Ja, maar jij wil het alleen maar over afvallen hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, ik heb je Hyves ook hoor.
En je vent is echt kleurenblind, want hoe 'ie daar groen in kan zien.
Seeeeenk joequote:
Geeltje en Blauwtje worden samen Groentjequote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef neen het volgende:
[..]
Het verschil tussen geel en blauw zie ik heus wel.
Jurkjes met A-lijn en accent op de taille, denk ikquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
@BJ: ik zit aan de gold kiwi's, die zijn in het algemeen wat zoeter en net zo vitamineus&vezelig.
Spinning viel me tegen; 7 weken niet 'zwaar' sporten is toch best een killer. Volgende week hebben ze hopelijk weer het normale schema; ik vind 8 uur echt een kuttijd.
Dan nu, fashionista's, aan jullie de vraag: welke jurkjes zijn mooi op mijn figuur? Ik heb ronde billen en brede heupen, een beetje buikvet (maar dat lijkt rapper te verdwijnen dan de rest van mijn vetjes) en een aanwezige taille, en ik heb gewone borsten. Niet zo'n flinke voorgevel als het merendeel hier
C-cupje. Oh, en niet al te brede schouders.
Ik heb een mooi jurkje gekocht in ZA en het staat me erg goed, vind ik. Dus nu wil ik meer! Maar ik kan er niet echt de vinger op leggen waarom ik het goed vind staan
Oh, en ik heb afgrijselijke knieen. Jurkjes boven de knie enkel met legging/maillot
Ik ben vanmiddag vast wat onderzoek aan het doen geweest over vliegen naar Stockholm. Ze hebben daar meerdere vliegvelden, he? Welke moet je dan hebben?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef AKnynke het volgende:
ai, ik zou net een bakje met yoghurt nemen. Alleen toen ik het kastdeurtje opendeed om een bakje te pakken zag ik ook dropjes staan. En nu heb ik ipv een bakje yoghurt een bakje zwartwitjes en een glas cola...
Morgen geel blauw weerquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geeltje en Blauwtje worden samen Groentje![]()
Iemand dat boek vroeger gelezen?![]()
En dat is echt zo. Ik heb er iig eens iets over gelezen. Volgens mij kunnen zij ook minder kleuren onderscheiden dan vrouwen ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Alle mannen zijn kleurenblind, in meer of mindere mate!
* Muis006 trekt zich weer terug om de volgende aflevering te kijken
Dat had ik ook. Alleen dan ter vervanging van het avondetenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef AKnynke het volgende:
ai, ik zou net een bakje met yoghurt nemen. Alleen toen ik het kastdeurtje opendeed om een bakje te pakken zag ik ook dropjes staan. En nu heb ik ipv een bakje yoghurt een bakje zwartwitjes en een glas cola...
Afstand 0,6 km tot de Action vanaf mijn kamerquote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen wondersponsjes? Hop hop, naar de Action!
op een groen grasveld, hihiquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Alleen dan ter vervanging van het avondeten![]()
de meestdichtbije voor hierheen komen is Arlanda. Skavsta kan ook, maar dan moet je eerst anderhalf uur met de bus en 3 kwartier met de trein, terwijl Arlanda maar 20 minuten met de trein is.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag vast wat onderzoek aan het doen geweest over vliegen naar Stockholm. Ze hebben daar meerdere vliegvelden, he? Welke moet je dan hebben?
En: zwartwitjes
Ja, ik was er zelf ook niet zo blij mee hoor. Maar dat relaas is al in het vorige topic gehoudenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Ik at tot een jaar of 2 geleden chips en ijs als avondeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |