quote:Over Danielle !
Spontaan, vrolijk, lekker bijdehand. Naast studeren zijn lol + wijn ook leukoftewel; Carpe Diem
Hoe vaak kijk je in de spiegel als je jezelf opgeeft als je er uitziet zoals dat wijf in de OP.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe diep ben je gezonken wanneer je je als vrouw voor dit soort verkiezingen opgeeft
Even voor de goede orde:quote:Op maandag 26 januari 2009 12:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe vaak kijk je in de spiegel als je jezelf opgeeft als je er uitziet zoals dat wijf in de OP.
Rechtse dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Gaat het om de linkse (die vind ik goed te doen) of die rechtse (met dat hoofd alsof er met een wals overheen is gegaan).
Ik zou het niet weten, maar ze zijn beide kenkellelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Gaat het om de linkse (die vind ik goed te doen) of die rechtse (met dat hoofd alsof er met een wals overheen is gegaan).
.............quote:Op maandag 26 januari 2009 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Rechtse dus.
Ik heb er 1: de hamster eet gezond.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zoek de 10 verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind die linker anders ook niet je-van-het hoor.
quote:
Die kreeg um van mij ! Tot de wielen erin.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind die linker anders ook niet je-van-het hoor.
Wat lief van haar om haar msn neer te zetten: nien_89@hotmail.comquote:Over Janine !
HeeY wat leuk dat je op mijn profiel kijkt ! ~~~~~Ik ben Janine NinOu en ik ben 19 jaar,~~~~~ ik doe mee omdat het me leuk leek en ik wil winnen!! Leuk begin van het jaar !! ~~~~~ Ik werk bij AppieHeijn Emmakade als Bliepmiep waar ik het heel erg naar mn zin heb! Echt lieve collga's (K) ~~~~ k ga deze zomer niet op vakantie omdat ik een arme sloeber ben hahaha alles gaat op aan de huur ensoo ~~~~ Maar daar heb ik het wel voor over!! Want ik heb een heeeeel lief huisje ^^ ~~~~~Maar ik zou ook een fotoshoOt willen doen [h] echt geweldig vind ik dat ~~~~~ En ik heb ook geen ipOd dus ik wil winnen!!! hahaaha~~~~~~ Dus ik ga voor deze wedstrijd!!! YeAhHh ~~~~~~~~ OOWH LIEVE MENSEN WAT ZOU IK GRAAG IN DE TOP 20 WILLEN STAAN!!~~~~~~~ Verder heb ik echt een heel lief hondje Mika, Daar heb ik ook een foto van geplaatst, ~~~~~ een chihuauha/Yorkshire echt mijn schatje en mijn liefste vriendje, ~~~~~ En momenteel ook mn enige schatje hihi~~~~~Verder hou ik heeel erg veel van mn zusjes, broertje, Oma, mama, mijn collega'z en mijn lieve vriendinnetjez Hendrika en Solinah~~~~~ =) nou dat was het wel zon beetje. ********** » HEEL ERG BEDANKT ALS JE OP MIJN STEMT !!. WADEER IK ECHT HEEL ERG ECHT EN JE BENT ECHT EEN SCHAT (k)!!« ************* heel veel Liefs Janine * Oowhja ik heb ook hyves;) -xxx- <3
Nee.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Om dit topic te redden vind ik dat daar pics van geplaatst moeten worden !
Daar kan ik me iets bij voorstellen...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
74569 x bekeken , Hyver sinds 13-02-2006
Naam: My Huong
Ze heeft 1500 vrienden![]()
![]()
Teeeeering.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat lief van haar om haar msn neer te zetten: nien_89@hotmail.com
Even toevoegen, hoor. [ afbeelding ]
Zullen wij die Aziaat samen een bezoekje brengen en haar zo hard pakken dat ze d'r ogen nog wat meer dichtknijpt?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Teeeeering.
Is dit serieus een kandidaat of vis je nou gewoon lelijke wijven van het net af ?
http://www.schoolmeisjevanhetjaar.nl/ => top 10. Ik verzin dit niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Teeeeering.
Is dit serieus een kandidaat of vis je nou gewoon lelijke wijven van het net af ?
Ze ziet er voor een Thai erg do-able uit.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
Zullen wij die Aziaat samen een bezoekje brengen en haar zo hard pakken dat ze d'r ogen nog wat meer dichtknijpt?
Die is nog wel redelijk lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb vragen en ik ben in FB geweest, maar niemand reageert ...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
En mag ik jou even adviseren je postgedrag aan te passen ? Je hebt de laatste dagen dusdanig veel notes gekregen dat je inmiddels op de blacklist staat.
Wanneer je vragen hebt -> Feedback KLB
quote:
Ex collega van me.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
jij hebt weer een msn contact erbij?quote:
http://cid-c124cc65b3a37425.profile.live.com/quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Edwinuss?quote:Edwin zegt:
hey...... alles goed? laat es wat van je hoeren... ik word helemaal gek van je...help me. hihi g v edwin uit leeuwarden
22 uur geleden
Alleen al omdat ze zo typt moet ze aids krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
"laat es wat van je hoeren"quote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[..]
http://cid-c124cc65b3a37425.profile.live.com/
[..]
Edwinuss?
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[..]
http://cid-c124cc65b3a37425.profile.live.com/
[..]
Edwinuss?
quote:Edwin
chauffeur en zo in leeuwarden
Kom we laten haar onze penissen zien via de cam.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alleen al omdat ze zo typt moet ze aids krijgen.
Mevrouw is trouwens ook zo slim om haar mobiele nummer op haar msn space te zetten.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:nee happiej single
Maar misschien doen die niet mee.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een dikke hoax![]()
Alleen in hveen wonen al geilere chicks dan die ik hier heb langs zien komen
Maar dan nog !quote:Op maandag 26 januari 2009 14:26 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Maar misschien doen die niet mee.
Die Aziatische
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb er 1: de hamster eet gezond.
Geil.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
2) Hamster lust geen breezahsquote:Op maandag 26 januari 2009 12:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb er 1: de hamster eet gezond.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:En ik heb ook geen ipOd dus ik wil winnen!!
quote:
Komt omdat er in totaal maar 30 inzendingen waren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef snorfiets het volgende:
WTF
Hoe komt het dan dat zij zo hoog staan?
9 van de 10 meisjes zouden niet eens mijn aandacht trekken, terwijl ik nou echt niet zo'n superzeikerd ben...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:34 schreef rockstah het volgende:
[..]
Komt omdat er in totaal maar 30 inzendingen waren.
Pff ga friesland maar weer bashenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Pas259 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel studerend friesland reageerde!
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:19 schreef CasB het volgende:
LOL, laffing out lout.
Ik maak geen grap hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Pas259 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel studerend friesland reageerde!
quote:"Wij hebben op de hogeschool en MBO-scholen van Leeuwarden promotie gemaakt en via Hyves." Uiteindelijk kwamen er dertig aanmeldingen van meisjes. "Daaruit zijn er tien geselecteerd. Via internet konden mensen stemmen."
en kun je nagaan, dit is ná het uitgebreid photoshoppenquote:
Ja leeuwarden dan heb je et ook ergens overquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ik maak geen grap hoor.Stond op de FP:
[..]
Wtf je hebt gelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en kun je nagaan, dit is ná het uitgebreid photoshoppen
zie onder meer de ogen
ik heb nog even een treffende foto van haar gevonden in andere omstandigheden, zie boven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wtf je hebt gelijk![]()
Kijk die deuk die ze in haar hoofd heeft vlak bij haar oog![]()
Wat de kans groot maakt dat ze ernstig narcistisch is, zeker gezien het aantal foto's dat er van haar staat.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En, welke vind je aantrekkelijker?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:27 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik heb nog even een treffende foto van haar gevonden in andere omstandigheden, zie boven.
Die kin gekquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
De ogen van de linker deden me een beetje aan haar denken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]kut, bier over m'n scherm en de muur erachter
Cindy Crawfordquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:42 schreef SHE het volgende:
Die Aziatische is prachtig!
Weer een typisch geval van ontzettende boeren die denken dat iemand op hun mening zit te wachten.
Post anders ff pics van je vriendin, als je die hebt, eens kijken wat voor Cindy Crawfords jullie op de bank hebben hangen
Boeren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:42 schreef SHE het volgende:
Weer een typisch geval van ontzettende boeren die denken dat iemand op hun mening zit te wachten.
Post anders ff pics van je vriendin, als je die hebt, eens kijken wat voor Cindy Crawfords jullie op de bank hebben hangen
SHE is vet lekker, jeweetz.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef Lakitu het volgende:
Oprotten uit m'n topik, vet varken.Je denkt zeker dat je spang bent omdat een paar kansloze rukkers je in je fobo zitten op te geilen. Hou toch op.
Praat Nederlands, nep neger.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Boeren.![]()
![]()
Oprotten uit m'n topik, vet varken.Je denkt zeker dat je spang bent omdat een paar kansloze rukkers je in je fobo zitten op te geilen. Hou toch op.
Welk deel precies was er niet-Nederlands?quote:
Thanks voor de tip, maar ik kan haar wel hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik jou was zou ik dimme Lakitu.
Dat "vet varken" is vandaag niet in een bijzonder goed humeur
Tip van de baas, jeweetzelf.
Zij is 24/7 ongesteld volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik jou was zou ik dimme Lakitu.
Dat "vet varken" is vandaag niet in een bijzonder goed humeur
Tip van de baas, jeweetzelf.
Ze zit in de overgang, he. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zij is 24/7 ongesteld volgens mij
Studenten klinkt toch minder middelbare school als scholieren ..quote:Op maandag 26 januari 2009 12:14 schreef Lakitu het volgende:
Pluspunt: HBO'ers zijn er eindelijk achter gekomen dat ze scholieren zijn.
Maar ze gaat wel naaktquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze zit in de overgang, he. Dan krijg je dat.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
HeerenveenDat zou eigenlijk de hoofdstad moeten zijn van friesland
Mail het zequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:58 schreef mvt het volgende:
En een groot deel van die meiden komt van de Stenden University???Hoogeschool bekt zeker niet meer goed genoeg.
Valt trouwens helemaal op dat ze allemaal uit die hoek komen. Is dit een soort Friesland/Groningen/Drente promotie actie ofzo. Soort Miss Nederland Noordelijke provinciën en dan dat laatste even niet vermelden.
Lekker mokkelquote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zeg, die wijven schrijven zichzelf in voor zo'n verkiezing, dan is het niet meer dan normaal dat ze gekeurd worden toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:42 schreef SHE het volgende:
Omdat het zo'n internationale school is geworden door het Grand Tour programma (ook Stenden scholen in Quatar en Thailand volgens mij) hebben ze gekozen voor University. Het is eigenlijk een beetje bedrog maar het mag wel want het is immer een University of applied sciencequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:58 schreef mvt het volgende:
En een groot deel van die meiden komt van de Stenden University???Hoogeschool bekt zeker niet meer goed genoeg.
Valt trouwens helemaal op dat ze allemaal uit die hoek komen. Is dit een soort Friesland/Groningen/Drente promotie actie ofzo. Soort Miss Nederland Noordelijke provinciën en dan dat laatste even niet vermelden.
Dat is nou eenmaal waar scholieren op vallenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:32 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal waar scholieren op vallen
We kunnen niet allemaal dezelfde smaak hebben als bazen zoals jij
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:47 schreef J.Herrer het volgende:
Dat laatste
Ze draagt die pet op zn mocro's
Bangkok is vergeven van dit soort schoonheden hoor! En voor twee tientjes WOP je die een hele nacht! Hoef je geeneens moeite voor te doen. Ja een ticket van 600 euries kopen maar dat is het dan.quote:
Ze heeft die pet gewoon heel losjes op d'r hoofd 'liggen' zoals mocors dat ook doen. Daardoor lijkt haar hoofd veel groter dan dat het daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef H.Moody het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat lijkt anders behoorlijk veel op nog een stuk hoofd.
In het noorden wonen sowieso veel lekkere chicks.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een dikke hoax![]()
Alleen in hveen wonen al geilere chicks dan die ik hier heb langs zien komen
Dan moet je alleen oppassen of ''ze'' toevallig geen lul hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Bangkok is vergeven van dit soort schoonheden hoor! En voor twee tientjes WOP je die een hele nacht! Hoef je geeneens moeite voor te doen. Ja een ticket van 600 euries kopen maar dat is het dan.
Suckie suckie 20 dorra.. me so horny, me love you long timequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Bangkok is vergeven van dit soort schoonheden hoor! En voor twee tientjes WOP je die een hele nacht! Hoef je geeneens moeite voor te doen. Ja een ticket van 600 euries kopen maar dat is het dan.
Kijk een kennerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
In het noorden wonen sowieso veel lekkere chicks.
HOAX! Volgens mij heeft ze geen nek.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef H.Moody het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat lijkt anders behoorlijk veel op nog een stuk hoofd.
Gatver, vies wijf!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
HOAX! Volgens mij heeft ze geen nek.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 12:58 schreef mouthman het volgende:
Pedoverkiezing.![]()
Zonder die make-up is het net Casper.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef Lakitu het volgende:
Sanne is Schoolmeisje van het Jaar
[ afbeelding ]
![]()
[..]
![]()
Dit quote ik even.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:04 schreef piekartz87 het volgende:
die Aziaat heb ik wel eens rond zien hobbelen bij mij op school
als je haar stem hoort vind je dr een stuk minder aantrekkelijk hoor.
Haar hyvesquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef Lakitu het volgende:
Sanne is Schoolmeisje van het Jaar
[ afbeelding ]
![]()
[..]
![]()
ga je gangquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |