Net goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:38 schreef Opperkwal het volgende:
bijna lapo
Sorry.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gooi het nu opeens op de andere tour?
Je mag het altijd. De vraag is of je het lukt. En of je het verdient. Vooralsnog blijf ik erbij dat baggeren om de lapo te kunnen halen niet de manier is. Dat heb ik nu wel vaak genoeg bewezen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Mag ik hem de volgende keer scoren?
Lekker voor je sukkel.quote:
Je bewijst dit door hem te scoren?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Je mag het altijd. De vraag is of je het lukt. En of je het verdient. Vooralsnog blijf ik erbij dat baggeren om de lapo te kunnen halen niet de manier is. Dat heb ik nu wel vaak genoeg bewezen.
Lees mijn hele reactie eens, nitwit.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Je bewijst dit door hem te scoren?
Mooi uitgelegd aan het begin.quote:
Precies.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:53 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
![]()
Dus als ik kwaliteit post scoor ik hem met regelmaat.
Karma is a bitch.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Precies.
It's all about karma, my friend.
Ik spreek geen Engels helaas.quote:
So fuck it.quote:
Too bad.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik spreek geen Engels helaas.[ afbeelding ]
Als karma echt bestaat dan krijg ik em vandaag of morgen driedubbel in mn gezicht terugquote:
Wat heb je misdaan?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als karma echt bestaat dan krijg ik em vandaag of morgen driedubbel in mn gezicht terug
Allemaal anti-sociale dingenquote:
Iemand vroeg of de tv het hier ook niet deed. Alles was zwart witte ruis.quote:
Anders ik wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als karma echt bestaat dan krijg ik em vandaag of morgen driedubbel in mn gezicht terug
Gepoept?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal anti-sociale dingen
Inderdaad dat gespam van jequote:
Verklaar u nader.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal anti-sociale dingen
Opdonderen stronthoop.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad dat gespam van je
Hopelijk in de vorm van een ban![]()
Nee, dat is toch een sociaal event?quote:
Tvoje Maminkaquote:
In groepsverband wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is toch een sociaal event?
Iets met de hele dag al vertraging hebben met het OV en niemand naast je willen hebben.quote:
Iehlll, eigenlijk.quote:
Ik weet.quote:
Weinig kans.quote:
Oooooh. Ik denk dat karma best lief tegen je zal doen de komende dagen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met de hele dag al vertraging hebben met het OV en niemand naast je willen hebben.
Maar dat was alleen maar in de bus, in de trein en tram kon iedereen gewoon naast me zitten
Ano.quote:
Ik wil het woord project, niet meer horen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
Tof, aan het project werken.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Oooooh. Ik denk dat karma best lief tegen je zal doen de komende dagen.
Ik moet er nog 5 in anderhalf jaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het woord project, niet meer horen.
De komende 4 jaar niet, althans.
Ik moet er nog 8 in 2 jaar tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet er nog 5 in anderhalf jaar.
Ik kots met je mee. Net alsof we Japanse meisjes zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet er nog 8 in 2 jaar tijd
Ik kots nu al
Het liefst over mijn toekomstige projectgenoten, alsjeblieft dankjewelquote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kots met je mee. Net alsof we Japanse meisjes zijn.
Hurk!
Welke mongool heeft dat nou weer uitgevondenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:16 schreef gers het volgende:
een woord met zo veel ellende en zoveel pijn
stop met het woord slb
Lang leve het niet mogen samenstellen van projectgroepjes inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het liefst over mijn toekomstige projectgenoten, alsjeblieft dankjewel![]()
En het vooral hardnekkig niet aanwezig zijn van sommige projectledenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lang leve het niet mogen samenstellen van projectgroepjes inderdaad.![]()
Joh.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:22 schreef Florian_ het volgende:
Dit is echt tof![]()
1.474 Megapixel foto van inauguratie
Dat ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En het vooral hardnekkig niet aanwezig zijn van sommige projectleden
leipquote:Op maandag 26 januari 2009 20:22 schreef Florian_ het volgende:
Dit is echt tof![]()
1.474 Megapixel foto van inauguratie
You own Nintendo© industries?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:29 schreef Paaskonijn het volgende:
*%$&%*$&%*$905
"Mensen die gaan lopen janken als je kanker zegt"
MENSEN DIE JE ICON STELEN!!!1![]()
Ja. Maar het is ook van mien photobucket dinges. Dus grrrrr.quote:
Hihihiquote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ook.
Wij hebben een band, ik voel het.
Zo dat was veel werk dan!!!1quote:
Hij ript het van je photobucket?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja. Maar het is ook van mien photobucket dinges. Dus grrrrr.
Dan steelt ie hem toch weer?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij ript het van je photobucket?![]()
Verwijder 'm van je photobucket en upload 'm weer terug. Krijgt 'ie een ander adres namelijk.
Ja, en zijn alle marges van de pagina's hetzelfde. Spelfouten, de leraar die onwijs veel begrip heeft voor het feit dat je projectgroep kanker in zijn puurste vorm is etc...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Het kan trouwens nog irritanter.
Met z'n allen vastleggen welk lettertype je gebruikt.
Komt er op het laatst nog zo'n zeikerd: ik wil graag een ander letterytpe dan times new roman....![]()
![]()
Alsof er op zulke details gelet wordt.
uploaden met andere naam.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb hem verwijderd maar bij hem is die nog zichtbaar?![]()
Heb je beetje Tim probleemquote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef Silentalarm het volgende:
Oh shit ik hossel die 14 jarige sletjes.
Heb ik gedaan. Check maar.quote:
Dan moet je ff refreshen. In de OP staat nu namelijk dat photobucket plaatje dat je hem verwijderd hebt.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Check maar. [ afbeelding ]
Bij hem blijft ie zichtbaar?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je ff refreshen. In de OP staat nu namelijk dat photobucket plaatje dat je hem verwijderd hebt.
Iets kkranzigsquote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat voor iets leuks zou ik nu onder die naam uploaden?
Haha, iets met een glaasje en een kont.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat voor iets leuks zou ik nu onder die naam uploaden?
1man1cup? Is dat niet banwaardig?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, iets met een glaasje en een kont.
Zou ik ook niet doen aangezien de volgende SC opener een probleem heeftquote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1man1cup? Is dat niet banwaardig?
Wat?quote:
Ja geilquote:Op maandag 26 januari 2009 20:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee. Ik hossel gewoon 14 jarige sletjes. Want je weet, hoe dichter bij de nul..
Neehoor?quote:
Ja, maar hij heeft het als ava, de vuilak.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1man1cup? Is dat niet banwaardig?
Jordeeeh is op die manier ook een keer gebannerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft het als ava, de vuilak.
Nostalgie.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jordeeeh is op die manier ook een keer gebannerd.
Heeft Jordy nog steeds een ban eigenlijk?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jordeeeh is op die manier ook een keer gebannerd.
nee. Maar het ligt eraan dat ik mn lijstje moet werken, aangezien ik er 1 achterloop op dit moment dus ik moet er snel 2 hosselen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja geil![]()
zijn ze van dat meisjes voetbal team
?
Op wie loop je achter dan? HipHop Jiri?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. Maar het ligt eraan dat ik mn lijstje moet werken, aangezien ik er 1 achterloop op dit moment dus ik moet er snel 2 hosselen.
tot eind februarie dacht ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft Jordy nog steeds een ban eigenlijk?
Ja, zijn UI is stukken beter zo.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Zien jullie wel verschillende UI nu?
Tevens pas de OP ff aan naar mijn nieuwe.
Ja nu welquote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Zien jullie wel verschillende UI nu?
Tevens pas de OP ff aan naar mijn nieuwe.
SCers kregen standaard een week toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef Silentalarm het volgende:
Pk, doe gewoon een kankerranzig plaatje. Als je er een ban voor krijgt draai ik er wel voor op. Ik krijg toch maar 2 dagen. Zeg ik wel dat ik het heb veranderd
Whahahaha en hij F5't toch niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja nu wel
Maar hij ziet het zelf volgens mij nog niet..gewone f5 werkt niet, alleen ctrl + f5
Nee. Ik krijg toch de ban.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef Silentalarm het volgende:
Pk, doe gewoon een kankerranzig plaatje. Als je er een ban voor krijgt draai ik er wel voor op. Ik krijg toch maar 2 dagen. Zeg ik wel dat ik het heb veranderd
Ik langer.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SCers kregen standaard een week toch?
Heeft ie 'm alweer veranderd, ik kan hem niet zien hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whahahaha en hij F5't toch niet.![]()
Wel?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Heeft ie 'm alweer veranderd, ik kan hem niet zien hoor
Nee, en hoe wil je dat bewijzen dat jij op mijn account wat hebt veranderd?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Laat mij hem dan veranderen, jij kan toch geen ban krijgen voor iets wat ik heb gedaan?
Ja ik ook..quote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef BobbyB het volgende:
hey maar ff, ik zie Duffy bij hem
[ afbeelding ] bwehehehe
Jonge hun weten toch niet wat jou photobucket acount is?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, en hoe wil je dat bewijzen dat jij op mijn account wat hebt veranderd?
Maar we moeten deze zien:quote:
Wat is het verschil en hoe pas je dat aan?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar we moeten deze zien:
[ afbeelding ]
Maar ik heb nooit webicons aan staan.
Ja, als je webicons aan hebt staan wel ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Hmm raar ik zie trouwens met Cltr F5 die gay dinges nog.
Zit ergens bij Opties ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil en hoe pas je dat aan?
haha ja die is beterquote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou ik hem veranderen naar deze?
[ afbeelding ]
Ik heb webicons aan staan, en user icon ook maar nog zie ik niks..quote:Op maandag 26 januari 2009 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je webicons aan hebt staan wel ja.
Ice22
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou ik hem veranderen naar deze?
[ afbeelding ]
quote:
Ja hoor, zn profiel?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie wil ff een linkje in het HOMO SC topic plaatsen met TS's topic en dat die zelf niet weet van zijn usericon en dat ze hem nu moeten PMén enzo?![]()
Ja en dan een klein verhaaltje dat die niks weet van zijn UI.quote:
Ja en een linkje naar het topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
Moet ik zn Profiel ff posten in het HOMO topic?:P
ja post profiel + dat hij niks weet + dat ze hem allemaal moeten PMen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
Moet ik zn Profiel ff posten in het HOMO topic?:P
In ONZ staat het dacht ik.quote:
Iemand had mijn UI gestolen. Toen heb ik die verwijderd en geupload onder een andere naam en zelf weer gebruikt en onder die oude naam een ander plaatje geupload. Die gebruikt hij nu zonder dat 'ie het weet.quote:
whehehehehehe +1quote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iemand had mijn UI gestolen. Toen heb ik die verwijderd en geupload onder een andere naam en zelf weer gebruikt en onder die oude naam een ander plaatje geupload. Die gebruikt hij nu zonder dat 'ie het weet.
Bottomquote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga weer Bottom kijken, toedels.
Jaaaa, ik ken alle afleveringen al helaas, lach ook al meestal voordat ze de grap makenquote:
WAAR IS DAT EROP?quote:
Welke zender?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jaaaa, ik ken alle afleveringen al helaas, lach ook al meestal voordat ze de grap maken
The Young Ones is ook tof.
Ik zie bij hem als usericon nu een vrouw. Denk dat het Duffy is? Heb jij dat gedaan dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iemand had mijn UI gestolen. Toen heb ik die verwijderd en geupload onder een andere naam en zelf weer gebruikt en onder die oude naam een ander plaatje geupload. Die gebruikt hij nu zonder dat 'ie het weet.
Een goatse ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 21:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zie bij hem als usericon nu een vrouw. Denk dat het Duffy is? Heb jij dat gedaan dan?
Had eigenlijk wel iets banaals verwacht van jou
Ja, is Duffy, maar als je webicons aan hebt staan zie je:quote:Op maandag 26 januari 2009 21:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zie bij hem als usericon nu een vrouw. Denk dat het Duffy is? Heb jij dat gedaan dan?
Had eigenlijk wel iets banaals verwacht van jou
Ik heb een keer 10 min een goatse als UI gehadquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oh lol nu zie ik het xD
Asdf
Jordy kreeg toen een keer een ban door zo'n actie.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb een keer 10 min een goatse als UI gehadKreeg geen ban
Ik postte toen wel overal, dat niemand het doorhadquote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jordy kreeg toen een keer een ban door zo'n actie.
Ja, opzichquote:
HAHAHHAHA, BLOODYSUNDAY IS EEN KANKERFLIKKER.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef bloodysunday het volgende:
kanker nu staat er in mn postgeschiedenis natuurlijk dat ik in een homo topic gepost heb
haha grappigquote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHHAHA, BLOODYSUNDAY IS EEN KANKERFLIKKER.
neequote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef bloodysunday het volgende:
Ken ik mn bericht niet verwijderen?
Neequote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef bloodysunday het volgende:
Ken ik mn bericht niet verwijderen?
kutzooiquote:Op maandag 26 januari 2009 22:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee![]()
*Bekijkt je posthistorie.
Oke, hoe?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
* zaadvragendeoog][color=red] X [/color
Druk op >me , dat ik jouw nog iets uit mag leggenquote:
`quote:
Behang P?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
`
Niet zo.
Maar ik heb mennûs honger, maar de kapper is zo vriendelijk om in de keuken de haren te knippen.
Behang P. morgen BB?
Ja, want je hebt ook BroekP. Als ik beiden af kort tot BP kan er verwarring ontstaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Behang P?![]()
Nee, weet niet. Die kankerlijer komt woensdag weer en ik ben de lul denk ik
Jullie hebben zo'n thuiskapper?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Maar ik heb mennûs honger, maar de kapper is zo vriendelijk om in de keuken de haren te knippen.
Ik niet, mijn oudersquote:Op maandag 26 januari 2009 22:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n thuiskapper?!
Andere BP is er nu toch nietquote:Op maandag 26 januari 2009 22:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, want je hebt ook BroekP. Als ik beiden af kort tot BP kan er verwarring ontstaan.
Ik luister TMF, yeah! Niks op tvquote:
70's Show is geniaalquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik luister TMF, yeah! Niks op tv
Niek wil twee uur lang leren, gvd!quote:
Of bier mee te drinkenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Hyde lijkt me een puike gozert om een dikke joint mee te smoken.
Ik vraag me altijd af wie dit soort casussen verzintquote:Casus 1
De heer J. wordt gedagvaard voor het plegen van ontucht met zijn twee minderjarige
kinderen van drie en vier jaar. Hem wordt ten laste gelegd dat hij ontucht heeft ge-
pleegd met zijn minderjarigen kinderen door zijn tong in de mond van zijn dochter
te steken en door de beide kinderen aan te raken in de genitaalstreek terwijl de kin-
deren in bad zaten.
De heer J. verdedigt zichzelf ter zitting en betoogt dat hij geen ontucht heeft ge-
pleegd met zijn kinderen. Hij zegt dat hij inderdaad zijn tong in de mond van zijn
dochter heeft gestoken, maar dat dit een spelletje was tussen hem en zijn dochter.
Verder geeft hij aan dat hij zijn kinderen inderdaad heeft aangeraakt in de genitaal
streek in het kader van een wasbeurt.
a. De officier van justitie hoort het verweer van de verdediging aan. Hij is van
mening dat het gedrag van de vader wel degelijk te duiden is als ontucht.
Welke interpretatiemethode(n) kan de officier van justitie gebruik maken om
zijn standpunt kracht bij te zetten?
b. De rechter is het niet eens met de officier van justitie, tot welke uitspraak zal
hij komen?
c. Moet deze uitspraak gemotiveerd worden?
Als je dat op je modjes examen kreeg, denk ik remlof.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wie dit soort casussen verzint
zeeuws meisje?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is er geil aan boter?
Als in "Ik ben zo geil als boter".
Uhm, het is een soort glijmiddel?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is er geil aan boter?
Als in "Ik ben zo geil als boter".
#carequote:Op maandag 26 januari 2009 22:43 schreef reetveter het volgende:
WEJOWvanaf 6 uur zonder internet gezeten
Hoe moet ik internet opstarten? Nou, ik moet eerst via 35 windowsschermen op internet klikken
De post was anders net zo interessant als jouw vele baalposts over kankerdingen dit, kankerdingen dat en 'boehoe, m'n oplader is kwijt'.quote:
In ieder geval iemand die zich er druk om maakt.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:47 schreef IQM het volgende:
[..]
De post was anders net zo interessant als jouw vele baalposts over kankerdingen dit, kankerdingen dat en 'boehoe, m'n oplader is kwijt'.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mrrrrroaaaaawwwwwwww
*Met pootje uithaalt.
Weet ik niet, post eens een foto?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker geen rappert.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:18 schreef Goofisch het volgende:
@ Hierboven.
Allemaal maggies
edit: en vervolgens de foto weer weghalen![]()
Het was positief bedoelt hoor Arithil![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Allemaal maggies is clown bassies verwoording voor oh my god zegmaar
"Allemaal maggies adriaantje... zoiets![]()
![]()
quote:
Ik heb lang haar en luister doorgaans metal. [insert mental image van een dike vetklep die zich nooit wast dan hebben we die ook weer gehad]quote:Op maandag 26 januari 2009 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, post eens een foto?
Zo lang haar, dat het ongemak veroorzaakt bij het naar de wc gaan?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb lang haar en luister doorgaans metal. [insert mental image van een dike vetklep die zich nooit wast dan hebben we die ook weer gehad]
1. Wie ben je?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb lang haar en luister doorgaans metal. [insert mental image van een dike vetklep die zich nooit wast dan hebben we die ook weer gehad]
WIJ ZIJN DE BESTE VRIENDJES OOIT, WANT IK HEB JE PIELEMANS GEZIEHIEN.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
1. Wie ben je?
2. Zijn we vrienden?
3. Wanneer en hoe hebben we elkaar ontmoet?
4. Ben je verliefd op mij of geweest?
5. Zou je met me zoenen?En waarom?
6. Geef me een bijnaam en verklaar waarom je net deze hebt gekozen.
7. Beschrijf me in 1 woord.
8. Wat was je eerste indruk van me?
9. Bekijk je me nog steeds op dezelfde manier?
10. Wat herinnert je aan mij?
11. Als je me iets kon geven, wat zou het zijn?
12. Hoe goed ken je me?
13. Wanneer heb je me voor het laatst gezien?
14. Ever wanted to tell me something, but you
couldn't say?
15. hou je van me?
Wie heeft die mongole-vraag bedachtquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo lang haar, dat het ongemak veroorzaakt bij het naar de wc gaan?![]()
Een kansloze kut autist die graag een chimeisje wil palen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie heeft die mongole-vraag bedacht
quote:
Help deze oma even: wat zijn chimeisjes?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een kansloze kut autist die graag een chimeisje wil palen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
1. Wie ben je? Broekpaling
2. Zijn we vrienden? Wil je dat?
3. Wanneer en hoe hebben we elkaar ontmoet? op fok! een tijdje terug
4. Ben je verliefd op mij of geweest? Nee.
5. Zou je met me zoenen?En waarom? Nee. daarom.
6. Geef me een bijnaam en verklaar waarom je net deze hebt gekozen. String, wat denk je zelf?
7. Beschrijf me in 1 woord. Dun.
8. Wat was je eerste indruk van me? Vergeten
9. Bekijk je me nog steeds op dezelfde manier? Ik kijk niet naar je
10. Wat herinnert je aan mij? Niks
11. Als je me iets kon geven, wat zou het zijn? AIDS
12. Hoe goed ken je me? Niet
13. Wanneer heb je me voor het laatst gezien? Nooit
couldn't say? Nee.
15. hou je van me? Hou jij van mij?
Getver.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo zag ik eens zo'n rasta- man met haar tot over zijn billen.
Erg frisse bedoening
In laagjes tochquote:Op maandag 26 januari 2009 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
Maar ik heb niet dood hangend haar. Heb er model in en zulks.
Laagjes zijn hipquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
1. Wie ben je?
Die Hagenees![]()
2. Zijn we vrienden?
3. Wanneer en hoe hebben we elkaar ontmoet?
In november, in het krot van De_Ananas
4. Ben je verliefd op mij of geweest?
Ben je mal
5. Zou je met me zoenen?En waarom?
Ja, je bent een indo
6. Geef me een bijnaam en verklaar waarom je net deze hebt gekozen.
reetveterD:d;d:D;:D;D!!1!!!
7. Beschrijf me in 1 woord.
kankerkuthomo
8. Wat was je eerste indruk van me?
weheh![]()
9. Bekijk je me nog steeds op dezelfde manier?
ja
10. Wat herinnert je aan mij?
je smoked![]()
11. Als je me iets kon geven, wat zou het zijn?
een dikke joint
12. Hoe goed ken je me?
amper
13. Wanneer heb je me voor het laatst gezien?
2 maanden terug
couldn't say?
nope
15. hou je van me?
meer dan woorden kunnen uitdrukken.
Wat gaaf. Hoe doe je dat danquote:Op maandag 26 januari 2009 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kan trouwens groepsgesprekken doen met m'n telefoon merkte ik.
Vandaag met 5 man tegelijk gebeld.
Er staat zoeen knopje "Voeg toe" en dan kan ik nog iemand bellen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat gaaf. Hoe doe je dat dan? Of kan dat alleen met jouw telefoon?
Vind het niet eens zo slecht klinken.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef MiVer het volgende:
de magie
van een computertje
met een internet slurfje
jawel
DJ Shoom - Funky Acid Forest
en dan samen gaanquote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat gaaf. Hoe doe je dat dan? Of kan dat alleen met jouw telefoon?
Ahh okeeequote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staat zoeen knopje "Voeg toe" en dan kan ik nog iemand bellen.
En dan kunnen hun ook mensen toevoegen.We hadden wel alleen een iPhone. Volgens mij kan jij wel meedoen aan een groepsgesprek, alleen geen idee of je er een kan starten.
En toen waren er geen hotpantsquote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
Vroeger was alles beter, toen was een onderbroek nog geen veter.
af en toe wat hyperenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind het niet eens zo slecht klinken.
pam pam pamquote:
Oke, normaal gesproken houd ik niet van die muziek, deze klinkt wel goed moet ik eerlijk bekennenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
pam pam pam
nee verder is het hier opgeruimd
even laten doortochten
en klaar
nee, niet zelf
total recorder, opname i-net stream op di.fm
Verborgen talentenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef MiVer het volgende:
de magie
van een computertje
met een internet slurfje
jawel
DJ Shoom - Funky Acid Forest
Techno?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
pam pam pam
nee verder is het hier opgeruimd
even laten doortochten
en klaar
nee, niet zelf
total recorder, opname i-net stream op di.fm
Wateringen is groter dan ik dachtquote:
hoe dat zo?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wateringen is groter dan ik dacht
Ik dacht dat het kleiner was.quote:
wat heb je in wateringen te zoeken?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kleiner was.![]()
Traag internet![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
wat heb je in wateringen te zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |