Ja hoor, zn profiel?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie wil ff een linkje in het HOMO SC topic plaatsen met TS's topic en dat die zelf niet weet van zijn usericon en dat ze hem nu moeten PMén enzo?![]()
Ja en dan een klein verhaaltje dat die niks weet van zijn UI.quote:
Ja en een linkje naar het topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
Moet ik zn Profiel ff posten in het HOMO topic?:P
ja post profiel + dat hij niks weet + dat ze hem allemaal moeten PMen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
Moet ik zn Profiel ff posten in het HOMO topic?:P
In ONZ staat het dacht ik.quote:
Iemand had mijn UI gestolen. Toen heb ik die verwijderd en geupload onder een andere naam en zelf weer gebruikt en onder die oude naam een ander plaatje geupload. Die gebruikt hij nu zonder dat 'ie het weet.quote:
whehehehehehe +1quote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iemand had mijn UI gestolen. Toen heb ik die verwijderd en geupload onder een andere naam en zelf weer gebruikt en onder die oude naam een ander plaatje geupload. Die gebruikt hij nu zonder dat 'ie het weet.
Bottomquote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga weer Bottom kijken, toedels.
Jaaaa, ik ken alle afleveringen al helaas, lach ook al meestal voordat ze de grap makenquote:
WAAR IS DAT EROP?quote:
Welke zender?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jaaaa, ik ken alle afleveringen al helaas, lach ook al meestal voordat ze de grap maken
The Young Ones is ook tof.
Ik zie bij hem als usericon nu een vrouw. Denk dat het Duffy is? Heb jij dat gedaan dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iemand had mijn UI gestolen. Toen heb ik die verwijderd en geupload onder een andere naam en zelf weer gebruikt en onder die oude naam een ander plaatje geupload. Die gebruikt hij nu zonder dat 'ie het weet.
Een goatse ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 21:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zie bij hem als usericon nu een vrouw. Denk dat het Duffy is? Heb jij dat gedaan dan?
Had eigenlijk wel iets banaals verwacht van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |