met nootjesquote:
Oei. In dat geval laat ik hem maar liever thuisquote:Op maandag 26 januari 2009 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik moet nog wel even iets vervelend tegen je zeggen: er wordt gestolen in het UMCG. Weet je zeker dat je een laptop meewil?
Dat zou mijn schapquote:Op maandag 26 januari 2009 19:23 schreef Adelante het volgende:
Of die 100 calorie pack milka doosjes, voor vrouwen zonder discipline
Of laat Mark hem 's morgens brengen en 's avonds weer mee terug nemen? (aannemend dat ie die woensdag wel 2x wil langskomen)quote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei. In dat geval laat ik hem maar liever thuis.
ik denk niet dat ze je ook maar iets zal (kunnen) verbiedenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Viktator suc6 woensdag!!
Iemand enig idee of je van SHE een stamppot Peen en Uien mag eten?
Tis wel mn moeder hé dus kan is er best dat ik luisterquote:Op maandag 26 januari 2009 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze je ook maar iets zal (kunnen) verbieden
hoogstens afraden, maar wat je met het advies of de informatie doet zul je zelf moeten beslissen
Jaquote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
leuk hé je eigen huis vervenzit 't roze nu ook in je haar enzo?
Worden sommige wel gezelliger vanquote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Laureline het volgende:
Peen en ui is supergezond en heeft weinig calorieën, niks mis mee lijkt me!
En die pindakaas: bij de calorieënchecker geeft hij ook 96 kcal aan voor beleg voor 1 boterham. Maar ik zou me sowieso niet zo blindstaren op die calorieën. Als je je puur daaraan houdt kan je dus beter anderhalve fles wijn drinken dan een bakje cashewnoten. Dat lijkt me ook niet voor iedereen opgaan.
Oh, maar die heb ik genoeg! Drop heeft dan alleen mijn voorkeurquote:Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef Sugar het volgende:
Oh goodbye, dat ken ik. Dat is rot, he?
Dingen in huis halen die wél oké zijn om eventueel 's avonds te verorberen?
Chicolate: kouwe spinazie (uit een potje van Hak) is met zongedroogde tomaat en stukje van een plakje kipfilet best lekker.Wel al dat vocht een beetje eruit laten lekken.
Gezellig rond ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Worden sommige wel gezelliger van
Join the clubquote:
Oe, die zorgt bij mij ook altijd voor de rechtvaardiging van een enorme vreetbui!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar die heb ik genoeg! Drop heeft dan alleen mijn voorkeur![]()
Ik had per ongeluk wokgroente die over de datum was bij mijn eten gegooid en het was dus écht niet meer lekkerEn toen had ik nog honger, dus dan lonkt de drop.
En dé ultiem slechte gedachte die ik nu heb is *dat het toch allemaal mislukt is*, terwijl ik eigenlijk morgen gewoon weer netjes moet beginnen.
Soms word ik zo moe van mezelf
Ja, ik ben mezelf nu ook onder m'n kont aan het schoppen. Babyschopje nu nog, hopelijk morgen een dikke vette trapquote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Join the club![]()
Maar je kan er niks anders aan doen dan morgen weer met epic awesomeness opnieuw te beginnen!![]()
*doet cheerleaden in alternatief kostuum*
Ware woorden!!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef P.F het volgende:
Ik ga zo meteen echt 20005937823 topics bijlezenHet valt niet mee een leven te hebben
!
Het valt zeer mee, Fok was bijna hele zaterdag down enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef P.F het volgende:
Ik ga zo meteen echt 20005937823 topics bijlezenHet valt niet mee een leven te hebben
!
Dit kon echt zo mijn gedachtegang zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, die zorgt bij mij ook altijd voor de rechtvaardiging van een enorme vreetbui!
"Ja, vandaag is toch al een verloren zaak." * pak chips in mandje gooit* "Dan kan ik beter het er echt van nemen" * Advocaatrepen erbij mikt* "Begin ik morgen toch weer helemaal met braaf zijn?"* 2 flessen wijn pakt* "O, ik heb nog geen snoep!"* schap drop uitcheckt en zure matten, griotten èn zak zoete gesuikerde pakt, want kan niet kiezen*
Laat het niet zover komen!
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ware woorden!!
sorry moest ff mn liefde voor die oude kreupele club laten blijken!
Haha dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, die zorgt bij mij ook altijd voor de rechtvaardiging van een enorme vreetbui!
"Ja, vandaag is toch al een verloren zaak." * pak chips in mandje gooit* "Dan kan ik beter het er echt van nemen" * Advocaatrepen erbij mikt* "Begin ik morgen toch weer helemaal met braaf zijn?"* 2 flessen wijn pakt* "O, ik heb nog geen snoep!"* schap drop uitcheckt en zure matten, griotten èn zak zoete gesuikerde pakt, want kan niet kiezen*
Laat het niet zover komen!
Echt?? Jeetje, ik kan ook nooit een weekendje niet fokken zonder dat iedereen weg gaatquote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het valt zeer mee, Fok was bijna hele zaterdag down enzo. En nu heeft iedereen goede voornemens over minder internetten en zulks
.
ssstttquote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Worden sommige wel gezelliger van
Vers is het dat sowieso! Gewoon als salade, met een tomaatje en gekookt eitje erdoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
@Sugar: is dat lekker, koude spinazie?
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vers is het dat sowieso! Gewoon als salade, met een tomaatje en gekookt eitje erdoor.
Ik ben vandaag 3 winkels afgeweest voor verse spinazie, maar nergens te krijgen. Er schijnt een heel slechte oogst te zijn geweest, of zo.
Ook niet bij de Turk? Moet je wel de dikke nerf uit het blad halen, maar die spinazie is echt lekker.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vers is het dat sowieso! Gewoon als salade, met een tomaatje en gekookt eitje erdoor.
Ik ben vandaag 3 winkels afgeweest voor verse spinazie, maar nergens te krijgen. Er schijnt een heel slechte oogst te zijn geweest, of zo.
Valt wel mee met de goede voornemens hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Echt?? Jeetje, ik kan ook nooit een weekendje niet fokken zonder dat iedereen weg gaatMaar ik heb niets gemist? Ik weet dat Greys nog steeds is gestopt en Viking overmorgen wordt geopereerd!
Ik heb een vloer uitgekozen, een donkere! Ik twijfelde wel super erg tussen een hele lichte en een hele donkere
Maar nu ga ik met mijn kamer praatjes wel weer even verhuizen naar m'n eigen topic
Dan had ik het centrum in gemoeten, daar had ik geen tijd meer voor (ik zou er ook niet aan hebben gedacht, moet ik heel eerlijk zeggen). Uiteindelijk heb ik ingevroren bladspinazie gebruikt, smaakte ook goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ook niet bij de Turk? Moet je wel de dikke nerf uit het blad halen, maar die spinazie is echt lekker.
Ja. Je moet wel een beetje sterk zijn in je armen en niet snel over je voeten struikelen. Het zijn geen danspasjes maar er zit wel een soort choreografie in. (Vraag anders ook maar aan Greys.....). Als je niet zo sterk bent in je armen (zoals ik, ik kan geen push ups..) Dan is de les, ook al heb je alles op het lichtste gewicht nog vrij pittigquote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand hier ervaring met Bodypump? Is dat leuk?
Jij weet teveel!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ow verklap ik je geheim? ROFLOL
Nope. Wat moet jij met een 'ding' van 500 euro?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze webwinkel?
http://www.quoka.de/searchdetail_small.cfm?SHOWADNO=25531666&banner=0#PICS
Is voor m'n vader, hij vroeg of ik kon uitzoeken of het een veilige website was, aangezien 70% korting bijna te mooi om waar te zijn was, of zo..quote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nope. Wat moet jij met een 'ding' van 500 euro?
"Ja ik wil"quote:Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij weet teveel!
En ga je morgen wel antwoorden?
Ja, maar het was een grapjequote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doel je op mij en TJ?
Dan moet ik je toch uit de droom helpen
Als ik een pc tot beschikking heb beantwoord ik uiteraard. Maar had vandaag gortdroge theoriequote:Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij weet teveel!
En ga je morgen wel antwoorden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer van dat!
Als ik een bed heb denk ikquote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PF, wanneer ga jij eigenlijk verhuizen?
Hup bed kopen dan!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Als ik een bed heb denk ikEn als de vloer is gelegd.. Nu kan ik tot ± de 12e bij vriendje slapen vier verdiepingen hoger, dat ga ik ook vaak doen aangezien ik nog geen bed heb.. Maar ooit moet ik de stap toch maken!
Wat lief!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
Word vik woensdag al geopereerd lees ik net?? Spannend!!!!!!
Ik was vrijdag per ongeluk in het AMC (ik wilde naar de IKEA, m'n mama wist een snellere weg) Dus ik keek nog even of ik muis zag maar geen spoor..
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat lief!Alleen word ik in het VU bestraald
Mousey Muis, wie gehtst? Hoe lang nog?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WTFquote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doel je op mij en TJ?
Dan moet ik je toch uit de droom helpen
Ohquote:Op maandag 26 januari 2009 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog 8 keer! En het masker zat vandaag niet super dus ik heb er een paar uur last van gehad. Maar ik heb net gewandeld (een half uur lang 5 km/h) dus ik voel me nu een stuk beter!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mousey Muis, wie gehtst? Hoe lang nog?
Heb je al een mega uber stoer kado in bestelling staan voor als de laatste keer geweest is? Dat is namelijk regel nummero uno natuurlijk!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog 8 keer! En het masker zat vandaag niet super dus ik heb er een paar uur last van gehad. Maar ik heb net gewandeld (een half uur lang 5 km/h) dus ik voel me nu een stuk beter!
Kim! Hoe is het nu met de potentiële baan?quote:
Nee nog niet! Zaterdag ga ik kijken voor een tas.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je al een mega uber stoer kado in bestelling staan voor als de laatste keer geweest is? Dat is namelijk regel nummero uno natuurlijk!
Youz deservz present!
quote:
Het spijt me, over het hoofd gezienquote:Op maandag 26 januari 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je de reacties van mij en DML gelezen?
Ik zie er ook weinig kwaad in hoor!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het spijt me, over het hoofd gezienKlopt dat die dingen wel magerder kunnen hoewel ik weinig kwaad zie in 10 cm stokbrood. Die rookworst is geen rookworst maar falukorv, ik woon namelijk in Zweden dus heb de producten maar zo goed en kwaad als het ging 'vertaald' naar Nederlandse producten
Probleem is dat ik aupair en bij het gezin 4 dagen in de week eet en zij beslissen wat er gegeten wordt. Wel lastig dus! En tja, in hagelslag zie ik persoonlijk niet heel veel kwaad, speculoos was trouwens ook maar een muizenlaagje.
Hagelslag is ook niet EVIL ofzo, maar het is en blijft chocolade natuurlijk!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het spijt me, over het hoofd gezienKlopt dat die dingen wel magerder kunnen hoewel ik weinig kwaad zie in 10 cm stokbrood. Die rookworst is geen rookworst maar falukorv, ik woon namelijk in Zweden dus heb de producten maar zo goed en kwaad als het ging 'vertaald' naar Nederlandse producten
Probleem is dat ik aupair en bij het gezin 4 dagen in de week eet en zij beslissen wat er gegeten wordt. Wel lastig dus! En tja, in hagelslag zie ik persoonlijk niet heel veel kwaad, speculoos was trouwens ook maar een muizenlaagje.
Nu ik er over nadenk is "voor je het weet, heb je een reet" ook wel een puike slogan voor een nieuwe dieet methodequote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor je het weet, heb je een date!
(ik weet niet meer warvan deze slechte slogan is
Radio 538, Barry's Sundatequote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
(ik weet niet meer warvan deze slechte slogan is
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk is "voor je het weet, heb je een reet" ook wel een puike slogan voor een nieuwe dieet methode
Ja Goodbye regelt hem zo voor me hoor ik netquote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Graag gedaan heurrrquote:Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja Goodbye regelt hem zo voor me hoor ik net
Het is mijn wekkerquote:
Geen idee, niet duurquote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Is voor m'n vader, hij vroeg of ik kon uitzoeken of het een veilige website was, aangezien 70% korting bijna te mooi om waar te zijn was, of zo..
Mooiquote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen idee, niet duur![]()
ik heb deze![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn er alleen mannen, dus vraag het ons maarquote:
Nou ja, hebben jullie wondersponsjes, een peggy schema en een sink geshined a la fly lady? Dan kunnen jullie mij helpen, denk ikquote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er alleen mannen, dus vraag het ons maar
Antwoordquote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja, hebben jullie wondersponsjes, een peggy schema en een sink geshined a la fly lady? Dan kunnen jullie mij helpen, denk ik
Hier staat mijn vraag: Huishouden volgens schema #2
Ik snap de helft van deze post niet, dus helpen wordt lastig danquote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja, hebben jullie wondersponsjes, een peggy schema en een sink geshined a la fly lady? Dan kunnen jullie mij helpen, denk ik
Dan heb je heel woensdag nog om FOK! te regelen om ons niet te lang te hoeven missenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Ik had iets verkeerd gedaan in iTunes en toen heb ik al m'n muziek per ongeluk van de harde schijf verwijderd. Nu ben ik met een progje de inhoud van m'n iPod aan het kopieren naar de harde schijf, dus ik hoef godzijdank niet alles opnieuw te rippen
.
En m'n operatie is trouwens donderdag, niet woensdag. Woensdagochtend word ik echter al opgenomen vanwege allerlei saaie voorbereidingsshizzle.
Ja, klopt. Dacht dat dat wel algemeen bekend wasquote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Sjonge, het gaat hier meer over andere dingen dan afvallen?
Viel me ook al op!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Hehe, als je het over afvallen hebt ga je offtopicquote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Vooral 's avonds, want dan is iedereen al uitgegeten.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, als je het over afvallen hebt ga je offtopic
Ja niet normaal hè. Daarom kom ik hier ook niet zoveel meer. Al dat off topic geleuter steeds, word er niet goed van.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Eventueel kan je ook hier terecht: (Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #3quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik zie helemaal geen wondersponsjesquote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
Conleche, wil je me even helpen, aangezien je m'n hyves hebt![]()
Mijn vriend is er stellig van overtuigd dat hij een groene trui heeft, terwijl dat kreng dus echt grijs is. Kijk eens naar de derde foto in het album 'vrienden', daar heeft hij desbetreffende trui aan. Wat voor kleur heeft ie?
Dát + ik zit keihard uit m'n nek te kletsenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geef nou maar toe vik, je wil niet meer in dat meest-gepost-lijstje![]()
Baibai!quote:Anyway! Ik doe twintig dingen tegelijk, dat ga ik nu beperken tot 1 ding: op bed hangen! Lui doen! Ha!
Baibai
Das wel jammer dat je hier zo weinig ben!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja niet normaal hè. Daarom kom ik hier ook niet zoveel meer. Al dat off topic geleuter steeds, word er niet goed van.
Hey, ik heb je Hyves ook hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
Conleche, wil je me even helpen, aangezien je m'n hyves hebt![]()
Mijn vriend is er stellig van overtuigd dat hij een groene trui heeft, terwijl dat kreng dus echt grijs is. Kijk eens naar de derde foto in het album 'vrienden', daar heeft hij desbetreffende trui aan. Wat voor kleur heeft ie?
Ja, maar jij wil het alleen maar over afvallen hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, ik heb je Hyves ook hoor.
En je vent is echt kleurenblind, want hoe 'ie daar groen in kan zien.
Seeeeenk joequote:
Geeltje en Blauwtje worden samen Groentjequote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef neen het volgende:
[..]
Het verschil tussen geel en blauw zie ik heus wel.
Jurkjes met A-lijn en accent op de taille, denk ikquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
@BJ: ik zit aan de gold kiwi's, die zijn in het algemeen wat zoeter en net zo vitamineus&vezelig.
Spinning viel me tegen; 7 weken niet 'zwaar' sporten is toch best een killer. Volgende week hebben ze hopelijk weer het normale schema; ik vind 8 uur echt een kuttijd.
Dan nu, fashionista's, aan jullie de vraag: welke jurkjes zijn mooi op mijn figuur? Ik heb ronde billen en brede heupen, een beetje buikvet (maar dat lijkt rapper te verdwijnen dan de rest van mijn vetjes) en een aanwezige taille, en ik heb gewone borsten. Niet zo'n flinke voorgevel als het merendeel hier
C-cupje. Oh, en niet al te brede schouders.
Ik heb een mooi jurkje gekocht in ZA en het staat me erg goed, vind ik. Dus nu wil ik meer! Maar ik kan er niet echt de vinger op leggen waarom ik het goed vind staan
Oh, en ik heb afgrijselijke knieen. Jurkjes boven de knie enkel met legging/maillot
Ik ben vanmiddag vast wat onderzoek aan het doen geweest over vliegen naar Stockholm. Ze hebben daar meerdere vliegvelden, he? Welke moet je dan hebben?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef AKnynke het volgende:
ai, ik zou net een bakje met yoghurt nemen. Alleen toen ik het kastdeurtje opendeed om een bakje te pakken zag ik ook dropjes staan. En nu heb ik ipv een bakje yoghurt een bakje zwartwitjes en een glas cola...
Morgen geel blauw weerquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geeltje en Blauwtje worden samen Groentje![]()
Iemand dat boek vroeger gelezen?![]()
En dat is echt zo. Ik heb er iig eens iets over gelezen. Volgens mij kunnen zij ook minder kleuren onderscheiden dan vrouwen ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Alle mannen zijn kleurenblind, in meer of mindere mate!
* Muis006 trekt zich weer terug om de volgende aflevering te kijken
Dat had ik ook. Alleen dan ter vervanging van het avondetenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef AKnynke het volgende:
ai, ik zou net een bakje met yoghurt nemen. Alleen toen ik het kastdeurtje opendeed om een bakje te pakken zag ik ook dropjes staan. En nu heb ik ipv een bakje yoghurt een bakje zwartwitjes en een glas cola...
Afstand 0,6 km tot de Action vanaf mijn kamerquote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen wondersponsjes? Hop hop, naar de Action!
op een groen grasveld, hihiquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Alleen dan ter vervanging van het avondeten![]()
de meestdichtbije voor hierheen komen is Arlanda. Skavsta kan ook, maar dan moet je eerst anderhalf uur met de bus en 3 kwartier met de trein, terwijl Arlanda maar 20 minuten met de trein is.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag vast wat onderzoek aan het doen geweest over vliegen naar Stockholm. Ze hebben daar meerdere vliegvelden, he? Welke moet je dan hebben?
En: zwartwitjes
Ja, ik was er zelf ook niet zo blij mee hoor. Maar dat relaas is al in het vorige topic gehoudenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Ik at tot een jaar of 2 geleden chips en ijs als avondeten.
elke dag of af en toe?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Ik at tot een jaar of 2 geleden chips en ijs als avondeten.
Meerdere keren per weekquote:
als het 1x per week is kan ik het nog snappen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meerdere keren per week(een jaar lang ofzo). Echt gestoord, snap het nu niet meer.
In de zomer lekker haagen dasz na het etenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als het 1x per week is kan ik het nog snappen.
Macademia brittlequote:Op maandag 26 januari 2009 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
In de zomer lekker haagen dasz na het eten
- overslagjurkjes van soepele stoffenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef ColdFeet het volgende:Een vraag over jurkjes
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
- overslagjurkjes van soepele stoffen
- romantische jurkjes
- jurkjes met een hoge taille
- jurkjes met het accent op de borsten
Eigenlijk kan je heel veel jurkjes aan. Belangrijk is dat het gemaakt is van goede materialen en soepel valt. Normale borsten zijn alleen maar een voordeel. Met grote borsten pas je de meestje jurkjes namelijk niet![]()
*Tink is heel blij dat ze 15 cm borst kwijt is![]()
e man van Tink daarentegen niet
Ik ben net geweest! En ik voel de spierpijn nu al op komen!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja. Je moet wel een beetje sterk zijn in je armen en niet snel over je voeten struikelen. Het zijn geen danspasjes maar er zit wel een soort choreografie in. (Vraag anders ook maar aan Greys.....). Als je niet zo sterk bent in je armen (zoals ik, ik kan geen push ups..) Dan is de les, ook al heb je alles op het lichtste gewicht nog vrij pittig!
Maar het is op zich best leuk, een vriendinnetje van mij doet het twee keer per week!
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, dank voor de tips! Grappig dat jij nu juist weer jeans draagt. Ik ben allang blij dat ik weer in 'gewone' maten pas, al wil ik nog steeds best wel wat kilo's eraf.
15 cm borstBetekent vast dat je nu eindelijk ook bloesjes kunt dragen.
Syrena: de H&M is mijn ultieme frustratiewinkel, die mijd ik als de pest.
Stockholm heeft een geweldig leuk modern art museum, het nobel prijs museum, een architectuurmuseum, en waarschijnlijk nog veel meer maar dat heb ik nog niet gezien!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, ik ga 's zoeken! Want ik vind dat ik weleens wat vrouwelijkers mag dragen dan die eeuwige jeans. Is ook een beetje iets om je achter te verschuilen als je echt te dik bent; jeans zijn makkelijk en neutraal, en als je weet welk model je moet hebben, hoef je niet van die helse paskamersessies te houden
Maar nu word ik toch echt slankerEen broek die ik ooit in de opruiming goedkoop kocht voor 'ooit, als ik ben afgevallen' kon ik vorige maand ineens aan. En nu valt ie zelfs mooi om m'n benen
Nynke, zijn er in Stockholm ook leuke musea enzo? Ik weet dat het een mooie stad is, daarom staat 'ie sowieso hoog op mijn verlanglijstje. En helemaal leuk dat we dat kunnen combineren met het vage plan van een tripje naar Uppsala
De mijne kent me gelukkig alleen spierloosquote:Op maandag 26 januari 2009 22:58 schreef P.F het volgende:
Wanneer weet je dat je echt weer eens moet gaan sporten.....
... als je naakt in de spiegel tuurt.. En zucht: Hmm.. Ik moet echt weer eens gaan sporten!
En dat je vriendje dan "Ja." zegt.Whehe, maar hij heeft wel gelijk, m'n spieren zijn weg dat is echt zonde!!
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Dan moet je maar niet te hard shoppen in Stockholm, daar zitten er een stuk of 8 naast elkaar
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat sjiek! Dat ben ik niet van je gewendquote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef Liejannuh het volgende:
CF, bij jou in de stad zitten volgens mij best leuke en unieke winkeltjes!
Maar Mexx en Esprit hebben ook vaak erg mooie jurkjes, maar let vooral op de stof. Sommige stof staat gewoon geweldig!
Ik heb zondag dit jurkje gepast bij Mexx! Viel heel erg mooi, alleen kwam mijn beha er onder uit.
Ik draag ook wel eens wat anders dan de eeuwige spijkerbroek en een shirtje hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat sjiek! Dat ben ik niet van je gewend
Bij mij om de hoek zit een winkeltje met allemaal kleine Vlaamse en Franse labels. Veel mooie kleuren, en niet onbeschoft duur, ofzo. Daar hou ik dus heel erg van
Daar voel ik me niet zo prettig bij de hele dag. En het jurkje zat ook vrij laag, dus dan zou ik de hele dag in angst leven dat bij iedere beweging die ik maak mijn borsten eruit kunnen vallen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:07 schreef Clayton1 het volgende:
Ik heb zondag dit jurkje gepast bij Mexx! Viel heel erg mooi, alleen kwam mijn beha er onder uit.
Dan doe je geen bh aan. problem solved.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ZA is dus echt een zegening voor mijn figuur, shopwise. Allemaal mooie broeken, flatterende jurkjes...
Eigenlijk heb ik gewoon een negerinnenfiguur
Oh, iets heel anders: weten jullie hoe vlamingen negerzoenen ("buyszoenen") noemen?
En is dat ook al verboden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb dezelfde voorliefde, waar haal jij je kleding dan vandaan?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
En ik heb een voorliefde voor 'uniek-achtige' kledingOok daarom haat ik de H&M. Ik koop er echt alleen haarklemmen
Combinatie is veel leukerquote:Op maandag 26 januari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
Jaa ik wil ook weer kickboksen! Maar ik moet van mezelf ook nog fitnessen en pas als ik dar volhou mag ik kickboksen![]()
Ik vind bijvoorbeeld het Franse merk Rene Derhy heel leuk. Kun je af en toe ergens kopen in NL, of je koopt het in Frankrijk. Fat chance dat je ooit iemand met dezelfde kleren als jij tegenkomtquote:Op maandag 26 januari 2009 23:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde voorliefde, waar haal jij je kleding dan vandaan?Vooral shirts/truien enzo?
Ik heb 'm uiteindelijk niet aan gehad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
SHE, waarom doe je je kerstjurkje alweer weg?
Zat hij toch niet fijn?
Kan ik de ondertiteling ergens downloadenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef zwahiel het volgende:
pompom. dat examen mwoh misschien heb ik een 10 of een 11 maar denk niet hoger dan dat. Ach een 10 heb ik nodig om niet te buizen
ondertiteling:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan ik de ondertiteling ergens downloaden
I laf joequote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:54 schreef zwahiel het volgende:
ondertiteling:
Ik heb denk ik een 10 of een 11 (op 20, waarbij 20 gelijk staat aan een Nederlandse 10 en 11 gelijk aan een Nederlandse 5,5 én een 10 gelijk staat als 5.0 maar al als voldoende telt). Als ik een 10 of 11 heb ga ik niet buizen (=zakken). Examen mwoh = het kon beter
Subtitelo?![]()
Dat Belgische normeringssysteem zit er toch al helemaal in
quote:
Basisschoolspelling, m'n jong!quote:
Foto?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:47 schreef Sugar het volgende:
Eindhoven groet ook!
We hebben net (voor 7.00 uur!) onze nieuwe bank binnengekregen en ik moet zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wennen...Het is het nog niet helemaal, maar het is veel te duur om het nog niet helemaal te zijn.
Dit zou ik ook gezegd hebben, ware het niet dat ik een dag te laat ben. Als je een foto wilt zien van mij in een overslagjurkje moet je even pm-en.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
- overslagjurkjes van soepele stoffen
- romantische jurkjes
- jurkjes met een hoge taille
- jurkjes met het accent op de borsten
Eigenlijk kan je heel veel jurkjes aan. Belangrijk is dat het gemaakt is van goede materialen en soepel valt. Normale borsten zijn alleen maar een voordeel. Met grote borsten pas je de meestje jurkjes namelijk niet![]()
*Tink is heel blij dat ze 15 cm borst kwijt is![]()
* De man van Tink daarentegen niet
Mooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:48 schreef Sugar het volgende:
't Is de (olijf)groene bank!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:57 schreef Sugar het volgende:
Hihi, dat valt wel mee, hoor, 't is een best strakke bank. Alleen de kussens staan nog wat bol.
Maar klassiek? Ik ben misschien best klassiek! Ha!
Lekker gevoel vind ik dat altijd juistquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:10 schreef Liejannuh het volgende:
Mooie bank zeg! Wow!
Mijn voorspelling is overigens dat ik rond het middaguur zo ongeveer iedere spier van mijn lichaam voel!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:15 schreef Sugar het volgende:
Oeh, Tink, ik ben helemaal niet op die manier een communicatievakmens! Ik schrijf, geef vorm, fotografeer en bedenk creatieve concepten. Maar hiervan heb ik geen kaas gegeten! Sorry!
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=4399 ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef Sugar het volgende:
Kent iemand de volkoren eierkoeken van C1000? Iemand enig idee hoe die het caloriegewijs doen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zit sinds een week elke dag op de hometrainer, 30 mins fietsen. Ik leg dan zo'n 11 km. af.
Ondertussen kijk ik dan een leuke serie, zo is het wel vol te houden. Voel alleen wel een rare twitch bij mijn knie. Als dat maar goed gaat...
Ben alweer een kilo minder dan toen ik begon.
Het was nog heel wat om dat ding te gaan gebruiken. Hij heeft eerst 8 maanden dienst gedaan als stofvanger/kledingrekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me wel ideaal hoor! Fietsen tijdens tv kijken zou ik ook zéker volhouden. Alleen heb ik het geld er niet voor over om een hometrainer te kopenEn waar moet ik dat ding in hemelsnaam kwijt.
Dit was de optie die het beste overeen kwamquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:42 schreef Sugar het volgende:
Maar ik denk dat de volkoreneierkoek misschien andere waardes geeft? En die zijn best klein, dus sowieso minder makkelijk als 1 stuk vergelijkbaar.
Cool!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het was nog heel wat om dat ding te gaan gebruiken. Hij heeft eerst 8 maanden dienst gedaan als stofvanger/kledingrek
Maar nu zit ik er lekker in, hij heeft een computer met o.a. een hartslagmeter, en een kcalteller. Dat motiveert. Al vertrouw ik die teller niet, hij zegt dat 10 km fietsen met 21 km/u met mijn gewicht en lengte 400 kcal verbrandt. Was dat maar waar.
Het zal hooguit 300 kcal zijn!
Dat red je met twee uur spinnen, niet met twee uur op een hometrainer peddelenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Cool!En ik ben zwaarder dan jij, dus ik zou met 2 keer een uur fietsen volgens jouw hometrainer dan toch zeker 1500 tot 2000 calorieen verbranden.
Volgens mij klopt dat niet helemaal.
Maar iedere beweging is goed, dus vooral volhouden Cinnamongirl!
Dus als je gaat spinnen kun je bijna 2x zoveel eten als op een normale dag? Damn...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat red je met twee uur spinnen, niet met twee uur op een hometrainer peddelen
Ik fiets ruim 2 uur in de buitenlucht, duin op, duin af.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat red je met twee uur spinnen, niet met twee uur op een hometrainer peddelen
Alle beetjes tellen, inderdaad. En 300 kcals in 30 minuten is ook heul niet slecht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Cool!En ik ben zwaarder dan jij, dus ik zou met 2 keer een uur fietsen volgens jouw hometrainer dan toch zeker 1500 tot 2000 calorieen verbranden.
Volgens mij klopt dat niet helemaal.
Maar iedere beweging is goed, dus vooral volhouden Cinnamongirl!
2 uur spinnen is niet iets wat je voor je lol iedere dag doet hoor, om de dag een uur is al intensief genoegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dus als je gaat spinnen kun je bijna 2x zoveel eten als op een normale dag? Damn...
Klopt!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Dipkip het volgende:
Hai, ik wil ook slank zijn en volgens Greys bijten jullie niet
Niet hard iig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Dipkip het volgende:
*Hap*quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Dipkip het volgende:
Hangt ervan af. Foto's?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Dipkip het volgende:
Zaterdag telt niet mee heurrrquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
Hier volgt een belangrijke dienstmededeling: Viking84 stond drie dagen achtereen, te weten zaterdag, zondag en maandag, niet in de dagcijfers![]()
.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben alleen een beetje bang dat jullie allemaal superslank en hawt zijn en dan zit ik er tussen als drabbige mislukte junkdus ik heb al x keer gelurkt en me eerst nog door Greys gerust laten stellen voor ik wat kwam posten. En ik post nog even geen lijstje want ik denk dat SHE me dan mn ass gaat whoopen over vetten en koolhydraten enzo
Misschien is het dan juist een idee voor jou om elke twee uur iets (gezonds) te eten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben dus eerst maar eens gestopt met al die slechte snacks en tussendoortjes en wil dat eerst normaal leren vinden voor ik dingen aanpas aan mn maaltijden, omdat ik er nogal een handje van heb te streng te worden en vervolgens te falen en op te geven of door te slaan en dagen niets te eten
Jaaaaaaaaaaa! Mariaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaaai
Welkom Dipkip! En viel succes!Je staat schijnbaar al sterk in je schoenen dus dit kan je ook!
Oh! Ons bod is geaccepteerdVanmiddag officieel gesprek met da Hypotheekman! (heh zo klinkt ie als een superheld
) *bubbelt* Ik weet niet wat er nu nog fout kan gaan maar nog steeds durf ik niet opperst blij te zijn
Ssht!quote:
We hebben wat gemeenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben altijd slank geweest en heb een tijd ondergewicht gehad. Ik was een junk en ben ruim een jaar geleden afgekickt. Ik ben toen enorm gaan vreten als ik last had van cravings en ben daardoor nogal aangekomen. In het begin vond ik dat tof staan (ik vind mezelf mooier met 5 kg. boven het zogenaamde ideale gewicht omdat ik dan wat meer boobies en ass heb zonder verder noemenswaardige lelijke vetjes) maar het is uit de hand gelopen zeg maar![]()
Ik vond het allemaal ook geen drama, eerdere pogingen waren al mislukt dus ik had zoiets van al ben ik straks een huiskamerolifantje, dan ben ik iig een clean huiskamerolifantje en dat was prioriteit boven verder alles. Inmiddels heb ik de verslaving zo ver overwonnen dat ik het aandurf deze nieuwe 'verslaving' (zijnde suiker en vet) weer te kicken. Ik ben dus eerst maar eens gestopt met al die slechte snacks en tussendoortjes en wil dat eerst normaal leren vinden voor ik dingen aanpas aan mn maaltijden, omdat ik er nogal een handje van heb te streng te worden en vervolgens te falen en op te geven of door te slaan en dagen niets te eten
Ik wil het liefst uiteindelijk 15 kilo kwijt maar heb als eerste echte doel 10 kg. gesteld, dan heb ik weer een gemiddelde maat en ben ik niet meer dik. Die laatste 5 zijn dan van 'ok gewicht' naar 'ideaal gewicht' (ideaal als in, zo vind en voel ik me het lekkerst). Ik ben nu 2,5 week gestopt met snoepen en snacken en ik ben 2,5 kg. kwijt. Ik sport niet en wil dat uiteindelijk wel gaan doen maar weet nog niet precies hoe & wat.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa! Mariaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
![]()
![]()
Ik ben wel blij in jouw plaats![]()
![]()
Mijn haar komt nog maar tot halverwege mijn rug. Nog niet eens! En ik spaar al twee jaar, haha!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
Mariaaaaaaaaaa, wat tofffffff! Gefeliciteerd!!!![]()
Dip, je bent er door, nu ben je officieel binnen alhier!![]()
En niemand bijt. We schoppen soms een beetje, maar meestal alleen op verzoek![]()
Je bent een held dat je bent afgekickt! We krijgen je heus wel aan een wat gezonder eetpatroon! Hihi!
En ik ben jaloers op je haar. Mensen, die Dip heeft haar tot op haar billen!
Hou ik liever privé eigenlijk, mensen hebben zo'n beeld bij bepaalde drugs, en ik ben niet echt dat prototype. Plus ik heb het wel eens gezegd op fok en toen kwamen er kinderachtige reacties (allemaal plaatjes van die soort dope posten enzo, heel sneu maar ik kan er slecht tegen).quote:
Eigenlijk wil ik het gaan knippenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
En ik ben jaloers op je haar. Mensen, die Dip heeft haar tot op haar billen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |