met nootjesquote:
Oei. In dat geval laat ik hem maar liever thuisquote:Op maandag 26 januari 2009 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik moet nog wel even iets vervelend tegen je zeggen: er wordt gestolen in het UMCG. Weet je zeker dat je een laptop meewil?
Dat zou mijn schapquote:Op maandag 26 januari 2009 19:23 schreef Adelante het volgende:
Of die 100 calorie pack milka doosjes, voor vrouwen zonder discipline
Of laat Mark hem 's morgens brengen en 's avonds weer mee terug nemen? (aannemend dat ie die woensdag wel 2x wil langskomen)quote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei. In dat geval laat ik hem maar liever thuis.
ik denk niet dat ze je ook maar iets zal (kunnen) verbiedenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Viktator suc6 woensdag!!
Iemand enig idee of je van SHE een stamppot Peen en Uien mag eten?
Tis wel mn moeder hé dus kan is er best dat ik luisterquote:Op maandag 26 januari 2009 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze je ook maar iets zal (kunnen) verbieden
hoogstens afraden, maar wat je met het advies of de informatie doet zul je zelf moeten beslissen
Jaquote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
leuk hé je eigen huis vervenzit 't roze nu ook in je haar enzo?
Worden sommige wel gezelliger vanquote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Laureline het volgende:
Peen en ui is supergezond en heeft weinig calorieën, niks mis mee lijkt me!
En die pindakaas: bij de calorieënchecker geeft hij ook 96 kcal aan voor beleg voor 1 boterham. Maar ik zou me sowieso niet zo blindstaren op die calorieën. Als je je puur daaraan houdt kan je dus beter anderhalve fles wijn drinken dan een bakje cashewnoten. Dat lijkt me ook niet voor iedereen opgaan.
Oh, maar die heb ik genoeg! Drop heeft dan alleen mijn voorkeurquote:Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef Sugar het volgende:
Oh goodbye, dat ken ik. Dat is rot, he?
Dingen in huis halen die wél oké zijn om eventueel 's avonds te verorberen?
Chicolate: kouwe spinazie (uit een potje van Hak) is met zongedroogde tomaat en stukje van een plakje kipfilet best lekker.Wel al dat vocht een beetje eruit laten lekken.
Gezellig rond ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Worden sommige wel gezelliger van
Join the clubquote:
Oe, die zorgt bij mij ook altijd voor de rechtvaardiging van een enorme vreetbui!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar die heb ik genoeg! Drop heeft dan alleen mijn voorkeur![]()
Ik had per ongeluk wokgroente die over de datum was bij mijn eten gegooid en het was dus écht niet meer lekkerEn toen had ik nog honger, dus dan lonkt de drop.
En dé ultiem slechte gedachte die ik nu heb is *dat het toch allemaal mislukt is*, terwijl ik eigenlijk morgen gewoon weer netjes moet beginnen.
Soms word ik zo moe van mezelf
Ja, ik ben mezelf nu ook onder m'n kont aan het schoppen. Babyschopje nu nog, hopelijk morgen een dikke vette trapquote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Join the club![]()
Maar je kan er niks anders aan doen dan morgen weer met epic awesomeness opnieuw te beginnen!![]()
*doet cheerleaden in alternatief kostuum*
Ware woorden!!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef P.F het volgende:
Ik ga zo meteen echt 20005937823 topics bijlezenHet valt niet mee een leven te hebben
!
Het valt zeer mee, Fok was bijna hele zaterdag down enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef P.F het volgende:
Ik ga zo meteen echt 20005937823 topics bijlezenHet valt niet mee een leven te hebben
!
Dit kon echt zo mijn gedachtegang zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, die zorgt bij mij ook altijd voor de rechtvaardiging van een enorme vreetbui!
"Ja, vandaag is toch al een verloren zaak." * pak chips in mandje gooit* "Dan kan ik beter het er echt van nemen" * Advocaatrepen erbij mikt* "Begin ik morgen toch weer helemaal met braaf zijn?"* 2 flessen wijn pakt* "O, ik heb nog geen snoep!"* schap drop uitcheckt en zure matten, griotten èn zak zoete gesuikerde pakt, want kan niet kiezen*
Laat het niet zover komen!
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ware woorden!!
sorry moest ff mn liefde voor die oude kreupele club laten blijken!
Haha dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, die zorgt bij mij ook altijd voor de rechtvaardiging van een enorme vreetbui!
"Ja, vandaag is toch al een verloren zaak." * pak chips in mandje gooit* "Dan kan ik beter het er echt van nemen" * Advocaatrepen erbij mikt* "Begin ik morgen toch weer helemaal met braaf zijn?"* 2 flessen wijn pakt* "O, ik heb nog geen snoep!"* schap drop uitcheckt en zure matten, griotten èn zak zoete gesuikerde pakt, want kan niet kiezen*
Laat het niet zover komen!
Echt?? Jeetje, ik kan ook nooit een weekendje niet fokken zonder dat iedereen weg gaatquote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het valt zeer mee, Fok was bijna hele zaterdag down enzo. En nu heeft iedereen goede voornemens over minder internetten en zulks
.
ssstttquote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Worden sommige wel gezelliger van
Vers is het dat sowieso! Gewoon als salade, met een tomaatje en gekookt eitje erdoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
@Sugar: is dat lekker, koude spinazie?
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vers is het dat sowieso! Gewoon als salade, met een tomaatje en gekookt eitje erdoor.
Ik ben vandaag 3 winkels afgeweest voor verse spinazie, maar nergens te krijgen. Er schijnt een heel slechte oogst te zijn geweest, of zo.
Ook niet bij de Turk? Moet je wel de dikke nerf uit het blad halen, maar die spinazie is echt lekker.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vers is het dat sowieso! Gewoon als salade, met een tomaatje en gekookt eitje erdoor.
Ik ben vandaag 3 winkels afgeweest voor verse spinazie, maar nergens te krijgen. Er schijnt een heel slechte oogst te zijn geweest, of zo.
Valt wel mee met de goede voornemens hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Echt?? Jeetje, ik kan ook nooit een weekendje niet fokken zonder dat iedereen weg gaatMaar ik heb niets gemist? Ik weet dat Greys nog steeds is gestopt en Viking overmorgen wordt geopereerd!
Ik heb een vloer uitgekozen, een donkere! Ik twijfelde wel super erg tussen een hele lichte en een hele donkere
Maar nu ga ik met mijn kamer praatjes wel weer even verhuizen naar m'n eigen topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |