Wat lief van haar om haar msn neer te zetten: nien_89@hotmail.comquote:Over Janine !
HeeY wat leuk dat je op mijn profiel kijkt ! ~~~~~Ik ben Janine NinOu en ik ben 19 jaar,~~~~~ ik doe mee omdat het me leuk leek en ik wil winnen!! Leuk begin van het jaar !! ~~~~~ Ik werk bij AppieHeijn Emmakade als Bliepmiep waar ik het heel erg naar mn zin heb! Echt lieve collga's (K) ~~~~ k ga deze zomer niet op vakantie omdat ik een arme sloeber ben hahaha alles gaat op aan de huur ensoo ~~~~ Maar daar heb ik het wel voor over!! Want ik heb een heeeeel lief huisje ^^ ~~~~~Maar ik zou ook een fotoshoOt willen doen [h] echt geweldig vind ik dat ~~~~~ En ik heb ook geen ipOd dus ik wil winnen!!! hahaaha~~~~~~ Dus ik ga voor deze wedstrijd!!! YeAhHh ~~~~~~~~ OOWH LIEVE MENSEN WAT ZOU IK GRAAG IN DE TOP 20 WILLEN STAAN!!~~~~~~~ Verder heb ik echt een heel lief hondje Mika, Daar heb ik ook een foto van geplaatst, ~~~~~ een chihuauha/Yorkshire echt mijn schatje en mijn liefste vriendje, ~~~~~ En momenteel ook mn enige schatje hihi~~~~~Verder hou ik heeel erg veel van mn zusjes, broertje, Oma, mama, mijn collega'z en mijn lieve vriendinnetjez Hendrika en Solinah~~~~~ =) nou dat was het wel zon beetje. ********** » HEEL ERG BEDANKT ALS JE OP MIJN STEMT !!. WADEER IK ECHT HEEL ERG ECHT EN JE BENT ECHT EEN SCHAT (k)!!« ************* heel veel Liefs Janine * Oowhja ik heb ook hyves;) -xxx- <3
Nee.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Om dit topic te redden vind ik dat daar pics van geplaatst moeten worden !
Daar kan ik me iets bij voorstellen...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
74569 x bekeken , Hyver sinds 13-02-2006
Naam: My Huong
Ze heeft 1500 vrienden![]()
![]()
Teeeeering.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat lief van haar om haar msn neer te zetten: nien_89@hotmail.com
Even toevoegen, hoor. [ afbeelding ]
Zullen wij die Aziaat samen een bezoekje brengen en haar zo hard pakken dat ze d'r ogen nog wat meer dichtknijpt?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Teeeeering.
Is dit serieus een kandidaat of vis je nou gewoon lelijke wijven van het net af ?
http://www.schoolmeisjevanhetjaar.nl/ => top 10. Ik verzin dit niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Teeeeering.
Is dit serieus een kandidaat of vis je nou gewoon lelijke wijven van het net af ?
Ze ziet er voor een Thai erg do-able uit.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
Zullen wij die Aziaat samen een bezoekje brengen en haar zo hard pakken dat ze d'r ogen nog wat meer dichtknijpt?
Die is nog wel redelijk lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb vragen en ik ben in FB geweest, maar niemand reageert ...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
En mag ik jou even adviseren je postgedrag aan te passen ? Je hebt de laatste dagen dusdanig veel notes gekregen dat je inmiddels op de blacklist staat.
Wanneer je vragen hebt -> Feedback KLB
quote:
Ex collega van me.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
jij hebt weer een msn contact erbij?quote:
http://cid-c124cc65b3a37425.profile.live.com/quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Edwinuss?quote:Edwin zegt:
hey...... alles goed? laat es wat van je hoeren... ik word helemaal gek van je...help me. hihi g v edwin uit leeuwarden
22 uur geleden
Alleen al omdat ze zo typt moet ze aids krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
"laat es wat van je hoeren"quote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[..]
http://cid-c124cc65b3a37425.profile.live.com/
[..]
Edwinuss?
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[..]
http://cid-c124cc65b3a37425.profile.live.com/
[..]
Edwinuss?
quote:Edwin
chauffeur en zo in leeuwarden
Kom we laten haar onze penissen zien via de cam.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alleen al omdat ze zo typt moet ze aids krijgen.
Mevrouw is trouwens ook zo slim om haar mobiele nummer op haar msn space te zetten.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:nee happiej single
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |