Om daar nog ff op terug te komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij inderdaad niet leuk. Maar waarschijnlijk gebeurt dat toch niet. Dus waarom maak jij, je druk over iets wat toch nooit gaat gebeuren.
Tot zo.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef Q. het volgende:
Tvp. En onderweg naar huis, tot aan de andere kant.
Ik weet niet waar je opvalt, ik zou er geen relatie mee kunnen en willen hebben!quote:
Oke dan is het goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om daar nog ff op terug te komen.
Ik maak me nergens druk om.Maar het idee al lijkt me verschrikkelijk.
![]()
Euhm, wat was de stelling ook alweer?
Ohja. Nou daar heb ik al op gereageerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
De laatst stelling was hoe reageer je op de vriend/vriendin van je broer of zus.
mijn broertje is 17 en heeft wel es een vriendinnetje gehad maar nooit iets wat mee naar huis is genomen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan is het goed.
De laatst stelling was hoe reageer je op de vriend/vriendin van je broer of zus.
Wie heeft er broers of zussen? Zo ja zijn ze nog vrijgezel.quote:
Zit ook wel aardig wat verschil in jouw familie danquote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn broertje is 17 en heeft wel es een vriendinnetje gehad maar nooit iets wat mee naar huis is genomen.
ik heb dus geeeeeeeeeen idee maar lijkt me wel leuk
al zal de kans klein zijn dat ik snel een vriendinnetje van m ga ontmoeten, hij gaat volgend jaar studeren en blijft niet in de buurt wonen:?
Wat schattigquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Overigens mis ik het contact met mijn broertje wel sinds hij een vriendin heeft.
Ze doen álles samen en opzich snap ik dat wel, tuurlijk.
Maar voorheen ging ik nog weleens met mijn broertje ergens naartoe of samen winkelen ofzo (als hij nog eens wat nodig had).
Maar nu doet ie alles van zulke dingen met zijn vriendin en ik kom nergens meer aan te pas.
Als het het soort familie is wat er iedere keer zeurderig naar komt vragen, wordt het tijd om nog een relatie uit je leven te werenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
hoe vind je het/doet het je wat als je al een tijd single bent en iedereen in je familie heeft verkering?
Tijd voor een eigen leven dusquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Overigens mis ik het contact met mijn broertje wel sinds hij een vriendin heeft.
Maar voorheen ging ik nog weleens met mijn broertje ergens naartoe of samen winkelen ofzo (als hij nog eens wat nodig had).
Maar nu doet ie alles van zulke dingen met zijn vriendin en ik kom nergens meer aan te pas.
Nee dat niet eensquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het het soort familie is wat er iedere keer zeurderig naar komt vragen, wordt het tijd om nog een relatie uit je leven te weren.
yeps ik was niet geheel gepland zeg maarquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit ook wel aardig wat verschil in jouw familie dan
Ik heb ook een broer van 30 en mijn jongste (half)zusje is 14
Ja, das al iets he.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tijd voor een eigen leven dusEn gelukkig heb je de stap gezet om naar dat singlesfeest te gaan
oh is t zeker? Venco ga je mee?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tijd voor een eigen leven dusEn gelukkig heb je de stap gezet om naar dat singlesfeest te gaan
Dat heeft mijn broer ook, die was de reden dat mijn ouders moesten trouwen in de eerste plaatsquote:Op maandag 26 januari 2009 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yeps ik was niet geheel gepland zeg maaren op mn broertje heeft mn moeder dan weer lang moeten wachten. Ach ik vind wel leuk zo'n jong broertje kan ik afentoe lekker pesten
Om daar heb ik dan over heen gelezen. Aangezien mijn broertje nu nog de enige met een relatie is, is dat op mij niet van toepassing.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
nietus ik zei daarna nog van hoe vind je het/doet het je wat als je al een tijd single bent en iedereen in je familie heeft verkering?
Dat is jammer. Maar dat hoort bij het leven.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Kweet niet of het erbij hoort om je leven geheel te wijden aan je vriendin en amper meer om te kijken naar je zus waar je altijd goeie band mee hebt gehad en vaak leuke dingen mee deed.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar dat hoort bij het leven.
Misschien komt dat wel weer terug over een tijdje.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kweet niet of het erbij hoort om je leven geheel te wijden aan je vriendin en amper meer om te kijken naar je zus waar je altijd goeie band mee hebt gehad en vaak leuke dingen mee deed.
Tja, dat is het indd.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
nee maar het is een fase waar zoiemand dan zelf door heen moet
Mn beste vriendin is nu ook zo (nog over een ergmongeschikte man als je het mij vraagt)
Maar ja ik kan er niet veel aan doen behalve afwachten he
Dat niemand het jou vraagt is ook een fasequote:Op maandag 26 januari 2009 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
(nog over een ergmongeschikte man als je het mij vraagt)
Wat let je om mee te gaan?quote:
Ik ben vorig jaar gedumpt door mijn beste vriendin na 16 jaar vriendschap, met wie ik elke dag zeker een uur belde. Omdat het niet klikt tussen haar vriend en mij.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zag mn beste vriendin meerdere keren per week
Nu mag ik blij zijn als ik haar een keer per maand zie
En ik bel me suf om iets af te spreken en dan krijg ik voicemail en dan om de 5 voicemailtjes of zo een mailtje met hoi sorry ik heb het druk
Ik heb het ook druk.quote:
Ben je goed klaar mee dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar gedumpt door mijn beste vriendin na 16 jaar vriendschap, met wie ik elke dag zeker een uur belde. Omdat het niet klikt tussen haar vriend en mij.
Wel goed voor de telefoonrekening
Ontspannen is ook belangrijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het ook druk.![]()
(daarom zit ik nu te fokken ipv mijn leerstof voor tentamen morgen door te nemen)
Last time I heard wel. Ben benieuwd of haar familie inmiddels al weet van de SOA, het criminele verleden en het kind dat ie ergens anders heeft en niet mag zienquote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben je goed klaar mee dan.
Heeft ze nog met die gast?
Psychopathologie aka Klinische Psychologie.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ontspannen is ook belangrijk.
Wat voor tentamen heb je morgen?
Oeps ik moet ook nog een sollicitatiegesprek voorbereiden voor morgen.
Volgende keer beter.quote:
Haha...als je nog wraak wilde nemen..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Last time I heard wel. Ben benieuwd of haar familie inmiddels al weet van de SOA, het criminele verleden en het kind dat ie ergens anders heeft en niet mag zien
Gezellig boel daar.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Last time I heard wel. Ben benieuwd of haar familie inmiddels al weet van de SOA, het criminele verleden en het kind dat ie ergens anders heeft en niet mag zien
Interessant. Misschien ga ik ooit nog een keer een HBO cursus psychologie doen. Want ik vind psychologie best wel interessant.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Psychopathologie aka Klinische Psychologie.
Wraak is een verspilde emotiequote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha...als je nog wraak wilde nemen..
Misschien maar goed ook dan dat je er niks meer mee te maken hebtquote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou zeg!quote:
Is ook zo, ik heb een hekel aan dat figuur. En haar eierstokken rammelen, dus ik vrees het ergstequote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook dan dat je er niks meer mee te maken hebt
Misschien kan je hem koppelen aan een van de singles uit dit topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Even de laatste stelling die ik zag.. reactie op vriendin van broer.. Die heeft ie nog nooit gehad, dus geen idee
Ai, hij gaat zich nogmaals voortplantenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is ook zo, ik heb een hekel aan dat figuur. En haar eierstokken rammelen, dus ik vrees het ergste
tweede verkapte "ik wil dat iemand me koppelt" posting van vandaagquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je hem koppelen aan een van de singles uit dit topic.
De tweede al. Ik zal de eerste wel hebben gemistquote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tweede verkapte "ik wil dat iemand me koppelt" posting van vandaag
Uh.. dat gun ik niemandquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je hem koppelen aan een van de singles uit dit topic.
Wil tijnbrein met de broer van cuegirlie?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Samequote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De tweede al. Ik zal de eerste wel hebben gemist
Nee, jij misschien?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil tijnbrein met de broer van cuegirlie?
???quote:
It's the thought that counts. And that is a really crappy thought.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Ooster het volgende:
Ontopic: Ik kreeg een kerstkaartje van mijn ex-schoonfamilie gericht aan mijn ex en d'r nieuwe vriend
Hoezo is hij zo vervelend dan?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Ooster het volgende:
Ontopic: Ik kreeg een kerstkaartje van mijn ex-schoonfamilie gericht aan mijn ex en d'r nieuwe vriend
Of je meer medelijden had met het slachtoffer hier of met je broer.quote:
Met het slachtofferquote:Op maandag 26 januari 2009 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of je meer medelijden had met het slachtoffer hier of met je broer.
Wat was de eerste dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Niet zo zeer vervelend..quote:
En dat kan ze niet scheiden? Ik vind het nogal wat om dan de hele vriendschap maar af te kappen, eigenlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar gedumpt door mijn beste vriendin na 16 jaar vriendschap, met wie ik elke dag zeker een uur belde. Omdat het niet klikt tussen haar vriend en mij.
Wel goed voor de telefoonrekening
Is je broertje dan echt zo erg?quote:
Beter te laat dan nietquote:
Ik ook. Maar ja, zij wordt ontoerekeningsvatbaar als ze verliefd is, volgens haar. Ze heeft ook anderhalf jaar met haar baas geneukt terwijl zijn vrouw in hetzelfde bedrijf werkte en ze net een baby hadden gehad. Dus ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
En dat kan ze niet scheiden? Ik vind het nogal wat om dan de hele vriendschap maar af te kappen, eigenlijk.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja, zij wordt ontoerekeningsvatbaar als ze verliefd is, volgens haar. Ze heeft ook anderhalf jaar met haar baas geneukt terwijl zijn vrouw in hetzelfde bedrijf werkte en ze net een baby hadden gehad. Dus ja.
Dat is niet echt verstandig.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja, zij wordt ontoerekeningsvatbaar als ze verliefd is, volgens haar. Ze heeft ook anderhalf jaar met haar baas geneukt terwijl zijn vrouw in hetzelfde bedrijf werkte en ze net een baby hadden gehad. Dus ja.
Lekker type dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Even aangepast.quote:
Ze neemt het niet zo nauw dusquote:Op maandag 26 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach mijn vriendin en m'n ex konden ook niet echt samengaan. Dan viel er zo'n gespannen sfeer en van die dodelijke stilte. Dus was het vaak of de 1 of de ander. Jammer maar dan maar zo.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap ook niet dat het geen belletje doet rinkelen....
Als mijn beste vriendin mn vriendje echt niet mag zou me dat wel aan het denken zetten
Ik bedoel ze kent me door en door en heeft (Als het goed is) het beste met me voor en zo
quote:
Das waarquote:
Alle bommen en granaten!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach mijn vriendin en m'n ex konden ook niet echt samengaan. Dan viel er zo'n gespannen sfeer en van die dodelijke stilte. Dus was het vaak of de 1 of de ander. Jammer maar dan maar zo.
Als het echt oorlog is tussen vriend en vriendin dan moet er idd iets niet kloppen.
Ben ik nu ook een taalnazi?quote:
Duizend bommen en granaten!quote:
Duizend miljoen bliksembommen en dondergranaten!quote:
quote:
Dat zei ik ook en toen zei ze "je accepteert het maar, anders ben je maar niet mijn vriendin". Vervolgens een jaar niet met elkaar gesproken. En deze keer vind ik het wel prima dat we elkaar definitief niet meer spreken, als het zo moet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |