Antwoordquote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja, hebben jullie wondersponsjes, een peggy schema en een sink geshined a la fly lady? Dan kunnen jullie mij helpen, denk ik
Hier staat mijn vraag: Huishouden volgens schema #2
Ik snap de helft van deze post niet, dus helpen wordt lastig danquote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja, hebben jullie wondersponsjes, een peggy schema en een sink geshined a la fly lady? Dan kunnen jullie mij helpen, denk ik
Dan heb je heel woensdag nog om FOK! te regelen om ons niet te lang te hoeven missenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Ik had iets verkeerd gedaan in iTunes en toen heb ik al m'n muziek per ongeluk van de harde schijf verwijderd. Nu ben ik met een progje de inhoud van m'n iPod aan het kopieren naar de harde schijf, dus ik hoef godzijdank niet alles opnieuw te rippen
.
En m'n operatie is trouwens donderdag, niet woensdag. Woensdagochtend word ik echter al opgenomen vanwege allerlei saaie voorbereidingsshizzle.
Ja, klopt. Dacht dat dat wel algemeen bekend wasquote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Sjonge, het gaat hier meer over andere dingen dan afvallen?
Viel me ook al op!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Hehe, als je het over afvallen hebt ga je offtopicquote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Vooral 's avonds, want dan is iedereen al uitgegeten.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, als je het over afvallen hebt ga je offtopic
Ja niet normaal hè. Daarom kom ik hier ook niet zoveel meer. Al dat off topic geleuter steeds, word er niet goed van.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Eventueel kan je ook hier terecht: (Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #3quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik zie helemaal geen wondersponsjesquote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
Conleche, wil je me even helpen, aangezien je m'n hyves hebt![]()
Mijn vriend is er stellig van overtuigd dat hij een groene trui heeft, terwijl dat kreng dus echt grijs is. Kijk eens naar de derde foto in het album 'vrienden', daar heeft hij desbetreffende trui aan. Wat voor kleur heeft ie?
Dát + ik zit keihard uit m'n nek te kletsenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geef nou maar toe vik, je wil niet meer in dat meest-gepost-lijstje![]()
Baibai!quote:Anyway! Ik doe twintig dingen tegelijk, dat ga ik nu beperken tot 1 ding: op bed hangen! Lui doen! Ha!
Baibai
Das wel jammer dat je hier zo weinig ben!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja niet normaal hè. Daarom kom ik hier ook niet zoveel meer. Al dat off topic geleuter steeds, word er niet goed van.
Hey, ik heb je Hyves ook hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
Conleche, wil je me even helpen, aangezien je m'n hyves hebt![]()
Mijn vriend is er stellig van overtuigd dat hij een groene trui heeft, terwijl dat kreng dus echt grijs is. Kijk eens naar de derde foto in het album 'vrienden', daar heeft hij desbetreffende trui aan. Wat voor kleur heeft ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |