Wow, dat lijkt me wel een wazige situatie!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
Geen van mijn zusjes en broertje heeft nog een relatie gehad dus daar heb ik nog niet echt ervaring mee. Mijn broertje heeft nu met mijn ex en ik kan nog steeds goed met haar opschieten met mijn broertje ook trouwens. Het is niet zo dat hij haar van mij heeft afgepakt ofzo.
Mijn ouders zijn wel benieuwd naar mijn broertjes vriendin. Aangezien ik haar al ken vragen ze steeds hoe ze is enzo. Tot op heden is zij nog niet bij mijn ouders geweest. Volgens mij druft ze niet ofzo. Ik ga haar binnenkort maar eens vragen hoe dat zit.
Hoe lang wacht je met voorstellen van je vriend/vriendin aan je ouders?
Doeiquote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef rival het volgende:
hey werkse nog mensen! en tot morgen.
ciao!
Daar zou ik zelf toch niet aan kunnen wennen. Mijn zus met mijn ex. Echt...ik zou ze allebei niet meer aan kunnen kijken.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn broertje heeft nu met mijn ex
Ach zo wazig vind ik het niet. Mijn broertje leerde haar pas kennen nadat ik het had uitgemaakt.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt me wel een wazige situatie!
Same herequote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zou ik zelf toch niet aan kunnen wennen. Mijn zus met mijn ex. Echt...ik zou ze allebei niet meer aan kunnen kijken.
Ja dus?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zo wazig vind ik het niet. Mijn broertje leerde haar pas kennen nadat ik het had uitgemaakt.
Het ligt er ook aan hoe de relatie was met je ex en hoe het is uitgegaan. Ik heb er vrede mee. Mijn broertje past veel beter bij mijn ex dan ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zou ik zelf toch niet aan kunnen wennen. Mijn zus met mijn ex. Echt...ik zou ze allebei niet meer aan kunnen kijken.
Nee. Mijn ouders zouden dan echt zo staan kijken:quote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Same here
En ik gok dat mn mama er ook niet heel gelukkig mee gaat zijn
Dus vervelende paasbrunches
Neuh, niks bijzonders.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef Duimelot het volgende:ik ben klaar met werken joepieeeeeeeeee
ga niet teruglezen, heb ik wat spannends gemist?
Ik zie het probleem niet. Dus van mijn mag mijn broertje ze gang gaan. Hij doet maar.quote:
Ja dat snap ik. Heeft met zoveel dingen te maken.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe de relatie was met je ex en hoe het is uitgegaan. Ik heb er vrede mee. Mijn broertje past veel beter bij mijn ex dan ik.
Dus het zou kunnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee. Mijn ouders zouden dan echt zo staan kijken:
of
of
![]()
Hoe dan ook...ik zou me afvragen wat me meer zou verbazen/van walgen:
Mijn ex...die op mijn zus zou vallen...
Of mijn zus...die op mijn ex valt.
(ze sporen allebei niet).
Het lijkt mij echt enorm kut. Maar gelukkig heb ik geen broertje en valt mn zusje voorlopig nog niet op vrouwen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Dus van mijn mag mijn broertje ze gang gaan. Hij doet maar.
In theorie wel ja.quote:
Pas maar dat je zusje knuffel niet tegen komt.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt enorm kut. Maar gelukkig heb ik geen broertje en valt mn zusje voorlopig nog niet op vrouwen.
Oeh, is ze leuk?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:18 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb een zusje en wat Q. zegt, die valt voorlopig niet op vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |