quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo, ik ben klaar. Heb em teruggemaild. Kan je ff melden als je hem ontvangen heb?
geweldigquote:Op maandag 26 januari 2009 16:31 schreef Puala het volgende:
[..]
op fok staan er al meer foto's van ook
Wil je een eerlijk antwoord..?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef Puala het volgende:
oh god, neeee, bootje, zo'n ramp ben ik toch niet
DT ben ik een ramp mee, dit weet ik. De rest was me onbekendquote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord..?
Het komt neer op 4 dingetjes..
- DT
- spatiefouten (zie signature)
- hoofdletterfouten
- onduidelijkheden
Moet er een elektrode aan je stoel komen dan?quote:
En die stonden allemaal in dat korte gedichtding?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord..?
Het komt neer op 4 dingetjes..
- DT
- spatiefouten (zie signature)
- hoofdletterfouten
- onduidelijkheden
Ik heb dyslexie. Ik geloof dat ik daar gewoon chronisch fouten mee blijf makenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Moet er een elektrode aan je stoel komen dan?
Dat is sowieso de best leermethodequote:Op maandag 26 januari 2009 16:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Moet er een elektrode aan je stoel komen dan?
Nee in mijn stageverslag van 28 pagina'squote:Op maandag 26 januari 2009 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En die stonden allemaal in dat korte gedichtding?
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is sowieso de beste leermethode
Ooohquote:Op maandag 26 januari 2009 16:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee in mijn stageverslag van 28 pagina's
Dit hoor je tegenwoordig steeds vaker. Ligt dit aan mij of lijken /of denken steeds meer mensen het te hebben..?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb dyslexie. Ik geloof dat ik daar gewoon chronisch fouten mee blijf maken
Met de inhoud ben je het wel eens?quote:
krijgen steeds meer mensen het te hebben klopt ook niet helemaal natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit hoor je tegenwoordig steeds vaker. Ligt dit aan mij of krijgen /denken steeds meer mensen het te hebben..?
Of het wordt het steeds beter gediagnosticeerd...quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit hoor je tegenwoordig steeds vaker. Ligt dit aan mij of krijgen /denken steeds meer mensen het te hebben..?
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Valt best mee hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu is het alsnog erg, pagina 1: 3 opmerkingen
pagina 2: omg, paars, fuck, stuk of 16?
Ga ik vanavond doenquote:
Hetzelfde geldt voor ADHDquote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
krijgen steeds meer mensen het te hebben klopt ook niet helemaal natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |