Ja geilquote:Op maandag 26 januari 2009 20:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee. Ik hossel gewoon 14 jarige sletjes. Want je weet, hoe dichter bij de nul..
Neehoor?quote:
Ja, maar hij heeft het als ava, de vuilak.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1man1cup? Is dat niet banwaardig?
Jordeeeh is op die manier ook een keer gebannerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft het als ava, de vuilak.
Nostalgie.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jordeeeh is op die manier ook een keer gebannerd.
Heeft Jordy nog steeds een ban eigenlijk?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jordeeeh is op die manier ook een keer gebannerd.
nee. Maar het ligt eraan dat ik mn lijstje moet werken, aangezien ik er 1 achterloop op dit moment dus ik moet er snel 2 hosselen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja geil![]()
zijn ze van dat meisjes voetbal team
?
Op wie loop je achter dan? HipHop Jiri?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. Maar het ligt eraan dat ik mn lijstje moet werken, aangezien ik er 1 achterloop op dit moment dus ik moet er snel 2 hosselen.
tot eind februarie dacht ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft Jordy nog steeds een ban eigenlijk?
Ja, zijn UI is stukken beter zo.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Zien jullie wel verschillende UI nu?
Tevens pas de OP ff aan naar mijn nieuwe.
Ja nu welquote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Zien jullie wel verschillende UI nu?
Tevens pas de OP ff aan naar mijn nieuwe.
SCers kregen standaard een week toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef Silentalarm het volgende:
Pk, doe gewoon een kankerranzig plaatje. Als je er een ban voor krijgt draai ik er wel voor op. Ik krijg toch maar 2 dagen. Zeg ik wel dat ik het heb veranderd
Whahahaha en hij F5't toch niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja nu wel
Maar hij ziet het zelf volgens mij nog niet..gewone f5 werkt niet, alleen ctrl + f5
Nee. Ik krijg toch de ban.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef Silentalarm het volgende:
Pk, doe gewoon een kankerranzig plaatje. Als je er een ban voor krijgt draai ik er wel voor op. Ik krijg toch maar 2 dagen. Zeg ik wel dat ik het heb veranderd
Ik langer.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SCers kregen standaard een week toch?
Heeft ie 'm alweer veranderd, ik kan hem niet zien hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whahahaha en hij F5't toch niet.![]()
Wel?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Heeft ie 'm alweer veranderd, ik kan hem niet zien hoor
Nee, en hoe wil je dat bewijzen dat jij op mijn account wat hebt veranderd?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Laat mij hem dan veranderen, jij kan toch geen ban krijgen voor iets wat ik heb gedaan?
Ja ik ook..quote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef BobbyB het volgende:
hey maar ff, ik zie Duffy bij hem
[ afbeelding ] bwehehehe
Jonge hun weten toch niet wat jou photobucket acount is?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, en hoe wil je dat bewijzen dat jij op mijn account wat hebt veranderd?
Maar we moeten deze zien:quote:
Wat is het verschil en hoe pas je dat aan?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar we moeten deze zien:
[ afbeelding ]
Maar ik heb nooit webicons aan staan.
Ja, als je webicons aan hebt staan wel ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Hmm raar ik zie trouwens met Cltr F5 die gay dinges nog.
Zit ergens bij Opties ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil en hoe pas je dat aan?
haha ja die is beterquote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou ik hem veranderen naar deze?
[ afbeelding ]
Ik heb webicons aan staan, en user icon ook maar nog zie ik niks..quote:Op maandag 26 januari 2009 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je webicons aan hebt staan wel ja.
Ice22
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou ik hem veranderen naar deze?
[ afbeelding ]
quote:
Ja hoor, zn profiel?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie wil ff een linkje in het HOMO SC topic plaatsen met TS's topic en dat die zelf niet weet van zijn usericon en dat ze hem nu moeten PMén enzo?![]()
Ja en dan een klein verhaaltje dat die niks weet van zijn UI.quote:
Ja en een linkje naar het topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
Moet ik zn Profiel ff posten in het HOMO topic?:P
ja post profiel + dat hij niks weet + dat ze hem allemaal moeten PMen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
Moet ik zn Profiel ff posten in het HOMO topic?:P
In ONZ staat het dacht ik.quote:
Iemand had mijn UI gestolen. Toen heb ik die verwijderd en geupload onder een andere naam en zelf weer gebruikt en onder die oude naam een ander plaatje geupload. Die gebruikt hij nu zonder dat 'ie het weet.quote:
whehehehehehe +1quote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iemand had mijn UI gestolen. Toen heb ik die verwijderd en geupload onder een andere naam en zelf weer gebruikt en onder die oude naam een ander plaatje geupload. Die gebruikt hij nu zonder dat 'ie het weet.
Bottomquote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga weer Bottom kijken, toedels.
Jaaaa, ik ken alle afleveringen al helaas, lach ook al meestal voordat ze de grap makenquote:
WAAR IS DAT EROP?quote:
Welke zender?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jaaaa, ik ken alle afleveringen al helaas, lach ook al meestal voordat ze de grap maken
The Young Ones is ook tof.
Ik zie bij hem als usericon nu een vrouw. Denk dat het Duffy is? Heb jij dat gedaan dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iemand had mijn UI gestolen. Toen heb ik die verwijderd en geupload onder een andere naam en zelf weer gebruikt en onder die oude naam een ander plaatje geupload. Die gebruikt hij nu zonder dat 'ie het weet.
Een goatse ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 21:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zie bij hem als usericon nu een vrouw. Denk dat het Duffy is? Heb jij dat gedaan dan?
Had eigenlijk wel iets banaals verwacht van jou
Ja, is Duffy, maar als je webicons aan hebt staan zie je:quote:Op maandag 26 januari 2009 21:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zie bij hem als usericon nu een vrouw. Denk dat het Duffy is? Heb jij dat gedaan dan?
Had eigenlijk wel iets banaals verwacht van jou
Ik heb een keer 10 min een goatse als UI gehadquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oh lol nu zie ik het xD
Asdf
Jordy kreeg toen een keer een ban door zo'n actie.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb een keer 10 min een goatse als UI gehadKreeg geen ban
Ik postte toen wel overal, dat niemand het doorhadquote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jordy kreeg toen een keer een ban door zo'n actie.
Ja, opzichquote:
HAHAHHAHA, BLOODYSUNDAY IS EEN KANKERFLIKKER.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef bloodysunday het volgende:
kanker nu staat er in mn postgeschiedenis natuurlijk dat ik in een homo topic gepost heb
haha grappigquote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHHAHA, BLOODYSUNDAY IS EEN KANKERFLIKKER.
neequote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef bloodysunday het volgende:
Ken ik mn bericht niet verwijderen?
Neequote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef bloodysunday het volgende:
Ken ik mn bericht niet verwijderen?
kutzooiquote:Op maandag 26 januari 2009 22:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee![]()
*Bekijkt je posthistorie.
Oke, hoe?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
* zaadvragendeoog][color=red] X [/color
Druk op >me , dat ik jouw nog iets uit mag leggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |