abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 10:46:46 #251
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65412615
spuit 11, mij scherm stond te lang open, maar de vraag blijft staan
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_65412874
Laten weken in soda
  maandag 26 januari 2009 @ 10:55:45 #253
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65412917
Ah, dat heb ik wel in huis. Hoeveel soda moet ongeveer in een emmer van 10L?
  maandag 26 januari 2009 @ 11:37:20 #254
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65414095
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:46 schreef maok het volgende:
spuit 11, mij scherm stond te lang open, maar de vraag blijft staan
Ik heb zaterdag die dingen gereinigd met van die stalen sponsjes waar van dat roze zeep in zit. Gaat super goed. Daar doe ik ook de ijzeren rekjes op t fornuis mee.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  maandag 26 januari 2009 @ 11:39:38 #255
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65414165
Van die brillo sponsjes? Eerst maar eens met soda proberen, anders kan ik ze alsnog wel gaan halen.
pi_65414168
goede vraag hoeveel soda ik doe altijd maar wat. die roze schuursponsjes kun je daarna nog gebruiken. Eerst weken scheelt boenen.
pi_65414297
Heb net opnieuw naar mijn boodschappenlijstje gekeken, zijn weer heel wat dingen af. Ik kan morgen voor zo rond de 40 euro boodschappen doen en dat wil ik ook houden zo. Zal morgen wel laten weten of ik mijn budget overschreden heb of niet.

Maar straks eerst naar de Blokker voor de Leifheit-aanbieding (pas om 13.00u open...), daarna mijn zomervakantie boeken en wat spullen halen bij de IKEA.

pi_65430721
Als je een fornuis met een deksel over de pitten hebt, kan je je pannenroosters in het deksel in heet sodawater laten weken. Je ovenrooster dus ook, maar mijn aluminium bakplaat dus niet. Aluminium kan niet tegen soda......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65434860
en weer een lijstje klaar hier!
morgen lekker (bijna) niks, eerst een paar uur naar de tandarts, dan, als de verdoving is uitgewerkt, ga ik voor de laatste keer naar de keukenboer, de laatste dingetjes afspreken en na het eten naar een vergadering.
die wordt niet leuk, dus dat wordt daarna of apatisch op de bank zitten, of afreageren op het huishouden, daar kan ik nog niks over zeggen.
ik ben stiekem wel een beetje trots op mezelf, ik bedoel, ik doe niet alles netjes op de dag van het schema, maar er zijn wel dingetjes die ik als geheugensteun gebruik, die deurkrukken bijvoorbeeld...
pi_65436348
Kijk dit heb ik dus gekregen, maar ik weet niet zo goed wat ik precies waar mee moet doen

1 schuurmiddel
2 badreiniger
3 glasreiniger
4 WC garnituur
5 alles-reiniger
6 emmer
7 gel WC reiniger
8 afwasmiddel
9 superzeem
10 afwas borstel
11 vaatdoek
12 huishoudspons
13 schuursponsen

En ik krijg nog een klein flesje bleek (14), dus die doet ook mee
15 is een water trekkertje

..Ik geloof dat 8 en 10 matchen, maar de rest ?!

[ Bericht 3% gewijzigd door P.F op 26-01-2009 22:07:17 ]
  maandag 26 januari 2009 @ 22:03:21 #261
236335 neen
schone schijn
pi_65436605
Met nummer 4 kun je de wc schoonmaken
het lijkt niet wat het is
pi_65436613
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef P.F het volgende:
Kijk dit heb ik dus gekregen, maar ik weet niet zo goed wat ik precies waar mee moet doen

[ afbeelding ]

1 schuurmiddel
2 badreiniger
3 glasreiniger
4 WC garnituur
5 alles-reiniger
6 emmer
7 gel WC reiniger
8 afwasmiddel
9 superzeem
10 afwas borstel
11 vaatdoek
12 huishoudspons
13 schuursponsen

..Ik geloof dat 8 en 10 matchen, maar de rest ?!
Weg flikkeren
pi_65436643
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:03 schreef neen het volgende:
Met nummer 4 kun je de wc schoonmaken
Ja, maar dat doe je toch ook al met bleek en schuurmiddel !
  maandag 26 januari 2009 @ 22:04:53 #264
236335 neen
schone schijn
pi_65436679
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, maar dat doe je toch ook al met bleek en schuurmiddel !
Ja en nummer 4
pi_65436711
4 en 7 matchen ook. Scheutje reiniger in de wc, even laten in werken en uitborstelen.
12 en 9 matchen ook. Als je ramen gaat zemen, water met een scheut schoonmaakazijn in emmer(6) doen. Spons met water over het raam halen, droogtrekken met trekkertje (15). Strepen wegvegen met zeem.(9).
Allesreiniger (5) is voor vieze dingen die geen afwas zijn. De vloer bijvoorbeeld.
Badreiniger is om 1x per week in de douche te gebruiken. Tegen zeep en kalk.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65436744
ik gebruik eigenlijk altijd overal allesreiniger voor
alles-reiniger
voor alles

maandag 26 januari 2009 @ 22:08:36 #267
236335 neen
schone schijn
pi_65436826
1 schuurmiddel
Als iets is aangekoekt ofzo even wat van deze shizzle en dan hoppaaa
2 badreiniger
Je bad zal weer shiny zijn
3 glasreiniger
Om glas mooi schoon te krijgen
4 WC garnituur
Remsporenwisser
5 alles-reiniger
Hier kun je van alles mee reinigen
6 emmer
Hierin kun je een sopje maken
7 gel WC reiniger
Dat zal wel voor de wc zijn
8 afwasmiddel
Voor de afwas
9 superzeem
weet niet
10 afwas borstel
Hiermee doe je de afwas... sopje met nmmer 8, borden erin dit ding wat wrijven over de borden
11 vaatdoek
Aanrecht/tafel/dingen afnemen?
12 huishoudspons
Weet niet
13 schuursponsen
Net als schuurmiddel denk ik een beetje
pi_65436869
Bleek kan je idd wegflikkeren.
In wc middel zit waarschijnlijk wat zuur, dat werkt tegen kalk. Chloor doodt bacterien, maar doet niks tegen kalk. Kalk heeft leuke holletjes waar bacterien in kunnen groeien......
Als je je wc schoonmaakt met schuurmiddel, kan je je glazuur poreus maken, met bovenstaande lieve holletjes voor bacterien als resultaat.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 26 januari 2009 @ 22:10:41 #269
236335 neen
schone schijn
pi_65436925
Zitten op die dingen trouwens geen gebruiksaanwijzingen? op de verpakking?
pi_65436926
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
4 en 7 matchen ook. Scheutje reiniger in de wc, even laten in werken en uitborstelen.
12 en 9 matchen ook. Als je ramen gaat zemen, water met een scheut schoonmaakazijn in emmer(6) doen. Spons met water over het raam halen, droogtrekken met trekkertje (15). Strepen wegvegen met zeem.(9).
Allesreiniger (5) is voor vieze dingen die geen afwas zijn. De vloer bijvoorbeeld.
Badreiniger is om 1x per week in de douche te gebruiken. Tegen zeep en kalk.
Dank je!! Ik mis alleen nog 1, 3, 11, 12, 13

11 is gewoon voor op het aanrecht, en daarvan moet je geloof ik iedere dag een nieuwe?
pi_65437012
11 Dingen afnemen. Wel elke dag een schone nemen, het is onvoorstelbaar hoeveel bacterien er in zoiets groeien.... Gewoon bij de zeeman een paar extra kopen en op 60 graden wassen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65437046
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:10 schreef P.F het volgende:

[..]

Dank je!! Ik mis alleen nog 1, 3, 11, 12, 13

11 is gewoon voor op het aanrecht, en daarvan moet je geloof ik iedere dag een nieuwe?
Ik ben trots op je!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65437095
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
Bleek kan je idd wegflikkeren.
In wc middel zit waarschijnlijk wat zuur, dat werkt tegen kalk. Chloor doodt bacterien, maar doet niks tegen kalk. Kalk heeft leuke holletjes waar bacterien in kunnen groeien......
Als je je wc schoonmaakt met schuurmiddel, kan je je glazuur poreus maken, met bovenstaande lieve holletjes voor bacterien als resultaat.
Ik heb nog geen bleek, maar dat is dus nergens voor nodig ?
En schuurmiddel heb je dus ook niet nodig
pi_65437108
quote:

[ afbeelding ]

1 schuurmiddel
Voor incidenteel gebruik in keuken / sanitair. Applicatie met spons. Schurende ronddraaiende bewegingen.
quote:
2 badreiniger
Bad? Gokje. Applicatie met spons. Waarschijnlijk verdunnen met warm water, zie opschrift.
quote:
3 glasreiniger
Glazen (ramen), spiegels. Te gebruiken met zeem.
quote:
4 WC garnituur
Om pot mee te schrobben bij spporvorming en bij regelmatige reiniging met bleek of ander toiletreinigspul. Alleen gebruiken voor pot.
quote:
5 alles-reiniger
Wissewasjes
quote:
6 emmer
Te gebruiken bij te verdunnen schoonmaakmiddelen (zie opschrift betreffende middel).
quote:
7 gel WC reiniger
Toiletreiniging; in op en om pot: in pot met toiletborstel, op en om pot met spons en/of dweil / lapje
quote:
8 afwasmiddel
Handafwas. Met afwasborstel en/of spons.
quote:
9 superzeem
Ruiten & spiegels. Met glasreiniger of (verdunde) spiritus. Onderdompelen, goed uitknijpen, glas poetsen.
quote:
10 afwas borstel
Handafwas. Afwasmiddel.
quote:
11 vaatdoek
Afnemen oppervlakten keuken, tafels etc. Ook geschikt als invaldweil.
quote:
12 huishoudspons
Nattere variant van de vaatdoek, vooral geschikt voor opruimen van teveel natte rotzooi.
quote:
13 schuursponsen
Overal goed voor, behalve autowassen.
quote:
Af en toe extra super schoonmaken van wc en ander sanitair.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65437297
3 voor kleine glazen dingen als wissellijsten en spiegels enzo. Gebruik niet teveel bij een wissellijst, de passepartout kan een blauw randje krijgen van blauwe spul.

1 en 13 werkt goed met elkaar, bv voor heeel erg vette viezigheid.
12 is de spons voor ramen wassen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65437446
quote:

1 schuurmiddel
2 badreiniger
3 glasreiniger
4 WC garnituur
5 alles-reiniger
6 emmer
7 gel WC reiniger
8 afwasmiddel
9 superzeem
10 afwas borstel
11 vaatdoek
12 huishoudspons
13 schuursponsen

15 is een water trekkertje
Schuurmiddel gebruik je voor dingen die niet snel krassen en heul vies zijn. Bijv. een emaille kookplaat met aangekoekte overgekookte melk. In realiteit zul je deze niet vaak gebruiken tenzij je echt grof wil poetsen. Je gebruikt het op een schuursponsje (13).

Badreiniger is een soort allesreiniger maar dan specifiek aangepast voor sanitair, je kunt dat in principe voor alle tegels enzo ook gebruiken. Je hoeft dit niet opnieuw te kopen, je kunt ook met allesreiniger en glasreiniger de hele badkamer doen.

Glasreiniger is nuttig spul, die gebruik je voor ramen, maar ook voor spiegels. Als je een spiegel met bijv. allesreiniger zou doen krijg je vegen. Glasreiniger kun je op een doekje of huishoudspons gebruiken maar ik doe het op spiegels vaak met keukenrol, wordt streeplozer.

WC garnituur weet je best scheut wc reinger in de wc en schrobben maar.

Allesreiniger kun je voor bijna alles gebruiken, je maakt een sopje in je emmer en je kan met een doekje stof afnemen en vlekken verwijderen van vrijwel alles. Kun je ook de vloer mee dweilen trouwens. Hoeveel in de emmer staat op de fles, niet meer gebruiken. Gebruik heet water.

Emmer is om je sopje in te doen en al je spul in te bewaren als je het niet gebruikt.

WC reiniger gebruik je alleen voor ín de pot en dan met de borstel schrobben. Voor de rest van de pot en de bril enzo gebruik je allesreiniger of badkamer reiniger op een sponsje of doekje. Doe dit als je verder klaar bent met schoonmaken en was daarna de spons of het doekje in je wasmachine (of gooi m weg).

Afwasmiddel is voor de afwas maar mocht je glasreiniger op zijn is het daar ook heel geschikt voor en je kan een beetje op een doekje doen en daarmee het aanrecht afnemen bijv. na het koken.

Zeem is voor ramen lappen, om ze droog te maken geloof ik (ik gebruik er geen).

Afwasborstel voor afwas uiteraard.

Vaatdoekjes gebruik je om je aanrecht schoon te maken. Of andere dingen (ik heb dezelfde dingen voor stoffen enzo)

Huishoudspons gebruik je om mee schoon te maken wat kwestbaar is voor krassen, dus je meubels, je ramen, etc.

Schuursponsen gebruik je voor meer heavy duty schoonmaakwerk op spul wat tegen krassen kan.
pi_65437517
Oh en bleek werkt erg goed op dingen als vieze randjes tussen tegels enzo. Let op je kleding, het bleek alles.
pi_65438149
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
ik gebruik eigenlijk altijd overal allesreiniger voor
alles-reiniger
voor alles [ afbeelding ]

en kreeg je geen hh schoenen erbij om je handen te beschermen tegen kloven en rimpels en uitdrogen van gebruik van al dat spul !?
En een pot vaseline om je handen te verzorgen?

Succes en ben errug beneiuwd hoe je kamer wordt...
pi_65438525
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

en kreeg je geen hh schoenen erbij om je handen te beschermen tegen kloven en rimpels en uitdrogen van gebruik van al dat spul !?
En een pot vaseline om je handen te verzorgen?

Succes en ben errug beneiuwd hoe je kamer wordt...
Nee! Maar die kan ik nog wel even bietsen
Vaseline heb ik zelf!
pi_65438544
Bedankt iedereen, ik moet dit eigenlijk even opslaan!
pi_65438923
9, 11 en 12 weggooien (of weggeven aan iemand die niet beter weet) en microvezeldoekjes kopen! Veel microvezeldoekjes. Bij de Action, die felgekleurde van 45 bij 45 cm. Of de Zeeman, die heeft kleinere.

Kun je gebruiken als vaatdoekjes, om je ramen te wassen, de plee af te vegen, om ALLES af te vegen eigenlijk wel. Als je ze wast geen wasverzachter gebruiken, dan doen ze het niet meer zo goed (ze vegen namelijk streeploos! Ik zweer het je!)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65439147
Oja en die gele fles is de bom voor de badkamer. Met een microvezeldoekje. Ze hebben ook een oranje (multivetreiniger) die is voor de keuken. Glasreiniger vind ikzelf nogal ruk, ik doe de badkamerspiegel met de gele fles & microdoekje. Ramen met water en een scheutje Blue Wonder van de Action, of wat afwasmiddel.
En als 1 op is vervangen voor Cif met bleek
7 is ook niks zei mijn moeder, die kun je beter vervangen door de W5 dikke bleek.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 23:05:07 #283
163650 Greys
pi_65439314
PFje, geen paniek. Als er iets vies is en je wilt het schoonmaken, dan geef je hier even een brul en dan roepen wij met welke nummers je dat het beste kunt doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65439400
Ja is goed, zenks! En ik moet ook nog een keer goed opschrijven welke delen van je WC schoon moeten worden gemaakt en met wat.

De bleek is trouwens voor de oranje voegen in m'n badkamer, ik dacht ik vraag maar gewoon aan m'n moeder waar alles voor is, zij heeft 't ten slotte gekocht (Ze zei dat ze bij de Lidl gewoon alles had gepakt)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 23:12:01 #285
163650 Greys
pi_65439610
Je spuit nr 7 (gel wc reiniger) onder de rand van de toiletpot. Aan de binnenkant dus
En dan loopt het naar beneden en dan borstel je het even een beetje rond in de toiletpot.
Even laten intrekken en een half uurtje later doorspoelen.

Ik zelf gebruik de hygiënische doekjes (een soort vochtig toiletpapier, maar dan met schoonmaakmiddel er in! ) om elke dag even een doekje over de toiletbril en bovenkant/doortrek te halen, zodat alles aan de buitenkant ook schoon en fris blijft. Die doekjes had je moeder er nog even bij moeten doen van de Lidl!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65439715
Dus de buitenkant van de pot hoeft niet? En dat plastic achter de wc?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 23:19:34 #287
163650 Greys
pi_65439920
Die buitenkant doe ik minder, eens per week ofzo met zo'n hygiënisch doekje afnemen.
De witte rand onder de wc bril wel, dus de bovenkant van de pot, die doe ik elke dag even. Maar de zijkanten en de achterkant van die toiletpot doe ik niet zo vaak hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65440506
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef P.F het volgende:
Dus de buitenkant van de pot hoeft niet? En dat plastic achter de wc?
De buitenkant en het plastic achter de wc moeten ook. Zeker als je mannen op bezoek krijgt.
Het makkelijkste (vind ik) is om iedere dag even wat spul in de pot te spuiten en met de borstel te verspreiden. Dan even in laten trekken terwijl je met hygiënische doekjes/glorixdoekjes/whatever je voor merk koopt langs de deurkruk, lichtknopje, doortrekding en over de bril. Dan nog een keer met de borstel door de pot en doortrekken om de reiniger weg te spoelen.
En dan een keer in de week ook even de muren rondom, de pot van buiten, de vloer en het vuilnisbakje schoonmaken.

Maar jij bent alleen dus dat kan best wat minder vaak. Om de dag ofzo. Ik heb een toilet en keukenobsessie, die moeten van mij iedere dag maar normale mensen schijnen dat minder vaak te doen.

De trekker en zeem zou ik ook weggooien. Gewoon een stapel wonderdoekjes kopen bij de action en dan krijg je de ramen streeploos schoon. Sowieso vind ik dat je wel erg veel agressieve chemische middelen hebt gekregen. Schoonmaakazijn, soda en groene zeep doen ook al wonderen en zijn beter voor het milieu.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65444326
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Sowieso vind ik dat je wel erg veel agressieve chemische middelen hebt gekregen. Schoonmaakazijn, soda en groene zeep doen ook al wonderen en zijn beter voor het milieu.
Tsja Amsterdam hé, t blijft een agressieve stad
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:25:11 #290
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65445700
hmmm, ik gebruik schuurmiddel voor mijn wastafel, maar dat is dus niet goed? Verder gebruik ik dat trouwens ook voor mijn kookplaat (gewoon zo'n ouderwets gasstel) en mijn aanrechtblad (zo'n geribbelde metalen).

WC doe ik een keer per week met wc reiniger onder de rand spuiten, in laten trekken. Dan met een doekje eerst de stortbak, dan het deksel, dan de bril en dan de bovenste rand van de pot en dan de buitenkant van de wcpot. Vervolgens ga ik met de borstel door de binnenkant heen met de borstel, ook even in het gat waar alles in verwijnt. Dan spoel ik de wc door (met de borstel nog in de pot, dan is die ook gelijk schoon). Vervolgens pak ik nog even een hygienish doekje om de bril rand nog een keer na te doen voor de zekerheid.

Tussendoor in de week doe ik alleen nog 1 of 2 keer extra de bril met een doekje. Maar ik ben ook maar alleen en werk overdag dus ga thuis helemaal niet zo veel naar de wc.
pi_65445731
Ik gebruik schhrmiddel ook voor mijn wastafel. dat ding was al vies toen wij erin kwamen. Is niet meer scoon te krijgen. Spuit er nu ook af en toe bleek in. Dat maakt het in ieder geval wit hoop ik.
pi_65446524
Vandaag staat er op de planning:

- Boodschappen uitgebreid doen
- Toiletten glorix doekje
- Beddengoed verschonen
- Koken
- Stofzuigen/stofraggen
- Badkamer kleine beurt
- Afwassen

Redelijk lijstje maar ik ben ook een paar dagen afwezig geweest dus het mag ook wel even. Vanmiddag toch iets eerder vrij van werk.
pi_65446593
Oh, en ik heb nu al zo een 30 mailtjes van Flylady voorbij zien komen.

Op welke mailtjes moet je eigenlijk letten? Ergens een mailtje waarin ze dan zet wat er vandaag op de planning staat?
pi_65447102
vandaag word het hier niks met het schematje.
manlief ligt ziek op bed en ik ben vandaag niet in staat om iets te doen(zelfs niet koken) dus word diepvries maaltijd voor de kids en voor ons uhm niksbrood. kan beter door het plafond heen kruipen.

morgen weer een dag.
o,ja vanmorgen wel de badkamer schoongemaakt om 7.20 omdat manlief net niet snel genoeg bij de wc was.

pf toch vind het lief van je mams

[ Bericht 23% gewijzigd door Popples op 27-01-2009 10:39:32 ]
mama van 3 kids!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 10:26:36 #295
163650 Greys
pi_65447260
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:03 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en ik heb nu al zo een 30 mailtjes van Flylady voorbij zien komen.

Op welke mailtjes moet je eigenlijk letten? Ergens een mailtje waarin ze dan zet wat er vandaag op de planning staat?

Snap je nu waarom ik een eigen planning lijstje heb gemaakt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65450576
Ook superhandig voor het toilet schoonmaken:

Zo'n borstelhouderding met een hoge beker. Daar zet je dan lekker een sopje in en dan hoef je iedere dag alleen maar even die borstel door de pot te slingeren zonder eerst nog een fles met schoonmaakmiddel te pakken. En je borstel staat er ook nog eens fris bij.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:31:28 #297
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65451127
Ow zijn die hoge dingen daarvoor . Ik dacht dat dat gewoon sjiek was (of misschien is het dat ook wel maar zo kun je het natuurlijk ook gebruiken)
pi_65451297
Hmm die van mij zit vast aan de muur en is er niet af te krijgen. Dat sopje krijg ik er dan nooit meer uit.
pi_65451392
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Snap je nu waarom ik een eigen planning lijstje heb gemaakt?
Ja, dat snap ik nu heel erg goed.

dinsdag 27 januari 2009 @ 12:48:31 #300
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65451669
@ferrari_rood, is dat niet lastig schoonmaken (die bak zelf)? Er blijft altijd wel wat ranzig water onderin staan, dat wil je er toch ook uit hebben? Kun je die bak niet uit een ring oid tillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')