Om daar nog ff op terug te komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij inderdaad niet leuk. Maar waarschijnlijk gebeurt dat toch niet. Dus waarom maak jij, je druk over iets wat toch nooit gaat gebeuren.
Tot zo.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef Q. het volgende:
Tvp. En onderweg naar huis, tot aan de andere kant.
Ik weet niet waar je opvalt, ik zou er geen relatie mee kunnen en willen hebben!quote:
Oke dan is het goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om daar nog ff op terug te komen.
Ik maak me nergens druk om.Maar het idee al lijkt me verschrikkelijk.
![]()
Euhm, wat was de stelling ook alweer?
Ohja. Nou daar heb ik al op gereageerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
De laatst stelling was hoe reageer je op de vriend/vriendin van je broer of zus.
mijn broertje is 17 en heeft wel es een vriendinnetje gehad maar nooit iets wat mee naar huis is genomen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan is het goed.
De laatst stelling was hoe reageer je op de vriend/vriendin van je broer of zus.
Wie heeft er broers of zussen? Zo ja zijn ze nog vrijgezel.quote:
Zit ook wel aardig wat verschil in jouw familie danquote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn broertje is 17 en heeft wel es een vriendinnetje gehad maar nooit iets wat mee naar huis is genomen.
ik heb dus geeeeeeeeeen idee maar lijkt me wel leuk
al zal de kans klein zijn dat ik snel een vriendinnetje van m ga ontmoeten, hij gaat volgend jaar studeren en blijft niet in de buurt wonen:?
Wat schattigquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Overigens mis ik het contact met mijn broertje wel sinds hij een vriendin heeft.
Ze doen álles samen en opzich snap ik dat wel, tuurlijk.
Maar voorheen ging ik nog weleens met mijn broertje ergens naartoe of samen winkelen ofzo (als hij nog eens wat nodig had).
Maar nu doet ie alles van zulke dingen met zijn vriendin en ik kom nergens meer aan te pas.
Als het het soort familie is wat er iedere keer zeurderig naar komt vragen, wordt het tijd om nog een relatie uit je leven te werenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
hoe vind je het/doet het je wat als je al een tijd single bent en iedereen in je familie heeft verkering?
Tijd voor een eigen leven dusquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Overigens mis ik het contact met mijn broertje wel sinds hij een vriendin heeft.
Maar voorheen ging ik nog weleens met mijn broertje ergens naartoe of samen winkelen ofzo (als hij nog eens wat nodig had).
Maar nu doet ie alles van zulke dingen met zijn vriendin en ik kom nergens meer aan te pas.
Nee dat niet eensquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het het soort familie is wat er iedere keer zeurderig naar komt vragen, wordt het tijd om nog een relatie uit je leven te weren.
yeps ik was niet geheel gepland zeg maarquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit ook wel aardig wat verschil in jouw familie dan
Ik heb ook een broer van 30 en mijn jongste (half)zusje is 14
Ja, das al iets he.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tijd voor een eigen leven dusEn gelukkig heb je de stap gezet om naar dat singlesfeest te gaan
oh is t zeker? Venco ga je mee?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tijd voor een eigen leven dusEn gelukkig heb je de stap gezet om naar dat singlesfeest te gaan
Dat heeft mijn broer ook, die was de reden dat mijn ouders moesten trouwen in de eerste plaatsquote:Op maandag 26 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yeps ik was niet geheel gepland zeg maaren op mn broertje heeft mn moeder dan weer lang moeten wachten. Ach ik vind wel leuk zo'n jong broertje kan ik afentoe lekker pesten
Om daar heb ik dan over heen gelezen. Aangezien mijn broertje nu nog de enige met een relatie is, is dat op mij niet van toepassing.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
nietus ik zei daarna nog van hoe vind je het/doet het je wat als je al een tijd single bent en iedereen in je familie heeft verkering?
Dat is jammer. Maar dat hoort bij het leven.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Kweet niet of het erbij hoort om je leven geheel te wijden aan je vriendin en amper meer om te kijken naar je zus waar je altijd goeie band mee hebt gehad en vaak leuke dingen mee deed.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar dat hoort bij het leven.
Misschien komt dat wel weer terug over een tijdje.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kweet niet of het erbij hoort om je leven geheel te wijden aan je vriendin en amper meer om te kijken naar je zus waar je altijd goeie band mee hebt gehad en vaak leuke dingen mee deed.
Tja, dat is het indd.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
nee maar het is een fase waar zoiemand dan zelf door heen moet
Mn beste vriendin is nu ook zo (nog over een ergmongeschikte man als je het mij vraagt)
Maar ja ik kan er niet veel aan doen behalve afwachten he
Dat niemand het jou vraagt is ook een fasequote:Op maandag 26 januari 2009 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
(nog over een ergmongeschikte man als je het mij vraagt)
Wat let je om mee te gaan?quote:
Ik ben vorig jaar gedumpt door mijn beste vriendin na 16 jaar vriendschap, met wie ik elke dag zeker een uur belde. Omdat het niet klikt tussen haar vriend en mij.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zag mn beste vriendin meerdere keren per week
Nu mag ik blij zijn als ik haar een keer per maand zie
En ik bel me suf om iets af te spreken en dan krijg ik voicemail en dan om de 5 voicemailtjes of zo een mailtje met hoi sorry ik heb het druk
Ik heb het ook druk.quote:
Ben je goed klaar mee dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar gedumpt door mijn beste vriendin na 16 jaar vriendschap, met wie ik elke dag zeker een uur belde. Omdat het niet klikt tussen haar vriend en mij.
Wel goed voor de telefoonrekening
Ontspannen is ook belangrijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het ook druk.![]()
(daarom zit ik nu te fokken ipv mijn leerstof voor tentamen morgen door te nemen)
Last time I heard wel. Ben benieuwd of haar familie inmiddels al weet van de SOA, het criminele verleden en het kind dat ie ergens anders heeft en niet mag zienquote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben je goed klaar mee dan.
Heeft ze nog met die gast?
Psychopathologie aka Klinische Psychologie.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ontspannen is ook belangrijk.
Wat voor tentamen heb je morgen?
Oeps ik moet ook nog een sollicitatiegesprek voorbereiden voor morgen.
Volgende keer beter.quote:
Haha...als je nog wraak wilde nemen..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Last time I heard wel. Ben benieuwd of haar familie inmiddels al weet van de SOA, het criminele verleden en het kind dat ie ergens anders heeft en niet mag zien
Gezellig boel daar.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Last time I heard wel. Ben benieuwd of haar familie inmiddels al weet van de SOA, het criminele verleden en het kind dat ie ergens anders heeft en niet mag zien
Interessant. Misschien ga ik ooit nog een keer een HBO cursus psychologie doen. Want ik vind psychologie best wel interessant.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Psychopathologie aka Klinische Psychologie.
Wraak is een verspilde emotiequote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha...als je nog wraak wilde nemen..
Misschien maar goed ook dan dat je er niks meer mee te maken hebtquote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou zeg!quote:
Is ook zo, ik heb een hekel aan dat figuur. En haar eierstokken rammelen, dus ik vrees het ergstequote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook dan dat je er niks meer mee te maken hebt
Misschien kan je hem koppelen aan een van de singles uit dit topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Even de laatste stelling die ik zag.. reactie op vriendin van broer.. Die heeft ie nog nooit gehad, dus geen idee
Ai, hij gaat zich nogmaals voortplantenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is ook zo, ik heb een hekel aan dat figuur. En haar eierstokken rammelen, dus ik vrees het ergste
tweede verkapte "ik wil dat iemand me koppelt" posting van vandaagquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je hem koppelen aan een van de singles uit dit topic.
De tweede al. Ik zal de eerste wel hebben gemistquote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tweede verkapte "ik wil dat iemand me koppelt" posting van vandaag
Uh.. dat gun ik niemandquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je hem koppelen aan een van de singles uit dit topic.
Wil tijnbrein met de broer van cuegirlie?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Samequote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De tweede al. Ik zal de eerste wel hebben gemist
Nee, jij misschien?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil tijnbrein met de broer van cuegirlie?
???quote:
It's the thought that counts. And that is a really crappy thought.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Ooster het volgende:
Ontopic: Ik kreeg een kerstkaartje van mijn ex-schoonfamilie gericht aan mijn ex en d'r nieuwe vriend
Hoezo is hij zo vervelend dan?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Ooster het volgende:
Ontopic: Ik kreeg een kerstkaartje van mijn ex-schoonfamilie gericht aan mijn ex en d'r nieuwe vriend
Of je meer medelijden had met het slachtoffer hier of met je broer.quote:
Met het slachtofferquote:Op maandag 26 januari 2009 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of je meer medelijden had met het slachtoffer hier of met je broer.
Wat was de eerste dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Niet zo zeer vervelend..quote:
En dat kan ze niet scheiden? Ik vind het nogal wat om dan de hele vriendschap maar af te kappen, eigenlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar gedumpt door mijn beste vriendin na 16 jaar vriendschap, met wie ik elke dag zeker een uur belde. Omdat het niet klikt tussen haar vriend en mij.
Wel goed voor de telefoonrekening
Is je broertje dan echt zo erg?quote:
Beter te laat dan nietquote:
Ik ook. Maar ja, zij wordt ontoerekeningsvatbaar als ze verliefd is, volgens haar. Ze heeft ook anderhalf jaar met haar baas geneukt terwijl zijn vrouw in hetzelfde bedrijf werkte en ze net een baby hadden gehad. Dus ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
En dat kan ze niet scheiden? Ik vind het nogal wat om dan de hele vriendschap maar af te kappen, eigenlijk.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja, zij wordt ontoerekeningsvatbaar als ze verliefd is, volgens haar. Ze heeft ook anderhalf jaar met haar baas geneukt terwijl zijn vrouw in hetzelfde bedrijf werkte en ze net een baby hadden gehad. Dus ja.
Dat is niet echt verstandig.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja, zij wordt ontoerekeningsvatbaar als ze verliefd is, volgens haar. Ze heeft ook anderhalf jaar met haar baas geneukt terwijl zijn vrouw in hetzelfde bedrijf werkte en ze net een baby hadden gehad. Dus ja.
Lekker type dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Even aangepast.quote:
Ze neemt het niet zo nauw dusquote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach mijn vriendin en m'n ex konden ook niet echt samengaan. Dan viel er zo'n gespannen sfeer en van die dodelijke stilte. Dus was het vaak of de 1 of de ander. Jammer maar dan maar zo.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap ook niet dat het geen belletje doet rinkelen....
Als mijn beste vriendin mn vriendje echt niet mag zou me dat wel aan het denken zetten
Ik bedoel ze kent me door en door en heeft (Als het goed is) het beste met me voor en zo
quote:
Das waarquote:
Alle bommen en granaten!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach mijn vriendin en m'n ex konden ook niet echt samengaan. Dan viel er zo'n gespannen sfeer en van die dodelijke stilte. Dus was het vaak of de 1 of de ander. Jammer maar dan maar zo.
Als het echt oorlog is tussen vriend en vriendin dan moet er idd iets niet kloppen.
Ben ik nu ook een taalnazi?quote:
Duizend bommen en granaten!quote:
Duizend miljoen bliksembommen en dondergranaten!quote:
quote:
Dat zei ik ook en toen zei ze "je accepteert het maar, anders ben je maar niet mijn vriendin". Vervolgens een jaar niet met elkaar gesproken. En deze keer vind ik het wel prima dat we elkaar definitief niet meer spreken, als het zo moet.quote:
Kuifje ftw. Dat las ik vroeger.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Duizend miljoen bliksembommen en dondergranaten!
Inderdaad, denk dat het zo beter isquote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zei ik ook en toen zei ze "je accepteert het maar, anders ben je maar niet mijn vriendin". Vervolgens een jaar niet met elkaar gesproken. En deze keer vind ik het wel prima dat we elkaar definitief niet meer spreken, als het zo moet.
Ik heb ze allemaalquote:
Als ze er elke dag een uur mee belde, moet het wel goed zijn hequote:Op maandag 26 januari 2009 17:16 schreef dawg het volgende:
Dan heb je het nog lang uitgehouden met haar, of was ze verder wel leuk als vriendin, Rip?
idd dan maar niet zegquote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zei ik ook en toen zei ze "je accepteert het maar, anders ben je maar niet mijn vriendin". Vervolgens een jaar niet met elkaar gesproken. En deze keer vind ik het wel prima dat we elkaar definitief niet meer spreken, als het zo moet.
Kuifje was het enige serie stripboeken die ik wel eens las.quote:
Neuh, ik las die en suske en wiske en storm en nog veel meerquote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kuifje was het enige serie stripboeken die ik wel eens las.
S&W heb ik er ook wel iets van 100 van en een stuk of 10 asterixquote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Suske en Wiske lieverof Asterix, of Cupido.
Nee. Ik heb geen zin om aan de andere kant te zitten, dus doe ik het een ander ook niet aan.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
zouden jullie het aanleggen met een bezet iemand?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel ooit gedaan heb maar ik kwam er pas laat achter dat hij bezet was en ik kende zn vriendin verder niet
En toen het doordrong wat voor lul het eigenlijk was heb ik er toch ook maar een punt achter gezet
Dat dusquote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen zin om aan de andere kant te zitten, dus doe ik het een ander ook niet aan.
Hele simpele en fijne stelregel: behandel iedereen die je tegenkomt op de manier waarop je zelf ook behandeld zou willen worden
QFT.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen zin om aan de andere kant te zitten, dus doe ik het een ander ook niet aan.
Hele simpele en fijne stelregel: behandel iedereen die je tegenkomt op de manier waarop je zelf ook behandeld zou willen worden
Heb nu iets van 90 SW's en 12 Asterixen ofzo denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
S&W heb ik er ook wel iets van 100 van en een stuk of 10 asterix
Asterix en Oblix zijn ook cool. Ik heb alleen niet alle albums gelezen zeker de laatst niet. Jammer is dat eigenlijk want ze zijn best wel leuk.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Suske en Wiske lieverof Asterix, of Cupido.
Met rondborstige dames heb ik ook. Rooie Oortjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
wat mij vooral nog bij staat van stripboeken vroeger is dat er erg veel rondborstige dames waren in sommige
Die waren dan vooral interresant
Ook niet in stripwinkels of comicstores?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb nu iets van 90 SW's en 12 Asterixen ofzo denk ik.![]()
Cupido is Vlaams en kan ik in Nederlandse winkels amper vinden.Die zijn ook zo leuk.
Gaan over de liefde.
Noortjequote:Op maandag 26 januari 2009 17:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met rondborstige dames heb ik ook. Rooie Oortjes.En garfield.
En Noortje.
Hoeveel Suske en Wiskes zijn er eigenlijk?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb nu iets van 90 SW's en 12 Asterixen ofzo denk ik.![]()
Cupido is Vlaams en kan ik in Nederlandse winkels amper vinden.Die zijn ook zo leuk.
Gaan over de liefde.
idd dat vind ik nu ookquote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geloof dat in de nummering begin 300 net is uitgekomen.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel Suske en Wiskes zijn er eigenlijk?
Zou dat werken een liefdesdrankje?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
In het thema van dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is veel. Bijna een stripboek voor elke dag in het jaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof dat in de nummering begin 300 net is uitgekomen.
En begint met telling vanaf 65 (of 68?) dus rond de 240 ofzo.
Ze zit nog maar op tweederde..dat schiet dus nog niet echt op.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is veel. Bijna een stripboek voor elke dag in het jaar.
Als je Cupido heet, in je blote kont rondvliegt en liefdespijlen heb, dan wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou dat werken een liefdesdrankje?
Voor de rest van de dagen heb je nog Kuifje, Astrix en Oblix en dan ben je al bijna volgens mij.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze zit nog maar op tweederde..dat schiet dus nog niet echt op.
Ik heb er 180 ongeveerquote:Op maandag 26 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel Suske en Wiskes zijn er eigenlijk?
Die blote kont wil nog wel lukken alleen dat vliegen lukt niet zo goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je Cupido heet, in je blote kont rondvliegt en liefdespijlen heb, dan wel.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet ook nodig eens wat totaal anders met mn haar doen
Wat voor kapsel heb je nu dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
dat nooit
mn vriend zou het ook niet op prijs stellen
En terecht, ik houd ook niet van kortharigen. Er moet wel ergens aan te trekken zijn en het staat veel vrouwelijkerquote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
dat nooit
mn vriend zou het ook niet op prijs stellen
redelijk lang blond haarquote:
Een ander kleurtje misschien. Rood bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
redelijk lang blond haar
beetje in laagjes
En dan nog alle reclame specials en de 'blauwe' reeks, en voor de echt fanaat hoor je ook de oorspronkele a5 editiie van de glunderende gluurder te hebben. (en niet de kleuren versie die later wel op gewoon formaat is uitgebracht)quote:Op maandag 26 januari 2009 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof dat in de nummering begin 300 net is uitgekomen.
En begint met telling vanaf 65 (of 68?) dus rond de 240 ofzo.
Hmmm, lekker!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Duimelot het volgende:
ik ben weer lekker fris en fruitig, heerlijk even onder de douche!
Ik heb ook net gedouchet hoor.....quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb ook net gedouchet hoor.....![]()
quote:
Mag ik je aflikkenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. net mezelf en de vloer bestrooid met poedersuiker
Dan moet je ook gaan douchenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Als jij m'n broek en schoenen wil aflikkenn.. ga je gangquote:
Zie bovenstaande post.. maar ik ga vanavond wel nog effe douchenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet je ook gaan douchen
Ik dadelijk ook, lekker warm
Is dat zo uniek dan, dat een alleenstaande moeder zonder partner (volgens mij is een alleenstaande moeder al partnerloos, dus dit lijkt me een hyperbool) een hapje gaat eten met de kids?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind schoonfamilie in zoverre belangrijk dat ze me niet moeten gaan zitten stangen oid
en dat was vast al lang niet meer waar het over ging.
O, en ik ben als alleenstaande moeder zonder partner met de kindjes een hapje gaan eten in de stad
Als een alleenstaande moeder iemand date is het gelijk een relatiequote:Op maandag 26 januari 2009 18:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is dat zo uniek dan, dat een alleenstaande moeder zonder partner (volgens mij is een alleenstaande moeder al partnerloos, dus dit lijkt me een hyperbool) een hapje gaat eten met de kids?
Dat vroeg ik me ook af, afgezien van de hyperboolquote:Op maandag 26 januari 2009 18:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is dat zo uniek dan, dat een alleenstaande moeder zonder partner (volgens mij is een alleenstaande moeder al partnerloos, dus dit lijkt me een hyperbool) een hapje gaat eten met de kids?
het is in iedergeval niet uniek want ik doe het ook regelmatigquote:Op maandag 26 januari 2009 18:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen: en vanaond met mn kinderen alleen, zoals het hoort als alleenstaande moeder, gaan eten.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is in iedergeval niet uniek want ik doe het ook regelmatig
waarom zou dat opeens niet meer kunnen als er geen tweede volwassenen bij is!?
Ja, we hebben in een deuk gelegenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
maar t was vast reuze gezellig en het vernoemen waard
hier hebben ze een verbod op wedstrijdjes:Pquote:Op maandag 26 januari 2009 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, we hebben in een deuk gelegen
En A heeft gebaald dat dr joingere zusje harder kan lopen dan zij
ja hoor, allemaal verschillende kleine hapjes.quote:
Lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Klinkt bekend.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier hebben ze een verbod op wedstrijdjes:P
ze willen altijd eerste boven zijn, eerste bij de auto, eerste daar eerstie hier en sja de jongste kan gewoon nog niet zo snel maar wil wel winnen en is een slechte verliezer en begint dan te krijsen als een mager speenvarken van STOHOP IKKE EERSTE IKKUHHHHHHHHHHHHHHH
Ik was dat zo zat dat er nu dus een wedstrijdjes verbod is
Lees m'n post daaronder ook maar evenquote:
Ik ben wel eens door de half glazen achterdeur gelopen omdat ik met m'n broer mee wou spelenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt bekend.![]()
Ik heb wel eens mijn zusje tegen de deur geduwd omdat ik boos en wou winnen.
Oke, bij nader inzien laat maar zitten.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees m'n post daaronder ook maar even
Goede avondquote:
Wat voor sommetjes ga je maken?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Mja, mijn dag ging wel hoor
12.15 - 18.30 op de UvT geweest, daarna even langs de Ikea en nu ga ik zo meteen stommetjes maken
Wat is dan nog het nut om huiswerk te gevenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, dat laatste is mooi!
Hoe was je werk?
Oh ik heb morgen werkcollege en dan moet je braaf sommen maken. "Probleem" is dat de antwoorden al online staan, dus de verleiding is groot om ze over te schrijven.
Ik had kiespijn. En ik wilde dus naar de tandarts en toen hoefde ik de rest van de ook niet meer terug te komen. Maar acht het was toch via het uitzendbureau. Dus zo erg was het nu ook weer niet. Het zou toch alleen vandaag zijn. Gewoon productiewerk.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, dat laatste is mooi!
Hoe was je werk?
Oh ik heb morgen werkcollege en dan moet je braaf sommen maken. "Probleem" is dat de antwoorden al online staan, dus de verleiding is groot om ze over te schrijven.
Naja, het is geen echt huiswerk. Je moet het gewoon oefenen, dus is het voor jezelf. Ze hebben alleen de antwoorden dit keer te vroeg er op gezetquote:Op maandag 26 januari 2009 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wat is dan nog het nut om huiswerk te geven
Dus dan moet je wel de discipline hebben omdat te doen. Dat lijkt me lastig.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het is geen echt huiswerk. Je moet het gewoon oefenen, dus is het voor jezelf. Ze hebben alleen de antwoorden dit keer te vroeg er op gezet
Dat hebben de meesten idd niet. Jezelf aanzetten tot leren. pfff.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus dan moet je wel de discipline hebben omdat te doen. Dat lijkt me lastig.
Inderdaad, er zijn zo veel leuker dingen dan leren. Fok! bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hebben de meesten idd niet. Jezelf aanzetten tot leren. pfff.
Nou Fok staat bij mij echt niet op nr1.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn zo veel leuker dingen dan leren. Fok! bijvoorbeeld
Hey meis.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe is het nu bengel? Wat beter, of nog steeds niet?
Öw dat is wel erg. ik heb er twee littekens aan overgehouden. Eentje op m'n hand (haast niet te zien), en een stukje van m'n neus is iet verplaatst ofzo hahaquote:Op maandag 26 januari 2009 20:35 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus is een keer door de glazen deur heen gelopen omdat ze me achtervolgde. En nu, minstens tien jaar later heeft ze nog littekens echt overal, en ook groot.
Wat heb/had je dan? Maar zo te zien gaat het al weer wat beter. Beterschapquote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou Fok staat bij mij echt niet op nr1.Maar is leuk tijdverdrijf.
[..]
Hey meis.![]()
Het gaat nu een stuk beter.Toen de verwarming het weer deed, werd het lekker warm en ben ik gaan liggen. Slapen doet goed.
Lig nu wel weer plat.
Gelukkigquote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
Hey meis.![]()
Het gaat nu een stuk beter.Toen de verwarming het weer deed, werd het lekker warm en ben ik gaan liggen. Slapen doet goed.
Lig nu wel weer plat.
Hoi mrboxquote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef mrbox het volgende:Weer thuis
![]()
Dag overleefd
![]()
![]()
![]()
Hoest met de singles hier
Anderhalf uur? Begin?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef ArTiC het volgende:
ff een half uurtje willen slapen...anderhalf uur later pas wakker worden...ik begin oud te worden![]()
Wekker zetten??quote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef ArTiC het volgende:
ff een half uurtje willen slapen...anderhalf uur later pas wakker worden...ik begin oud te worden![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef mrbox het volgende:Weer thuis
![]()
Dag overleefd
![]()
![]()
![]()
Hoest met de singles hier
Een leuk iets scheef neusje?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Öw dat is wel erg. ik heb er twee littekens aan overgehouden. Eentje op m'n hand (haast niet te zien), en een stukje van m'n neus is iet verplaatst ofzo haha
O niets bijzonders voor mijn doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb/had je dan? Maar zo te zien gaat het al weer wat beter. Beterschap
Je bent niet oud je was gewoon moe. Van je werk.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef ArTiC het volgende:
Auw, dat lijkt mij niet prettig. Eerder last van je rug gehad?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een leuk iets scheef neusje?![]()
[..]
O niets bijzonders voor mijn doen.Pijnscheut door rug, niet meer kunnen opstaan, nu vier dagen verder
voor het eerst echt een poos weer op, deed veel pijn. Dat was het.![]()
Dankje.
quote:
ik wilde het niet nog dramatischer maken...quote:
Ik neem aan dat je de zusters bedoeld. Toch niet de bejaarde?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde het niet nog dramatischer maken...
ik denk dat ik mijn jachtterrein maar ga verleggen naar het bejaardentehuis
Hij is gemeen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde het niet nog dramatischer maken...
ik denk dat ik mijn jachtterrein maar ga verleggen naar het bejaardentehuis
Mogen bejaarden geen seks meer hebben?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de zusters bedoeld. Toch niet de bejaarde?
Ja, en dan ben IK gemeen?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is gemeen.![]()
Niet zo erg hoor, hier in de buurt zitten er ook genoeg die nog hun geraniums besproeid willen hebben.
Dat zijn nou echt dingen die ik niet wil weten. Dat komt later wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mogen bejaarden geen seks meer hebben?
die verpleegsterpakjes zijn in het echt niet zo spannend als in bepaalde films hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de zusters bedoeld. Toch niet de bejaarde?
Het klinkt vast heel fout als ik suggereer dat je in de verkeerde ziekenhuizen komt?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die verpleegsterpakjes zijn in het echt niet zo spannend als in bepaalde films hoor![]()
zeker niet als ze ercrocs
onder dragen
Van mijn mogen ze seks hebben. Alleen Artic is daar nog lang niet aan toe. En jij ook nog lang niet overigens.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mogen bejaarden geen seks meer hebben?
Hey, jij bent de gemene hier, ga je gangquote:Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het klinkt vast heel fout als ik suggereer dat je in de verkeerde ziekenhuizen komt?
Dat kan allemaal uit. Het gaat toch om de persoon die in de kleding zit. En niet de kleding zelf.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die verpleegsterpakjes zijn in het echt niet zo spannend als in bepaalde films hoor![]()
zeker niet als ze ercrocs
onder dragen
MIjn zus heeft echt overal van die lange strepen. Op de pols, en op de binnenkant van haar bovenarm enzo. Ook zo op de benen. Alleen gelukkig niet in haar gezicht, wel onderkant van haar kin. Maarja, als ze kleren aanheeft zie je het toch niet echt. Ze gaf mij altijd de schuld (dat ik de deur voor haar neus dichtgooide) maar ik herinner me alleen dat ik naar buiten liep, en niet dat er iemand achter mij aan rende ofzo. Nu hebben we geen ruzie erover hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Öw dat is wel erg. ik heb er twee littekens aan overgehouden. Eentje op m'n hand (haast niet te zien), en een stukje van m'n neus is iet verplaatst ofzo haha
Als bejaarde nu gewoon seks hebben met elkaar is dat probleem alvast op gelost.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Dat zijn nou echt dingen die ik niet wil weten. Dat komt later wel.
Dat lijkt mij verschrikkelijk om zoiets te hebben. Ook al ben ik totaal niet ijdel. Dit lijkt mij toch wel erg.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
MIjn zus heeft echt overal van die lange strepen. Op de pols, en op de binnenkant van haar bovenarm enzo. Ook zo op de benen. Alleen gelukkig niet in haar gezicht, wel onderkant van haar kin. Maarja, als ze kleren aanheeft zie je het toch niet echt. Ze gaf mij altijd de schuld (dat ik de deur voor haar neus dichtgooide) maar ik herinner me alleen dat ik naar buiten liep, en niet dat er iemand achter mij aan rende ofzo. Nu hebben we geen ruzie erover hoor.
Moet je nooit in de bejaardenzorg gaan werken.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Dat zijn nou echt dingen die ik niet wil weten. Dat komt later wel.
Klopt.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mijn mogen ze seks hebben. Alleen Artic is daar nog lang niet aan toe. En jij ook nog lang niet overigens.
je moet nog veel leren Tijnquote:Op maandag 26 januari 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan allemaal uit. Het gaat toch om de persoon die in de kleding zit. En niet de kleding zelf.
Vertel wat moet ik dan nog allemaal leren volgens jouw?quote:
Het klinkt nu heel erg, maar omdat het vooral aan de binnenkant van haar armen en benen zit zie je het eigenlijk niet echt. Ik weet het, en daarom zie ik het. Maar verder valt het niet echt op, ook niet als ze korte dingen aan heeft. Ze is ook donker, dus haar littekens zijn ook donker en niet roze ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij verschrikkelijk om zoiets te hebben. Ook al ben ik totaal niet ijdel. Dit lijkt mij toch wel erg.
oa dat mooie cadeautjes aantrekkelijker zijn om uit te pakken dan lelijke cadeautjesquote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel wat moet ik dan nog allemaal leren volgens jouw?
Waarom denk je dat ik voor kinderen heb gekozen?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je nooit in de bejaardenzorg gaan werken.![]()
[..]
Klopt.
Oh gelukkig ik dacht dat je zus echt overal zichtbare littekens heeft. Maar zoiets maakt je wel onzeker.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het klinkt nu heel erg, maar omdat het vooral aan de binnenkant van haar armen en benen zit zie je het eigenlijk niet echt. Ik weet het, en daarom zie ik het. Maar verder valt het niet echt op, ook niet als ze korte dingen aan heeft. Ze is ook donker, dus haar littekens zijn ook donker en niet roze ofzo. Ik denk dat ze er ook wel onzeker over is, maarja, je raakt eraan gewend denk ik dan. Ik vond sommige dingen aan mijn lichaam ook lelijk, maar tegenwoordig vind ik het totaalbeeld gewoon goed
.
Daar heb je een goed punt. Maar in een lelijk cadeautje kan toch iets moois zitten.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oa dat mooie cadeautjes aantrekkelijker zijn om uit te pakken dan lelijke cadeautjes
MTO? Medewerkers Teveredenheids Onderzoek?quote:
Zodat zij aan jou kunnen denken als je hoogbejaard bent en zit te vrijen met je demente buurman?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor kinderen heb gekozen?
Ew. Nouja goed, als ik zelf bejaard ben mag ik hopen dat ik nog seks heb.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zodat zij aan jou kunnen denken als je hoogbejaard bent en zit te vrijen met je demente buurman?
Gelukkigquote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het klinkt nu heel erg, maar omdat het vooral aan de binnenkant van haar armen en benen zit zie je het eigenlijk niet echt. Ik weet het, en daarom zie ik het. Maar verder valt het niet echt op, ook niet als ze korte dingen aan heeft. Ze is ook donker, dus haar littekens zijn ook donker en niet roze ofzo. Ik denk dat ze er ook wel onzeker over is, maarja, je raakt eraan gewend denk ik dan. Ik vond sommige dingen aan mijn lichaam ook lelijk, maar tegenwoordig vind ik het totaalbeeld gewoon goed
.
waar kan ik me aanmelden als demente buurmanquote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zodat zij aan jou kunnen denken als je hoogbejaard bent en zit te vrijen met je demente buurman?
Daar willen we nu alleen nog niet aan denken.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:14 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ew. Nouja goed, als ik zelf bejaard ben mag ik hopen dat ik nog seks heb.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar willen we nu alleen nog niet aan denken.
Inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar willen we nu alleen nog niet aan denken.
Bij leuke cadeautjes staan zelfs de lelijkste verpakkingen prachtig...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Maar in een lelijk cadeautje kan toch iets moois zitten.
Die kleine imperfecties zien anderen inderdaad vaak niet. Maar dat neemt niet weg dat het voor jezelf echt vervelend kan zijn. Maar zo heeft iedereen wel dingen denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:15 schreef Tegan het volgende:
Ach, ik heb ook een oog dat iets kleiner is dan de andere, en cellulitis, en een buikje, en ga zo maar door. Ik was altijd onzeker over mezelf toen ik klein was, en nu vind ik mezelf eigenlijk wel mooi. Het is allemaal hoe zelfverzekerd je zelf bent, want die kleine imperfecties ziet eigenlijk niemand.
wat heb je in elkaar gezet?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
Zoo, m'n ikea ding staat weer in elkaar
Maar een mooie verpakking kan een lelijk cadeautje niet mooi maken.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij leuke cadeautjes staan zelfs de lelijkste verpakkingen prachtig...
Wie heeft je dat wijsgemaaktquote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Maar in een lelijk cadeautje kan toch iets moois zitten.
En hoe heet het ding?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
Zoo, m'n ikea ding staat weer in elkaar
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat heb je in elkaar gezet?
en hoeveel schroefjes en andere bevestigingsfrutseltjes hield je over?
Dan haal je hem toch niet weg?!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
ik moest laatst een moedervlek laten weghalen die iedereen lelijk vond en zo maar ik vond het kei erg dat ie weg moest
Hij was misschien niet mooi maar hij hoorde heel duidelijk bij mij
Hij moest weg van de dokterquote:
Iedereen heeft toch wel iets moois. Alleen soms moet je er even naar zoeken.quote:
omdat er een mixertje teveel in zat natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Zo had ik een keer een mixertje over na het slagroomapparaat op het werk uit elkaar te halen, en toen de volgende dag was het andere slagroomapparaat kapot, terwijl die gewoon heel was gebleven
.
ik hoef helemaal niet aan de man te komenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:25 schreef Tegan het volgende:
Nou, er zijn van die mensen die zo lelijk zijn, letterlijk en figuurlijk, die dan toch aan de man komen, waarvan ik zoiets heb van, hoe houdt hij dat in godsnaam vol?!
Tijnbrein, ik was niet serieusquote:Op maandag 26 januari 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel iets moois. Alleen soms moet je er even naar zoeken.
Methoden en Technieken van Onderzoekquote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
MTO? Medewerkers Teveredenheids Onderzoek?(zo heet bij ons in het bedrijf de enquete die we moeten invullen)
Dat is wel heel erg politiekcorrect.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen heeft toch wel iets moois. Alleen soms moet je er even naar zoeken.
Nope. Ik doe geen master. "Ingewikkeld" verhaal, maar een beetje offtopic als ik dat moet posten. Als je je verveelt en je wil het horen, dan PM ik welquote:Op maandag 26 januari 2009 20:51 schreef mrbox het volgende:
Tijn-b![]()
[..]
![]()
Mooizo !
Jij doet toch nu ook een master? Moet jij ook zo mega veel papers schrijven ?
Ben ik een keer positief is het weer niet goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tijnbrein, ik was niet serieusvond het wel wat van dat Roze bril praat incl My little pony ogen en alles
1 beugel & 5 spijkertjesquote:Op maandag 26 januari 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat heb je in elkaar gezet?
en hoeveel schroefjes en andere bevestigingsfrutseltjes hield je over?
Ik noem het liever naïef eigenlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben ik een keer positief is het weer niet goed.
maak je er nog wel een K&W project topic over?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
1 beugel & 5 spijkertjes(bewust)
Een klein boekenkastje. Ik heb teveel boeken en ik ben een zeur, dus dat moet allemaal in een kast
Nee, echt niet. Dat heb ik nog gecheckt. Nu is er dus een reservemixertjequote:Op maandag 26 januari 2009 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat er een mixertje teveel in zat natuurlijk
Werk je bij Ikea?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Dat heb ik nog gecheckt. Nu is er dus een reservemixertje. En bij het kapotte apparaat hebben ze wat schroefjes aangedraaid en toen deed hij het weer
.
Nee, johquote:Op maandag 26 januari 2009 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maak je er nog wel een K&W project topic over?
Haha nee. Mr de baas kwam zo heel professioneel schroefjes aandraaien, iedereen helemaal 'wow, je hebt hem gewoon gemaakt'. Maar hij zei achteraf dat hij ook maar wat deedquote:
Whateverquote:
Ik heb geen kijkers gehadquote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Techno het volgende:
Zo, dus deze avond gaat het over klussen met kijkers?
Blijkbaar. Dus wat heb jij vandaag gemaakt?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Techno het volgende:
Zo, dus deze avond gaat het over klussen met kijkers singles?
Je had ons ook niet uitgenodigd.quote:
Een virtuele HP-UX omgeving voor e.o.a. Oracle test. Maar dat is verder saai geek gelul, daar wil ik jullie niet mee vervelen. Oh ja, en eten gemaakt.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
Blijkbaar. Dus wat heb jij vandaag gemaakt?
ik had het wel willen zien eigenlijkquote:
Pfff was het maar zo'n feest.quote:
Met name dat laatste.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef ArTiC het volgende:
ik had het wel willen zien eigenlijk![]()
en dan vanaf de bank commentaar geven
Nee, maar wel een verhaal over een ex (staat ook in TT).quote:
Vertelquote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar wel een verhaal over een ex (staat ook in TT).
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had het wel willen zien eigenlijk![]()
en dan vanaf de bank commentaar geven
Jongens, jullie onderschatten mij!quote:
Oh dat is mooi. Normaal moet ik dat altijd doen. Daten?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, jullie onderschatten mij!
Ik kan echt wel klussen hoor![]()
ik heb nog een kamer die gedaan moet wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Jongens, jullie onderschatten mij!
Ik kan echt wel klussen hoor![]()
Okequote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh dat is mooi. Normaal moet ik dat altijd doen. Daten?
ex-enquote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar wel een verhaal over een ex (staat ook in TT).
Wat moet daar gedaan worden?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nog een kamer die gedaan moet worden
Klinkt goed! Maken we er dan een fotocollage van?quote:
Wij hopen met je mee!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef CecilBDemented het volgende:
ben verliefd, zij zegt ook gevoelens te koesteren. zaterdag was mijn 3e date met haar.
ik ben nog nooit zo verliefd geweest :$
ik hoop echt op een happy ending. anders zal ik stiekem wel verdrietig zijn
Positief blijven dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef CecilBDemented het volgende:
ben verliefd, zij zegt ook gevoelens te koesteren. zaterdag was mijn 3e date met haar.
Niet eentje met een glimlach...quote:
Ik heb alleen eten gemaakt vandaag. Verder is bij mij iets gemaakt vandaag. Mijn kies is gevuld enzo omdat er een gaatje in zat.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Een virtuele HP-UX omgeving voor e.o.a. Oracle test. Maar dat is verder saai geek gelul, daar wil ik jullie niet mee vervelen. Oh ja, en eten gemaakt.
op de vloer na...veel...fatsoenlijk schilderen...ouwe gare kasten eruit en fatsoenlijke kasten + extra bureau erinquote:
Prima, ik kan ze wel hosten buiten de x-rated opnames danquote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
Klinkt goed! Maken we er dan een fotocollage van?
Jezus, wat een kansloze gast. Eerst jou verleiden en nou zelf het slachtoffer spelenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet eentje met een glimlach...
Nou, mijn ex gaat deze week samenwonen en 2 weken terug heeft hij me verleid en ben ik erop ingegaan (ik heb ook zo mijn behoeftes). En waarschijnlijk - dat weet ik niet want hij reageert niet op me - neemt hij het mij kwalijk dat hij vreemd is geweest.
En het is ook een logische reactie, maar het doet me best pijn dat hij me nu zo negeert. En ik wil niets meer van hem, ben gelukkiger zonder hem als in een relatie met hem.. maar het voelt k*t. Hij gaat weg hier uit huis en heb een aantal jaar met hem samengewoond.
En mijn eerste reactie is om echt ontzettend kwaad te worden en zelfs om die meid in te lichten over wat er tussen ons is voorgevallen (meerdere keren tijdens zijn relatie), maar ik heb het fatsoen om dat niet te doen, maar als hij me ook nog eens gaat negeren? Arrgggghhh... ik heb zo'n allergie voor negeren
Die neiging zou ik ook hebben om zijn huidige vriendin in te lichtenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, mijn ex gaat deze week samenwonen en 2 weken terug heeft hij me verleid en ben ik erop ingegaan (ik heb ook zo mijn behoeftes). En waarschijnlijk - dat weet ik niet want hij reageert niet op me - neemt hij het mij kwalijk dat hij vreemd is geweest.
En het is ook een logische reactie, maar het doet me best pijn dat hij me nu zo negeert. En ik wil niets meer van hem, ben gelukkiger zonder hem als in een relatie met hem.. maar het voelt k*t. Hij gaat weg hier uit huis en heb een aantal jaar met hem samengewoond.
En mijn eerste reactie is om echt ontzettend kwaad te worden en zelfs om die meid in te lichten over wat er tussen ons is voorgevallen (meerdere keren tijdens zijn relatie), maar ik heb het fatsoen om dat niet te doen, maar als hij me ook nog eens gaat negeren? Arrgggghhh... ik heb zo'n allergie voor negeren
Succes.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef CecilBDemented het volgende:
vaag vehaal, nog vagere kerel.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is minder ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |