Ja, is Duffy, maar als je webicons aan hebt staan zie je:quote:Op maandag 26 januari 2009 21:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zie bij hem als usericon nu een vrouw. Denk dat het Duffy is? Heb jij dat gedaan dan?
Had eigenlijk wel iets banaals verwacht van jou
Ik heb een keer 10 min een goatse als UI gehadquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oh lol nu zie ik het xD
Asdf
Jordy kreeg toen een keer een ban door zo'n actie.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb een keer 10 min een goatse als UI gehadKreeg geen ban
Ik postte toen wel overal, dat niemand het doorhadquote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jordy kreeg toen een keer een ban door zo'n actie.
Ja, opzichquote:
HAHAHHAHA, BLOODYSUNDAY IS EEN KANKERFLIKKER.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef bloodysunday het volgende:
kanker nu staat er in mn postgeschiedenis natuurlijk dat ik in een homo topic gepost heb
haha grappigquote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHHAHA, BLOODYSUNDAY IS EEN KANKERFLIKKER.
neequote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef bloodysunday het volgende:
Ken ik mn bericht niet verwijderen?
Neequote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef bloodysunday het volgende:
Ken ik mn bericht niet verwijderen?
kutzooiquote:Op maandag 26 januari 2009 22:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee![]()
*Bekijkt je posthistorie.
Oke, hoe?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
* zaadvragendeoog][color=red] X [/color
Druk op >me , dat ik jouw nog iets uit mag leggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |