quote:Over Danielle !
Spontaan, vrolijk, lekker bijdehand. Naast studeren zijn lol + wijn ook leukoftewel; Carpe Diem
Hoe vaak kijk je in de spiegel als je jezelf opgeeft als je er uitziet zoals dat wijf in de OP.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe diep ben je gezonken wanneer je je als vrouw voor dit soort verkiezingen opgeeft
Even voor de goede orde:quote:Op maandag 26 januari 2009 12:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe vaak kijk je in de spiegel als je jezelf opgeeft als je er uitziet zoals dat wijf in de OP.
Rechtse dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Gaat het om de linkse (die vind ik goed te doen) of die rechtse (met dat hoofd alsof er met een wals overheen is gegaan).
Ik zou het niet weten, maar ze zijn beide kenkellelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Gaat het om de linkse (die vind ik goed te doen) of die rechtse (met dat hoofd alsof er met een wals overheen is gegaan).
.............quote:Op maandag 26 januari 2009 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Rechtse dus.
Ik heb er 1: de hamster eet gezond.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zoek de 10 verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind die linker anders ook niet je-van-het hoor.
quote:
Die kreeg um van mij ! Tot de wielen erin.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind die linker anders ook niet je-van-het hoor.
Wat lief van haar om haar msn neer te zetten: nien_89@hotmail.comquote:Over Janine !
HeeY wat leuk dat je op mijn profiel kijkt ! ~~~~~Ik ben Janine NinOu en ik ben 19 jaar,~~~~~ ik doe mee omdat het me leuk leek en ik wil winnen!! Leuk begin van het jaar !! ~~~~~ Ik werk bij AppieHeijn Emmakade als Bliepmiep waar ik het heel erg naar mn zin heb! Echt lieve collga's (K) ~~~~ k ga deze zomer niet op vakantie omdat ik een arme sloeber ben hahaha alles gaat op aan de huur ensoo ~~~~ Maar daar heb ik het wel voor over!! Want ik heb een heeeeel lief huisje ^^ ~~~~~Maar ik zou ook een fotoshoOt willen doen [h] echt geweldig vind ik dat ~~~~~ En ik heb ook geen ipOd dus ik wil winnen!!! hahaaha~~~~~~ Dus ik ga voor deze wedstrijd!!! YeAhHh ~~~~~~~~ OOWH LIEVE MENSEN WAT ZOU IK GRAAG IN DE TOP 20 WILLEN STAAN!!~~~~~~~ Verder heb ik echt een heel lief hondje Mika, Daar heb ik ook een foto van geplaatst, ~~~~~ een chihuauha/Yorkshire echt mijn schatje en mijn liefste vriendje, ~~~~~ En momenteel ook mn enige schatje hihi~~~~~Verder hou ik heeel erg veel van mn zusjes, broertje, Oma, mama, mijn collega'z en mijn lieve vriendinnetjez Hendrika en Solinah~~~~~ =) nou dat was het wel zon beetje. ********** » HEEL ERG BEDANKT ALS JE OP MIJN STEMT !!. WADEER IK ECHT HEEL ERG ECHT EN JE BENT ECHT EEN SCHAT (k)!!« ************* heel veel Liefs Janine * Oowhja ik heb ook hyves;) -xxx- <3
Nee.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Om dit topic te redden vind ik dat daar pics van geplaatst moeten worden !
Daar kan ik me iets bij voorstellen...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
74569 x bekeken , Hyver sinds 13-02-2006
Naam: My Huong
Ze heeft 1500 vrienden![]()
![]()
Teeeeering.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat lief van haar om haar msn neer te zetten: nien_89@hotmail.com
Even toevoegen, hoor. [ afbeelding ]
Zullen wij die Aziaat samen een bezoekje brengen en haar zo hard pakken dat ze d'r ogen nog wat meer dichtknijpt?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Teeeeering.
Is dit serieus een kandidaat of vis je nou gewoon lelijke wijven van het net af ?
http://www.schoolmeisjevanhetjaar.nl/ => top 10. Ik verzin dit niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Teeeeering.
Is dit serieus een kandidaat of vis je nou gewoon lelijke wijven van het net af ?
Ze ziet er voor een Thai erg do-able uit.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
Zullen wij die Aziaat samen een bezoekje brengen en haar zo hard pakken dat ze d'r ogen nog wat meer dichtknijpt?
Die is nog wel redelijk lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb vragen en ik ben in FB geweest, maar niemand reageert ...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
En mag ik jou even adviseren je postgedrag aan te passen ? Je hebt de laatste dagen dusdanig veel notes gekregen dat je inmiddels op de blacklist staat.
Wanneer je vragen hebt -> Feedback KLB
quote:
Ex collega van me.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
jij hebt weer een msn contact erbij?quote:
http://cid-c124cc65b3a37425.profile.live.com/quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Edwinuss?quote:Edwin zegt:
hey...... alles goed? laat es wat van je hoeren... ik word helemaal gek van je...help me. hihi g v edwin uit leeuwarden
22 uur geleden
Alleen al omdat ze zo typt moet ze aids krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
"laat es wat van je hoeren"quote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[..]
http://cid-c124cc65b3a37425.profile.live.com/
[..]
Edwinuss?
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[..]
http://cid-c124cc65b3a37425.profile.live.com/
[..]
Edwinuss?
quote:Edwin
chauffeur en zo in leeuwarden
|