Dat is veel. Bijna een stripboek voor elke dag in het jaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof dat in de nummering begin 300 net is uitgekomen.
En begint met telling vanaf 65 (of 68?) dus rond de 240 ofzo.
Ze zit nog maar op tweederde..dat schiet dus nog niet echt op.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is veel. Bijna een stripboek voor elke dag in het jaar.
Als je Cupido heet, in je blote kont rondvliegt en liefdespijlen heb, dan wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou dat werken een liefdesdrankje?
Voor de rest van de dagen heb je nog Kuifje, Astrix en Oblix en dan ben je al bijna volgens mij.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze zit nog maar op tweederde..dat schiet dus nog niet echt op.
Ik heb er 180 ongeveerquote:Op maandag 26 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel Suske en Wiskes zijn er eigenlijk?
Die blote kont wil nog wel lukken alleen dat vliegen lukt niet zo goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je Cupido heet, in je blote kont rondvliegt en liefdespijlen heb, dan wel.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet ook nodig eens wat totaal anders met mn haar doen
Wat voor kapsel heb je nu dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
dat nooit
mn vriend zou het ook niet op prijs stellen
En terecht, ik houd ook niet van kortharigen. Er moet wel ergens aan te trekken zijn en het staat veel vrouwelijkerquote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
dat nooit
mn vriend zou het ook niet op prijs stellen
redelijk lang blond haarquote:
Een ander kleurtje misschien. Rood bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
redelijk lang blond haar
beetje in laagjes
En dan nog alle reclame specials en de 'blauwe' reeks, en voor de echt fanaat hoor je ook de oorspronkele a5 editiie van de glunderende gluurder te hebben. (en niet de kleuren versie die later wel op gewoon formaat is uitgebracht)quote:Op maandag 26 januari 2009 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof dat in de nummering begin 300 net is uitgekomen.
En begint met telling vanaf 65 (of 68?) dus rond de 240 ofzo.
Hmmm, lekker!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Duimelot het volgende:
ik ben weer lekker fris en fruitig, heerlijk even onder de douche!
Ik heb ook net gedouchet hoor.....quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb ook net gedouchet hoor.....![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |