abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65431809
gvd, was ik ineens de laatste

Het vorige deel: Slank op weg naar februari#506 Greys je bent een topper!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier
Ja doei.
pi_65431838
fipo
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 26 januari 2009 @ 20:13:25 #3
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65431840
Fipo?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65431849
one of you failed
Ja doei.
  maandag 26 januari 2009 @ 20:13:47 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_65431856
calvé
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 26 januari 2009 @ 20:16:34 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65431969
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:13 schreef Adelante het volgende:
calvé
Lekker he
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:16:49 #7
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65431980
Lijstje dan maar!

O: allbran + magere melk
T: vokoren cracker
T: cup a soup groente
L: kouwe spinazie, plakje kipfilet, zongedroogde tomaatjes
T: allbran + magere melk
A: verse bladspinazie, zongedroogde tomaatjes, gele paprika en lapje varkensfilet met gebakken champignons

Totaal: 1117
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:16:56 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_65431986
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:16 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Lekker he
met nootjes
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 26 januari 2009 @ 20:17:39 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65432016
Oh, viking, goodluck woensdag! Alvast!

SHE, wat zag jouw lijstje er streng uit zeg! Maar wel goed, denk ik!
pi_65432105
Viking, zet 'm op woensdag!

Ik moet nog wel even iets vervelend tegen je zeggen: er wordt gestolen in het UMCG. Weet je zeker dat je een laptop meewil?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65432140
Is Fok weer down ofzo, dat we met dit tempo doorgaan? Zo kan ik toch nooit fatsoenlijk SOGgen . Want mijn goede voornemens zijn op.

@Sugar: is dat lekker, koude spinazie?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 26 januari 2009 @ 20:21:16 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65432144
Thanks voor alle sterktewensen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:21:47 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65432162
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:20 schreef sigme het volgende:

Ik moet nog wel even iets vervelend tegen je zeggen: er wordt gestolen in het UMCG. Weet je zeker dat je een laptop meewil?
Oei. In dat geval laat ik hem maar liever thuis .
Niet meer actief op Fok!
pi_65432215
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:23 schreef Adelante het volgende:
Of die 100 calorie pack milka doosjes, voor vrouwen zonder discipline
Dat zou mijn schap worden in de supermarkt!
pi_65432217
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oei. In dat geval laat ik hem maar liever thuis .
Of laat Mark hem 's morgens brengen en 's avonds weer mee terug nemen? (aannemend dat ie die woensdag wel 2x wil langskomen)
pi_65432224
Da List:

O: 2 crackers met pindakaas (daar issie weer )
L: 2 boterhammen met kipkerriesalade, cup-a-soup en een bakje optimel yoghurt
T: banaan
T: bruin bolletje met cervelaat
D: maiskoekjes met chipolata-worstje. Recept uit de allerhande, maar het geheel was nog niet echt een succes. Het beslag van de maiskoekjes waren wat de dik geworden, zodat ze niet echt knapperig werden. Maar qua smaak wel heel lekker!

Straks: laatste stukje cheesecake!!

En Vik, ik weet niet of ik morgen/woensdag nog tijd heb om je succes te wensen, want dan moet ik werken. Daarom nu maar alvast: Heel veel succes met je operatie!! Hopelijk valt het allemaal mee en herstel je goed. Ook sterkte met de tijd doden woensdag...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65432239
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:24:24 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65432255
Woensdag ga je erheen he Vik? Dan zeg ik nu: ik wens joe alle gezondheid toe zodat je überfit erheen gaat en ook weer terugkomt, maar dan geupgrade!
En morgen ga ik je nog officieeeel succes wensen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65432536
Viktator suc6 woensdag!!

Iemand enig idee of je van SHE een stamppot Peen en Uien mag eten?
pi_65432579
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Viktator suc6 woensdag!!

Iemand enig idee of je van SHE een stamppot Peen en Uien mag eten?
ik denk niet dat ze je ook maar iets zal (kunnen) verbieden

hoogstens afraden, maar wat je met het advies of de informatie doet zul je zelf moeten beslissen
Ja doei.
pi_65432673
* Goodbye baalt

Overdag eet ik perfect, maar 's avonds is de discipline weg..

Gelukkig is de drop op en nu haal ik het verdorie de eerstkomende weken NIET meer in huis
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65432680
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik denk niet dat ze je ook maar iets zal (kunnen) verbieden

hoogstens afraden, maar wat je met het advies of de informatie doet zul je zelf moeten beslissen
Tis wel mn moeder hé dus kan is er best dat ik luister
pi_65432763
je bent dus een jaar of 8?
Ja doei.
pi_65432814
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
je bent dus een jaar of 8?
met 15 jaar ervaring
  maandag 26 januari 2009 @ 20:39:34 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65432861
Oh goodbye, dat ken ik. Dat is rot, he?
Dingen in huis halen die wél oké zijn om eventueel 's avonds te verorberen?

Chicolate: kouwe spinazie (uit een potje van Hak) is met zongedroogde tomaat en stukje van een plakje kipfilet best lekker. Wel al dat vocht een beetje eruit laten lekken.
pi_65432889
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

leuk hé je eigen huis verven zit 't roze nu ook in je haar enzo?
Ja Nee, ik heb heel netjes gewerkt !
Net laminaat wezen halen !!
pi_65432893
Peen en ui is supergezond en heeft weinig calorieën, niks mis mee lijkt me!
En die pindakaas: bij de calorieënchecker geeft hij ook 96 kcal aan voor beleg voor 1 boterham. Maar ik zou me sowieso niet zo blindstaren op die calorieën. Als je je puur daaraan houdt kan je dus beter anderhalve fles wijn drinken dan een bakje cashewnoten eten. Dat lijkt me ook niet voor iedereen opgaan.
pi_65432936
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Laureline het volgende:
Peen en ui is supergezond en heeft weinig calorieën, niks mis mee lijkt me!
En die pindakaas: bij de calorieënchecker geeft hij ook 96 kcal aan voor beleg voor 1 boterham. Maar ik zou me sowieso niet zo blindstaren op die calorieën. Als je je puur daaraan houdt kan je dus beter anderhalve fles wijn drinken dan een bakje cashewnoten. Dat lijkt me ook niet voor iedereen opgaan.
Worden sommige wel gezelliger van
pi_65432951
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef Sugar het volgende:
Oh goodbye, dat ken ik. Dat is rot, he?
Dingen in huis halen die wél oké zijn om eventueel 's avonds te verorberen?

Chicolate: kouwe spinazie (uit een potje van Hak) is met zongedroogde tomaat en stukje van een plakje kipfilet best lekker. Wel al dat vocht een beetje eruit laten lekken.
Oh, maar die heb ik genoeg! Drop heeft dan alleen mijn voorkeur

Ik had per ongeluk wokgroente die over de datum was bij mijn eten gegooid en het was dus écht niet meer lekker En toen had ik nog honger, dus dan lonkt de drop.

En dé ultiem slechte gedachte die ik nu heb is *dat het toch allemaal mislukt is*, terwijl ik eigenlijk morgen gewoon weer netjes moet beginnen.

Soms word ik zo moe van mezelf
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65432956
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Gezellig rond ja.
pi_65433006
avondeten: opgebakken zuurkool met stukjes worst en een half karbonaadje.

Tevens TVP!
pi_65433091
Ik ga zo meteen echt 20005937823 topics bijlezen Het valt niet mee een leven te hebben !
  maandag 26 januari 2009 @ 20:45:45 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65433102
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Join the club
Maar je kan er niks anders aan doen dan morgen weer met epic awesomeness opnieuw te beginnen!
*doet cheerleaden in alternatief kostuum*
pi_65433166
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, maar die heb ik genoeg! Drop heeft dan alleen mijn voorkeur

Ik had per ongeluk wokgroente die over de datum was bij mijn eten gegooid en het was dus écht niet meer lekker En toen had ik nog honger, dus dan lonkt de drop.

En dé ultiem slechte gedachte die ik nu heb is *dat het toch allemaal mislukt is*, terwijl ik eigenlijk morgen gewoon weer netjes moet beginnen.

Oe, die zorgt bij mij ook altijd voor de rechtvaardiging van een enorme vreetbui!

"Ja, vandaag is toch al een verloren zaak." * pak chips in mandje gooit* "Dan kan ik beter het er echt van nemen" * Advocaatrepen erbij mikt* "Begin ik morgen toch weer helemaal met braaf zijn?"* 2 flessen wijn pakt* "O, ik heb nog geen snoep!"* schap drop uitcheckt en zure matten, griotten èn zak zoete gesuikerde pakt, want kan niet kiezen*

Laat het niet zover komen!
pi_65433171
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Join the club
Maar je kan er niks anders aan doen dan morgen weer met epic awesomeness opnieuw te beginnen!
*doet cheerleaden in alternatief kostuum*
Ja, ik ben mezelf nu ook onder m'n kont aan het schoppen. Babyschopje nu nog, hopelijk morgen een dikke vette trap

De brinta beviel me wel enórm goed vanochtend, dus daar ga ik morgen lekker mee beginnen!
pi_65433206
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef P.F het volgende:
Ik ga zo meteen echt 20005937823 topics bijlezen Het valt niet mee een leven te hebben !
Ware woorden!!

sorry moest ff mn liefde voor die oude kreupele club laten blijken!
pi_65433227
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef P.F het volgende:
Het valt zeer mee, Fok was bijna hele zaterdag down enzo . En nu heeft iedereen goede voornemens over minder internetten en zulks .
pi_65433238
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Oe, die zorgt bij mij ook altijd voor de rechtvaardiging van een enorme vreetbui!

"Ja, vandaag is toch al een verloren zaak." * pak chips in mandje gooit* "Dan kan ik beter het er echt van nemen" * Advocaatrepen erbij mikt* "Begin ik morgen toch weer helemaal met braaf zijn?"* 2 flessen wijn pakt* "O, ik heb nog geen snoep!"* schap drop uitcheckt en zure matten, griotten èn zak zoete gesuikerde pakt, want kan niet kiezen*

Dit kon echt zo mijn gedachtegang zijn

Schade voor vanavond:

2 happen avondeten (wel vier stukjes kip er tussen uitgeplukt)
kwart zakje drop
plakje ontbijtkoek
lollie

En toen kreeg ik buikpijn en dacht ik " "
pi_65433300
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ware woorden!!

sorry moest ff mn liefde voor die oude kreupele club laten blijken!
pi_65433350
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Haha dat doe ik ook altijd . En drop én chocolade én iets van zuivel/kwark én chips én popcorn ... en het dan gek vinden dat je misselijk bent na een dag slecht eten .
pi_65433426
Lijstje vandaag:

O: bramen magere yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
L: bruine boterham kalfskroket, bak sla met fèta en olijven, beker optimel rode vruchten
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei, mandarijnen
D: pompoensoep, stukjes kip gebakken met gevijzelde mosterdzaadjes, zwarte peperkorrels en zoutkorrels
T: volkorenboterham pindakaas (kwam door jullie! ), halve pot optimel citroenkwark

Wel netjes, maar door al die cheesecake- en dropverhalen zit ik hier toch met een onbevredigd gevoel
pi_65433440
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het valt zeer mee, Fok was bijna hele zaterdag down enzo . En nu heeft iedereen goede voornemens over minder internetten en zulks .
Echt?? Jeetje, ik kan ook nooit een weekendje niet fokken zonder dat iedereen weg gaat Maar ik heb niets gemist? Ik weet dat Greys nog steeds is gestopt en Viking overmorgen wordt geopereerd!

Ik heb een vloer uitgekozen, een donkere ! Ik twijfelde wel super erg tussen een hele lichte en een hele donkere Maar nu ga ik met mijn kamer praatjes wel weer even verhuizen naar m'n eigen topic
pi_65433443
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

thnx voor uw steun!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:55:03 #44
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65433479
tvp.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65433498
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

sssttt
The way you rock'n'roll
pi_65433509
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
@Sugar: is dat lekker, koude spinazie?
Vers is het dat sowieso! Gewoon als salade, met een tomaatje en gekookt eitje erdoor.

Ik ben vandaag 3 winkels afgeweest voor verse spinazie, maar nergens te krijgen. Er schijnt een heel slechte oogst te zijn geweest, of zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65433532
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vers is het dat sowieso! Gewoon als salade, met een tomaatje en gekookt eitje erdoor.

Ik ben vandaag 3 winkels afgeweest voor verse spinazie, maar nergens te krijgen. Er schijnt een heel slechte oogst te zijn geweest, of zo.
Mijn spinazie, wat doe je!
pi_65433578
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ook niet bij de Turk? Moet je wel de dikke nerf uit het blad halen, maar die spinazie is echt lekker.
pi_65433613
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef P.F het volgende:

[..]

Echt?? Jeetje, ik kan ook nooit een weekendje niet fokken zonder dat iedereen weg gaat Maar ik heb niets gemist? Ik weet dat Greys nog steeds is gestopt en Viking overmorgen wordt geopereerd!

Ik heb een vloer uitgekozen, een donkere ! Ik twijfelde wel super erg tussen een hele lichte en een hele donkere Maar nu ga ik met mijn kamer praatjes wel weer even verhuizen naar m'n eigen topic
Valt wel mee met de goede voornemens hoor . Maar het is wel erg rustig hier.

Donker staat vaak wel mooi bij lichte meubels ja .
pi_65433644
M'n broertje is ook weer actiever op fok http://fotoboek.fok.nl/pretkroket
Hij zit op paiq, geen idee wat het is, maar als jullie het ook hebben kan je internetdaten !
pi_65433703
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ook niet bij de Turk? Moet je wel de dikke nerf uit het blad halen, maar die spinazie is echt lekker.
Dan had ik het centrum in gemoeten, daar had ik geen tijd meer voor (ik zou er ook niet aan hebben gedacht, moet ik heel eerlijk zeggen). Uiteindelijk heb ik ingevroren bladspinazie gebruikt, smaakte ook goed. .
pi_65433838
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand hier ervaring met Bodypump? Is dat leuk?
Ja. Je moet wel een beetje sterk zijn in je armen en niet snel over je voeten struikelen. Het zijn geen danspasjes maar er zit wel een soort choreografie in. (Vraag anders ook maar aan Greys.....). Als je niet zo sterk bent in je armen (zoals ik, ik kan geen push ups..) Dan is de les, ook al heb je alles op het lichtste gewicht nog vrij pittig !

Maar het is op zich best leuk, een vriendinnetje van mij doet het twee keer per week!
pi_65433862
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

sssttt
ow verklap ik je geheim? ROFLOL
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 21:05:50 #54
163650 Greys
pi_65433939
TJ, jij hoeft toch niet af te vallen? Waarom zou je je dan afvragen of je wel stamppot mag eten?

Ik kan je SHE d'r antwoord nu al geven hoor! Niet dat ze voorspelbaar is, maar in dit geval weet ik het zo goed als zeker: in elk geval stukken beter dan al die kapsalonnen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65434091
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:04 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

ow verklap ik je geheim? ROFLOL
Jij weet teveel!
En ga je morgen wel antwoorden?
The way you rock'n'roll
pi_65434113
Slank Romance?
pi_65434135
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze webwinkel?
http://www.quoka.de/searchdetail_small.cfm?SHOWADNO=25531666&banner=0#PICS
Nope. Wat moet jij met een 'ding' van 500 euro?
pi_65434230
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nope. Wat moet jij met een 'ding' van 500 euro?
Is voor m'n vader, hij vroeg of ik kon uitzoeken of het een veilige website was, aangezien 70% korting bijna te mooi om waar te zijn was, of zo..
pi_65434400
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef Goodbye het volgende:
Slank Romance?
Doel je op mij en TJ?
Dan moet ik je toch uit de droom helpen
The way you rock'n'roll
pi_65434442
PF, wanneer ga jij eigenlijk verhuizen?
The way you rock'n'roll
  maandag 26 januari 2009 @ 21:17:16 #62
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65434461
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Jij weet teveel!
"Ja ik wil"
Prrrrr
pi_65434473
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Doel je op mij en TJ?
Ja, maar het was een grapje
pi_65434542
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Jij weet teveel!
Als ik een pc tot beschikking heb beantwoord ik uiteraard. Maar had vandaag gortdroge theorie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meer van dat!
pi_65434572
quote:
PF, wanneer ga jij eigenlijk verhuizen?
Als ik een bed heb denk ik En als de vloer is gelegd.. Nu kan ik tot ± de 12e bij vriendje slapen vier verdiepingen hoger, dat ga ik ook vaak doen aangezien ik nog geen bed heb.. Maar ooit moet ik de stap toch maken!
pi_65434585
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar het was een grapje
I know. Ik ben niet zo blond als ik me soms voor doe

Ik heb TJ nog nooit gezien trouwens
The way you rock'n'roll
pi_65434631
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:19 schreef P.F het volgende:

[..]

Als ik een bed heb denk ik En als de vloer is gelegd.. Nu kan ik tot ± de 12e bij vriendje slapen vier verdiepingen hoger, dat ga ik ook vaak doen aangezien ik nog geen bed heb.. Maar ooit moet ik de stap toch maken!
Hup bed kopen dan!
The way you rock'n'roll
pi_65434768
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hup bed kopen dan!
Ja, ik heb de ikea al doorzocht, nu ga ik naar de andere 2000 winkels voor een bed van 1.20
  maandag 26 januari 2009 @ 21:24:03 #69
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65434808
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
Word vik woensdag al geopereerd lees ik net?? Spannend!!!!!!

Ik was vrijdag per ongeluk in het AMC (ik wilde naar de IKEA, m'n mama wist een snellere weg ) Dus ik keek nog even of ik muis zag maar geen spoor..
Wat lief! Alleen word ik in het VU bestraald
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65434841
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:24 schreef Muis006 het volgende:

[..]

pi_65434881
quote:

[..]

Mousey Muis, wie gehtst? Hoe lang nog?
The way you rock'n'roll
pi_65434897
quote:

[..]

Doel je op mij en TJ?
WTF
pi_65434916
quote:

[..]

Oh Maar daar kom ik ook vaak langs !! (Het VU is maar uh, 20 minuutjes met de tram/metro van mijn zimmer! En met de auto echt 3!)
  maandag 26 januari 2009 @ 21:28:31 #74
148689 Muis006
pi_65434987
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mousey Muis, wie gehtst? Hoe lang nog?
Nog 8 keer! En het masker zat vandaag niet super dus ik heb er een paar uur last van gehad. Maar ik heb net gewandeld (een half uur lang 5 km/h) dus ik voel me nu een stuk beter!
pi_65435228
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nog 8 keer! En het masker zat vandaag niet super dus ik heb er een paar uur last van gehad. Maar ik heb net gewandeld (een half uur lang 5 km/h) dus ik voel me nu een stuk beter!
Heb je al een mega uber stoer kado in bestelling staan voor als de laatste keer geweest is? Dat is namelijk regel nummero uno natuurlijk!
Youz deservz present!
The way you rock'n'roll
  maandag 26 januari 2009 @ 21:35:26 #76
236335 neen
schone schijn
pi_65435326
.
het lijkt niet wat het is
  maandag 26 januari 2009 @ 21:35:53 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65435346
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef k_i_m het volgende:
tvp.
Kim! Hoe is het nu met de potentiële baan?

En Muis: eens wat betreft het 'nu-geen-bestraling-meer-pressie' Ging je niet die tas kopen voor jezelf?
  maandag 26 januari 2009 @ 21:36:43 #78
148689 Muis006
pi_65435398
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Heb je al een mega uber stoer kado in bestelling staan voor als de laatste keer geweest is? Dat is namelijk regel nummero uno natuurlijk!
Youz deservz present!
Nee nog niet! Zaterdag ga ik kijken voor een tas.

Maar ik was vandaag weer met mijn moeder mee naar het werk en 1 collega van haar waar we afgelopen zomer ook mee in Chicago hebben gewinkeld enzo, had een hele gave roze laptoptas. Dus ik zo "oh die is gaaf!"

Zegt ze: "ja? ik neem er wel een voor je mee!"

maandag 26 januari 2009 @ 21:36:45 #79
3185 Adelante
To let it go now
pi_65435403
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

WTF

Voor je het weet, heb je een date!

(ik weet niet meer warvan deze slechte slogan is
pi_65435560
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb je de reacties van mij en DML gelezen?
Het spijt me, over het hoofd gezien Klopt dat die dingen wel magerder kunnen hoewel ik weinig kwaad zie in 10 cm stokbrood. Die rookworst is geen rookworst maar falukorv, ik woon namelijk in Zweden dus heb de producten maar zo goed en kwaad als het ging 'vertaald' naar Nederlandse producten Probleem is dat ik aupair en bij het gezin 4 dagen in de week eet en zij beslissen wat er gegeten wordt. Wel lastig dus! En tja, in hagelslag zie ik persoonlijk niet heel veel kwaad, speculoos was trouwens ook maar een muizenlaagje.
pi_65435568

Kim kan dan die van jou dat ook?
The way you rock'n'roll
  maandag 26 januari 2009 @ 21:42:07 #82
148689 Muis006
pi_65435659
Ik ga supernatural kijken.

Adios!
pi_65435702
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Het spijt me, over het hoofd gezien Klopt dat die dingen wel magerder kunnen hoewel ik weinig kwaad zie in 10 cm stokbrood. Die rookworst is geen rookworst maar falukorv, ik woon namelijk in Zweden dus heb de producten maar zo goed en kwaad als het ging 'vertaald' naar Nederlandse producten Probleem is dat ik aupair en bij het gezin 4 dagen in de week eet en zij beslissen wat er gegeten wordt. Wel lastig dus! En tja, in hagelslag zie ik persoonlijk niet heel veel kwaad, speculoos was trouwens ook maar een muizenlaagje.
Ik zie er ook weinig kwaad in hoor! Maar het is wél de reden van meer calorieen dan je verwacht, denk ik. ik schrok persoonlijk nog al van het verschil tussen stokbrood/normaal brood en hagelslag/mager vleeswaren

En dan nogmaals, 1200 kcal is prima om mee af te vallen, toch?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 21:45:15 #84
163650 Greys
pi_65435805
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hagelslag is ook niet EVIL ofzo, maar het is en blijft chocolade natuurlijk!
Dus eerlijk is eerlijk, als je wilt afvallen moet je daar eigenlijk gewoon vanaf. Halvajam kopen als zoet broodbeleg, of appelstroop (neem aan dat als jij dat zelf koopt dat ze je dat niet kunnen verbieden om ipv hagelslag op je brood te doen?)

Ik voel me plofferig en dikkig. Maar ik weet niet of het puur gevoel is of dat ik ook daadwerkelijk plofferig en dikkig ben. Misschien dat ik me toch weer eens moet gaan wegen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 januari 2009 @ 21:46:22 #85
3185 Adelante
To let it go now
pi_65435847
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nu ik er over nadenk is "voor je het weet, heb je een reet" ook wel een puike slogan voor een nieuwe dieet methode
pi_65435894
quote:

[..]

Radio 538, Barry's Sundate
pi_65435924
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nu ik er over nadenk is "voor je het weet, heb je een reet" ook wel een puike slogan voor een nieuwe dieet methode

I'm off people.

Ciao
The way you rock'n'roll
pi_65435975
1200 is prima ja, alleen honger is niet zo prima dus wil de kcal nuttiger besteden. Het is overigens geen chocoladehagel maar anijshagel hoor Allemaal meegenomen vanuit Holland Ze kennen hier geen hageltjes, en helaas ook geen appelstroop. Wel halvajam
pi_65436123
quote:

[..]

Ja Goodbye regelt hem zo voor me hoor ik net
pi_65436148
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

I'm off people.

Ciao
tot latraaaaaa
  maandag 26 januari 2009 @ 21:55:20 #91
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65436239
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

dat luister ik ook wel eens
pi_65436245
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ja Goodbye regelt hem zo voor me hoor ik net
Graag gedaan heurrr
  maandag 26 januari 2009 @ 21:56:41 #93
236335 neen
schone schijn
pi_65436302
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat is zeker net zoiets als "Op de valreep"
pi_65436310
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

dat luister ik ook wel eens
Het is mijn wekker . Dus als ik zondagochtend thuis slaap, hoor ik dit te vaak voorbij komen.
  maandag 26 januari 2009 @ 21:57:46 #95
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65436353
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef P.F het volgende:

[..]

Is voor m'n vader, hij vroeg of ik kon uitzoeken of het een veilige website was, aangezien 70% korting bijna te mooi om waar te zijn was, of zo..
Geen idee, niet duur

ik heb deze

maandag 26 januari 2009 @ 21:58:42 #96
3185 Adelante
To let it go now
pi_65436390
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Geen idee, niet duur

ik heb deze

[ afbeelding ]
Mooi
pi_65436403
Waar is Greys Ik heb haar hulp nodig !
  maandag 26 januari 2009 @ 22:00:02 #98
3185 Adelante
To let it go now
pi_65436444
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Volgens mij zijn er alleen mannen, dus vraag het ons maar
pi_65436531
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er alleen mannen, dus vraag het ons maar
Nou ja, hebben jullie wondersponsjes, een peggy schema en een sink geshined a la fly lady? Dan kunnen jullie mij helpen, denk ik

Hier staat mijn vraag: Huishouden volgens schema #2
pi_65436540
Hmm.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65436561
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Ga jij ook stoppen met roken?
pi_65436600
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ga jij ook stoppen met roken?
Nee, ik rook niet, ik ben te lui voor een verslaving
pi_65436636
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja, hebben jullie wondersponsjes, een peggy schema en een sink geshined a la fly lady? Dan kunnen jullie mij helpen, denk ik

Antwoord
  maandag 26 januari 2009 @ 22:04:03 #104
3185 Adelante
To let it go now
pi_65436645
quote:

[..]

Ik snap de helft van deze post niet, dus helpen wordt lastig dan
pi_65436699
Hehe, ja.. Is er geen handboek voor meisjes op kamers? Ik ben te geëmancipeerd ik snap niets van schoonmaken
  maandag 26 januari 2009 @ 22:06:11 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65436737
haaaai *zwaai zwaai*

heeeeeeerlijk getraind... ging goehoed lekker beuken
nu al zin in zaterdag
en net een kiw-smoothie gemaakt, maaaaaar de kiwi's waren niet helemaal rijp... dus errrrrrg zuur.....
niet echt lekker dus.

@PF mooie kleur is het geworden hoor.

@Viking alvast veeeeeeeel succes hoop dat het mee gaat vallen

ik ben lekker project catwalk aan het kijken
en heb straks ANTM nog op video leuk leuk leuk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 26 januari 2009 @ 22:11:53 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65436981
Noes! Ik had iets verkeerd gedaan in iTunes en toen heb ik al m'n muziek per ongeluk van de harde schijf verwijderd . Nu ben ik met een progje de inhoud van m'n iPod aan het kopieren naar de harde schijf, dus ik hoef godzijdank niet alles opnieuw te rippen .

En m'n operatie is trouwens donderdag, niet woensdag. Woensdagochtend word ik echter al opgenomen vanwege allerlei saaie voorbereidingsshizzle .
Niet meer actief op Fok!
pi_65437062
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Ik had iets verkeerd gedaan in iTunes en toen heb ik al m'n muziek per ongeluk van de harde schijf verwijderd . Nu ben ik met een progje de inhoud van m'n iPod aan het kopieren naar de harde schijf, dus ik hoef godzijdank niet alles opnieuw te rippen .

En m'n operatie is trouwens donderdag, niet woensdag. Woensdagochtend word ik echter al opgenomen vanwege allerlei saaie voorbereidingsshizzle .
Dan heb je heel woensdag nog om FOK! te regelen om ons niet te lang te hoeven missen
pi_65437107
Ja doei.
pi_65437129
Sjonge, het gaat hier meer over andere dingen dan afvallen?
pi_65437184
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Ja, klopt. Dacht dat dat wel algemeen bekend was
pi_65437199
quote:
Viel me ook al op!
pi_65437210
quote:
Hehe, als je het over afvallen hebt ga je offtopic
pi_65437294
quote:
Vooral 's avonds, want dan is iedereen al uitgegeten.

Maar je kan er altijd iets ontopics tussendoor gooien hoor, er is altijd wel iemand die antwoord geeft.
pi_65437305
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Hehe, als je het over afvallen hebt ga je offtopic
  maandag 26 januari 2009 @ 22:18:01 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437306
quote:
Ja niet normaal hè. Daarom kom ik hier ook niet zoveel meer. Al dat off topic geleuter steeds, word er niet goed van.
Niet meer actief op Fok!
pi_65437312
quote:
Eventueel kan je ook hier terecht: (Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #3
pi_65437366
quote:

[..]

Ik zie helemaal geen wondersponsjes ? Hop hop, naar de Action!
  maandag 26 januari 2009 @ 22:19:35 #119
3185 Adelante
To let it go now
pi_65437383
eetlijstje:

O: brinta wake-up +banaan
T: twee volkoren boterhammen pindakaas
L: yoghurt met muesli
T: appel
D: kippensoep en brood met pindakaas
T: katjang pedis

best netjes
pi_65437417
Conleche, wil je me even helpen, aangezien je m'n hyves hebt

Mijn vriend is er stellig van overtuigd dat hij een groene trui heeft, terwijl dat kreng dus echt grijs is. Kijk eens naar de derde foto in het album 'vrienden', daar heeft hij desbetreffende trui aan. Wat voor kleur heeft ie?
  maandag 26 januari 2009 @ 22:20:29 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65437428
Geef nou maar toe vik, je wil niet meer in dat meest-gepost-lijstje

Anyway! Ik doe twintig dingen tegelijk, dat ga ik nu beperken tot 1 ding: op bed hangen! Lui doen! Ha!

Baibai
pi_65437453
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:

Mijn vriend is er stellig van overtuigd dat hij een groene trui heeft, terwijl dat kreng dus echt grijs is. Kijk eens naar de derde foto in het album 'vrienden', daar heeft hij desbetreffende trui aan. Wat voor kleur heeft ie?

Yo! brb
  maandag 26 januari 2009 @ 22:21:16 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437467
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geef nou maar toe vik, je wil niet meer in dat meest-gepost-lijstje
Dát + ik zit keihard uit m'n nek te kletsen .
quote:
Anyway! Ik doe twintig dingen tegelijk, dat ga ik nu beperken tot 1 ding: op bed hangen! Lui doen! Ha!

Baibai
Baibai! .
Niet meer actief op Fok!
pi_65437469
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja niet normaal hè. Daarom kom ik hier ook niet zoveel meer. Al dat off topic geleuter steeds, word er niet goed van.
Das wel jammer dat je hier zo weinig ben!
  maandag 26 januari 2009 @ 22:22:58 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437542
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:

Hey, ik heb je Hyves ook hoor.
En je vent is echt kleurenblind, want hoe 'ie daar groen in kan zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_65437585
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey, ik heb je Hyves ook hoor.
En je vent is echt kleurenblind, want hoe 'ie daar groen in kan zien .
Ja, maar jij wil het alleen maar over afvallen hebben

En senk joe, ik laat deze post aan mijn vriend lezen
pi_65437594
Grijs. Definitely. Grijs!!
pi_65437611
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:24 schreef conleche het volgende:
Grijs. Definitely. Grijs!!
Seeeeenk joe
  maandag 26 januari 2009 @ 22:25:21 #129
236335 neen
schone schijn
pi_65437642
Volgens mij is het toch echt groen hoor.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:25:23 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437643
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:24 schreef conleche het volgende:
Greys. Definitely. Greys!!
Sorry, kon het niet laten .
Niet meer actief op Fok!
pi_65437647
Oh, nu noemt ie 'm bruin
  maandag 26 januari 2009 @ 22:25:38 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437655
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:25 schreef neen het volgende:
Volgens mij is het toch echt groen hoor.
Het is een mannenkwaal, zie je .
Niet meer actief op Fok!
pi_65437702
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sorry, kon het niet laten .
pi_65437710
Jullie kunnen dat heul niet zien
  maandag 26 januari 2009 @ 22:27:06 #136
236335 neen
schone schijn
pi_65437729
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is een mannenkwaal, zie je .
Het verschil tussen geel en blauw zie ik heus wel.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:27:39 #137
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65437760
ai, ik zou net een bakje met yoghurt nemen. Alleen toen ik het kastdeurtje opendeed om een bakje te pakken zag ik ook dropjes staan. En nu heb ik ipv een bakje yoghurt een bakje zwartwitjes en een glas cola...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 26 januari 2009 @ 22:27:44 #138
148689 Muis006
pi_65437763
Alle mannen zijn kleurenblind, in meer of mindere mate!

* Muis006 trekt zich weer terug om de volgende aflevering te kijken
pi_65437769
@BJ: ik zit aan de gold kiwi's, die zijn in het algemeen wat zoeter en net zo vitamineus&vezelig.

Spinning viel me tegen; 7 weken niet 'zwaar' sporten is toch best een killer. Volgende week hebben ze hopelijk weer het normale schema; ik vind 8 uur echt een kuttijd.

Dan nu, fashionista's, aan jullie de vraag: welke jurkjes zijn mooi op mijn figuur? Ik heb ronde billen en brede heupen, een beetje buikvet (maar dat lijkt rapper te verdwijnen dan de rest van mijn vetjes ) en een aanwezige taille, en ik heb gewone borsten. Niet zo'n flinke voorgevel als het merendeel hier C-cupje. Oh, en niet al te brede schouders.

Ik heb een mooi jurkje gekocht in ZA en het staat me erg goed, vind ik. Dus nu wil ik meer! Maar ik kan er niet echt de vinger op leggen waarom ik het goed vind staan

Oh, en ik heb afgrijselijke knieen. Jurkjes boven de knie enkel met legging/maillot
pi_65437778
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef neen het volgende:

[..]

Het verschil tussen geel en blauw zie ik heus wel.
Geeltje en Blauwtje worden samen Groentje

Iemand dat boek vroeger gelezen?
pi_65437823
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
@BJ: ik zit aan de gold kiwi's, die zijn in het algemeen wat zoeter en net zo vitamineus&vezelig.

Spinning viel me tegen; 7 weken niet 'zwaar' sporten is toch best een killer. Volgende week hebben ze hopelijk weer het normale schema; ik vind 8 uur echt een kuttijd.

Dan nu, fashionista's, aan jullie de vraag: welke jurkjes zijn mooi op mijn figuur? Ik heb ronde billen en brede heupen, een beetje buikvet (maar dat lijkt rapper te verdwijnen dan de rest van mijn vetjes ) en een aanwezige taille, en ik heb gewone borsten. Niet zo'n flinke voorgevel als het merendeel hier C-cupje. Oh, en niet al te brede schouders.

Ik heb een mooi jurkje gekocht in ZA en het staat me erg goed, vind ik. Dus nu wil ik meer! Maar ik kan er niet echt de vinger op leggen waarom ik het goed vind staan

Oh, en ik heb afgrijselijke knieen. Jurkjes boven de knie enkel met legging/maillot
Jurkjes met A-lijn en accent op de taille, denk ik
pi_65437827
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef AKnynke het volgende:
ai, ik zou net een bakje met yoghurt nemen. Alleen toen ik het kastdeurtje opendeed om een bakje te pakken zag ik ook dropjes staan. En nu heb ik ipv een bakje yoghurt een bakje zwartwitjes en een glas cola...
Ik ben vanmiddag vast wat onderzoek aan het doen geweest over vliegen naar Stockholm. Ze hebben daar meerdere vliegvelden, he? Welke moet je dan hebben?

En: zwartwitjes
  maandag 26 januari 2009 @ 22:29:22 #143
236335 neen
schone schijn
pi_65437837
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Geeltje en Blauwtje worden samen Groentje

Iemand dat boek vroeger gelezen?
Morgen geel blauw weer
  maandag 26 januari 2009 @ 22:29:24 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437838
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Alle mannen zijn kleurenblind, in meer of mindere mate!

* Muis006 trekt zich weer terug om de volgende aflevering te kijken
En dat is echt zo. Ik heb er iig eens iets over gelezen. Volgens mij kunnen zij ook minder kleuren onderscheiden dan vrouwen ofzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_65437853
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef AKnynke het volgende:
Dat had ik ook. Alleen dan ter vervanging van het avondeten
pi_65437858
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zie helemaal geen wondersponsjes ? Hop hop, naar de Action!
Afstand 0,6 km tot de Action vanaf mijn kamer
pi_65437876
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef neen het volgende:

[..]

Morgen geel blauw weer
op een groen grasveld, hihi
  maandag 26 januari 2009 @ 22:30:27 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437881
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat had ik ook. Alleen dan ter vervanging van het avondeten
.

Ik at tot een jaar of 2 geleden chips en ijs als avondeten .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 januari 2009 @ 22:30:27 #149
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65437883
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben vanmiddag vast wat onderzoek aan het doen geweest over vliegen naar Stockholm. Ze hebben daar meerdere vliegvelden, he? Welke moet je dan hebben?

En: zwartwitjes
de meestdichtbije voor hierheen komen is Arlanda. Skavsta kan ook, maar dan moet je eerst anderhalf uur met de bus en 3 kwartier met de trein, terwijl Arlanda maar 20 minuten met de trein is.

Tof zeg!
pi_65437935
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ja, ik was er zelf ook niet zo blij mee hoor. Maar dat relaas is al in het vorige topic gehouden
pi_65437979
Ik ga naar bed, wekker gaat morgen weer vroeg.
pi_65438060
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

elke dag of af en toe?
  maandag 26 januari 2009 @ 22:35:59 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65438101
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

elke dag of af en toe?
Meerdere keren per week (een jaar lang ofzo). Echt gestoord, snap het nu niet meer.
Niet meer actief op Fok!
pi_65438172
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Meerdere keren per week (een jaar lang ofzo). Echt gestoord, snap het nu niet meer.
als het 1x per week is kan ik het nog snappen.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:39:03 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_65438233
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:37 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

als het 1x per week is kan ik het nog snappen.
In de zomer lekker haagen dasz na het eten
pi_65438304
Ik wil ook de trui van de vriend van goodbye zien!
pi_65438433
Goodbye, ik ga 's zoeken! Want ik vind dat ik weleens wat vrouwelijkers mag dragen dan die eeuwige jeans. Is ook een beetje iets om je achter te verschuilen als je echt te dik bent; jeans zijn makkelijk en neutraal, en als je weet welk model je moet hebben, hoef je niet van die helse paskamersessies te houden
Maar nu word ik toch echt slanker Een broek die ik ooit in de opruiming goedkoop kocht voor 'ooit, als ik ben afgevallen' kon ik vorige maand ineens aan. En nu valt ie zelfs mooi om m'n benen

Nynke, zijn er in Stockholm ook leuke musea enzo? Ik weet dat het een mooie stad is, daarom staat 'ie sowieso hoog op mijn verlanglijstje. En helemaal leuk dat we dat kunnen combineren met het vage plan van een tripje naar Uppsala
pi_65438576
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

In de zomer lekker haagen dasz na het eten
Macademia brittle
Ik kan de strawberry cheesecake nergens meer vinden Die juist zo lekker! (die van B&J's is daarentegen zwaar goor). Maar ik zag in Kaapstad een nieuwe smaak: raspberry meringue. Hebben ze die in onze regionen ook al?
  maandag 26 januari 2009 @ 22:48:19 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65438616
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef ColdFeet het volgende:Een vraag over jurkjes
- overslagjurkjes van soepele stoffen
- romantische jurkjes
- jurkjes met een hoge taille
- jurkjes met het accent op de borsten

Eigenlijk kan je heel veel jurkjes aan. Belangrijk is dat het gemaakt is van goede materialen en soepel valt. Normale borsten zijn alleen maar een voordeel. Met grote borsten pas je de meestje jurkjes namelijk niet
*Tink is heel blij dat ze 15 cm borst kwijt is
* De man van Tink daarentegen niet
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:49:59 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65438690
Grappig trouwens. Een half jaar geleden droeg ik praktisch alleen nog maar jurkjes, maar nu ik slanker ben ga ik juist weer jeans dragen (maat 27 ). Precies het tegenovergestelde van Coldfeet dus
pi_65438724
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

- romantische jurkjes

Eigenlijk kan je heel veel jurkjes aan. Belangrijk is dat het gemaakt is van goede materialen en soepel valt. Normale borsten zijn alleen maar een voordeel. Met grote borsten pas je de meestje jurkjes namelijk niet
e man van Tink daarentegen niet
Arme man van jou
Voor jurkjes: de H&M

Ik ga nu even naar de schoonmaakvraag van PF kijken en dan slapen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65438760
Wie ga er ff ijsthee voor me scoren?
pi_65438971
Tink, dank voor de tips! Grappig dat jij nu juist weer jeans draagt. Ik ben allang blij dat ik weer in 'gewone' maten pas, al wil ik nog steeds best wel wat kilo's eraf.
15 cm borst Betekent vast dat je nu eindelijk ook bloesjes kunt dragen.

Syrena: de H&M is mijn ultieme frustratiewinkel, die mijd ik als de pest. Die hebben namelijk vooral kleding voor het 'hollandse model': weinig billen, rechte taille en eventueel een beetje buik. Hoe leuk het ook oogt, het zit nooit bij mij.
En ik heb een voorliefde voor 'uniek-achtige' kleding Ook daarom haat ik de H&M. Ik koop er echt alleen haarklemmen
pi_65438995
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja. Je moet wel een beetje sterk zijn in je armen en niet snel over je voeten struikelen. Het zijn geen danspasjes maar er zit wel een soort choreografie in. (Vraag anders ook maar aan Greys.....). Als je niet zo sterk bent in je armen (zoals ik, ik kan geen push ups..) Dan is de les, ook al heb je alles op het lichtste gewicht nog vrij pittig !

Maar het is op zich best leuk, een vriendinnetje van mij doet het twee keer per week!
Ik ben net geweest! En ik voel de spierpijn nu al op komen!
Vond het wel leuk en het meeste begreep ik ook gewoon.
Voor herhaling vatbaar dus!
pi_65439026
na avondje vooral ook leren nu slapen, morgen weer een lange dag leren vanaf 9 uur op de uni, met als pauze Kickfitten

mooie dromen allemaal!
Ja doei.
pi_65439078
Wanneer weet je dat je echt weer eens moet gaan sporten.....

... als je naakt in de spiegel tuurt.. En zucht: Hmm.. Ik moet echt weer eens gaan sporten!

En dat je vriendje dan "Ja." zegt.

Whehe, maar hij heeft wel gelijk, m'n spieren zijn weg dat is echt zonde!!
  maandag 26 januari 2009 @ 22:59:23 #167
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65439100
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, dank voor de tips! Grappig dat jij nu juist weer jeans draagt. Ik ben allang blij dat ik weer in 'gewone' maten pas, al wil ik nog steeds best wel wat kilo's eraf.
15 cm borst Betekent vast dat je nu eindelijk ook bloesjes kunt dragen.

Syrena: de H&M is mijn ultieme frustratiewinkel, die mijd ik als de pest.
. Dan moet je maar niet te hard shoppen in Stockholm, daar zitten er een stuk of 8 naast elkaar .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65439122
* TJDoornbos gaat naar bed en wenst jullie een goede nachtrust!
  maandag 26 januari 2009 @ 23:00:46 #169
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65439151
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, ik ga 's zoeken! Want ik vind dat ik weleens wat vrouwelijkers mag dragen dan die eeuwige jeans. Is ook een beetje iets om je achter te verschuilen als je echt te dik bent; jeans zijn makkelijk en neutraal, en als je weet welk model je moet hebben, hoef je niet van die helse paskamersessies te houden
Maar nu word ik toch echt slanker Een broek die ik ooit in de opruiming goedkoop kocht voor 'ooit, als ik ben afgevallen' kon ik vorige maand ineens aan. En nu valt ie zelfs mooi om m'n benen

Nynke, zijn er in Stockholm ook leuke musea enzo? Ik weet dat het een mooie stad is, daarom staat 'ie sowieso hoog op mijn verlanglijstje. En helemaal leuk dat we dat kunnen combineren met het vage plan van een tripje naar Uppsala
Stockholm heeft een geweldig leuk modern art museum, het nobel prijs museum, een architectuurmuseum, en waarschijnlijk nog veel meer maar dat heb ik nog niet gezien!

En het is zowieso een hele mooie, en gezellige stad. Veel te zien en veel te doen...

en nu ga ik ook op bed. Trusten allemaal!
pi_65439182
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:58 schreef P.F het volgende:
Wanneer weet je dat je echt weer eens moet gaan sporten.....

... als je naakt in de spiegel tuurt.. En zucht: Hmm.. Ik moet echt weer eens gaan sporten!

En dat je vriendje dan "Ja." zegt.

Whehe, maar hij heeft wel gelijk, m'n spieren zijn weg dat is echt zonde!!
De mijne kent me gelukkig alleen spierloos
Ik ken mezelf trouwens ook alleen spierloos
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65439185
Hallo!
Zo, beetje bijgelezen, maar niet alles want dat is me teveel
Ik weet dat Vik niet woensdag maar donderdag geopereerd wordt, ColdFeet meer jurkjes wil gaan dragen, PF een mooie roze muur heeft en dat Liejannuh lekker geeft gebodypumped

Mijn lijstje sucked een beetje:
O: yoghurt/kiwi/banaan in blender, 2 knackebrod met pindakaas/kaas
L: pistoletje kaas
T: pistoletje chocopasta
T: halve melkliga
D: maaltijdsalade AH (geitenkaas), maar heb de pasta laten liggen (ik koop toch geen pastasalade!)
T: beschuiten met pindakaas/philadelphia light

Bluh, had niks in huis, dus moest alles heel snel bij AH halen/van werk eten, en heb veel gefietst vandaag, waardoor ik volgens mij niet genoeg had, had in ieder geval net zoveel honger dat ik dus veel teveel beschuitjes heb gegeten
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65439195
CF, bij jou in de stad zitten volgens mij best leuke en unieke winkeltjes!
Maar Mexx en Esprit hebben ook vaak erg mooie jurkjes, maar let vooral op de stof. Sommige stof staat gewoon geweldig!
Ik heb zondag dit jurkje gepast bij Mexx! Viel heel erg mooi, alleen kwam mijn beha er onder uit.
pi_65439269
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:59 schreef k_i_m het volgende:

[..]

. Dan moet je maar niet te hard shoppen in Stockholm, daar zitten er een stuk of 8 naast elkaar .

Maar ZA is dus echt een zegening voor mijn figuur, shopwise. Allemaal mooie broeken, flatterende jurkjes...
Eigenlijk heb ik gewoon een negerinnenfiguur

Oh, iets heel anders: weten jullie hoe vlamingen negerzoenen ("buyszoenen" ) noemen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65439359
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef Liejannuh het volgende:
CF, bij jou in de stad zitten volgens mij best leuke en unieke winkeltjes!
Maar Mexx en Esprit hebben ook vaak erg mooie jurkjes, maar let vooral op de stof. Sommige stof staat gewoon geweldig!
Ik heb zondag dit jurkje gepast bij Mexx! Viel heel erg mooi, alleen kwam mijn beha er onder uit.
Wat sjiek! Dat ben ik niet van je gewend
Bij mij om de hoek zit een winkeltje met allemaal kleine Vlaamse en Franse labels. Veel mooie kleuren, en niet onbeschoft duur, ofzo. Daar hou ik dus heel erg van
pi_65439405
[/quote]

Dan doe je geen bh aan. problem solved.
#35.
pi_65439464
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat sjiek! Dat ben ik niet van je gewend
Bij mij om de hoek zit een winkeltje met allemaal kleine Vlaamse en Franse labels. Veel mooie kleuren, en niet onbeschoft duur, ofzo. Daar hou ik dus heel erg van
Ik draag ook wel eens wat anders dan de eeuwige spijkerbroek en een shirtje hoor.
Bedoel je dat ene winkeltje, waar ik nog werd uitgefoeterd door de verkoopster omdat ik geen zin had om mijn gympies uit te doen terwijl ik een schattig jurkje paste?
pi_65439524
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:07 schreef Clayton1 het volgende:

Dan doe je geen bh aan. problem solved.
Daar voel ik me niet zo prettig bij de hele dag. En het jurkje zat ook vrij laag, dus dan zou ik de hele dag in angst leven dat bij iedere beweging die ik maak mijn borsten eruit kunnen vallen.
  maandag 26 januari 2009 @ 23:13:07 #178
148689 Muis006
pi_65439657
Iemand een koekje?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 23:15:35 #179
163650 Greys
pi_65439757
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef Muis006 het volgende:
Iemand een koekje?
Ik wil die beslagkom uitlikken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65439764
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef Muis006 het volgende:
Iemand een koekje?
Jezus
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 23:17:06 #181
163650 Greys
pi_65439823
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar ZA is dus echt een zegening voor mijn figuur, shopwise. Allemaal mooie broeken, flatterende jurkjes...
Eigenlijk heb ik gewoon een negerinnenfiguur

Oh, iets heel anders: weten jullie hoe vlamingen negerzoenen ("buyszoenen" ) noemen?
SPOILER
En is dat ook al verboden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65439899
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
En ik heb een voorliefde voor 'uniek-achtige' kleding Ook daarom haat ik de H&M. Ik koop er echt alleen haarklemmen
Ik heb dezelfde voorliefde, waar haal jij je kleding dan vandaan? Vooral shirts/truien enzo?

@PF: kickboksen! In USC! Wil ik nog wel meegaan de eerste keer . Of taekwondo! Ook leuk daar. Ze doen superveel aan conditiedingen.
pi_65439935
Jaa ik wil ook weer kickboksen! Maar ik moet van mezelf ook nog fitnessen en pas als ik dat vol hou mag ik kickboksen
pi_65439966
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
Jaa ik wil ook weer kickboksen! Maar ik moet van mezelf ook nog fitnessen en pas als ik dar volhou mag ik kickboksen
Combinatie is veel leuker
  maandag 26 januari 2009 @ 23:21:08 #185
148689 Muis006
pi_65439973
Ik heb heel heel heel erge zin in

Gelukkig hebben we die niet!

En nu ga ik slapen
pi_65440026
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Combinatie is veel leuker
Ja maar ik moet zo veel !
  maandag 26 januari 2009 @ 23:23:07 #187
148689 Muis006
pi_65440052
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja maar ik moet zo veel !
Thomas Hobbes zei: je moet niks! Je kiest er zelf voor dus niet miepen.
pi_65440127
Ik ga slapen. Dat moet ook . Trusten allemaal.
pi_65440585
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde voorliefde, waar haal jij je kleding dan vandaan? Vooral shirts/truien enzo?

Ik vind bijvoorbeeld het Franse merk Rene Derhy heel leuk. Kun je af en toe ergens kopen in NL, of je koopt het in Frankrijk. Fat chance dat je ooit iemand met dezelfde kleren als jij tegenkomt
  maandag 26 januari 2009 @ 23:43:54 #191
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65440939
Chicks, er staat wat kleding in V&A van mij. Wellicht zit er wat voor u bij.
pi_65440947
Is inderdaad een leuk merk
pi_65441091
Hee, dat Destroy-Everythingshirtje lijkt een beetje op twee uberlollige shirtjes die ik ooit in Madrid kocht. Hoe heette dat merk ook alweer

Chico, da's ook nog een truc als je unieke spullen wilt: op vakantie kopen. En dan niet bij de Zara
Wat in Spanje saaie confectie is, is hier hip, wild & uniek
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 00:06:11 #194
163650 Greys
pi_65441721
SHE, waarom doe je je kerstjurkje alweer weg?
Zat hij toch niet fijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65441759
Ik ga slapen, het kerstjurkje is idd leuk
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:15:06 #196
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65441978
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
SHE, waarom doe je je kerstjurkje alweer weg?
Zat hij toch niet fijn?
Ik heb 'm uiteindelijk niet aan gehad.
Hij is te groot inmiddels
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:21:04 #197
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65442135
pompom. dat examen mwoh misschien heb ik een 10 of een 11 maar denk niet hoger dan dat. Ach een 10 heb ik nodig om niet te buizen

* zwahiel heeft een beetje een melodramatische bui.
Gebeurd veel de laatste tijd en ik weet niet echt hoe ik ermee om moet gaan. Heb 't gevoel alsof ik in drieën gedeeld word door voornamelijk mezelf.

Nu weer slapen @ ouders omdat ik geen zin had om vanavond bij vrienden te crashen, voel me daar wat bezwaard bij telkens eigenlijk.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:45:04 #198
33954 ElisaB
pi_65442657
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef zwahiel het volgende:
pompom. dat examen mwoh misschien heb ik een 10 of een 11 maar denk niet hoger dan dat. Ach een 10 heb ik nodig om niet te buizen
Kan ik de ondertiteling ergens downloaden
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:54:32 #199
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65442821
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kan ik de ondertiteling ergens downloaden
ondertiteling:

Ik heb denk ik een 10 of een 11 (op 20, waarbij 20 gelijk staat aan een Nederlandse 10 en 11 gelijk aan een Nederlandse 5,5 én een 10 gelijk staat als 5.0 maar al als voldoende telt). Als ik een 10 of 11 heb ga ik niet buizen (=zakken). Examen mwoh = het kon beter

Subtitelo?

Dat Belgische normeringssysteem zit er toch al helemaal in
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:57:52 #200
33954 ElisaB
pi_65442886
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:54 schreef zwahiel het volgende:
ondertiteling:

Ik heb denk ik een 10 of een 11 (op 20, waarbij 20 gelijk staat aan een Nederlandse 10 en 11 gelijk aan een Nederlandse 5,5 én een 10 gelijk staat als 5.0 maar al als voldoende telt). Als ik een 10 of 11 heb ga ik niet buizen (=zakken). Examen mwoh = het kon beter

Subtitelo?

Dat Belgische normeringssysteem zit er toch al helemaal in
I laf joe
  dinsdag 27 januari 2009 @ 01:22:50 #201
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65443213
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

I laf joe

* zwahiel is nog vrijgezel
pi_65444278
Rotterdam groet uw
pi_65444399
Almere groet terug
pi_65444417
Ik ben werken, ajuus!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 07:47:02 #205
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65444444
Eindhoven groet ook!

We hebben net (voor 7.00 uur!) onze nieuwe bank binnengekregen en ik moet zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wennen... Het is het nog niet helemaal, maar het is veel te duur om het nog niet helemaal te zijn.
pi_65444501
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 07:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Rotterdam groet uw
Basisschoolspelling, m'n jong!

Goeiemorgen!

Ontbijt: Brinta

Ik heb me gigantisch verslapenik had nu al op mijn werk moeten zijn, en op dinsdag heb ik altijd anderhalf uur reistijd. Rest van de dagen rijd ik met een collega mee. Ik ga zo maar even bellen of het uberhaupt nodig is dat ik kom vandaag. Zo nee, dan haal ik die acht uur gewoon gespreid over een paar weken in. Gelukkig is mijn baas daar heel makkelijk in
pi_65444506
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 07:47 schreef Sugar het volgende:
Eindhoven groet ook!

We hebben net (voor 7.00 uur!) onze nieuwe bank binnengekregen en ik moet zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wennen... Het is het nog niet helemaal, maar het is veel te duur om het nog niet helemaal te zijn.
Foto?
pi_65444772
mogge

braafjes in de bus op weg naar de uni

leren leren leren!

Lijstje lijstje lijstje:
O: twee crackers slankie
T: koffieieieieieieieie
T: banaan en appel
L: 3 boterhammen slankie
S: kickfit
D: verrassing, IrishBastard gaat voor ons koken

leren!
Ja doei.
pi_65444825
Morgen!

Ik ben er ook eens vroeg bij, op naar de VU voor de bespreking van de laatste details over mijn volgende opleiding Zal eens kijken of ik Muis nog tegenkom

O: brinta met schepje honing
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:49:36 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65445066
Dat is balen Sugar. Doe eens een foto?
pi_65445169
Foto Sugar!
Voor en na!
Als het een hele andere bank is, dan is het ook niet echt raar dat je er heel erg aan moet wennen.

Ik ben weer op tempratuur. Het is koud buiten namelijk!
En ik heb vandaag een pak meergranen knackerbrod meegenomen. Om de honger te bestrijden zegmaar.
pi_65445235
Goedemorgen.

Was er weer een downtime ofzo?
Ik ga op mijn gemakje even bijlezen.
pi_65445324
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

- romantische jurkjes

* De man van Tink daarentegen niet
Dit zou ik ook gezegd hebben, ware het niet dat ik een dag te laat ben. Als je een foto wilt zien van mij in een overslagjurkje moet je even pm-en. .

Ik draag 's zomers vrijwel alleen maar jurkjes, en allemaal een beetje zoals Tink ze beschrijft. .
pi_65445342
En foto van de bank, Sugar! Als het een troost is, ik moest ook heel erg wennen aan onze nieuwe bank, gewoon omdat het anders was. Maar nu ben ik er héél blij mee.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:08:29 #215
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65445362
goeiemorgen!

blegh, wat heb ik slecht geslapen. Maar goed, een bak koffie erin en er weer tegenaan vandaag!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:08:48 #216
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65445366
oh, en Sugar ik ben heel benieuwd naar die bank idd!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:18:26 #217
33954 ElisaB
pi_65445544
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 01:22 schreef zwahiel het volgende:

* zwahiel is nog vrijgezel
Woei
pi_65445877
Ik heb lekker een onverwacht vrij dagje

Zometeen even op mijn gemak boodschappen doen enzo. Stuk fijner dan gehaast na het werk in de rij staan tussen andere gehaaste mensen die hebben gewerkt

Heeft iemand nog een lekker idee voor avondeten met veel groente?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:35:42 #219
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65445928
Oh, ik ben alweer blij!
Misschien gaan we wel de kamer omgooien wat, maar ik ben wel blij al!
Ik doe zo een foto!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 09:38:13 #220
163650 Greys
pi_65445990
Dat gaat lekker snel Suug! Fijn dat het toch is wat je hoopte, uiteindelijk! Ben benieuwd naar de foto.

Hoi allemaal!
Doeg allemaal!
(Het gaat echt een stuk langzamer hier he? )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65446207
Goedemorgen

Ben ik ook weer eens

Zo druk geweest zowel werk als prive.. weinig tijd om te internetten, ook weinig tijd om echt goed op mijn lijn te letten helaas..

Ik ga vanaf 4 februari weer echt streng doen.. voor die tijd heeft niet echt nut, met verjaardagen, etentjes en dat soort dingen..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:48:38 #222
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65446219
't Is de (olijf)groene bank!

pi_65446256
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:48 schreef Sugar het volgende:
't Is de (olijf)groene bank!
Mooi.

Leuke inrichting verder.
Ik kan me dat turnding herinneren uit een K&W-topic.
Had jij niet ook een zelfbeplakte tafel?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:53:02 #224
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65446317
Ja!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:53:25 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65446326
Mooie bank. Wel heel rustig en klassiek voor jullie doen
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:57:05 #226
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65446414
Hihi, dat valt wel mee, hoor, 't is een best strakke bank. Alleen de kussens staan nog wat bol.
Maar klassiek? Ik ben misschien best klassiek! Ha!
pi_65446435
Mooie bank Sugar!
pi_65446514
Ik vind 'm prachtig!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:01:37 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65446529
[WGR-post]
Hé Sugar, communicatievraagje voor je: ik ben bezig met een mailing voor een klant van me en ben nu op zoek naar media in het grensgebied. Het Handboek voor de Pers is me te duur. Ken jij nog relevante up-to-date-websites waar ik goede adresgegevens kan vinden? Het liefst zo dat ik het snel kan kopieren in een database Gouden Gids is een optie, telefoonboek, huis-aan-huisbladen.nl...
[/WGR-post]
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:03:20 #230
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65446579
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:57 schreef Sugar het volgende:
Hihi, dat valt wel mee, hoor, 't is een best strakke bank. Alleen de kussens staan nog wat bol.
Maar klassiek? Ik ben misschien best klassiek! Ha!
Met klassiek bedoelde ik ook strak Niet ouderwets iig! Meer in de richting van "minder speels dan normaal in jullie huis"
Maar hoe dan ook, leuk ding. Waar hebben jullie de bank gekocht? En "hangt" ie ook lekker?
pi_65446775
Mooie bank zeg! Wow!

Mijn voorspelling is overigens dat ik rond het middaguur zo ongeveer iedere spier van mijn lichaam voel!
pi_65446837
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:10 schreef Liejannuh het volgende:
Mooie bank zeg! Wow!

Mijn voorspelling is overigens dat ik rond het middaguur zo ongeveer iedere spier van mijn lichaam voel!
Lekker gevoel vind ik dat altijd juist mits draaglijk

Mijn kat zit de restjes van m'n brinta uit de kom te eten. Even er naar toe
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:15:12 #233
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65446922
Oeh, Tink, ik ben helemaal niet op die manier een communicatievakmens! Ik schrijf, geef vorm, fotografeer en bedenk creatieve concepten. Maar hiervan heb ik geen kaas gegeten! Sorry!

Bedankt voor de complimenten, ben nu zelf ook blij!
We hebben 'm bij Montèl gekocht, ergens in november. Hij ligt en zit heerlijk, hangen doe ik niet zo graag op een bank en dat doet ie dus ook niet.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:17:36 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65446991
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:15 schreef Sugar het volgende:
Oeh, Tink, ik ben helemaal niet op die manier een communicatievakmens! Ik schrijf, geef vorm, fotografeer en bedenk creatieve concepten. Maar hiervan heb ik geen kaas gegeten! Sorry!
Ik dacht dat je communicatieadviseur was Maar je bent een "creatief" nog leuker! *beetje jaloers is
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:21:00 #235
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65447100
Maar ik werk niet bij een bureau, maar bij een theater/filmhuis, dus of ik echt een diehard 'creatief' ben? In elk geval maak ik veeeeeeeeeel teksten, veeeeeeeel foto's, veeeeeeeel flyers en veeeeeeeeel concepten. Heel leuk wel!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:24:38 #236
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65447213
Morgen meisjes en jongetjes!
Vanavond mag ik weer lekker sporten, heb er helemaal zin in.

Ik vind de bank mooi, Sugar, maar kanme indenken dat je moet wennen!
Prrrrr
pi_65447253
Sugar, mooie bank hoor
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:26:52 #238
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65447272
Kent iemand de volkoren eierkoeken van C1000? Iemand enig idee hoe die het caloriegewijs doen?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 10:33:08 #239
163650 Greys
pi_65447466
Ik heb de eierkoeken net weer afgezworen! Ik werd mijn bijnaam een beetje zat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65447585
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef Sugar het volgende:
Kent iemand de volkoren eierkoeken van C1000? Iemand enig idee hoe die het caloriegewijs doen?
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=4399 ?
pi_65447586
Ik dacht dat in één eierkoek ongeveer 80-100 kcal zaten?
pi_65447679
Ik zit sinds een week elke dag op de hometrainer, 30 mins fietsen. Ik leg dan zo'n 11 km. af.
Ondertussen kijk ik dan een leuke serie, zo is het wel vol te houden. Voel alleen wel een rare twitch bij mijn knie. Als dat maar goed gaat...
Ben alweer een kilo minder dan toen ik begon.
pi_65447738
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zit sinds een week elke dag op de hometrainer, 30 mins fietsen. Ik leg dan zo'n 11 km. af.
Ondertussen kijk ik dan een leuke serie, zo is het wel vol te houden. Voel alleen wel een rare twitch bij mijn knie. Als dat maar goed gaat...
Ben alweer een kilo minder dan toen ik begon.

Lijkt me wel ideaal hoor! Fietsen tijdens tv kijken zou ik ook zéker volhouden. Alleen heb ik het geld er niet voor over om een hometrainer te kopen En waar moet ik dat ding in hemelsnaam kwijt.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:42:55 #244
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65447776
Maar ik denk dat de volkoreneierkoek misschien andere waardes geeft? En die zijn best klein, dus sowieso minder makkelijk als 1 stuk vergelijkbaar.
pi_65447813
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lijkt me wel ideaal hoor! Fietsen tijdens tv kijken zou ik ook zéker volhouden. Alleen heb ik het geld er niet voor over om een hometrainer te kopen En waar moet ik dat ding in hemelsnaam kwijt.
Het was nog heel wat om dat ding te gaan gebruiken. Hij heeft eerst 8 maanden dienst gedaan als stofvanger/kledingrek
Maar nu zit ik er lekker in, hij heeft een computer met o.a. een hartslagmeter, en een kcalteller. Dat motiveert. Al vertrouw ik die teller niet, hij zegt dat 10 km fietsen met 21 km/u met mijn gewicht en lengte 400 kcal verbrandt. Was dat maar waar.
Het zal hooguit 300 kcal zijn!
pi_65447891
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:42 schreef Sugar het volgende:
Maar ik denk dat de volkoreneierkoek misschien andere waardes geeft? En die zijn best klein, dus sowieso minder makkelijk als 1 stuk vergelijkbaar.
Dit was de optie die het beste overeen kwam Volgensmij bevat een volkoren eierkoek trouwens meer calorieen dan een gewone, maar dat weet ik niet honder procent zeker.

Maar het lijkt me caloriegewijs geen ramp als tussendoortje hoor
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:48:00 #247
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65447947
in before the lock...

[dagboek] vandaag maar naar de tuinen, want ik sta nog steeds te stuiteren van de stress. en ik slaap slecht en verslaap me daardoor. nu gauw naar kantoor voor het laatste werk-klusje vóór vertrek...[/dagboek]

ik heb bij het bijlezen allemaal reacties bedacht, maar ik ben ze allemaal weer vergeten...sorry!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65447950
Goeiemorgen! Utrecht groet ook...

Lekker laat op m'n stage aangekomen want ik voel me niet zo lekker vandaag.
Lijstje:
O: Brinta (met veel moeite naar binnen gekregen)
L: 2 sneeën brood met boterhamworst, enige vlees dat ik kon vinden
T: 1 boterham met pindakaas
D: we eten met de huisgenoten van vriendje, dus geen idee
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:48:34 #249
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65447961
Nee, ik heb het zwelf nog niet gegeten, gekocht voor de kinderen, maar vroeg het me wel af.
Meer calorieën zou best kunnen ja!
pi_65448043
Tegenwoordig staat op de verpakking ook vaak hoeveel calorieen er gemiddeld in één stuk (of kom, of portie) zitten. Valt me in ieder geval op bij de AH producten, dat is wel handig!
pi_65448137
Gepland lijstje voor vandaag:

O: brinta
T: cracker jam
L: soepje, cracker filet americain, meloen
T: boterham jam
T: kom optimel yoghurt
D: biefstukje, aardappel, sperziebonen
T: festini peer ijsje
pi_65448225
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het was nog heel wat om dat ding te gaan gebruiken. Hij heeft eerst 8 maanden dienst gedaan als stofvanger/kledingrek
Maar nu zit ik er lekker in, hij heeft een computer met o.a. een hartslagmeter, en een kcalteller. Dat motiveert. Al vertrouw ik die teller niet, hij zegt dat 10 km fietsen met 21 km/u met mijn gewicht en lengte 400 kcal verbrandt. Was dat maar waar.
Het zal hooguit 300 kcal zijn!
Cool! En ik ben zwaarder dan jij, dus ik zou met 2 keer een uur fietsen volgens jouw hometrainer dan toch zeker 1500 tot 2000 calorieen verbranden.
Volgens mij klopt dat niet helemaal.

Maar iedere beweging is goed, dus vooral volhouden Cinnamongirl!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:58:21 #253
3185 Adelante
To let it go now
pi_65448270
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Cool! En ik ben zwaarder dan jij, dus ik zou met 2 keer een uur fietsen volgens jouw hometrainer dan toch zeker 1500 tot 2000 calorieen verbranden.

Dat red je met twee uur spinnen, niet met twee uur op een hometrainer peddelen
pi_65448302
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dus als je gaat spinnen kun je bijna 2x zoveel eten als op een normale dag? Damn...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65448327
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik fiets ruim 2 uur in de buitenlucht, duin op, duin af.
Dat is vast iets intensiever dan op een hometrainer, omdat ik mijn lichaam ook nog eens op tempratuur moet houden.
Maar afijn, al die apparaten geven volgens mij een veel te optimistisch beeld over calorie verbranding.
pi_65448390
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Alle beetjes tellen, inderdaad. En 300 kcals in 30 minuten is ook heul niet slecht.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:03:00 #257
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65448413
Ja, I know, daar kijk ik als eerste naar.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:04:40 #258
3185 Adelante
To let it go now
pi_65448462
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:59 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dus als je gaat spinnen kun je bijna 2x zoveel eten als op een normale dag? Damn...
2 uur spinnen is niet iets wat je voor je lol iedere dag doet hoor, om de dag een uur is al intensief genoeg
pi_65448477
Hai, ik wil ook slank zijn en volgens Greys bijten jullie niet
pi_65448607
* motorbloempje zit nu hard aan de studie samen met Slarioux

best motiverend, samen in zo'n stil studiehok

Vanochtend 67,5 overigens, vanmiddag kickfitten, dus hoop dat er wéér wat af is morgen
Ja doei.
pi_65448745
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Dipkip het volgende:
Klopt! Welkom hier!

Wat zijn je plannen?
pi_65448772
Ik weeg me tegenwoordig trouwens elke week in plaats van elke dag! Dat is echt fijn joh, maak je voor je gevoel grote sprongen!
pi_65448799
quote:
Niet hard iig.

Welkom.
Hoe lang ben je, wat weeg je, wat wil je wegen, en hoe wil je het aanpakken?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 11:26:37 #264
163650 Greys
pi_65449184
quote:
*Hap*

Oh nee, ik rook niet meer
Welkom Dippie!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65449227
Ik ben altijd slank geweest en heb een tijd ondergewicht gehad. Ik was een junk en ben ruim een jaar geleden afgekickt. Ik ben toen enorm gaan vreten als ik last had van cravings en ben daardoor nogal aangekomen. In het begin vond ik dat tof staan (ik vind mezelf mooier met 5 kg. boven het zogenaamde ideale gewicht omdat ik dan wat meer boobies en ass heb zonder verder noemenswaardige lelijke vetjes) maar het is uit de hand gelopen zeg maar

Ik vond het allemaal ook geen drama, eerdere pogingen waren al mislukt dus ik had zoiets van al ben ik straks een huiskamerolifantje, dan ben ik iig een clean huiskamerolifantje en dat was prioriteit boven verder alles. Inmiddels heb ik de verslaving zo ver overwonnen dat ik het aandurf deze nieuwe 'verslaving' (zijnde suiker en vet) weer te kicken. Ik ben dus eerst maar eens gestopt met al die slechte snacks en tussendoortjes en wil dat eerst normaal leren vinden voor ik dingen aanpas aan mn maaltijden, omdat ik er nogal een handje van heb te streng te worden en vervolgens te falen en op te geven of door te slaan en dagen niets te eten

Ik wil het liefst uiteindelijk 15 kilo kwijt maar heb als eerste echte doel 10 kg. gesteld, dan heb ik weer een gemiddelde maat en ben ik niet meer dik. Die laatste 5 zijn dan van 'ok gewicht' naar 'ideaal gewicht' (ideaal als in, zo vind en voel ik me het lekkerst). Ik ben nu 2,5 week gestopt met snoepen en snacken en ik ben 2,5 kg. kwijt. Ik sport niet en wil dat uiteindelijk wel gaan doen maar weet nog niet precies hoe & wat.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:28:10 #266
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65449247
goedemorgen

ik heb zo een afspraak bij de kapster en ga nog ff een bakje brinta eten
vanmiddag richting mijn zus, want die is jarig vandaag... gaan daar ook eten enzo.
gezellig

@Sugar; ik vind de bank wel tof hoor!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:28:38 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65449261
quote:
Hangt ervan af. Foto's? .

Welkom iig en goeiemorgen voor de rest. Ik heb kut geslapen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:30:00 #268
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65449305
Helleu Dipkip.
Prrrrr
pi_65449324
Zo dipkip, dat moet een heftige tijd voor je zijn geweest...

Heel veel succes met afvallen, volgens mij ben je op de goede weg zo.. stapje voor stapje
pi_65449362
Dankjulliewel
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:32:04 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65449369
Hier volgt een belangrijke dienstmededeling: Viking84 stond drie dagen achtereen, te weten zaterdag, zondag en maandag, niet in de dagcijfers .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:33:07 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65449406
En respect voor Dipkip .
Niet meer actief op Fok!
pi_65449433
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
Hier volgt een belangrijke dienstmededeling: Viking84 stond drie dagen achtereen, te weten zaterdag, zondag en maandag, niet in de dagcijfers .
Zaterdag telt niet mee heurrr
pi_65449518
Ik ben alleen een beetje bang dat jullie allemaal superslank en hawt zijn en dan zit ik er tussen als drabbige mislukte junk dus ik heb al x keer gelurkt en me eerst nog door Greys gerust laten stellen voor ik wat kwam posten. En ik post nog even geen lijstje want ik denk dat SHE me dan mn ass gaat whoopen over vetten en koolhydraten enzo
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:37:45 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65449553
heeeel goed Vik

hoe laat moet je je morgen melden? en wat gaan ze aan voorbereidingen allemaal nog doen?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:39:24 #276
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65449599
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben alleen een beetje bang dat jullie allemaal superslank en hawt zijn en dan zit ik er tussen als drabbige mislukte junk dus ik heb al x keer gelurkt en me eerst nog door Greys gerust laten stellen voor ik wat kwam posten. En ik post nog even geen lijstje want ik denk dat SHE me dan mn ass gaat whoopen over vetten en koolhydraten enzo

kom maar op met dat lijstje
pi_65449658
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben dus eerst maar eens gestopt met al die slechte snacks en tussendoortjes en wil dat eerst normaal leren vinden voor ik dingen aanpas aan mn maaltijden, omdat ik er nogal een handje van heb te streng te worden en vervolgens te falen en op te geven of door te slaan en dagen niets te eten
Misschien is het dan juist een idee voor jou om elke twee uur iets (gezonds) te eten?

Knap, van dat afkicken.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:43:31 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65449711
Haaaai

Welkom Dipkip! En viel succes! Je staat schijnbaar al sterk in je schoenen dus dit kan je ook!

Oh! Ons bod is geaccepteerd Vanmiddag officieel gesprek met da Hypotheekman! (heh zo klinkt ie als een superheld ) *bubbelt* Ik weet niet wat er nu nog fout kan gaan maar nog steeds durf ik niet opperst blij te zijn
pi_65449731
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaaai

Welkom Dipkip! En viel succes! Je staat schijnbaar al sterk in je schoenen dus dit kan je ook!

Oh! Ons bod is geaccepteerd Vanmiddag officieel gesprek met da Hypotheekman! (heh zo klinkt ie als een superheld ) *bubbelt* Ik weet niet wat er nu nog fout kan gaan maar nog steeds durf ik niet opperst blij te zijn
Jaaaaaaaaaaa! Mariaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ik ben wel blij in jouw plaats
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:44:30 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65449734
Oh en nog meer joy op de vroege bijna-middag: ik dacht bruut aangekomen te zijn de laatste dagen, maar dat is niet zo! Ik was 0.1 kilo afgevallen, harhar. Maarrrr: niks erbij!

</jubelposts>

Zo. Nu weer zen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:45:25 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65449765
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zaterdag telt niet mee heurrr
Ssht! .

@ Beessie-Jen: Om 11:30 moet ik me melden, geloof ik. Ik moet lijstjes invullen (vd voedingsassistente enzo), gesprek met de zaalarts, de chirurg komt nog langs... dat soort dingen. Ws ben ik een half uur van die hele dag bezig .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:46:08 #282
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65449790
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben altijd slank geweest en heb een tijd ondergewicht gehad. Ik was een junk en ben ruim een jaar geleden afgekickt. Ik ben toen enorm gaan vreten als ik last had van cravings en ben daardoor nogal aangekomen. In het begin vond ik dat tof staan (ik vind mezelf mooier met 5 kg. boven het zogenaamde ideale gewicht omdat ik dan wat meer boobies en ass heb zonder verder noemenswaardige lelijke vetjes) maar het is uit de hand gelopen zeg maar

Ik vond het allemaal ook geen drama, eerdere pogingen waren al mislukt dus ik had zoiets van al ben ik straks een huiskamerolifantje, dan ben ik iig een clean huiskamerolifantje en dat was prioriteit boven verder alles. Inmiddels heb ik de verslaving zo ver overwonnen dat ik het aandurf deze nieuwe 'verslaving' (zijnde suiker en vet) weer te kicken. Ik ben dus eerst maar eens gestopt met al die slechte snacks en tussendoortjes en wil dat eerst normaal leren vinden voor ik dingen aanpas aan mn maaltijden, omdat ik er nogal een handje van heb te streng te worden en vervolgens te falen en op te geven of door te slaan en dagen niets te eten

Ik wil het liefst uiteindelijk 15 kilo kwijt maar heb als eerste echte doel 10 kg. gesteld, dan heb ik weer een gemiddelde maat en ben ik niet meer dik. Die laatste 5 zijn dan van 'ok gewicht' naar 'ideaal gewicht' (ideaal als in, zo vind en voel ik me het lekkerst). Ik ben nu 2,5 week gestopt met snoepen en snacken en ik ben 2,5 kg. kwijt. Ik sport niet en wil dat uiteindelijk wel gaan doen maar weet nog niet precies hoe & wat.
We hebben wat gemeen

Wat was jouw high?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:46:20 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65449797
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaa! Mariaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ik ben wel blij in jouw plaats
!!

Yaaaaaaaaay

*shakes booty with Goodbai*
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:46:32 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65449804
Mariaaaaaaaaaaaaaa . Gefeliciteerd!!!!!!! .

Ik weet al waar Slankmeet 3 gaat plaatsvinden .
Niet meer actief op Fok!
pi_65449809
Gefeli Maria!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 11:47:45 #286
163650 Greys
pi_65449839
Mariaaaaaaaaaa, wat tofffffff! Gefeliciteerd!!!

Dip, je bent er door, nu ben je officieel binnen alhier!
En niemand bijt. We schoppen soms een beetje, maar meestal alleen op verzoek
Je bent een held dat je bent afgekickt! We krijgen je heus wel aan een wat gezonder eetpatroon! Hihi!
En ik ben jaloers op je haar. Mensen, die Dip heeft haar tot op haar billen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:49:22 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65449881
Foto van Dips tot-de-bil-haar! (hm dat klinkt niet zo puik) Haar gewoon dan!

Yay danksjoe!

Vik: ik zal Maarten maar vast voorbereiden
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:49:28 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65449886
Ik heb een krabbel van de jongen waar ik vroeger mee zou gaan trouwen (toen we op de kleuterschool zaten). Hij studeert nu ook in Groningen, dus binnenkort maar even wat afspreken .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:49:34 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65449889
Maria!!

Wat een tof nieuws!
pi_65449891
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
Mariaaaaaaaaaa, wat tofffffff! Gefeliciteerd!!!

Dip, je bent er door, nu ben je officieel binnen alhier!
En niemand bijt. We schoppen soms een beetje, maar meestal alleen op verzoek
Je bent een held dat je bent afgekickt! We krijgen je heus wel aan een wat gezonder eetpatroon! Hihi!
Mijn haar komt nog maar tot halverwege mijn rug. Nog niet eens! En ik spaar al twee jaar, haha!
pi_65449933
SHE, wil je even een blik werpen op mijn eetlijstje (pagina 11)? Ik heb een beetje het gevoel dat ik teveel eet in vergelijking met anderen hier
pi_65449943
Maria gefeliciteerd
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:52:24 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65449987
Dankjoes ook Progje en SHE

Ik begin nu inderdaad al zenuwachtiger en enthousiaster te worden, hehe! Jullie blijheid maakt het echter En nu duimen dat er NIKS meer fout kan gaan!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:52:45 #294
236335 neen
schone schijn
pi_65449999
Hoi bazen. Hoi Dipkip. Tof Maria. Mogguh rest.
Vandaag weer een lollerdag... moet zo naar de woningstichting met m'n 0,0 inkomen enzo zie wel morgen gesprek @ schule. En vorige week NIETS afgevallen er kookt nu een eitje voor moi.

Wat een waardeloze post
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:52:47 #295
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65450001
wauw! hoera maria! wat spannend!!

en welkom dipkip! (ik ben de dikste en drabbigste hier hoor kijk maar in t lijstje in de OP)

ik was heel goed aan t afvallen, en gistren niks geks gedaan, maar ineens weer een kilo zwaarder. ik hoop dat t vocht is (wokmaaltijd gisteren was wel zout, ik heb heel veel water gedronken) of dat ik gewoon ongesteld moet woprden ofzo (gestopt met de pil laatst, en ik heb mn cyclus nog niet helemaal door...weet eigenlijk niet eens meer hoeveel weken geleden in gestopt ben )

lijstje vandaag:
11.30 kipboterham
13.30 kipboterhammen
15.30 kipboterham
17.30 gyrosreepjes met een pitabroodje, paprikasalade, geen sausjes want das bah...
19.30 verjaardag beste vriendinnetje, ik denk 1 stukje taart en een handje chips ofzo.
pi_65450023
Gefeliciteerd Maria
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:46 schreef SHE het volgende:
We hebben wat gemeen

Wat was jouw high?
Hou ik liever privé eigenlijk, mensen hebben zo'n beeld bij bepaalde drugs, en ik ben niet echt dat prototype. Plus ik heb het wel eens gezegd op fok en toen kwamen er kinderachtige reacties (allemaal plaatjes van die soort dope posten enzo, heel sneu maar ik kan er slecht tegen).
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk wil ik het gaan knippen ik heb het altijd maar in een knot omdat het zo onpraktisch is. Alleen ben ik bang voor de kapper.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:54:26 #297
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65450062
Feli Marieketje!
Prrrrr
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:55:05 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65450088
O Dipkip heeft haar tot op haar billen Ik las: haar op haar billen . Vroeg me al af of Greys dat soms figuurlijk bedoelde (zoiets als: "haar op je tanden hebben").
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:57:03 #299
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65450161
ok, ik ben weg... even op kantoor wat doen en dan laatste boodschappen in de stad enzo.... lat0rz
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:57:40 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65450169
Kwak is heul nie drabbig, nie!

*doet nog een dansje*

Vik: ik wou eerst ook enthousiast uitroepen over bilhaar, maar ik bedoelde ook gewoon dat het tot op d'r billen kwam a mistake easily made. Maar ik wil wel het haar zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')