Mjah, ik denk het. Vind het zelf best erg, maar zo streng is er nog nooit gecontroleerd ook eigenlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt best mee hoorTegenwoordig worden er aan de lopende band tig soorten taalfouten gemaakt, zonder dat mensen het vaak door hebben
Touché. tnxquote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
krijgen steeds meer mensen het te hebben klopt ook niet helemaal natuurlijk
Ben je lid van een vereniging dan dat je op de baan mag? Ik heb geen idee of dat zomaar kan namelijk. Ik loop altijd gewoon zelf een lekker eindjequote:Op maandag 26 januari 2009 16:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ga ik vanavond doen![]()
Zit alleen nog te twijfelen.. of ik op de baan gaan trainen of lekker zelf een duurloopje doen.
Het gaat om de inhaudtquote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, ik denk het. Vind het zelf best erg, maar zo streng is er nog nooit gecontroleerd ook eigenlijk
Jij zou wel eens met een elektrode willen testen of mensen echt dyslectisch zijn?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit hoor je tegenwoordig steeds vaker. Ligt dit aan mij of lijken /of denken steeds meer mensen het te hebben..?
Hij is lid..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ben je lid van een vereniging dan dat je op de baan mag? Ik heb geen idee of dat zomaar kan namelijk. Ik loop altijd gewoon zelf een lekker eindje
Jaaaa, maar dat komt door de injecties die ze bij hun geboorte krijgen hè!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij is lid..
Elke baby krijgt nu bijna het label van ADHD, dyslectie en RSI opgeplakt. Voordat het überhaupt kan lopen
Baanatleetquote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ben je lid van een vereniging dan dat je op de baan mag? Ik heb geen idee of dat zomaar kan namelijk. Ik loop altijd gewoon zelf een lekker eindje
Hier staat waarschijnlijk ook niet helemaal wat je wilde zeggen. Waarschijnlijk wilde je zeggen dat er tig soorten taalfouten gemaakt worden, vaak zonder dat mensen het door hebben. Niet zonder dat mensen het vaak door hebben. Toch een klein verschil.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt best mee hoorTegenwoordig worden er aan de lopende band tig soorten taalfouten gemaakt, zonder dat mensen het vaak door hebben
Nope, er staat precies wat ik wilde zeggenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier staat waarschijnlijk ook niet helemaal wat je wilde zeggen. Waarschijnlijk wilde je zeggen dat er tig soorten taalfouten gemaakt worden, vaak zonder dat mensen het door hebben. Niet zonder dat mensen het vaak door hebben. Toch een klein verschil.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, er staat precies wat ik wilde zeggen
quote:
Je had toch die ene stek vanaf volgende week?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kutkamers.
het is echt arelaxed om wat te vinden hier
ja, dat gaat dus weer niet door.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je had toch die ene stek vanaf volgende week?
Teringquote:Op maandag 26 januari 2009 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat gaat dus weer niet door.
Zijn moeder is nog niet verhuisd dus ik kan er nog niet in.
Schrale bedoening.
Alvast succesquote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, donderdag weer naar stage. Morgen leren, woensdag tentamen.
Jij mag herkansen als je een 3,4 haalt?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:34 schreef Piles het volgende:
Middag
Weer een hertentamen overleefd, hopelijk nu hoger dan een 3,4
Uhm jaquote:Op maandag 26 januari 2009 17:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij mag herkansen als je een 3,4 haalt?![]()
![]()
dyslextie is woordenblindheid... heeft niets met d's of dt's te makenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb dyslexie. Ik geloof dat ik daar gewoon chronisch fouten mee blijf maken
Was het zo ergquote:Op maandag 26 januari 2009 17:34 schreef Piles het volgende:
Middag
Weer een hertentamen overleefd, hopelijk nu hoger dan een 3,4
Het is een feit dat mensen met dyslexie meer moeite hebben met spelling. Ik kan hier niets aan doen. Ik draai zo ontzettend veel om.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dyslextie is woordenblindheid... heeft niets met d's of dt's te maken
Jawel, dat heeft er wel mee te makenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dyslextie is woordenblindheid... heeft niets met d's of dt's te maken
mensen met dyslectie zien de woorden niet voor zich en kunnen ze daarom niet spellen... het niet goed weten van d, t of dt regels heeft niets met je vermogen tot spelling te maken....quote:Op maandag 26 januari 2009 17:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is een feit dat mensen met dyslexie meer moeite hebben met spelling. Ik kan hier niets aan doen. Ik draai zo ontzettend veel om.
volgens mij zijn dat gewoon regels die je uit je kop moet leren hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft er wel mee te maken
Goed, weet jij het beter, ik ben gewoon dom dat ik de regels niet ken en ze niet kan gebruiken. Nu blij?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef Californium het volgende:
[..]
mensen met dyslectie zien de woorden niet voor zich en kunnen ze daarom niet spellen... het niet goed weten van d, t of dt regels heeft niets met je vermogen tot spelling te maken....
Nopequote:Op maandag 26 januari 2009 17:44 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat gewoon regels die je uit je kop moet leren hoor
Al een halve weekquote:Op maandag 26 januari 2009 17:47 schreef PieterBas het volgende:
Iemand al zijn ov chipkaart binnen? of zijn ze weer aan het prutsen bij de IB Groep
ik weet de regels ook niet....quote:Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed, weet jij het beter, ik ben gewoon dom dat ik de regels niet ken en ze niet kan gebruiken. Nu blij?
Nog niks gezienquote:
quote:
Wij hebben op de basisschool altijd regeltjes geleerd....en moesten wij het juist niet baseren op hoe je het normaal schrijftquote:Op maandag 26 januari 2009 17:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NopeSowieso is het toepassen van d/t/dt afhankelijk van hoe vaak je een bepaalde vorm hebt gelezen. Dus als je in je leven 90% van de tijd houdt ziet staan, zul je automatisch houdt met dt schrijven. Aangezien mensen met dyslexie woordblind zijn, gaat het hier al mis
Daarnaast hebben ze moeite met dingen als au/ou ei/ij en ook d/t/dt
Raarquote:
Ik zal morgen weer eens een foto gaan inleverenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:47 schreef PieterBas het volgende:
Iemand al zijn ov chipkaart binnen? of zijn ze weer aan het prutsen bij de IB Groep
Kloptquote:Op maandag 26 januari 2009 17:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij hebben op de basisschool altijd regeltjes geleerd....en moesten wij het juist niet baseren op hoe je het normaal schrijft
Nu snap ik dat het niet allemaal tegelijk kan, maar dit wordt wel lastig..quote:
jah maar als je weet dat je er slecht in bent van nature dan ga je er toch op letten....quote:Op maandag 26 januari 2009 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptMaar zo doen mensen het onbewust wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |