Kuifje ftw. Dat las ik vroeger.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Duizend miljoen bliksembommen en dondergranaten!
Inderdaad, denk dat het zo beter isquote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zei ik ook en toen zei ze "je accepteert het maar, anders ben je maar niet mijn vriendin". Vervolgens een jaar niet met elkaar gesproken. En deze keer vind ik het wel prima dat we elkaar definitief niet meer spreken, als het zo moet.
Ik heb ze allemaalquote:
Als ze er elke dag een uur mee belde, moet het wel goed zijn hequote:Op maandag 26 januari 2009 17:16 schreef dawg het volgende:
Dan heb je het nog lang uitgehouden met haar, of was ze verder wel leuk als vriendin, Rip?
idd dan maar niet zegquote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zei ik ook en toen zei ze "je accepteert het maar, anders ben je maar niet mijn vriendin". Vervolgens een jaar niet met elkaar gesproken. En deze keer vind ik het wel prima dat we elkaar definitief niet meer spreken, als het zo moet.
Kuifje was het enige serie stripboeken die ik wel eens las.quote:
Neuh, ik las die en suske en wiske en storm en nog veel meerquote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kuifje was het enige serie stripboeken die ik wel eens las.
S&W heb ik er ook wel iets van 100 van en een stuk of 10 asterixquote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Suske en Wiske lieverof Asterix, of Cupido.
Nee. Ik heb geen zin om aan de andere kant te zitten, dus doe ik het een ander ook niet aan.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
zouden jullie het aanleggen met een bezet iemand?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel ooit gedaan heb maar ik kwam er pas laat achter dat hij bezet was en ik kende zn vriendin verder niet
En toen het doordrong wat voor lul het eigenlijk was heb ik er toch ook maar een punt achter gezet
Dat dusquote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen zin om aan de andere kant te zitten, dus doe ik het een ander ook niet aan.
Hele simpele en fijne stelregel: behandel iedereen die je tegenkomt op de manier waarop je zelf ook behandeld zou willen worden
QFT.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen zin om aan de andere kant te zitten, dus doe ik het een ander ook niet aan.
Hele simpele en fijne stelregel: behandel iedereen die je tegenkomt op de manier waarop je zelf ook behandeld zou willen worden
Heb nu iets van 90 SW's en 12 Asterixen ofzo denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
S&W heb ik er ook wel iets van 100 van en een stuk of 10 asterix
Asterix en Oblix zijn ook cool. Ik heb alleen niet alle albums gelezen zeker de laatst niet. Jammer is dat eigenlijk want ze zijn best wel leuk.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Suske en Wiske lieverof Asterix, of Cupido.
Met rondborstige dames heb ik ook. Rooie Oortjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
wat mij vooral nog bij staat van stripboeken vroeger is dat er erg veel rondborstige dames waren in sommige
Die waren dan vooral interresant
Ook niet in stripwinkels of comicstores?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb nu iets van 90 SW's en 12 Asterixen ofzo denk ik.![]()
Cupido is Vlaams en kan ik in Nederlandse winkels amper vinden.Die zijn ook zo leuk.
Gaan over de liefde.
Noortjequote:Op maandag 26 januari 2009 17:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met rondborstige dames heb ik ook. Rooie Oortjes.En garfield.
En Noortje.
Hoeveel Suske en Wiskes zijn er eigenlijk?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb nu iets van 90 SW's en 12 Asterixen ofzo denk ik.![]()
Cupido is Vlaams en kan ik in Nederlandse winkels amper vinden.Die zijn ook zo leuk.
Gaan over de liefde.
idd dat vind ik nu ookquote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geloof dat in de nummering begin 300 net is uitgekomen.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel Suske en Wiskes zijn er eigenlijk?
Zou dat werken een liefdesdrankje?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
In het thema van dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |