Interessant. Misschien ga ik ooit nog een keer een HBO cursus psychologie doen. Want ik vind psychologie best wel interessant.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Psychopathologie aka Klinische Psychologie.
Wraak is een verspilde emotiequote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha...als je nog wraak wilde nemen..
Misschien maar goed ook dan dat je er niks meer mee te maken hebtquote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Last time I heard wel. Ben benieuwd of haar familie inmiddels al weet van de SOA, het criminele verleden en het kind dat ie ergens anders heeft en niet mag zien
Nou zeg!quote:
Is ook zo, ik heb een hekel aan dat figuur. En haar eierstokken rammelen, dus ik vrees het ergstequote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook dan dat je er niks meer mee te maken hebt
Misschien kan je hem koppelen aan een van de singles uit dit topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Even de laatste stelling die ik zag.. reactie op vriendin van broer.. Die heeft ie nog nooit gehad, dus geen idee
Ai, hij gaat zich nogmaals voortplantenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is ook zo, ik heb een hekel aan dat figuur. En haar eierstokken rammelen, dus ik vrees het ergste
tweede verkapte "ik wil dat iemand me koppelt" posting van vandaagquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je hem koppelen aan een van de singles uit dit topic.
De tweede al. Ik zal de eerste wel hebben gemistquote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tweede verkapte "ik wil dat iemand me koppelt" posting van vandaag
Uh.. dat gun ik niemandquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je hem koppelen aan een van de singles uit dit topic.
Wil tijnbrein met de broer van cuegirlie?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Samequote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De tweede al. Ik zal de eerste wel hebben gemist
Nee, jij misschien?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil tijnbrein met de broer van cuegirlie?
???quote:
It's the thought that counts. And that is a really crappy thought.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Ooster het volgende:
Ontopic: Ik kreeg een kerstkaartje van mijn ex-schoonfamilie gericht aan mijn ex en d'r nieuwe vriend
Hoezo is hij zo vervelend dan?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Ooster het volgende:
Ontopic: Ik kreeg een kerstkaartje van mijn ex-schoonfamilie gericht aan mijn ex en d'r nieuwe vriend
Of je meer medelijden had met het slachtoffer hier of met je broer.quote:
Met het slachtofferquote:Op maandag 26 januari 2009 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of je meer medelijden had met het slachtoffer hier of met je broer.
Wat was de eerste dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |