? Hij wil alleen Nederlandstalige muziek luisteren?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:18 schreef eer-ik het volgende:
JA, heb het gedownload.
niet geluisterd nog.
Ik heb opeens een nationalistische laptop
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom? Hij wil alleen Nederlandstalige muziek luisteren?
Dat deed mijn laptop laatst ook al eens.quote:
apartigquote:Op maandag 26 januari 2009 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat deed mijn laptop laatst ook al eens.
Nee, en ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een veranderende bureaubladachtergrond? En dan transparante bovenrand.
Maar is dat ook zo?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:37 schreef eer-ik het volgende:
Dat meest linker logotje is van time machine.
En die zeikt dat k al een maand geen backup gemaakt heb.
backup maken?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar is dat ook zo?
Je weet hoe het werkt toch?
Hehe, dan moet je het gewoon ff doenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
backup maken?
ja, maar daar moet je wel zin in hebben
Ja alsof OSX ooit vastlooptquote:Op maandag 26 januari 2009 19:43 schreef eer-ik het volgende:
Hij zeurt ook niet echt, er staat enkelt een icoontje.
Vind het niet erg, heb geen backup nodig
Ik wilde net even een back-up gaan maken van de complete C en D schijf, maar dat is niet erg handig als Windows draait en het programma wil de Windowsmap kopiëren. Nu staat op die schijf ook niks belangrijks, dus alleen D is ook wel genoeg.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:37 schreef eer-ik het volgende:
Dat meest linker logotje is van time machine.
En die zeikt dat k al een maand geen backup gemaakt heb.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vreemd trouwens. Ik heb mijn muziek dus al op de schijf staan. Deze deel ik via netwerk, zodat deze als gedeelde library in de iTunes op mijn laptop verschijnt. Zo kan ik die dus gewoon altijd luisteren op de laptop. Maar in de gedeelde library staan 3 nummers meer dan op mijn harde schijf, terwijl de mappen net gesynchroniseerd zijn.
Want ja het is zo'n ontzettend kloteprogramma.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]iTunes op zijn best weer
idd. Het is dat ik een iPod heb, anders zou ik het nooit gebruikt hebben.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Want ja het is zo'n ontzettend kloteprogramma.
ik wel, gebruik het altijd met plezier.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. Het is dat ik een iPod heb, anders zou ik het nooit gebruikt hebben.
Inderdaad, heerlijk programma, 2 vinkjes en je library over het netwerk sharen. En het zal vast niet aan iTunes liggen dat 1 library meer bestanden bevat dan de andere, die aantallen zullen vast wel juist zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]iTunes op zijn best weer
Ik zal straks eens luisteren, nu staat mijn versterker op Phono, dus hoor ik geluid van de pc niet.quote:
Dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zal straks eens luisteren, nu staat mijn versterker op Phono, dus hoor ik geluid van de pc niet.
Nee, en ik heb geen afstandsbediening. Maar ja, ik moet sowieso elke 20 a 30 minuten opstaan om de plaat om te draaien.quote:
Nee, clips boeien me vaak ook niet zo veel.quote:Die clip, is geen clip trouewns.
Gewoon een still.
Het gaat dan ook niet om de video
Mij ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, clips boeien me vaak ook niet zo veel.
Zenden die nog clips uit dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Ben dan ook geen TMF/MTV kijker.
kijk sowieso geen tv
ik weet het niet, want ik kijk er niet naarquote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zenden die nog clips uit dan?
Ik kijk ook weinig tv. 's Avonds een beetje Comedy central, 1 of 2 keer per dag het nieuws, veel meer is het doorgaans niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |