abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65431809
gvd, was ik ineens de laatste

Het vorige deel: Slank op weg naar februari#506 Greys je bent een topper!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier
Ja doei.
pi_65431838
fipo
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 26 januari 2009 @ 20:13:25 #3
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65431840
Fipo?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65431849
one of you failed
Ja doei.
  maandag 26 januari 2009 @ 20:13:47 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_65431856
calvé
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 26 januari 2009 @ 20:16:34 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65431969
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:13 schreef Adelante het volgende:
calvé
Lekker he
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:16:49 #7
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65431980
Lijstje dan maar!

O: allbran + magere melk
T: vokoren cracker
T: cup a soup groente
L: kouwe spinazie, plakje kipfilet, zongedroogde tomaatjes
T: allbran + magere melk
A: verse bladspinazie, zongedroogde tomaatjes, gele paprika en lapje varkensfilet met gebakken champignons

Totaal: 1117
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:16:56 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_65431986
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:16 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Lekker he
met nootjes
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 26 januari 2009 @ 20:17:39 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65432016
Oh, viking, goodluck woensdag! Alvast!

SHE, wat zag jouw lijstje er streng uit zeg! Maar wel goed, denk ik!
pi_65432105
Viking, zet 'm op woensdag!

Ik moet nog wel even iets vervelend tegen je zeggen: er wordt gestolen in het UMCG. Weet je zeker dat je een laptop meewil?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65432140
Is Fok weer down ofzo, dat we met dit tempo doorgaan? Zo kan ik toch nooit fatsoenlijk SOGgen . Want mijn goede voornemens zijn op.

@Sugar: is dat lekker, koude spinazie?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 26 januari 2009 @ 20:21:16 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65432144
Thanks voor alle sterktewensen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:21:47 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65432162
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:20 schreef sigme het volgende:

Ik moet nog wel even iets vervelend tegen je zeggen: er wordt gestolen in het UMCG. Weet je zeker dat je een laptop meewil?
Oei. In dat geval laat ik hem maar liever thuis .
Niet meer actief op Fok!
pi_65432215
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:23 schreef Adelante het volgende:
Of die 100 calorie pack milka doosjes, voor vrouwen zonder discipline
Dat zou mijn schap worden in de supermarkt!
pi_65432217
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oei. In dat geval laat ik hem maar liever thuis .
Of laat Mark hem 's morgens brengen en 's avonds weer mee terug nemen? (aannemend dat ie die woensdag wel 2x wil langskomen)
pi_65432224
Da List:

O: 2 crackers met pindakaas (daar issie weer )
L: 2 boterhammen met kipkerriesalade, cup-a-soup en een bakje optimel yoghurt
T: banaan
T: bruin bolletje met cervelaat
D: maiskoekjes met chipolata-worstje. Recept uit de allerhande, maar het geheel was nog niet echt een succes. Het beslag van de maiskoekjes waren wat de dik geworden, zodat ze niet echt knapperig werden. Maar qua smaak wel heel lekker!

Straks: laatste stukje cheesecake!!

En Vik, ik weet niet of ik morgen/woensdag nog tijd heb om je succes te wensen, want dan moet ik werken. Daarom nu maar alvast: Heel veel succes met je operatie!! Hopelijk valt het allemaal mee en herstel je goed. Ook sterkte met de tijd doden woensdag...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65432239
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:24:24 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65432255
Woensdag ga je erheen he Vik? Dan zeg ik nu: ik wens joe alle gezondheid toe zodat je überfit erheen gaat en ook weer terugkomt, maar dan geupgrade!
En morgen ga ik je nog officieeeel succes wensen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65432536
Viktator suc6 woensdag!!

Iemand enig idee of je van SHE een stamppot Peen en Uien mag eten?
pi_65432579
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Viktator suc6 woensdag!!

Iemand enig idee of je van SHE een stamppot Peen en Uien mag eten?
ik denk niet dat ze je ook maar iets zal (kunnen) verbieden

hoogstens afraden, maar wat je met het advies of de informatie doet zul je zelf moeten beslissen
Ja doei.
pi_65432673
* Goodbye baalt

Overdag eet ik perfect, maar 's avonds is de discipline weg..

Gelukkig is de drop op en nu haal ik het verdorie de eerstkomende weken NIET meer in huis
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65432680
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik denk niet dat ze je ook maar iets zal (kunnen) verbieden

hoogstens afraden, maar wat je met het advies of de informatie doet zul je zelf moeten beslissen
Tis wel mn moeder hé dus kan is er best dat ik luister
pi_65432763
je bent dus een jaar of 8?
Ja doei.
pi_65432814
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
je bent dus een jaar of 8?
met 15 jaar ervaring
  maandag 26 januari 2009 @ 20:39:34 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65432861
Oh goodbye, dat ken ik. Dat is rot, he?
Dingen in huis halen die wél oké zijn om eventueel 's avonds te verorberen?

Chicolate: kouwe spinazie (uit een potje van Hak) is met zongedroogde tomaat en stukje van een plakje kipfilet best lekker. Wel al dat vocht een beetje eruit laten lekken.
pi_65432889
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

leuk hé je eigen huis verven zit 't roze nu ook in je haar enzo?
Ja Nee, ik heb heel netjes gewerkt !
Net laminaat wezen halen !!
pi_65432893
Peen en ui is supergezond en heeft weinig calorieën, niks mis mee lijkt me!
En die pindakaas: bij de calorieënchecker geeft hij ook 96 kcal aan voor beleg voor 1 boterham. Maar ik zou me sowieso niet zo blindstaren op die calorieën. Als je je puur daaraan houdt kan je dus beter anderhalve fles wijn drinken dan een bakje cashewnoten eten. Dat lijkt me ook niet voor iedereen opgaan.
pi_65432936
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Laureline het volgende:
Peen en ui is supergezond en heeft weinig calorieën, niks mis mee lijkt me!
En die pindakaas: bij de calorieënchecker geeft hij ook 96 kcal aan voor beleg voor 1 boterham. Maar ik zou me sowieso niet zo blindstaren op die calorieën. Als je je puur daaraan houdt kan je dus beter anderhalve fles wijn drinken dan een bakje cashewnoten. Dat lijkt me ook niet voor iedereen opgaan.
Worden sommige wel gezelliger van
pi_65432951
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef Sugar het volgende:
Oh goodbye, dat ken ik. Dat is rot, he?
Dingen in huis halen die wél oké zijn om eventueel 's avonds te verorberen?

Chicolate: kouwe spinazie (uit een potje van Hak) is met zongedroogde tomaat en stukje van een plakje kipfilet best lekker. Wel al dat vocht een beetje eruit laten lekken.
Oh, maar die heb ik genoeg! Drop heeft dan alleen mijn voorkeur

Ik had per ongeluk wokgroente die over de datum was bij mijn eten gegooid en het was dus écht niet meer lekker En toen had ik nog honger, dus dan lonkt de drop.

En dé ultiem slechte gedachte die ik nu heb is *dat het toch allemaal mislukt is*, terwijl ik eigenlijk morgen gewoon weer netjes moet beginnen.

Soms word ik zo moe van mezelf
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65432956
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Gezellig rond ja.
pi_65433006
avondeten: opgebakken zuurkool met stukjes worst en een half karbonaadje.

Tevens TVP!
pi_65433091
Ik ga zo meteen echt 20005937823 topics bijlezen Het valt niet mee een leven te hebben !
  maandag 26 januari 2009 @ 20:45:45 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65433102
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Join the club
Maar je kan er niks anders aan doen dan morgen weer met epic awesomeness opnieuw te beginnen!
*doet cheerleaden in alternatief kostuum*
pi_65433166
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, maar die heb ik genoeg! Drop heeft dan alleen mijn voorkeur

Ik had per ongeluk wokgroente die over de datum was bij mijn eten gegooid en het was dus écht niet meer lekker En toen had ik nog honger, dus dan lonkt de drop.

En dé ultiem slechte gedachte die ik nu heb is *dat het toch allemaal mislukt is*, terwijl ik eigenlijk morgen gewoon weer netjes moet beginnen.

Oe, die zorgt bij mij ook altijd voor de rechtvaardiging van een enorme vreetbui!

"Ja, vandaag is toch al een verloren zaak." * pak chips in mandje gooit* "Dan kan ik beter het er echt van nemen" * Advocaatrepen erbij mikt* "Begin ik morgen toch weer helemaal met braaf zijn?"* 2 flessen wijn pakt* "O, ik heb nog geen snoep!"* schap drop uitcheckt en zure matten, griotten èn zak zoete gesuikerde pakt, want kan niet kiezen*

Laat het niet zover komen!
pi_65433171
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Join the club
Maar je kan er niks anders aan doen dan morgen weer met epic awesomeness opnieuw te beginnen!
*doet cheerleaden in alternatief kostuum*
Ja, ik ben mezelf nu ook onder m'n kont aan het schoppen. Babyschopje nu nog, hopelijk morgen een dikke vette trap

De brinta beviel me wel enórm goed vanochtend, dus daar ga ik morgen lekker mee beginnen!
pi_65433206
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef P.F het volgende:
Ik ga zo meteen echt 20005937823 topics bijlezen Het valt niet mee een leven te hebben !
Ware woorden!!

sorry moest ff mn liefde voor die oude kreupele club laten blijken!
pi_65433227
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef P.F het volgende:
Het valt zeer mee, Fok was bijna hele zaterdag down enzo . En nu heeft iedereen goede voornemens over minder internetten en zulks .
pi_65433238
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Oe, die zorgt bij mij ook altijd voor de rechtvaardiging van een enorme vreetbui!

"Ja, vandaag is toch al een verloren zaak." * pak chips in mandje gooit* "Dan kan ik beter het er echt van nemen" * Advocaatrepen erbij mikt* "Begin ik morgen toch weer helemaal met braaf zijn?"* 2 flessen wijn pakt* "O, ik heb nog geen snoep!"* schap drop uitcheckt en zure matten, griotten èn zak zoete gesuikerde pakt, want kan niet kiezen*

Dit kon echt zo mijn gedachtegang zijn

Schade voor vanavond:

2 happen avondeten (wel vier stukjes kip er tussen uitgeplukt)
kwart zakje drop
plakje ontbijtkoek
lollie

En toen kreeg ik buikpijn en dacht ik " "
pi_65433300
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ware woorden!!

sorry moest ff mn liefde voor die oude kreupele club laten blijken!
pi_65433350
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Haha dat doe ik ook altijd . En drop én chocolade én iets van zuivel/kwark én chips én popcorn ... en het dan gek vinden dat je misselijk bent na een dag slecht eten .
pi_65433426
Lijstje vandaag:

O: bramen magere yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
L: bruine boterham kalfskroket, bak sla met fèta en olijven, beker optimel rode vruchten
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei, mandarijnen
D: pompoensoep, stukjes kip gebakken met gevijzelde mosterdzaadjes, zwarte peperkorrels en zoutkorrels
T: volkorenboterham pindakaas (kwam door jullie! ), halve pot optimel citroenkwark

Wel netjes, maar door al die cheesecake- en dropverhalen zit ik hier toch met een onbevredigd gevoel
pi_65433440
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het valt zeer mee, Fok was bijna hele zaterdag down enzo . En nu heeft iedereen goede voornemens over minder internetten en zulks .
Echt?? Jeetje, ik kan ook nooit een weekendje niet fokken zonder dat iedereen weg gaat Maar ik heb niets gemist? Ik weet dat Greys nog steeds is gestopt en Viking overmorgen wordt geopereerd!

Ik heb een vloer uitgekozen, een donkere ! Ik twijfelde wel super erg tussen een hele lichte en een hele donkere Maar nu ga ik met mijn kamer praatjes wel weer even verhuizen naar m'n eigen topic
pi_65433443
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

thnx voor uw steun!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:55:03 #44
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65433479
tvp.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65433498
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

sssttt
The way you rock'n'roll
pi_65433509
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
@Sugar: is dat lekker, koude spinazie?
Vers is het dat sowieso! Gewoon als salade, met een tomaatje en gekookt eitje erdoor.

Ik ben vandaag 3 winkels afgeweest voor verse spinazie, maar nergens te krijgen. Er schijnt een heel slechte oogst te zijn geweest, of zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65433532
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vers is het dat sowieso! Gewoon als salade, met een tomaatje en gekookt eitje erdoor.

Ik ben vandaag 3 winkels afgeweest voor verse spinazie, maar nergens te krijgen. Er schijnt een heel slechte oogst te zijn geweest, of zo.
Mijn spinazie, wat doe je!
pi_65433578
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ook niet bij de Turk? Moet je wel de dikke nerf uit het blad halen, maar die spinazie is echt lekker.
pi_65433613
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef P.F het volgende:

[..]

Echt?? Jeetje, ik kan ook nooit een weekendje niet fokken zonder dat iedereen weg gaat Maar ik heb niets gemist? Ik weet dat Greys nog steeds is gestopt en Viking overmorgen wordt geopereerd!

Ik heb een vloer uitgekozen, een donkere ! Ik twijfelde wel super erg tussen een hele lichte en een hele donkere Maar nu ga ik met mijn kamer praatjes wel weer even verhuizen naar m'n eigen topic
Valt wel mee met de goede voornemens hoor . Maar het is wel erg rustig hier.

Donker staat vaak wel mooi bij lichte meubels ja .
pi_65433644
M'n broertje is ook weer actiever op fok http://fotoboek.fok.nl/pretkroket
Hij zit op paiq, geen idee wat het is, maar als jullie het ook hebben kan je internetdaten !
pi_65433703
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ook niet bij de Turk? Moet je wel de dikke nerf uit het blad halen, maar die spinazie is echt lekker.
Dan had ik het centrum in gemoeten, daar had ik geen tijd meer voor (ik zou er ook niet aan hebben gedacht, moet ik heel eerlijk zeggen). Uiteindelijk heb ik ingevroren bladspinazie gebruikt, smaakte ook goed. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65433838
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand hier ervaring met Bodypump? Is dat leuk?
Ja. Je moet wel een beetje sterk zijn in je armen en niet snel over je voeten struikelen. Het zijn geen danspasjes maar er zit wel een soort choreografie in. (Vraag anders ook maar aan Greys.....). Als je niet zo sterk bent in je armen (zoals ik, ik kan geen push ups..) Dan is de les, ook al heb je alles op het lichtste gewicht nog vrij pittig !

Maar het is op zich best leuk, een vriendinnetje van mij doet het twee keer per week!
pi_65433862
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

sssttt
ow verklap ik je geheim? ROFLOL
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 21:05:50 #54
163650 Greys
pi_65433939
TJ, jij hoeft toch niet af te vallen? Waarom zou je je dan afvragen of je wel stamppot mag eten?

Ik kan je SHE d'r antwoord nu al geven hoor! Niet dat ze voorspelbaar is, maar in dit geval weet ik het zo goed als zeker: in elk geval stukken beter dan al die kapsalonnen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65434091
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:04 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

ow verklap ik je geheim? ROFLOL
Jij weet teveel!
En ga je morgen wel antwoorden?
The way you rock'n'roll
pi_65434113
Slank Romance?
pi_65434135
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze webwinkel?
http://www.quoka.de/searchdetail_small.cfm?SHOWADNO=25531666&banner=0#PICS
Nope. Wat moet jij met een 'ding' van 500 euro?
pi_65434230
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nope. Wat moet jij met een 'ding' van 500 euro?
Is voor m'n vader, hij vroeg of ik kon uitzoeken of het een veilige website was, aangezien 70% korting bijna te mooi om waar te zijn was, of zo..
pi_65434400
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef Goodbye het volgende:
Slank Romance?
Doel je op mij en TJ?
Dan moet ik je toch uit de droom helpen
The way you rock'n'roll
pi_65434442
PF, wanneer ga jij eigenlijk verhuizen?
The way you rock'n'roll
  maandag 26 januari 2009 @ 21:17:16 #62
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65434461
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Jij weet teveel!
"Ja ik wil"
Prrrrr
pi_65434473
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Doel je op mij en TJ?
Ja, maar het was een grapje
pi_65434542
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Jij weet teveel!
Als ik een pc tot beschikking heb beantwoord ik uiteraard. Maar had vandaag gortdroge theorie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meer van dat!
pi_65434572
quote:
PF, wanneer ga jij eigenlijk verhuizen?
Als ik een bed heb denk ik En als de vloer is gelegd.. Nu kan ik tot ± de 12e bij vriendje slapen vier verdiepingen hoger, dat ga ik ook vaak doen aangezien ik nog geen bed heb.. Maar ooit moet ik de stap toch maken!
pi_65434585
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar het was een grapje
I know. Ik ben niet zo blond als ik me soms voor doe

Ik heb TJ nog nooit gezien trouwens
The way you rock'n'roll
pi_65434631
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:19 schreef P.F het volgende:

[..]

Als ik een bed heb denk ik En als de vloer is gelegd.. Nu kan ik tot ± de 12e bij vriendje slapen vier verdiepingen hoger, dat ga ik ook vaak doen aangezien ik nog geen bed heb.. Maar ooit moet ik de stap toch maken!
Hup bed kopen dan!
The way you rock'n'roll
pi_65434768
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hup bed kopen dan!
Ja, ik heb de ikea al doorzocht, nu ga ik naar de andere 2000 winkels voor een bed van 1.20
  maandag 26 januari 2009 @ 21:24:03 #69
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65434808
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
Word vik woensdag al geopereerd lees ik net?? Spannend!!!!!!

Ik was vrijdag per ongeluk in het AMC (ik wilde naar de IKEA, m'n mama wist een snellere weg ) Dus ik keek nog even of ik muis zag maar geen spoor..
Wat lief! Alleen word ik in het VU bestraald
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65434841
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:24 schreef Muis006 het volgende:

[..]

pi_65434881
quote:

[..]

Mousey Muis, wie gehtst? Hoe lang nog?
The way you rock'n'roll
pi_65434897
quote:

[..]

Doel je op mij en TJ?
WTF
pi_65434916
quote:

[..]

Oh Maar daar kom ik ook vaak langs !! (Het VU is maar uh, 20 minuutjes met de tram/metro van mijn zimmer! En met de auto echt 3!)
  maandag 26 januari 2009 @ 21:28:31 #74
148689 Muis006
pi_65434987
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mousey Muis, wie gehtst? Hoe lang nog?
Nog 8 keer! En het masker zat vandaag niet super dus ik heb er een paar uur last van gehad. Maar ik heb net gewandeld (een half uur lang 5 km/h) dus ik voel me nu een stuk beter!
pi_65435228
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nog 8 keer! En het masker zat vandaag niet super dus ik heb er een paar uur last van gehad. Maar ik heb net gewandeld (een half uur lang 5 km/h) dus ik voel me nu een stuk beter!
Heb je al een mega uber stoer kado in bestelling staan voor als de laatste keer geweest is? Dat is namelijk regel nummero uno natuurlijk!
Youz deservz present!
The way you rock'n'roll
  maandag 26 januari 2009 @ 21:35:26 #76
236335 neen
schone schijn
pi_65435326
.
het lijkt niet wat het is
  maandag 26 januari 2009 @ 21:35:53 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65435346
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef k_i_m het volgende:
tvp.
Kim! Hoe is het nu met de potentiële baan?

En Muis: eens wat betreft het 'nu-geen-bestraling-meer-pressie' Ging je niet die tas kopen voor jezelf?
  maandag 26 januari 2009 @ 21:36:43 #78
148689 Muis006
pi_65435398
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Heb je al een mega uber stoer kado in bestelling staan voor als de laatste keer geweest is? Dat is namelijk regel nummero uno natuurlijk!
Youz deservz present!
Nee nog niet! Zaterdag ga ik kijken voor een tas.

Maar ik was vandaag weer met mijn moeder mee naar het werk en 1 collega van haar waar we afgelopen zomer ook mee in Chicago hebben gewinkeld enzo, had een hele gave roze laptoptas. Dus ik zo "oh die is gaaf!"

Zegt ze: "ja? ik neem er wel een voor je mee!"

maandag 26 januari 2009 @ 21:36:45 #79
3185 Adelante
To let it go now
pi_65435403
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

WTF

Voor je het weet, heb je een date!

(ik weet niet meer warvan deze slechte slogan is
pi_65435560
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb je de reacties van mij en DML gelezen?
Het spijt me, over het hoofd gezien Klopt dat die dingen wel magerder kunnen hoewel ik weinig kwaad zie in 10 cm stokbrood. Die rookworst is geen rookworst maar falukorv, ik woon namelijk in Zweden dus heb de producten maar zo goed en kwaad als het ging 'vertaald' naar Nederlandse producten Probleem is dat ik aupair en bij het gezin 4 dagen in de week eet en zij beslissen wat er gegeten wordt. Wel lastig dus! En tja, in hagelslag zie ik persoonlijk niet heel veel kwaad, speculoos was trouwens ook maar een muizenlaagje.
pi_65435568

Kim kan dan die van jou dat ook?
The way you rock'n'roll
  maandag 26 januari 2009 @ 21:42:07 #82
148689 Muis006
pi_65435659
Ik ga supernatural kijken.

Adios!
pi_65435702
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Het spijt me, over het hoofd gezien Klopt dat die dingen wel magerder kunnen hoewel ik weinig kwaad zie in 10 cm stokbrood. Die rookworst is geen rookworst maar falukorv, ik woon namelijk in Zweden dus heb de producten maar zo goed en kwaad als het ging 'vertaald' naar Nederlandse producten Probleem is dat ik aupair en bij het gezin 4 dagen in de week eet en zij beslissen wat er gegeten wordt. Wel lastig dus! En tja, in hagelslag zie ik persoonlijk niet heel veel kwaad, speculoos was trouwens ook maar een muizenlaagje.
Ik zie er ook weinig kwaad in hoor! Maar het is wél de reden van meer calorieen dan je verwacht, denk ik. ik schrok persoonlijk nog al van het verschil tussen stokbrood/normaal brood en hagelslag/mager vleeswaren

En dan nogmaals, 1200 kcal is prima om mee af te vallen, toch?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 21:45:15 #84
163650 Greys
pi_65435805
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hagelslag is ook niet EVIL ofzo, maar het is en blijft chocolade natuurlijk!
Dus eerlijk is eerlijk, als je wilt afvallen moet je daar eigenlijk gewoon vanaf. Halvajam kopen als zoet broodbeleg, of appelstroop (neem aan dat als jij dat zelf koopt dat ze je dat niet kunnen verbieden om ipv hagelslag op je brood te doen?)

Ik voel me plofferig en dikkig. Maar ik weet niet of het puur gevoel is of dat ik ook daadwerkelijk plofferig en dikkig ben. Misschien dat ik me toch weer eens moet gaan wegen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 januari 2009 @ 21:46:22 #85
3185 Adelante
To let it go now
pi_65435847
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nu ik er over nadenk is "voor je het weet, heb je een reet" ook wel een puike slogan voor een nieuwe dieet methode
pi_65435894
quote:

[..]

Radio 538, Barry's Sundate
pi_65435924
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nu ik er over nadenk is "voor je het weet, heb je een reet" ook wel een puike slogan voor een nieuwe dieet methode

I'm off people.

Ciao
The way you rock'n'roll
pi_65435975
1200 is prima ja, alleen honger is niet zo prima dus wil de kcal nuttiger besteden. Het is overigens geen chocoladehagel maar anijshagel hoor Allemaal meegenomen vanuit Holland Ze kennen hier geen hageltjes, en helaas ook geen appelstroop. Wel halvajam
pi_65436123
quote:

[..]

Ja Goodbye regelt hem zo voor me hoor ik net
pi_65436148
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

I'm off people.

Ciao
tot latraaaaaa
  maandag 26 januari 2009 @ 21:55:20 #91
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65436239
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

dat luister ik ook wel eens
pi_65436245
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ja Goodbye regelt hem zo voor me hoor ik net
Graag gedaan heurrr
  maandag 26 januari 2009 @ 21:56:41 #93
236335 neen
schone schijn
pi_65436302
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat is zeker net zoiets als "Op de valreep"
pi_65436310
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

dat luister ik ook wel eens
Het is mijn wekker . Dus als ik zondagochtend thuis slaap, hoor ik dit te vaak voorbij komen.
  maandag 26 januari 2009 @ 21:57:46 #95
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65436353
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef P.F het volgende:

[..]

Is voor m'n vader, hij vroeg of ik kon uitzoeken of het een veilige website was, aangezien 70% korting bijna te mooi om waar te zijn was, of zo..
Geen idee, niet duur

ik heb deze

maandag 26 januari 2009 @ 21:58:42 #96
3185 Adelante
To let it go now
pi_65436390
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Geen idee, niet duur

ik heb deze

[ afbeelding ]
Mooi
pi_65436403
Waar is Greys Ik heb haar hulp nodig !
  maandag 26 januari 2009 @ 22:00:02 #98
3185 Adelante
To let it go now
pi_65436444
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Volgens mij zijn er alleen mannen, dus vraag het ons maar
pi_65436531
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er alleen mannen, dus vraag het ons maar
Nou ja, hebben jullie wondersponsjes, een peggy schema en een sink geshined a la fly lady? Dan kunnen jullie mij helpen, denk ik

Hier staat mijn vraag: Huishouden volgens schema #2
pi_65436540
Hmm.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65436561
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Ga jij ook stoppen met roken?
pi_65436600
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ga jij ook stoppen met roken?
Nee, ik rook niet, ik ben te lui voor een verslaving
pi_65436636
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja, hebben jullie wondersponsjes, een peggy schema en een sink geshined a la fly lady? Dan kunnen jullie mij helpen, denk ik

Antwoord
  maandag 26 januari 2009 @ 22:04:03 #104
3185 Adelante
To let it go now
pi_65436645
quote:

[..]

Ik snap de helft van deze post niet, dus helpen wordt lastig dan
pi_65436699
Hehe, ja.. Is er geen handboek voor meisjes op kamers? Ik ben te geëmancipeerd ik snap niets van schoonmaken
  maandag 26 januari 2009 @ 22:06:11 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65436737
haaaai *zwaai zwaai*

heeeeeeerlijk getraind... ging goehoed lekker beuken
nu al zin in zaterdag
en net een kiw-smoothie gemaakt, maaaaaar de kiwi's waren niet helemaal rijp... dus errrrrrg zuur.....
niet echt lekker dus.

@PF mooie kleur is het geworden hoor.

@Viking alvast veeeeeeeel succes hoop dat het mee gaat vallen

ik ben lekker project catwalk aan het kijken
en heb straks ANTM nog op video leuk leuk leuk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 26 januari 2009 @ 22:11:53 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65436981
Noes! Ik had iets verkeerd gedaan in iTunes en toen heb ik al m'n muziek per ongeluk van de harde schijf verwijderd . Nu ben ik met een progje de inhoud van m'n iPod aan het kopieren naar de harde schijf, dus ik hoef godzijdank niet alles opnieuw te rippen .

En m'n operatie is trouwens donderdag, niet woensdag. Woensdagochtend word ik echter al opgenomen vanwege allerlei saaie voorbereidingsshizzle .
Niet meer actief op Fok!
pi_65437062
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Ik had iets verkeerd gedaan in iTunes en toen heb ik al m'n muziek per ongeluk van de harde schijf verwijderd . Nu ben ik met een progje de inhoud van m'n iPod aan het kopieren naar de harde schijf, dus ik hoef godzijdank niet alles opnieuw te rippen .

En m'n operatie is trouwens donderdag, niet woensdag. Woensdagochtend word ik echter al opgenomen vanwege allerlei saaie voorbereidingsshizzle .
Dan heb je heel woensdag nog om FOK! te regelen om ons niet te lang te hoeven missen
pi_65437107
Ja doei.
pi_65437129
Sjonge, het gaat hier meer over andere dingen dan afvallen?
pi_65437184
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Ja, klopt. Dacht dat dat wel algemeen bekend was
pi_65437199
quote:
Viel me ook al op!
pi_65437210
quote:
Hehe, als je het over afvallen hebt ga je offtopic
pi_65437294
quote:
Vooral 's avonds, want dan is iedereen al uitgegeten.

Maar je kan er altijd iets ontopics tussendoor gooien hoor, er is altijd wel iemand die antwoord geeft.
pi_65437305
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Hehe, als je het over afvallen hebt ga je offtopic
  maandag 26 januari 2009 @ 22:18:01 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437306
quote:
Ja niet normaal hè. Daarom kom ik hier ook niet zoveel meer. Al dat off topic geleuter steeds, word er niet goed van.
Niet meer actief op Fok!
pi_65437312
quote:
Eventueel kan je ook hier terecht: (Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #3
pi_65437366
quote:

[..]

Ik zie helemaal geen wondersponsjes ? Hop hop, naar de Action!
  maandag 26 januari 2009 @ 22:19:35 #119
3185 Adelante
To let it go now
pi_65437383
eetlijstje:

O: brinta wake-up +banaan
T: twee volkoren boterhammen pindakaas
L: yoghurt met muesli
T: appel
D: kippensoep en brood met pindakaas
T: katjang pedis

best netjes
pi_65437417
Conleche, wil je me even helpen, aangezien je m'n hyves hebt

Mijn vriend is er stellig van overtuigd dat hij een groene trui heeft, terwijl dat kreng dus echt grijs is. Kijk eens naar de derde foto in het album 'vrienden', daar heeft hij desbetreffende trui aan. Wat voor kleur heeft ie?
  maandag 26 januari 2009 @ 22:20:29 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65437428
Geef nou maar toe vik, je wil niet meer in dat meest-gepost-lijstje

Anyway! Ik doe twintig dingen tegelijk, dat ga ik nu beperken tot 1 ding: op bed hangen! Lui doen! Ha!

Baibai
pi_65437453
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:

Mijn vriend is er stellig van overtuigd dat hij een groene trui heeft, terwijl dat kreng dus echt grijs is. Kijk eens naar de derde foto in het album 'vrienden', daar heeft hij desbetreffende trui aan. Wat voor kleur heeft ie?

Yo! brb
  maandag 26 januari 2009 @ 22:21:16 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437467
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geef nou maar toe vik, je wil niet meer in dat meest-gepost-lijstje
Dát + ik zit keihard uit m'n nek te kletsen .
quote:
Anyway! Ik doe twintig dingen tegelijk, dat ga ik nu beperken tot 1 ding: op bed hangen! Lui doen! Ha!

Baibai
Baibai! .
Niet meer actief op Fok!
pi_65437469
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja niet normaal hè. Daarom kom ik hier ook niet zoveel meer. Al dat off topic geleuter steeds, word er niet goed van.
Das wel jammer dat je hier zo weinig ben!
  maandag 26 januari 2009 @ 22:22:58 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437542
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:

Hey, ik heb je Hyves ook hoor.
En je vent is echt kleurenblind, want hoe 'ie daar groen in kan zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_65437585
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey, ik heb je Hyves ook hoor.
En je vent is echt kleurenblind, want hoe 'ie daar groen in kan zien .
Ja, maar jij wil het alleen maar over afvallen hebben

En senk joe, ik laat deze post aan mijn vriend lezen
pi_65437594
Grijs. Definitely. Grijs!!
pi_65437611
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:24 schreef conleche het volgende:
Grijs. Definitely. Grijs!!
Seeeeenk joe
  maandag 26 januari 2009 @ 22:25:21 #129
236335 neen
schone schijn
pi_65437642
Volgens mij is het toch echt groen hoor.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:25:23 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437643
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:24 schreef conleche het volgende:
Greys. Definitely. Greys!!
Sorry, kon het niet laten .
Niet meer actief op Fok!
pi_65437647
Oh, nu noemt ie 'm bruin
  maandag 26 januari 2009 @ 22:25:38 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437655
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:25 schreef neen het volgende:
Volgens mij is het toch echt groen hoor.
Het is een mannenkwaal, zie je .
Niet meer actief op Fok!
pi_65437702
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sorry, kon het niet laten .
pi_65437710
Jullie kunnen dat heul niet zien
  maandag 26 januari 2009 @ 22:27:06 #136
236335 neen
schone schijn
pi_65437729
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is een mannenkwaal, zie je .
Het verschil tussen geel en blauw zie ik heus wel.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:27:39 #137
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65437760
ai, ik zou net een bakje met yoghurt nemen. Alleen toen ik het kastdeurtje opendeed om een bakje te pakken zag ik ook dropjes staan. En nu heb ik ipv een bakje yoghurt een bakje zwartwitjes en een glas cola...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 26 januari 2009 @ 22:27:44 #138
148689 Muis006
pi_65437763
Alle mannen zijn kleurenblind, in meer of mindere mate!

* Muis006 trekt zich weer terug om de volgende aflevering te kijken
pi_65437769
@BJ: ik zit aan de gold kiwi's, die zijn in het algemeen wat zoeter en net zo vitamineus&vezelig.

Spinning viel me tegen; 7 weken niet 'zwaar' sporten is toch best een killer. Volgende week hebben ze hopelijk weer het normale schema; ik vind 8 uur echt een kuttijd.

Dan nu, fashionista's, aan jullie de vraag: welke jurkjes zijn mooi op mijn figuur? Ik heb ronde billen en brede heupen, een beetje buikvet (maar dat lijkt rapper te verdwijnen dan de rest van mijn vetjes ) en een aanwezige taille, en ik heb gewone borsten. Niet zo'n flinke voorgevel als het merendeel hier C-cupje. Oh, en niet al te brede schouders.

Ik heb een mooi jurkje gekocht in ZA en het staat me erg goed, vind ik. Dus nu wil ik meer! Maar ik kan er niet echt de vinger op leggen waarom ik het goed vind staan

Oh, en ik heb afgrijselijke knieen. Jurkjes boven de knie enkel met legging/maillot
pi_65437778
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef neen het volgende:

[..]

Het verschil tussen geel en blauw zie ik heus wel.
Geeltje en Blauwtje worden samen Groentje

Iemand dat boek vroeger gelezen?
pi_65437823
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
@BJ: ik zit aan de gold kiwi's, die zijn in het algemeen wat zoeter en net zo vitamineus&vezelig.

Spinning viel me tegen; 7 weken niet 'zwaar' sporten is toch best een killer. Volgende week hebben ze hopelijk weer het normale schema; ik vind 8 uur echt een kuttijd.

Dan nu, fashionista's, aan jullie de vraag: welke jurkjes zijn mooi op mijn figuur? Ik heb ronde billen en brede heupen, een beetje buikvet (maar dat lijkt rapper te verdwijnen dan de rest van mijn vetjes ) en een aanwezige taille, en ik heb gewone borsten. Niet zo'n flinke voorgevel als het merendeel hier C-cupje. Oh, en niet al te brede schouders.

Ik heb een mooi jurkje gekocht in ZA en het staat me erg goed, vind ik. Dus nu wil ik meer! Maar ik kan er niet echt de vinger op leggen waarom ik het goed vind staan

Oh, en ik heb afgrijselijke knieen. Jurkjes boven de knie enkel met legging/maillot
Jurkjes met A-lijn en accent op de taille, denk ik
pi_65437827
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef AKnynke het volgende:
ai, ik zou net een bakje met yoghurt nemen. Alleen toen ik het kastdeurtje opendeed om een bakje te pakken zag ik ook dropjes staan. En nu heb ik ipv een bakje yoghurt een bakje zwartwitjes en een glas cola...
Ik ben vanmiddag vast wat onderzoek aan het doen geweest over vliegen naar Stockholm. Ze hebben daar meerdere vliegvelden, he? Welke moet je dan hebben?

En: zwartwitjes
  maandag 26 januari 2009 @ 22:29:22 #143
236335 neen
schone schijn
pi_65437837
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Geeltje en Blauwtje worden samen Groentje

Iemand dat boek vroeger gelezen?
Morgen geel blauw weer
  maandag 26 januari 2009 @ 22:29:24 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437838
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Alle mannen zijn kleurenblind, in meer of mindere mate!

* Muis006 trekt zich weer terug om de volgende aflevering te kijken
En dat is echt zo. Ik heb er iig eens iets over gelezen. Volgens mij kunnen zij ook minder kleuren onderscheiden dan vrouwen ofzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_65437853
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef AKnynke het volgende:
Dat had ik ook. Alleen dan ter vervanging van het avondeten
pi_65437858
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zie helemaal geen wondersponsjes ? Hop hop, naar de Action!
Afstand 0,6 km tot de Action vanaf mijn kamer
pi_65437876
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef neen het volgende:

[..]

Morgen geel blauw weer
op een groen grasveld, hihi
  maandag 26 januari 2009 @ 22:30:27 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65437881
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat had ik ook. Alleen dan ter vervanging van het avondeten
.

Ik at tot een jaar of 2 geleden chips en ijs als avondeten .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 januari 2009 @ 22:30:27 #149
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65437883
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben vanmiddag vast wat onderzoek aan het doen geweest over vliegen naar Stockholm. Ze hebben daar meerdere vliegvelden, he? Welke moet je dan hebben?

En: zwartwitjes
de meestdichtbije voor hierheen komen is Arlanda. Skavsta kan ook, maar dan moet je eerst anderhalf uur met de bus en 3 kwartier met de trein, terwijl Arlanda maar 20 minuten met de trein is.

Tof zeg!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65437935
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik at tot een jaar of 2 geleden chips en ijs als avondeten .
Ja, ik was er zelf ook niet zo blij mee hoor. Maar dat relaas is al in het vorige topic gehouden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')