Ik heb een gedicht geschreven waar ik nogal onzeker over ben. Dan heb ik graag kritiek, of complimenten. Alleen is het nu al een hele tijd heel rustig >_<quote:
Aah oke.. ik heb geen verstand van gedichten, dus ik kan het niet beoordelenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht geschreven waar ik nogal onzeker over ben. Dan heb ik graag kritiek, of complimenten. Alleen is het nu al een hele tijd heel rustig >_<
Maakt niet uit, het frustreerd gewoon alleen een beetjequote:Op maandag 26 januari 2009 16:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aah oke.. ik heb geen verstand van gedichten, dus ik kan het niet beoordelen
ohoh, nu ga ik toch wel zenuwachtig wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
Ben nu btw receptionist aan het spelen..
Zie je het al voor je?
"Goedemiddag, Red Star Trading met Tom"... Blijft leuk. En ondertussen het verslag van Puala aan het nakijken. We zijn bij notitie 99...
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht geschreven waar ik nogal onzeker over ben. Dan heb ik graag kritiek, of complimenten. Alleen is het nu al een hele tijd heel rustig >_<
Ik vind hem goed hoor Pualaquote:Roses are red,
violets are blue,
now just bend over
and let me fuck you
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit, dat meen je nietquote:Op maandag 26 januari 2009 16:15 schreef Milou__ het volgende:
OH, zie net dat het al kwart over 4 is.. nog een kwartiertje![]()
Ik ookquote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb te veel andere dingen gedaan als mijn werk geloof ik
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Anyway, kga afsluiten..
Misschien tot vanavond en anders tot morgen![]()
asociaal gewoonquote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb te veel andere dingen gedaan als mijn werk geloof ik
Zo, ik ben klaar. Heb em teruggemaild. Kan je ff melden als je hem ontvangen heb?quote:

Ik hoorde het net op de radioquote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je daar als Duitser met je auto in het dak van een kerk
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo, ik ben klaar. Heb em teruggemaild. Kan je ff melden als je hem ontvangen heb?
geweldigquote:Op maandag 26 januari 2009 16:31 schreef Puala het volgende:
[..]
op fok staan er al meer foto's van ook
Wil je een eerlijk antwoord..?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef Puala het volgende:
oh god, neeee, bootje, zo'n ramp ben ik toch niet
DT ben ik een ramp mee, dit weet ik. De rest was me onbekendquote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord..?
Het komt neer op 4 dingetjes..
- DT
- spatiefouten (zie signature)
- hoofdletterfouten
- onduidelijkheden
Moet er een elektrode aan je stoel komen dan?quote:
En die stonden allemaal in dat korte gedichtding?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord..?
Het komt neer op 4 dingetjes..
- DT
- spatiefouten (zie signature)
- hoofdletterfouten
- onduidelijkheden
Ik heb dyslexie. Ik geloof dat ik daar gewoon chronisch fouten mee blijf makenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Moet er een elektrode aan je stoel komen dan?
Dat is sowieso de best leermethodequote:Op maandag 26 januari 2009 16:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Moet er een elektrode aan je stoel komen dan?
Nee in mijn stageverslag van 28 pagina'squote:Op maandag 26 januari 2009 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En die stonden allemaal in dat korte gedichtding?
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is sowieso de beste leermethode
Ooohquote:Op maandag 26 januari 2009 16:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee in mijn stageverslag van 28 pagina's
Dit hoor je tegenwoordig steeds vaker. Ligt dit aan mij of lijken /of denken steeds meer mensen het te hebben..?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb dyslexie. Ik geloof dat ik daar gewoon chronisch fouten mee blijf maken
Met de inhoud ben je het wel eens?quote:
krijgen steeds meer mensen het te hebben klopt ook niet helemaal natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit hoor je tegenwoordig steeds vaker. Ligt dit aan mij of krijgen /denken steeds meer mensen het te hebben..?
Of het wordt het steeds beter gediagnosticeerd...quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit hoor je tegenwoordig steeds vaker. Ligt dit aan mij of krijgen /denken steeds meer mensen het te hebben..?
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Valt best mee hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu is het alsnog erg, pagina 1: 3 opmerkingen
pagina 2: omg, paars, fuck, stuk of 16?
Ga ik vanavond doenquote:
Hetzelfde geldt voor ADHDquote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
krijgen steeds meer mensen het te hebben klopt ook niet helemaal natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |