nou het probleem is. je mag niet zomaar elke stage plaats. school moet het ook goed vinden. en ik wil een stage plek in 3d/ after effects etc. Ik zou eerst naar endemol gaan.. alleen dat ging niet door omdat ik maar 4 dagen in de week kan en hun 5 willen. wel zondequote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pleur je CV op MonsterboardGenoeg stageplaatsen
Ik moest ook goedkeuring hebben, maar blijkbaar waren ze snel tevreden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou het probleem is. je mag niet zomaar elke stage plaats. school moet het ook goed vinden. en ik wil een stage plek in 3d/ after effects etc. Ik zou eerst naar endemol gaan.. alleen dat ging niet door omdat ik maar 4 dagen in de week kan en hun 5 willen. wel zondeMaar in die sector een plek vinden is erg lastig. maarja komt wel goed
Bij mij was het ook snel geregeld. De coördinator vroeg zich even af of het niet een te moeilijke opdracht was, dat vond ik meevallen, na 5 minuten praten was alles wel in orde en kon ik beginnen met PvA enzo (en competentieshit dus, daar moet ik nu echt mee beginnen, dat stel ik al sinds oktober/november uit).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest ook goedkeuring hebben, maar blijkbaar waren ze snel tevreden.
achja. ik zie het wel. Komt wel goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest ook goedkeuring hebben, maar blijkbaar waren ze snel tevreden.
Endemol zou wel vet geweest zijn![]()
Ik heb zo weer een sollicitatie. weet alleen niet of het wel leuk is daarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef PieterBas het volgende:
In drie weken tijd, kan er veel gebeuren
e muis op deze computer was echt waardeloos...quote:
oooh beter dan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
e muis op deze computer was echt waardeloos...maar collega had een nieuwe muis gekocht en is ideaal
slijmbalquote:
hehehe.. voeren aan de katquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:17 schreef Californium het volgende:
zeker wel beter... een stuk minder moordneigingen van deze muis![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |