Als ik dat stuk moet geloven ben jij ook een kloon.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
Thanks WJ.![]()
Hoe krijgt Neo het iedere keer voor elkaar om onder een kloon binnen te komen. Mods toch.![]()
Blurk
Edit: Tom was me voor maar ik laat het toch staan.
Sjesus BQ was je al een week op zoekquote:Op zondag 25 januari 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
Thanks WJ.![]()
Hoe krijgt Neo het iedere keer voor elkaar om onder een kloon binnen te komen. Mods toch.![]()
Blurk
Edit: Tom was me voor maar ik laat het toch staan.
Dit soort shit schreef hij dagelijks op het Flabberforum en haalde dat de volgende dag weer weg, editten tot hij er bijna bij neerviel. Deed hij dat maar eens een keer, wat een loser.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef Dementor het volgende:
Als ik dat stuk moet geloven ben jij ook een kloon.
Wat een waanzin.
Nee hoor, viel me gewoon op en griep gehadquote:
Ohh vandaar. Ja de griep is me tot nu toe voorbij gegaan. Whehehe wat een gast die Neo. En vlak Blurk herself niet uitquote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, viel me gewoon op en griep gehad. Alles goed muis?
![]()
Volg je dat gedoe over Huub en Sly op Rocket een beetje?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit soort shit schreef hij dagelijks op het Flabberforum en haalde dat de volgende dag weer weg, editten tot hij er bijna bij neerviel. Deed hij dat maar eens een keer, wat een loser.
Vergis je niet, ik heb meerdere bronnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
Ohh vandaar. Ja de griep is me tot nu toe voorbij gegaan. Whehehe wat een gast die Neo. En vlak Blurk herself niet uit
Ja, ook nog. Ik heb het er maar druk mee. Ga nu bankhangen en zappen. Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:10 schreef Dementor het volgende:
Volg je dat gedoe over Huub en Sly op Rocket een beetje?
Haha later!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ook nog. Ik heb het er maar druk mee. Ga nu bankhangen en zappen. Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker.
Sjesus Fann Wat een potenquote:
Hehehehehe dat topic van Neoquote:Op zondag 25 januari 2009 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
handig als je moet multitasken ........
nah.... ik vind het eigenlijk allemaal maar triest......quote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehehehehe dat topic van NeoVermakelijk
Vind ik ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... ik vind het eigenlijk allemaal maar triest......
te veel mensen mee beschadigd volgens mij....
"en een langspeelplaat is lang...."quote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef Copycat het volgende:
Ik snap allemaal geen hol van wie nu wat en waarom en met wie en hoe. Dat zal allemaal wel.
En het is ook dieptriest, maar de volhardendheid heeft ook wel weer wat komisch. Omdat het het oude, onverstaanbare liedje keer op keer opnieuw is.
En bedreigend en eng.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
"en een langspeelplaat is lang...."
Blaffende honden bijten niet. Zeker niet als je je zo op de kaart zet op een forum. TE duidelijk.quote:
Makkelijk lullen natuurlijk want jij bent zijn obsessie niet. Ik denk dat je anders maar wat graag wil dat die ellende een keer ophoudt en dat je niet denkt in termen als, same old, same old.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
Ik vind het maar een beetje same old song worden.
en hier wil ik mij bij aansluiten........quote:Op zondag 25 januari 2009 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Makkelijk lullen natuurlijk want jij bent zijn obsessie niet. Ik denk dat je anders maar wat graag wil dat die ellende een keer ophoudt en dat je niet denkt in termen als, same old, same old.
Meer wil ik er niet eens meer over kwijt. Bah.
Nou dat was wel eens anders (de posts waarin ik genoemd werd door dat figuur zijn ontelbaar) en ja ik snap ook niet helemaal waarom hij niet gewoon doorgaat met zijn eigen leven ipv te blijven hangen bij zijn eerste online blauwtje.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Makkelijk lullen natuurlijk want jij bent zijn obsessie niet. Ik denk dat je anders maar wat graag wil dat die ellende een keer ophoudt en dat je niet denkt in termen als, same old, same old.
Meer wil ik er niet eens meer over kwijt. Bah.
True! De tyfus voor hem.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou dat was wel eens anders (de posts waarin ik genoemd werd door dat figuur zijn ontelbaar) en ja ik snap ook niet helemaal waarom hij niet gewoon doorgaat met zijn eigen leven ipv te blijven hangen bij zijn eerste online blauwtje.
Maar goed laten we inderdaad over ophouden want hij kickt alleen maar meer op al die aandacht.
maar je zet toch maar effe die link hier.......quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou dat was wel eens anders (de posts waarin ik genoemd werd door dat figuur zijn ontelbaar) en ja ik snap ook niet helemaal waarom hij niet gewoon doorgaat met zijn eigen leven ipv te blijven hangen bij zijn eerste online blauwtje.
Maar goed laten we inderdaad over ophouden want hij kickt alleen maar meer op al die aandacht.
Dat was Beequeenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je zet toch maar effe die link hier.......
dus jij kickt er net zo goed op
en nu ga ik effe strijken
Och mens ik kick er niet op, ik zet die link hier zodat het onder de aandacht komt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je zet toch maar effe die link hier.......
dus jij kickt er net zo goed op
en nu ga ik effe strijken
Toen het over de 100 ging, ben ik mijn interesse verloren. Toch knap hoor. Ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Ik zit terwijl ik naar muziek zit te luisteren die schriftelijke internet soap rondom huub en sly te volgen. Ben er maar druk mee.
Wat kunnen mensen toch dingen neerzetten zeg op die site van Huub. Hele beschuldigingen over en weer.
Ha inderdaad meer dan 2300 berichten tot nu toe.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Toen het over de 100 ging, ben ik mijn interesse verloren. Toch knap hoor. Ik zou het niet kunnen.
Griepquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Ik zit terwijl ik naar muziek zit te luisteren die schriftelijke internet soap rondom huub en sly te volgen. Ben er maar druk mee.
Wat kunnen mensen toch dingen neerzetten zeg op die site van Huub. Hele beschuldigingen over en weer.
Hattssjoeeeeeeeeeequote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Is het veilig om hier te komen? volgens mij heeft de helft hier de griep
Zoenen julliequote:Op zondag 25 januari 2009 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben het altijd tegelijkertijd he?
Doe het me niet aan!quote:
Ik dacht serieus dat je een grapje maakte qua naam .. Maar Donald is je mannetje.. Vandaar je avaquote:Op zondag 25 januari 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe het me niet aan!![]()
Over een paar weken mag het wel, dan is Donald weer op de been en mag ie mij verzorgen
Hij heet niet echt Donald, maar iemand had het hier ooit eens tegen mij over Donald en daar bedoelde hij mijn mannie meequote:Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je een grapje maakte qua naam .. Maar Donald is je mannetje.. Vandaar je ava
Hahahaha snap het ..quote:Op zondag 25 januari 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heet niet echt Donald, maar iemand had het hier ooit eens tegen mij over Donald en daar bedoelde hij mijn mannie mee![]()
Dus het is niet mijn ava vanwege Donald, maar Donald vanwege mijn ava.
Wat een gelul om niets
Had lang geleden een vriend. Don heette hij. Todat meneer een baan kreeg bij een bank. Mijn toenmalige vriend ging erheen voor advies en hij werd er ff op gewezen dat het geen Don meer was . En toen was het ineens Donald ..quote:Op zondag 25 januari 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heet niet echt Donald, maar iemand had het hier ooit eens tegen mij over Donald en daar bedoelde hij mijn mannie mee![]()
Dus het is niet mijn ava vanwege Donald, maar Donald vanwege mijn ava.
Wat een gelul om niets
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:43 schreef dieenebart het volgende:
Kuch kuch, proest...De griep slaat geen enkele laag van de bevolking over.
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:qBscfFy8pgpP0M:http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/05_01/SpitBlair_468x613.jpgquote:
Geklikt en kwam dit tegenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:qBscfFy8pgpP0M:http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/05_01/SpitBlair_468x613.jpg
Wat is datquote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Geklikt en kwam dit tegen![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dat een heel vies voorwerp vind, maar ik ben er nog niet over uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ff nagezocht maar het leeft in de zee. Zoals 100.000 prachtige beesten. Tis wat he?quote:
Beter daar, dan dat het tussen je benen vandaan komtquote:Op zondag 25 januari 2009 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ff nagezocht maar het leeft in de zee. Zoals 100.000 prachtige beesten. Tis wat he?
Een griep virus ziet er ook ongeveer zo uitquote:Op zondag 25 januari 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat een heel vies voorwerp vind, maar ik ben er nog niet over uit.
Uit je buik Alienquote:Op zondag 25 januari 2009 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beter daar, dan dat het tussen je benen vandaan komt
Oh jaquote:
Man man, wat een omhooggevallen bal.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Had lang geleden een vriend. Don heette hij. Todat meneer een baan kreeg bij een bank. Mijn toenmalige vriend ging erheen voor advies en hij werd er ff op gewezen dat het geen Don meer was . En toen was het ineens Donald ..Ik zou het andersom doen
Ik vind het prachtig wat er leeft enzo.. De vreemste vormen en kleuren prachtigquote:
Dat ziet er nou uit als een blurkiequote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn achternaam zat ook niet zo mee in combinatie met Donaldquote:Op zondag 25 januari 2009 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man man, wat een omhooggevallen bal.
Ik zou een Don toch ook erder serieus nemen dan een Donald
Gelukkig beschermen ze het tegenwoordig een beetjequote:Op zondag 25 januari 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig wat er leeft enzo.. De vreemste vormen en kleuren prachtig
Nou doe mij dan maar een haring.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ff nagezocht maar het leeft in de zee. Zoals 100.000 prachtige beesten. Tis wat he?
Duck?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn achternaam zat ook niet zo mee in combinatie met Donald
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik hier weg ben hoef ik mijn ouders nooit meer te zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, moest er ff uit
Gooi het er maar uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, moest er ff uit
Ik geil echt op dat soort dingen.. Kreeftjes die leven in een temeratuur van koken.. Geweldig Kan je zo opvretenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig beschermen ze het tegenwoordig een beetje
Net als koraal, erg mooiMaar dat
![]()
quote:
Dank jequote:
Jeetje Hidi... Das best heftig. Zonder hun had je niks toch?? Ouders hebben het beste met je voor. Al denk je daar als kind (dat blijf je altijd) anders overquote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, moest er ff uit
(ik wist dat het geen goed plan was)
Mooie serie ook, kreeft vissenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geil echt op dat soort dingen.. Kreeftjes die leven in een temeratuur van koken.. Geweldig Kan je zo opvreten
Ik ben helemaal klaar met ze, ff me tijd uitzitten enquote:Op zondag 25 januari 2009 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje Hidi... Das best heftig. Zonder hun had je niks toch?? Ouders hebben het beste met je voor. Al denk je daar als kind (dat blijf je altijd) anders over
Die ken ik nietquote:
O.k. danquote:Op zondag 25 januari 2009 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met ze, ff me tijd uitzitten en
http://dsc.discovery.com/(...)/deadliestcatch.html en hun blog http://blogs.discovery.com/deadliest_catch/quote:
Ja en dat vind ik ruk. Die stoere mannen. Vissie vangen lukt me ook wel. Het gaat me om prachtige creaties wat in de zee leeftquote:Op zondag 25 januari 2009 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://dsc.discovery.com/(...)/deadliestcatch.html en hun blog http://blogs.discovery.com/deadliest_catch/
Stoere mannen ook
idd, of zoals een inktvis alle kleuren aanneemt, er mooiquote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik ruk. Die stoere mannen. Vissie vangen lukt me ook wel. Het gaat me om prachtige creaties wat in de zee leeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat verzin je niet .. Stelletje kwallen
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik ruk. Die stoere mannen. Vissie vangen lukt me ook wel. Het gaat me om prachtige creaties wat in de zee leeft
Dat verzin je niet .. Stelletje kwallen
Als ik jonger was geweest had ik daar mijn beroep van willen makenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, of zoals een inktvis alle kleuren aanneemt, er mooi
Ja daar word je wel ziek van ... Ik hoef het niet iigquote:Op zondag 25 januari 2009 23:43 schreef lies1958 het volgende:
wat zijn er hier veel mensen met griep zeg. Heeft dan niemand een prik gehaald in oktober. Dan wordt je niet ziek zeggen ze.
Prachtigquote:Op zondag 25 januari 2009 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, of zoals een inktvis alle kleuren aanneemt, er mooi
Altijd een lijntje open houden naar je ouders. Je hebt ze en zonder valt niet mee hoor. Onbegrip tussen ouders en kinderen is er zo vaak. Zelfs al je zelf al kinderen hebt kun je het nog af en toe behoorlijk oneens zijn met je eigen ouders.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met ze, ff me tijd uitzitten en
Laat ze zich maar lekker zorgen maken dat ik onder een brug lig, ik ben d'r klaar meequote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Altijd een lijntje open houden naar je ouders. Je hebt ze en zonder valt niet mee hoor. Onbegrip tussen ouders en kinderen is er zo vaak. Zelfs al je zelf al kinderen hebt kun je het nog af en toe behoorlijk oneens zijn met je eigen ouders.
Elke generatie heeft zijn eigen levensstijl en ideeen en dat geeft wel eens verschillen.
Zo waar !!! Maar ik denk dat Hidi zijn ouders het ook zat zijn. Die kant horen we natuurlijk niet. Een beetje ruggengraat mist wel in dit plaatjequote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Altijd een lijntje open houden naar je ouders. Je hebt ze en zonder valt niet mee hoor. Onbegrip tussen ouders en kinderen is er zo vaak. Zelfs al je zelf al kinderen hebt kun je het nog af en toe behoorlijk oneens zijn met je eigen ouders.
Elke generatie heeft zijn eigen levensstijl en ideeen en dat geeft wel eens verschillen.
Jezus zo erg dan.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat ze zicht maar lekker zorgen maken dat ik onder een brug lig, ik ben d'r klaar mee
Tuurlijk zijn zij het zat, maar ik kan niet leven naar hun maatstaven.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo waar !!! Maar ik denk dat Hidi zijn ouders het ook zat zijn. Die kant horen we natuurlijk niet. Een beetje ruggengraat mist wel in dit plaatje
En dat is hun schuldquote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn zij het zat, maar ik kan niet leven naar hun maatstaven.
Ik weet niet hoeveel jaar jij bent maar als je al de volwassen leeftijd hebt maak je voor jezelf je maatstaven.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn zij het zat, maar ik kan niet leven naar hun maatstaven.
Liegen doe ik niet, als ik iets gedaan heb zeg ik direct dat ik het wasquote:Op zondag 25 januari 2009 23:56 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jezus zo erg dan.
Ja ik kan me dat niet voorstellen ben met onze dochters makkelijk in de omgang.Het enige wat ik niet pik is dat ze tegen me liegen maar voor de rest mogen ze alles zeggen tegen me.
Ik zeg ook niet dat het hun schuld isquote:
Zo is dat inderdaad. Ik ben ook wel teruggevallen en beroep gedaan op mijn ouders. Leuk Nee !!! Klote eigenlijk !! Maar wel dankbaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jaar jij bent maar als je al de volwassen leeftijd hebt maak je voor jezelf je maatstaven.
Je kan nooit het leven gaan lijden wat je ouders voor je in petto hebben.
Ik vind hoe oud je ook bent je van je eigen gemaakte fouten moet leren en ik ben er dan als ouder wel om je daarna op te vangen.
Slaap lekker liesjequote:Op maandag 26 januari 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen, moe van het painten.![]()
Slaap lekker Fok!
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?quote:
Weltruste Soury, slaap lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?
trustenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?
Anders crash je bij mijquote:
quote:
Meen het !! oh wat een oen ben ikquote:
Echt heel lief van je, ik ben niet goed in schoonmaken maar ik wil niemand tot last zijn, dusquote:Op maandag 26 januari 2009 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Meen het !! oh wat een oen ben ikKan je schoonmaken
Moet er wel streams zijn he??? Snuggerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is toch de tijd dat iedereen naar de streams keek en daarover ouwehoerde tot(als) ze gingen slapen
Voltooid verleden tijd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is toch de tijd dat iedereen naar de streams keek en daarover ouwehoerde tot(als) ze gingen slapen
Miere(n)neukerquote:
Net als de restquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zojuist een hond verzonnen, en de test gedaan.
Andere baasjes mogen een voorbeeld aan mij nemen.
Nog bedankt voor je uitleg van de bankdruk afbeeldingquote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zojuist een hond verzonnen, en de test gedaan.
Andere baasjes mogen een voorbeeld aan mij nemen.
Jij was gisteren de enige die lachte, dus de uitleg was voor iedereen bedoeld, behalve voor jou.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je uitleg van de bankdruk afbeelding
Ik heb mijn super skill paint maar ff achterwegen gelatenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je uitleg van de bankdruk afbeelding
Ze snappen het gewoon nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij was gisteren de enige die lachte, dus de uitleg was voor iedereen bedoeld, behalve voor jou.
Maar helaas sloeg het ook na de uitleg niet aan.
Ik neig ernaar nog een energiedrankje te nemen (wakkerder dan nu kan ik toch niet worden), en de mensheid te verblijden met een mooi kunstwerk.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn super skill paint maar ff achterwegen gelaten
Laat zien danquote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Helemaal waar . Ik peer umquote:Op maandag 26 januari 2009 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het valt buiten hun voorstellingsvermogen.
Plemp maar vol hoor, kost niets virtuele ruimtequote:Op maandag 26 januari 2009 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik neig ernaar nog een energiedrankje te nemen (wakkerder dan nu kan ik toch niet worden), en de mensheid te verblijden met een mooi kunstwerk.
Bij jou moet je er altijd op klikken, anders is de tekst niet leesbaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
He, ik heb nog meegedaan aan je produkt ontwikkeling . .quote:Op maandag 26 januari 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij was gisteren de enige die lachte, dus de uitleg was voor iedereen bedoeld, behalve voor jou.
Maar helaas sloeg het ook na de uitleg niet aan.
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij jou moet je er altijd op klikken, anders is de tekst niet leesbaar.![]()
Ja, je hebt nog veel 'skill paint' te leren.
Daar heb je gelijk in, het is dus eigenlijk jouw grap die niet begrepen of niet grappig gevonden werd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
He, ik heb nog meegedaan aan je produkt ontwikkeling . .
Hoi SJquote:Op maandag 26 januari 2009 00:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
He, ik heb nog meegedaan aan je produkt ontwikkeling . .
En hoi, natuurlijk
Paint es iets van 'Kilometerheffing' Misschien kan je het combineren met het bankdrukken?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik neig ernaar nog een energiedrankje te nemen (wakkerder dan nu kan ik toch niet worden), en de mensheid te verblijden met een mooi kunstwerk.
Ik ben meer in de stemming voor iets prikkelarms momenteel.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:49 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Paint es iets van 'Kilometerheffing' Misschien kan je het combineren met het bankdrukken?
Wees blij dat het klikbaar isquote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij jou moet je er altijd op klikken, anders is de tekst niet leesbaar.![]()
Ja, je hebt nog veel 'skill paint' te leren.
Klopt, ik zal me er dan ook niet meer mee bemoeien . . .quote:Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het is dus eigenlijk jouw grap die niet begrepen of niet grappig gevonden werd.
Take it easy, take aquote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben meer in de stemming voor iets prikkelarms momenteel.
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben meer in de stemming voor iets prikkelarms momenteel.
Ik vond die toiletrol gemonteerd aan de bank ook een goede vondst hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:51 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Klopt, ik zal me er dan ook niet meer mee bemoeien . . .
Prikkelarmquote:Op maandag 26 januari 2009 00:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Take it easy, take a
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dit voor de 'Verdwijning' isquote:
We zullen moeten wachten totdat we dood zijn. De meeste grote uitvinders en kunstenaars worden pas na hun dood geapricieerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond die toilletrol gemonteerd aan de bank ook een goede vondst hoor.
Maar de populatie niet.
Dus het ligt aan hun, en niet aan ons.
Ja, maar dan leven ze wel voort.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
We zullen moeten wachten totdat we dood zijn. De meeste grote uitvinders en kunstenaars worden pas na hun dood geapricieerd.
Het was nog wel zonder prik . . .quote:
Die lijn had ik nog niet getrokken maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar dan leven ze wel voort.
Ook al is het maar bij een hele kleine groep mensen.
Ohquote:Op maandag 26 januari 2009 00:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Het was nog wel zonder prik . . .
Is 'ie niet in quarantaine gezet door Norton?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kan mijn paint niet vinden, zal wel op een andere pc staan. Gemiste kans
Is dat je knuffel als je naar bed gaat?quote:
Zou best eens kunnenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:01 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is 'ie niet in quarantaine gezet door Norton?
Iets met acht vingersquote:Op maandag 26 januari 2009 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat je knuffel als je naar bed gaat?
Ik ken je paint skills nog niet maar die van mij worden altijd preventief verwijderd.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen![]()
Onder crapware denk ik
Als ik ze open zegt Auto-Protect dat er een aanval isquote:Op maandag 26 januari 2009 01:06 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik ken je paint skills nog niet maar die van mij worden altijd preventief verwijderd.
Is er niet zoiets als een praatgroepje hiervoor? Mijn PC begrijpt mij niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik ze open zegt Auto-Protect dat er een aanval is
Vast welquote:Op maandag 26 januari 2009 01:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is er niet zoiets als een praatgroepje hiervoor? Mijn PC begrijpt mij niet?
Ik zoek het hele huis door, mijn pa heeft ergens een pakje shag verstopt en ik snak naar een shaggiequote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
Is iedereen in slaap gevallen of zitten jullie met z'n allen geboeid naar teleshop te kijken
Je mag van mij wel eentje draaien.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zoek het hele huis door, mijn pa heeft ergens een pakje shag verstopt en ik snak naar een shaggie
Post je shag evenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:31 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je mag van mij wel eentje draaien.
eensch!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Rayman kaart simpelweg het domme 'statement' van Wilders aan om de koran te vergelijken met Mein Kampf. Zoals in DWDD ook al werd gezegd: die Wilders moet heel rap zijn nederige excuses aanbeiden aan de Duitsers.
Denk er nog even over door. In mijn slaap.quote:
GEwoon een kwestie van je virusscanner up to date houden.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Is het veilig om hier te komen? volgens mij heeft de helft hier de griep
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
GEwoon een kwestie van je virusscanner up to date houden.![]()
En goeiemorgen all. Heb ik nog wat gemist?
Scherp, bedankt voor de tipquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
GEwoon een kwestie van je virusscanner up to date houden.![]()
En goeiemorgen all. Heb ik nog wat gemist?
Nu zit ik weer met dat liedje in mijn hoofdquote:
Welk muziekje?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu zit ik weer met dat liedje in mijn hoofd![]()
BedanktOok namens mijn collega's.
Paracetamol, neusspray met xilometha-dinges en hoestdrank inslaan, Boekjes, zacht fruit en beschuitjes, thee, en tissues met balsem.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
Ik begin te hoesten en drukkende hoofdpijn te krijgen. Het zal toch niet.
Oh, die is beter dan die van Ridderrrrrrrrrrrrrr Granietttttttt, Sterker dan ik kannietquote:
Werkenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Paracetamol, neusspray met xilometha-dinges en hoestdrank inslaan, Boekjes, zacht fruit en beschuitjes, thee, en tissues met balsem.
Beterschap!
Ja, dat dacht ik vorige week donderdag en vrijdag ook. Was niet helemaal fit, wat hoofdpijn maar ook niet echt ziek. Dus ik dacht, het gaat aan me voorbij, nou niet dus. Het lijkt alsof zelfs de meest gezonde mensen, die nooit ziek zijn, ook net zo hard gegrepen worden door dit virus.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Werken.
Maar misschien is het een schijnbeweging en waait het weer over.
Meteen stoppen. Vliegen. Klap. 2. Ofzoquote:
Dan zou ik inderdaad dat lijstje van buuv maar in gaan slaan.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Ik heb ook kopzeer en mijn neus begint te druppen. Moet ik nu naar de dokter?
Dr. Oetker, Bernard, Snuggles, Pepper, Simon...
aargh.
Bibber!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Ik heb ook kopzeer en mijn neus begint te druppen. Moet ik nu naar de dokter?
Dr. Oetker, Bernard, Snuggles, Pepper, Simon...
aargh.
Je bent ziek, ga naar huis!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
Nu gaan jullie me allemaal ziek praten. En daar ben ik heel vatbaar voor.
Vorig jaar had ik een griepspuit gekregen en toen werd ik een week later dood- en doodziek. Dus dit jaar dacht ik slimmer te wezen.
Maar vooralsnog ga ik uit van de maandagochtendblues. Ondanks dat mijn oor af en toe pijn doet.
Jij wilt te graagquote:Op maandag 26 januari 2009 11:25 schreef Noek het volgende:
Ja!
Maar ik moet denk ik in een mandje hoor, met een dekentje en warme melk met een anijsblokkie en een witte boterham met aardbeienjam, wel zonder korstjes. Ik ben net ziek geweest. Dat dit zomaar kan in Nederland! Ongehoord!
Misschien een ideetje voor de grieppatienten.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:01 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is 'ie niet in quarantaine gezet door Norton?
Dan krijg je longontsteking en moet je een drainquote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik ga op de brancard buiten roken!
Wat een naam hè, daar breek je je bek toch over.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:44 schreef blomst het volgende:
Hier ook een beetje ziek, maar ik slik oscillococcinum
Of het helpt? Wel is de keelpijn niet doorgezet.
Dat heb ik ook nog thuisliggen, maar dat zal inmiddels wel over de tht datum zijn. Werkte toen wel als een tiet, alhoewel ik een week later alsnog geveld werd. Maar toen was ik gelukkig weer thuis.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:44 schreef blomst het volgende:
Hier ook een beetje ziek, maar ik slik oscillococcinum
Of het helpt? Wel is de keelpijn niet doorgezet.
zelfbedieningquote:Op maandag 26 januari 2009 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een naam hè, daar breek je je bek toch over.
Heb je het in de winkel aangewezen?
voor de keel wel, de hoofdpijn wordt onderdrukt door de brufen, en de snot neus vrij gehouden door de neusdruppelsquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:27 schreef versabommie het volgende:
Morguh!![]()
Kom net mijn nest uitgepleurd, maar denk dat ik er nog maar ff induik!
Ik ook. Hoewel ik er vanmorgen toch wel even uit was.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:27 schreef versabommie het volgende:
Morguh!![]()
Kom net mijn nest uitgepleurd, maar denk dat ik er nog maar ff induik!
Wat gemeen, ik heb hongerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:41 schreef Gert het volgende:
De hele ziek, zwak & misselijk-brigade hiero: beterschap, en anders RIP aan de nabestaanden.![]()
[ afbeelding ]
Is er namaak in omloop?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die nieuwe reclame van M&M's, you can recognize M&M's by the M.
Ha buisjes zeker?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, weer terug van weggeweest.Kind kan weer horen, da's ook vooruitgang.
Is er eigenlijk een rechtstreekse link naar de radio-uitzending van vanavond?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Sly is padje kompleet kwijt en ik dacht dat het niet erger kon.
Ik gebruik deze http://server-14.stream-server.nl:8400/quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een rechtstreekse link naar de radio-uitzending van vanavond?
Ik heb wel zin in wat ramptoerisme.
Die link naar de mediaspeler op NL werkt niet bij mij, en ik ga maar daar niet registreren.
Buisjes zetten is toch behoorlijk pijnlijk voor kiddo's?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Jups! maar merk het nog niet erg. Zijn oor bloedt ook nog een beetje. Altijd lastig bij die kleine om zijn Glue-ears weer schoon te krijgen.
Niet als je met een roesje genarcoost wordtquote:Op maandag 26 januari 2009 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Buisjes zetten is toch behoorlijk pijnlijk voor kiddo's?
Roesje stelt niets voor (denk ik)quote:Op maandag 26 januari 2009 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet als je met een roesje genarcoost wordt
Ja..quote:Op maandag 26 januari 2009 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu op editie-nl.
Werkeloos, wen er maar aan.
Vooral de uitzendbureau's ... We hebben nog niets gehoord, ze waren in vergadering...
Is werkelijk de standaardsmoes.
Doet het nietquote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Seki is nu ook bij Bart op de site. Seki
Wat mafquote:
Zal allemaal best, maar mij kregen ze die "buis" niet meer in.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dit is echt wegweg hoor. Met beademen enzo, en ook naar de uitslaapkamer om weer bij te komen. Het is maar een lichte narcose omdat je na 10 minuten weer wakker mag zijn. Maar echt niet dat je nog wat mee krijgt hoor. En het is ook een hele strijd, die kleine van ons heeft een nogal strijdbaar onderbewustzijn
Ah gelukkig. Zeurende kinderen zijn stom, maar als ze echt pijn hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet als je met een roesje genarcoost wordt
Met welke player speelt ie af. Doet het niet bij mijquote:Op maandag 26 januari 2009 18:42 schreef lies1958 het volgende:
Heel leuk intervieuw van bart met seki. Die man lult echt leuk hoor. Vooral zijn laatste opmerkingen over dgk jaap en huub lag ik van in een deuk.
Tot nu toe vond ik dit wel een van de leukere gesprekken om te zien.
Goed gedaan hoor
wmpquote:Op maandag 26 januari 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Met welke player speelt ie af. Doet het niet bij mij
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Met welke player speelt ie af. Doet het niet bij mij
Die heb ikquote:
Wel irritant dat je hem eerst moet downloaden, maar dan doet ie het wel perfect.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb iknou ja heb ik morgen wat te doen op mijn werk
Ha ha, ja die bakkebaardenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit was wel beste interview van Bart, alleen jammer van dat kapsel met zijn mislukte bakkebaarden.
Via deze link kun je het ook niet openen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:53 schreef Soury het volgende:
Er valt zo niet echt te downloaden![]()
[ afbeelding ]
Speelt hier gewoon in mediaplayer.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:53 schreef Soury het volgende:
Er valt zo niet echt te downloaden![]()
[ afbeelding ]
En elk plukje haar die zichtbaar is, MOET gezien worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha, ja die bakkebaarden![]()
Maar daar kan die jongen ook niks aan doen. Hij komt uit Roelofarendsveen.
Jemig past dat op een rijbewijs.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha, ja die bakkebaarden![]()
Maar daar kan die jongen ook niks aan doen. Hij komt uit Roelofarendsveen.
Volgens mij sloeg Seki de spijker op z'n kop en de Bus is toch al wat jaartjes geleden.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Via deze link kun je het ook niet openen?
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
Inderdaad tot nu toe het beste interview.
"Die Huub, die homootje!"
Hey Cc je moet opschieten je moet naar Poweryogaquote:Op maandag 26 januari 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee ik had die link van jou ook al geprobeerd.. Zat ook even in SHOquote:Op maandag 26 januari 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kappe nouquote:Op maandag 26 januari 2009 19:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij sloeg Seki de spijker op z'n kop en de Bus is toch al wat jaartjes geleden.
Spierpijn?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:04 schreef Copycat het volgende:
1 x.
Ik heb koppijn en spierpijn en soms een beetje oorpijn. Smoezen genoeg.
Jij bent er als de eerste bijquote:Op maandag 26 januari 2009 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de interviews ook op mijn pagina gezet
+ NL radio en elke maandag om 20:00 fok! radio
Was 't maar waar. Gewoon onverklaarbare spierpijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:08 schreef Coos het volgende:
Spierpijn?![]()
Loop je stiekem te lellebellen zonder het ons te vertellen?![]()
Met koffie bedoel je?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent er als de eerste bij
En zolder is nog vrij
Die 2e zin begrijp ik welquote:Op maandag 26 januari 2009 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel, klootviool.
Extra Dark roasted graagquote:
Haar kopje?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alstu!
[ afbeelding ]
Het kopje mag je houden.
Das griep hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was 't maar waar. Gewoon onverklaarbare spierpijn.
Maar het zet niet echt door. Dan heb ik weer nergens last van en dan weer op ene rare plaats spierpijn en dan weer niks en dan weer oorpijn (dat gelukkig wel altijd in mijn oor, stel je voor dat ik opeens oorpijn in mijn oogbal kreeg) en dan weer een stekende koppijn. Die nu dus weer komt opzetten.quote:
Als je snel bent helpt dat osscosssiieieiwydgoosssiequote:Op maandag 26 januari 2009 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het zet niet echt door. Dan heb ik weer nergens last van en dan weer op ene rare plaats spierpijn en dan weer niks en dan weer oorpijn (dat gelukkig wel altijd in mijn oor, stel je voor dat ik opeens oorpijn in mijn oogbal kreeg) en dan weer een stekende koppijn. Die nu dus weer komt opzetten.
Vannacht hopelijk alles uit mijn systeem slapen.
Doe nog es een link alhoewel Nou ja toch maar welquote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
Op fok radio wordt tenminste nog gelult + webcam
http://www.actionradio.nl/Webcamquote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe nog es een link alhoewel Nou ja toch maar wel
Dankquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:28 schreef Soury het volgende:Wel relaxed die muziek.. Motown
I Wish it would rain
Ik zing wel ffquote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het geluid doet het niet bij mij.
Neuh het moet nog beginnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
hoi, heb nu nlradio aanstaan, of heb ik alle actie al gemist?
http://streams.servehttp.com/audio/Actionradio.asxquote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het geluid doet het niet bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |