Nu wordt het zaak om het een beetje bij te houden. Ik ga in ieder geval eens een paar rondjes meer lopen om te kijken hoe dat gaat. Dat moet ik nu toch zeker vol kunnen houdenquote:
Die is op 8 maart. Ik denk er sterk aan om de 10 km daar te gaan lopenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef eer-ik het volgende:
moet zeker lukken
En dan doortrainen voor 20 van affa.
Slaap lekker en succes dan maar!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga mijn bed eens opzoeken, hopelijk vannacht weer eens normaal slapen, dat is alweer een aantal nachten niet meer gebeurd.
same.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die is op 8 maart. Ik denk er sterk aan om de 10 km daar te gaan lopen
Serieus? Ik denk ook dat ik het gewoon ga doenquote:
lijkt me ook tof.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Serieus? Ik denk ook dat ik het gewoon ga doenLijkt me wel stoer. Binnen een jaar van totaal niets doen aan beweging/sport tot een 10 km lopen
Ja, effe terugvliegen voor die 10 lijkt me iets overdreven.quote:
Hehe, ook weer zo wat jaquote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, effe terugvliegen voor die 10 lijkt me iets overdreven.
Wil 'm wel lopen hoor, maar doe dat wel in afrika dan
Doe je goedquote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Serieus? Ik denk ook dat ik het gewoon ga doenLijkt me wel stoer. Binnen een jaar van totaal niets doen aan beweging/sport tot een 10 km lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |