Ik zal je het nog sterker vertellen.quote:
Dank je wel man.quote:
Ik vraag me gewoon af wat er dan verkeerd is gegaan, dat je op die leeftijd zulke dingen nog niet snapt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:25 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Ik zal je het nog sterker vertellen.
Ik ben 3 jaar ouder dan wat er in mijn profiel staat.
Dus ik ben 52 jaar. En ik begrijp er niets van.
Wat wil jij nu bereiken met deze reply?
Hoe dom ik ben of zo? Dus zodra andere mensen iets niet kunnen wat jij wel kan dan zijn ze per definitie dom.
Dank je wel.... ç
Dat corrigeerde mijn spellingscontrole....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Iblis het volgende:
Aangezien je ‘schrijft’ schrijft, en niet ‘schrijfd’, snap je in ieder geval iets.
Het is echt makkelijk, je moet gewoon luisteren naar een WW zoals lopen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:27 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Dank je wel man.
Dit is precies wat ik bedoel.
en ik ben het aan het lezen maar er zit toch meer in dan dat ik dacht.
Thanx!!
Precies zoals je het zegt. Het heeft niks met deze topic te maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat er dan verkeerd is gegaan, dat je op die leeftijd zulke dingen nog niet snapt.
Niet om je te beledigen, of iets anders.
Maar dat maakt verder niet uit, en heeft niks met dit topic te maken.
Dat is niet mijn bedoeling. Excuses.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:31 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Precies zoals je het zegt. Het heeft niks met deze topic te maken.
Dus begrijp ik nog steeds niet waarom jij je als een neerbuigend persoon voor doet.
De eerste regel toegepast geeft: ‘Wij kijk/kijkt televisie'? En verleden tijd, dat bestaat ook niet meer?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:47 schreef Ladidadida het volgende:
Het is heel simpel.
Is het het enige werkwoord in de zin? --> stam(+t eventueel)
Is het een voltooide vorm/meerdere werkwoorden? --> kofschip
het is dit topic. Niet deze topicquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:31 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Precies zoals je het zegt. Het heeft niks met deze topic te maken.
Dus begrijp ik nog steeds niet waarom jij je als een neerbuigend persoon voor doet.
Het gaat om de D's en T's, niet om de -en.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:49 schreef Iblis het volgende:
[..]
De eerste regel toegepast geeft: ‘Wij kijk/kijkt televisie'? En verleden tijd, dat bestaat ook niet meer?
Deze kan ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is dit topic. Niet deze topic
ok.....quote:
"Deze onderwerp" ? Lijkt mij niet (onderwerp = topic = onderwerp).quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:16 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
"Deze onderwerp" ? Lijkt mij niet (onderwerp = topic = onderwerp).
Ook al zeggen de taalregels overigens iets anders, dan vind ik het alsnog totale onzin. Het is gewoon 'dit topic' net zoals het 'dit onderwerp' is.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja hij is 47 keer blijven zitten
Ik vind dat zo'n rare vergelijking. Je zegt ‘het bestand’, maar ‘de file’, je zegt ‘het beeldscherm’ maar ‘de monitor’. Je zegt ‘de baby’ maar ‘het kindje’ (doch de zuigeling). Je zou verder kunnen stellen dat niet ‘onderwerp’ maar ‘kwestie’ een accurate vertaling is, en ‘de kwestie’, dus ‘de topic’. En issue? Ik zou ‘de issue’ zeggen, ook al is het ‘het onderwerp’.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:16 schreef JJ.Johnson het volgende:
"Deze onderwerp" ? Lijkt mij niet (onderwerp = topic = onderwerp).
Ook al zeggen de taalregels overigens iets anders, dan vind ik het alsnog totale onzin. Het is gewoon 'dit topic' net zoals het 'dit onderwerp' is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |