Net goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:38 schreef Opperkwal het volgende:
bijna lapo
Sorry.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gooi het nu opeens op de andere tour?
Je mag het altijd. De vraag is of je het lukt. En of je het verdient. Vooralsnog blijf ik erbij dat baggeren om de lapo te kunnen halen niet de manier is. Dat heb ik nu wel vaak genoeg bewezen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Mag ik hem de volgende keer scoren?
Lekker voor je sukkel.quote:
Je bewijst dit door hem te scoren?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Je mag het altijd. De vraag is of je het lukt. En of je het verdient. Vooralsnog blijf ik erbij dat baggeren om de lapo te kunnen halen niet de manier is. Dat heb ik nu wel vaak genoeg bewezen.
Lees mijn hele reactie eens, nitwit.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Je bewijst dit door hem te scoren?
Mooi uitgelegd aan het begin.quote:
Precies.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:53 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
![]()
Dus als ik kwaliteit post scoor ik hem met regelmaat.
Karma is a bitch.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Precies.
It's all about karma, my friend.
Ik spreek geen Engels helaas.quote:
So fuck it.quote:
Too bad.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik spreek geen Engels helaas.[ afbeelding ]
Als karma echt bestaat dan krijg ik em vandaag of morgen driedubbel in mn gezicht terugquote:
Wat heb je misdaan?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als karma echt bestaat dan krijg ik em vandaag of morgen driedubbel in mn gezicht terug
Allemaal anti-sociale dingenquote:
Iemand vroeg of de tv het hier ook niet deed. Alles was zwart witte ruis.quote:
Anders ik wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als karma echt bestaat dan krijg ik em vandaag of morgen driedubbel in mn gezicht terug
Gepoept?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal anti-sociale dingen
Inderdaad dat gespam van jequote:
Verklaar u nader.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal anti-sociale dingen
Opdonderen stronthoop.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad dat gespam van je
Hopelijk in de vorm van een ban![]()
Nee, dat is toch een sociaal event?quote:
Tvoje Maminkaquote:
In groepsverband wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is toch een sociaal event?
Iets met de hele dag al vertraging hebben met het OV en niemand naast je willen hebben.quote:
Iehlll, eigenlijk.quote:
Ik weet.quote:
Weinig kans.quote:
Oooooh. Ik denk dat karma best lief tegen je zal doen de komende dagen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met de hele dag al vertraging hebben met het OV en niemand naast je willen hebben.
Maar dat was alleen maar in de bus, in de trein en tram kon iedereen gewoon naast me zitten
Ano.quote:
Ik wil het woord project, niet meer horen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
Tof, aan het project werken.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Oooooh. Ik denk dat karma best lief tegen je zal doen de komende dagen.
Ik moet er nog 5 in anderhalf jaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het woord project, niet meer horen.
De komende 4 jaar niet, althans.
Ik moet er nog 8 in 2 jaar tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet er nog 5 in anderhalf jaar.
Ik kots met je mee. Net alsof we Japanse meisjes zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet er nog 8 in 2 jaar tijd
Ik kots nu al
Het liefst over mijn toekomstige projectgenoten, alsjeblieft dankjewelquote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kots met je mee. Net alsof we Japanse meisjes zijn.
Hurk!
Welke mongool heeft dat nou weer uitgevondenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:16 schreef gers het volgende:
een woord met zo veel ellende en zoveel pijn
stop met het woord slb
Lang leve het niet mogen samenstellen van projectgroepjes inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het liefst over mijn toekomstige projectgenoten, alsjeblieft dankjewel![]()
En het vooral hardnekkig niet aanwezig zijn van sommige projectledenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lang leve het niet mogen samenstellen van projectgroepjes inderdaad.![]()
Joh.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:22 schreef Florian_ het volgende:
Dit is echt tof![]()
1.474 Megapixel foto van inauguratie
Dat ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En het vooral hardnekkig niet aanwezig zijn van sommige projectleden
leipquote:Op maandag 26 januari 2009 20:22 schreef Florian_ het volgende:
Dit is echt tof![]()
1.474 Megapixel foto van inauguratie
You own Nintendo© industries?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:29 schreef Paaskonijn het volgende:
*%$&%*$&%*$905
"Mensen die gaan lopen janken als je kanker zegt"
MENSEN DIE JE ICON STELEN!!!1![]()
Ja. Maar het is ook van mien photobucket dinges. Dus grrrrr.quote:
Hihihiquote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ook.
Wij hebben een band, ik voel het.
Zo dat was veel werk dan!!!1quote:
Hij ript het van je photobucket?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja. Maar het is ook van mien photobucket dinges. Dus grrrrr.
Dan steelt ie hem toch weer?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij ript het van je photobucket?![]()
Verwijder 'm van je photobucket en upload 'm weer terug. Krijgt 'ie een ander adres namelijk.
Ja, en zijn alle marges van de pagina's hetzelfde. Spelfouten, de leraar die onwijs veel begrip heeft voor het feit dat je projectgroep kanker in zijn puurste vorm is etc...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Het kan trouwens nog irritanter.
Met z'n allen vastleggen welk lettertype je gebruikt.
Komt er op het laatst nog zo'n zeikerd: ik wil graag een ander letterytpe dan times new roman....![]()
![]()
Alsof er op zulke details gelet wordt.
uploaden met andere naam.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb hem verwijderd maar bij hem is die nog zichtbaar?![]()
Heb je beetje Tim probleemquote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef Silentalarm het volgende:
Oh shit ik hossel die 14 jarige sletjes.
Heb ik gedaan. Check maar.quote:
Dan moet je ff refreshen. In de OP staat nu namelijk dat photobucket plaatje dat je hem verwijderd hebt.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Check maar. [ afbeelding ]
Bij hem blijft ie zichtbaar?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je ff refreshen. In de OP staat nu namelijk dat photobucket plaatje dat je hem verwijderd hebt.
Iets kkranzigsquote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat voor iets leuks zou ik nu onder die naam uploaden?
Haha, iets met een glaasje en een kont.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat voor iets leuks zou ik nu onder die naam uploaden?
1man1cup? Is dat niet banwaardig?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, iets met een glaasje en een kont.
Zou ik ook niet doen aangezien de volgende SC opener een probleem heeftquote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1man1cup? Is dat niet banwaardig?
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |