`quote:
Behang P?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
`
Niet zo.
Maar ik heb mennûs honger, maar de kapper is zo vriendelijk om in de keuken de haren te knippen.
Behang P. morgen BB?
Ja, want je hebt ook BroekP. Als ik beiden af kort tot BP kan er verwarring ontstaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Behang P?![]()
Nee, weet niet. Die kankerlijer komt woensdag weer en ik ben de lul denk ik
Jullie hebben zo'n thuiskapper?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Maar ik heb mennûs honger, maar de kapper is zo vriendelijk om in de keuken de haren te knippen.
Ik niet, mijn oudersquote:Op maandag 26 januari 2009 22:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n thuiskapper?!
Andere BP is er nu toch nietquote:Op maandag 26 januari 2009 22:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, want je hebt ook BroekP. Als ik beiden af kort tot BP kan er verwarring ontstaan.
Ik luister TMF, yeah! Niks op tvquote:
70's Show is geniaalquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik luister TMF, yeah! Niks op tv
Niek wil twee uur lang leren, gvd!quote:
Of bier mee te drinkenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Hyde lijkt me een puike gozert om een dikke joint mee te smoken.
Ik vraag me altijd af wie dit soort casussen verzintquote:Casus 1
De heer J. wordt gedagvaard voor het plegen van ontucht met zijn twee minderjarige
kinderen van drie en vier jaar. Hem wordt ten laste gelegd dat hij ontucht heeft ge-
pleegd met zijn minderjarigen kinderen door zijn tong in de mond van zijn dochter
te steken en door de beide kinderen aan te raken in de genitaalstreek terwijl de kin-
deren in bad zaten.
De heer J. verdedigt zichzelf ter zitting en betoogt dat hij geen ontucht heeft ge-
pleegd met zijn kinderen. Hij zegt dat hij inderdaad zijn tong in de mond van zijn
dochter heeft gestoken, maar dat dit een spelletje was tussen hem en zijn dochter.
Verder geeft hij aan dat hij zijn kinderen inderdaad heeft aangeraakt in de genitaal
streek in het kader van een wasbeurt.
a. De officier van justitie hoort het verweer van de verdediging aan. Hij is van
mening dat het gedrag van de vader wel degelijk te duiden is als ontucht.
Welke interpretatiemethode(n) kan de officier van justitie gebruik maken om
zijn standpunt kracht bij te zetten?
b. De rechter is het niet eens met de officier van justitie, tot welke uitspraak zal
hij komen?
c. Moet deze uitspraak gemotiveerd worden?
Als je dat op je modjes examen kreeg, denk ik remlof.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wie dit soort casussen verzint
zeeuws meisje?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is er geil aan boter?
Als in "Ik ben zo geil als boter".
Uhm, het is een soort glijmiddel?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is er geil aan boter?
Als in "Ik ben zo geil als boter".
#carequote:Op maandag 26 januari 2009 22:43 schreef reetveter het volgende:
WEJOWvanaf 6 uur zonder internet gezeten
Hoe moet ik internet opstarten? Nou, ik moet eerst via 35 windowsschermen op internet klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |