Interessant. Misschien ga ik ooit nog een keer een HBO cursus psychologie doen. Want ik vind psychologie best wel interessant.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Psychopathologie aka Klinische Psychologie.
Wraak is een verspilde emotiequote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha...als je nog wraak wilde nemen..
Misschien maar goed ook dan dat je er niks meer mee te maken hebtquote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Last time I heard wel. Ben benieuwd of haar familie inmiddels al weet van de SOA, het criminele verleden en het kind dat ie ergens anders heeft en niet mag zien
Nou zeg!quote:
Is ook zo, ik heb een hekel aan dat figuur. En haar eierstokken rammelen, dus ik vrees het ergstequote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook dan dat je er niks meer mee te maken hebt
Misschien kan je hem koppelen aan een van de singles uit dit topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Even de laatste stelling die ik zag.. reactie op vriendin van broer.. Die heeft ie nog nooit gehad, dus geen idee
Ai, hij gaat zich nogmaals voortplantenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is ook zo, ik heb een hekel aan dat figuur. En haar eierstokken rammelen, dus ik vrees het ergste
tweede verkapte "ik wil dat iemand me koppelt" posting van vandaagquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je hem koppelen aan een van de singles uit dit topic.
De tweede al. Ik zal de eerste wel hebben gemistquote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tweede verkapte "ik wil dat iemand me koppelt" posting van vandaag
Uh.. dat gun ik niemandquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je hem koppelen aan een van de singles uit dit topic.
Wil tijnbrein met de broer van cuegirlie?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Samequote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De tweede al. Ik zal de eerste wel hebben gemist
Nee, jij misschien?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil tijnbrein met de broer van cuegirlie?
???quote:
It's the thought that counts. And that is a really crappy thought.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Ooster het volgende:
Ontopic: Ik kreeg een kerstkaartje van mijn ex-schoonfamilie gericht aan mijn ex en d'r nieuwe vriend
Hoezo is hij zo vervelend dan?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Ooster het volgende:
Ontopic: Ik kreeg een kerstkaartje van mijn ex-schoonfamilie gericht aan mijn ex en d'r nieuwe vriend
Of je meer medelijden had met het slachtoffer hier of met je broer.quote:
Met het slachtofferquote:Op maandag 26 januari 2009 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of je meer medelijden had met het slachtoffer hier of met je broer.
Wat was de eerste dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Niet zo zeer vervelend..quote:
En dat kan ze niet scheiden? Ik vind het nogal wat om dan de hele vriendschap maar af te kappen, eigenlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar gedumpt door mijn beste vriendin na 16 jaar vriendschap, met wie ik elke dag zeker een uur belde. Omdat het niet klikt tussen haar vriend en mij.
Wel goed voor de telefoonrekening
Is je broertje dan echt zo erg?quote:
Beter te laat dan nietquote:
Ik ook. Maar ja, zij wordt ontoerekeningsvatbaar als ze verliefd is, volgens haar. Ze heeft ook anderhalf jaar met haar baas geneukt terwijl zijn vrouw in hetzelfde bedrijf werkte en ze net een baby hadden gehad. Dus ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
En dat kan ze niet scheiden? Ik vind het nogal wat om dan de hele vriendschap maar af te kappen, eigenlijk.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja, zij wordt ontoerekeningsvatbaar als ze verliefd is, volgens haar. Ze heeft ook anderhalf jaar met haar baas geneukt terwijl zijn vrouw in hetzelfde bedrijf werkte en ze net een baby hadden gehad. Dus ja.
Dat is niet echt verstandig.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja, zij wordt ontoerekeningsvatbaar als ze verliefd is, volgens haar. Ze heeft ook anderhalf jaar met haar baas geneukt terwijl zijn vrouw in hetzelfde bedrijf werkte en ze net een baby hadden gehad. Dus ja.
Lekker type dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Even aangepast.quote:
Ze neemt het niet zo nauw dusquote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach mijn vriendin en m'n ex konden ook niet echt samengaan. Dan viel er zo'n gespannen sfeer en van die dodelijke stilte. Dus was het vaak of de 1 of de ander. Jammer maar dan maar zo.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap ook niet dat het geen belletje doet rinkelen....
Als mijn beste vriendin mn vriendje echt niet mag zou me dat wel aan het denken zetten
Ik bedoel ze kent me door en door en heeft (Als het goed is) het beste met me voor en zo
quote:
Das waarquote:
Alle bommen en granaten!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach mijn vriendin en m'n ex konden ook niet echt samengaan. Dan viel er zo'n gespannen sfeer en van die dodelijke stilte. Dus was het vaak of de 1 of de ander. Jammer maar dan maar zo.
Als het echt oorlog is tussen vriend en vriendin dan moet er idd iets niet kloppen.
Ben ik nu ook een taalnazi?quote:
Duizend bommen en granaten!quote:
Duizend miljoen bliksembommen en dondergranaten!quote:
quote:
Dat zei ik ook en toen zei ze "je accepteert het maar, anders ben je maar niet mijn vriendin". Vervolgens een jaar niet met elkaar gesproken. En deze keer vind ik het wel prima dat we elkaar definitief niet meer spreken, als het zo moet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |