Is wel een idee jaquote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef eer-ik het volgende:
Maar andere 10 km loop lijkt me prima.
Singelloop in utrecht?
ik heb enkelt zo'n armbandje.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef PieterBas het volgende:
Ik loop wel meer kilometers dan ik registreer.. Als ik in een groep loop, ga ik niet aso met mijn iPod op lopen.. Om speciaal zo'n armband aan te schaffen, gaat mij ook een beetje te ver.
Beetje uit de buurtquote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef MPG het volgende:
Voor de renners: 22 maart is er in Venlo de Venloop; 10 km en halve marathon.
Hoi P.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:44 schreef HostiMeister het volgende:
weer werken, ben helemaal niet gewend aan dit ritme, sliep pas om half 3
Nu koffie en een peukie
Oh spannendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier ook goed. Rustig in afwachting van mijn stagebeoordeling (en ontzettend zenuwachtig)
Jij ook succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh spannendSucces ermee iig
Ik ga vragenuurding volgen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier ook goed. Rustig in afwachting van mijn stagebeoordeling (en ontzettend zenuwachtig)
Dankjewelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Succes, hoe denk je dat het zal gaan?
Komt wel goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Stiekem heb ik werkelijk geen idee. Ik hoop op een voldoende, maar verwacht niet dat ik hem zomaar cadeau zal krijgen eigenlijk
Jup, maar we beginnen al met een week waarin ik maar een uur naar school hoefquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Komt wel goed
Nu weer half jaartje school?
He Refquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:09 schreef Reflectionne het volgende:
Hé jullie van het stage sc zijn allemaal hier!?! Hoe kan dat! Waar is het stage sc!
Ik heb er al een paar keer naar gezocht en nu pas kijk ik hier![]()
Hoe is het?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:09 schreef Reflectionne het volgende:
Hé jullie van het stage sc zijn allemaal hier!?! Hoe kan dat! Waar is het stage sc!
Ik heb er al een paar keer naar gezocht en nu pas kijk ik hier![]()
Hoe is het?
Hoi Hostiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He Ref
Stage sc is opgedoekt en heet nu ses sc
Alles rustig hierEn daar?
Haha prima toch?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dit is de nieuwe versie van STAGE SC. Ideetje van de MOD's. Voor meer info; Stage SC # 762 Met de slet en de 7 neukertjes
Hier goed en met jou?
Ach, verschillen wat meningen over geloof ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha prima toch?!![]()
Ja met mij dus goed.. staat hier boven ook al..
Stage afgerond zie ik?! Hoe was 't uiteindelijk bij die grefo's??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |