quote:
2) Hamster lust geen breezahsquote:Op maandag 26 januari 2009 12:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb er 1: de hamster eet gezond.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat lief van haar om haar msn neer te zetten: nien_89@hotmail.com
Even toevoegen, hoor. [ afbeelding ]
quote:En ik heb ook geen ipOd dus ik wil winnen!!
quote:
Komt omdat er in totaal maar 30 inzendingen waren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef snorfiets het volgende:
WTF
Hoe komt het dan dat zij zo hoog staan?
9 van de 10 meisjes zouden niet eens mijn aandacht trekken, terwijl ik nou echt niet zo'n superzeikerd ben...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:34 schreef rockstah het volgende:
[..]
Komt omdat er in totaal maar 30 inzendingen waren.
Pff ga friesland maar weer bashenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Pas259 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel studerend friesland reageerde!
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:19 schreef CasB het volgende:
LOL, laffing out lout.
Ik maak geen grap hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Pas259 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel studerend friesland reageerde!
quote:"Wij hebben op de hogeschool en MBO-scholen van Leeuwarden promotie gemaakt en via Hyves." Uiteindelijk kwamen er dertig aanmeldingen van meisjes. "Daaruit zijn er tien geselecteerd. Via internet konden mensen stemmen."
en kun je nagaan, dit is ná het uitgebreid photoshoppenquote:
Ja leeuwarden dan heb je et ook ergens overquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ik maak geen grap hoor.Stond op de FP:
[..]
Wtf je hebt gelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en kun je nagaan, dit is ná het uitgebreid photoshoppen
zie onder meer de ogen
ik heb nog even een treffende foto van haar gevonden in andere omstandigheden, zie boven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wtf je hebt gelijk![]()
Kijk die deuk die ze in haar hoofd heeft vlak bij haar oog![]()
Wat de kans groot maakt dat ze ernstig narcistisch is, zeker gezien het aantal foto's dat er van haar staat.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
74569 x bekeken , Hyver sinds 13-02-2006
Naam: My Huong
Ze heeft 1500 vrienden![]()
![]()
En, welke vind je aantrekkelijker?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:27 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik heb nog even een treffende foto van haar gevonden in andere omstandigheden, zie boven.
Die kin gekquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
De ogen van de linker deden me een beetje aan haar denken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]kut, bier over m'n scherm en de muur erachter
Cindy Crawfordquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:42 schreef SHE het volgende:
Die Aziatische is prachtig!
Weer een typisch geval van ontzettende boeren die denken dat iemand op hun mening zit te wachten.
Post anders ff pics van je vriendin, als je die hebt, eens kijken wat voor Cindy Crawfords jullie op de bank hebben hangen
Boeren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:42 schreef SHE het volgende:
Weer een typisch geval van ontzettende boeren die denken dat iemand op hun mening zit te wachten.
Post anders ff pics van je vriendin, als je die hebt, eens kijken wat voor Cindy Crawfords jullie op de bank hebben hangen
SHE is vet lekker, jeweetz.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef Lakitu het volgende:
Oprotten uit m'n topik, vet varken.Je denkt zeker dat je spang bent omdat een paar kansloze rukkers je in je fobo zitten op te geilen. Hou toch op.
Praat Nederlands, nep neger.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Boeren.![]()
![]()
Oprotten uit m'n topik, vet varken.Je denkt zeker dat je spang bent omdat een paar kansloze rukkers je in je fobo zitten op te geilen. Hou toch op.
Welk deel precies was er niet-Nederlands?quote:
Thanks voor de tip, maar ik kan haar wel hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik jou was zou ik dimme Lakitu.
Dat "vet varken" is vandaag niet in een bijzonder goed humeur
Tip van de baas, jeweetzelf.
Zij is 24/7 ongesteld volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik jou was zou ik dimme Lakitu.
Dat "vet varken" is vandaag niet in een bijzonder goed humeur
Tip van de baas, jeweetzelf.
Ze zit in de overgang, he. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zij is 24/7 ongesteld volgens mij
Studenten klinkt toch minder middelbare school als scholieren ..quote:Op maandag 26 januari 2009 12:14 schreef Lakitu het volgende:
Pluspunt: HBO'ers zijn er eindelijk achter gekomen dat ze scholieren zijn.
Maar ze gaat wel naaktquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze zit in de overgang, he. Dan krijg je dat.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
HeerenveenDat zou eigenlijk de hoofdstad moeten zijn van friesland
Mail het zequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:58 schreef mvt het volgende:
En een groot deel van die meiden komt van de Stenden University???Hoogeschool bekt zeker niet meer goed genoeg.
Valt trouwens helemaal op dat ze allemaal uit die hoek komen. Is dit een soort Friesland/Groningen/Drente promotie actie ofzo. Soort Miss Nederland Noordelijke provinciën en dan dat laatste even niet vermelden.
Lekker mokkelquote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
74569 x bekeken , Hyver sinds 13-02-2006
Naam: My Huong
Ze heeft 1500 vrienden![]()
![]()
Zeg, die wijven schrijven zichzelf in voor zo'n verkiezing, dan is het niet meer dan normaal dat ze gekeurd worden toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:42 schreef SHE het volgende:
Omdat het zo'n internationale school is geworden door het Grand Tour programma (ook Stenden scholen in Quatar en Thailand volgens mij) hebben ze gekozen voor University. Het is eigenlijk een beetje bedrog maar het mag wel want het is immer een University of applied sciencequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:58 schreef mvt het volgende:
En een groot deel van die meiden komt van de Stenden University???Hoogeschool bekt zeker niet meer goed genoeg.
Valt trouwens helemaal op dat ze allemaal uit die hoek komen. Is dit een soort Friesland/Groningen/Drente promotie actie ofzo. Soort Miss Nederland Noordelijke provinciën en dan dat laatste even niet vermelden.
Dat is nou eenmaal waar scholieren op vallenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:32 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal waar scholieren op vallen
We kunnen niet allemaal dezelfde smaak hebben als bazen zoals jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |