Kim! Hoe is het nu met de potentiële baan?quote:
Nee nog niet! Zaterdag ga ik kijken voor een tas.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je al een mega uber stoer kado in bestelling staan voor als de laatste keer geweest is? Dat is namelijk regel nummero uno natuurlijk!
Youz deservz present!
quote:
Het spijt me, over het hoofd gezienquote:Op maandag 26 januari 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je de reacties van mij en DML gelezen?
Ik zie er ook weinig kwaad in hoor!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het spijt me, over het hoofd gezienKlopt dat die dingen wel magerder kunnen hoewel ik weinig kwaad zie in 10 cm stokbrood. Die rookworst is geen rookworst maar falukorv, ik woon namelijk in Zweden dus heb de producten maar zo goed en kwaad als het ging 'vertaald' naar Nederlandse producten
Probleem is dat ik aupair en bij het gezin 4 dagen in de week eet en zij beslissen wat er gegeten wordt. Wel lastig dus! En tja, in hagelslag zie ik persoonlijk niet heel veel kwaad, speculoos was trouwens ook maar een muizenlaagje.
Hagelslag is ook niet EVIL ofzo, maar het is en blijft chocolade natuurlijk!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het spijt me, over het hoofd gezienKlopt dat die dingen wel magerder kunnen hoewel ik weinig kwaad zie in 10 cm stokbrood. Die rookworst is geen rookworst maar falukorv, ik woon namelijk in Zweden dus heb de producten maar zo goed en kwaad als het ging 'vertaald' naar Nederlandse producten
Probleem is dat ik aupair en bij het gezin 4 dagen in de week eet en zij beslissen wat er gegeten wordt. Wel lastig dus! En tja, in hagelslag zie ik persoonlijk niet heel veel kwaad, speculoos was trouwens ook maar een muizenlaagje.
Nu ik er over nadenk is "voor je het weet, heb je een reet" ook wel een puike slogan voor een nieuwe dieet methodequote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor je het weet, heb je een date!
(ik weet niet meer warvan deze slechte slogan is
Radio 538, Barry's Sundatequote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
(ik weet niet meer warvan deze slechte slogan is
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk is "voor je het weet, heb je een reet" ook wel een puike slogan voor een nieuwe dieet methode
Ja Goodbye regelt hem zo voor me hoor ik netquote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Graag gedaan heurrrquote:Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja Goodbye regelt hem zo voor me hoor ik net
Het is mijn wekkerquote:
Geen idee, niet duurquote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Is voor m'n vader, hij vroeg of ik kon uitzoeken of het een veilige website was, aangezien 70% korting bijna te mooi om waar te zijn was, of zo..
Mooiquote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen idee, niet duur![]()
ik heb deze![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn er alleen mannen, dus vraag het ons maarquote:
Nou ja, hebben jullie wondersponsjes, een peggy schema en een sink geshined a la fly lady? Dan kunnen jullie mij helpen, denk ikquote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er alleen mannen, dus vraag het ons maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |