Dat spul heb ik wel eens een keertje gekocht, maar dat is nogal duur om elke week te gebruiken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:58 schreef Kaar68 het volgende:
Je hebt speciaal spul om laminaat te reinigen, dan heb je niet zo'n doffe gloed erover.
En nadrogen helpt ook heel erg, gewoon na het dweilen een oude handdoek om je swiffer gebruiken.
Ik heb ook de laminaatreiniger van Pledge. Die is heel fijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
wij hebben laminaat reiniger van pledge is niet zo heel duur en je hebt maar een beetje nodig. vaak hebben ah en kruidvat oid het ook wel van hun eigen merk.
idem hier.... de afwas meer dan een maand laten staan is goorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wauw, dit topic bestond ook nogHet wordt tijd dat ik weer eens een schemaatje opstel
Wat voor vlekken heb je op je laminaat dan? En wat heb je allemaal al geprobeerd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh maar voor die vlekken op mijn laminaat heb ik nog steeds geen oplossing gevonden...
Daar is al een discussie over gaande geweest in dit topic of in t vorige. Het probleem is het volgendequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor vlekken heb je op je laminaat dan? En wat heb je allemaal al geprobeerd?
Dan heb jij waarschijnlijk heel glad laminaat of niet? Heb je ook al eens gedweild zonder schoonmaakmiddel? Of was dit al gevraagdquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Daar is al een discussie over gaande geweest in dit topic of in t vorige. Het probleem is het volgende:
Ik heb 'druppels' na t dweilen, die blijven liggen op t laminaat en drogen zo dus op.
Ik heb geprobeerd:
HG laminaatreiniger (speciaal ervoor gemaakt jaja)
heel heet water zonder laminaatreiniger / heel weinig laminaatreiniger / meer laminaatreiniger
nadrogen met een handdoek
t werkt allemaal NIET, er blijven vlekken op liggen...
Oh ja en op advies uit dit topic heb ik ook de Leifheit dweil al aangeschaft en gebruikt, zelfde resultaat...
En een microvezeldweil? Ik gebruik zelf de bluewonder voor vloeren, misschien een ander schoonmaakmiddel nog eens proberen? Is wel lastig hoor zoiets... kan me voorstellen dat nadrogen niet echt tof isquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb beuken laminaat, is heel glad inderdaad.
Zonder reiniger ook geprobeerd, maar t lijkt wel of de oppervlakte van de vloer zelf heel vet (??) is waardoor t water druppels vormt en zo dus opdroogt..
En telkens met een doek nadrogen heb ik echt geen zin in, mijn woonkamer is nl 60 m2..
Tips zijn welkom
Gewoon zo'n pak goedkope Lidl schoonmaakdoekjes neerleggen en dan elke dag even zo'n doekje over de bril enzo. En dan eens per week gooi je er een kwak bleek in en doe je het echte poetswerk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef P.F het volgende:
Hoe vaak per week/maand moet je echt je wc etc. echt schoonmaken?
Mijn moeder doet dat bijv. 2x per week maar dat lijkt mij echt overbodig?
(Ik woon alleen)
Het werkt bij mij zo goed dat ik soms veel doe op rustdagen......quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hee Peggy Alert!!!
Vooral t idee dat je op je vrije dagen niks MOET is heerlijk en werkte toen heel goed!!
en tijdens verjaardagen doe ik het altijd nog een keer als ik zelf naar de wc ga...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon zo'n pak goedkope Lidl schoonmaakdoekjes neerleggen en dan elke dag even zo'n doekje over de bril enzo. En dan eens per week gooi je er een kwak bleek in en doe je het echte poetswerk.
Zo doe ik het, tenminste. Meestal
Wie doet er 2x per dag stofzuigen dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:54 schreef Marloes het volgende:
Ik vind 2x per dag stofzuigen eigenlijk ook best overdreven![]()
Ik heb sinds deze week zo'n pakje allesreinigervochtigeschoonmaakdoekjes van de Lidl aangeschaft, ideaal! Doe er een paar keer per week de wc mee en elke dag de keuken (aanrechtblad).
Nanalunequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie doet er 2x per dag stofzuigen dan?
Ik doe dat 2x per week geloof ik
Ik heb geen bleek want dat is slecht voor het milieu of zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon zo'n pak goedkope Lidl schoonmaakdoekjes neerleggen en dan elke dag even zo'n doekje over de bril enzo. En dan eens per week gooi je er een kwak bleek in en doe je het echte poetswerk.
Zo doe ik het, tenminste. Meestal
Ja nee, niet hetzelfde doekje in de wc en in de keuken iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef P.F het volgende:
Lijkt mij een beetje vies als ik ze meeneem naar de wcMaar dan pak ik er wel gewoon 1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |