Heb je hem ook voor mij?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk mailadres? Dm me even, geloof dat ik hem nog heb
Jij en niet te veel van voorstellen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef Greys het volgende:
Ja maar stel je er niet teveel van voor hoor
Het is een simpel word documentje met een paar gekleurde tabellen die je dan zelf voor jezelf even moet aanpassen. Dat is jaren oud. Tegenwoordig zijn er vast hippere dingen voor, apps enzo
Maar dm gerust je mailadres als je er even naar wilt kijken wat we toen gebruikten, want dat heb ik geloof ik nog wel!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Als er iemand inspiratie nodig heeft voor een schema:
http://writer.zoho.com/public/greysfok/Schoonmaakschema1
En dan als je het schema wilt hebben en zelf wilt aanpassen, dan bovenin even 'Download' klikken en 'Doc' kiezen. Je hebt kans dat je daarna in Word nog even moet instellen dat het een liggende pagina is.
Dan kan je hem daarna zelf invullen met welke taken je er wel of niet in wilt hebben.
En op welke dagen je wat wilt doen
Je leest uiteindelijk dus per dag, dus bv op maandag kijk je welke hokjes er gekleurd zijn in die kolom en dat moet je op die dag doen.
Hoe je de vakjes ontkleurt of inkleurt staat nog in de OP
Ik zag alleen dat het download linkje het daar niet meer deed.
Dus kijk maar of jullie er iets aan hebben.
Vrij genoemd naar de ultieme huishoudster... Peggy Bundy
Dit klinkt als mijn leven! Zelfs het aquarium klopt!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:30 schreef saaw het volgende:
Afwasmachine uitruimen doe ik vaak tijdens het koken en de keuken opruimen meteen na het eten.
Bed opmaken terwijl het vieze beddengoed in de wasmachine zit.
Boodschappen doen op weg naar huis vanuit school of werk [want als ik een keer thuis op de bank zit heb ik daar echt geen zin meer in]
Was 's ochtends aanzetten met vertraging zodat het klaar is als je thuiskomt.
De was ophangen en plantjes water geven terwijl mn lief [of hij terwijl ik] kook[t]
Mn administratie gooi ik in een grote bak en doe ik 1x per maand. Alles betalen en in mapjes douwen.
Hoef alleen nog af en toe te stofzuigen, dweilen, afstoffen, badkamer en aquarium.
Ik ben verkocht!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Greys bleek een rooster te hebben gemaakt, het Peggy schema naar Peggy Bundy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |