Wees blij dat het klikbaar isquote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij jou moet je er altijd op klikken, anders is de tekst niet leesbaar.![]()
Ja, je hebt nog veel 'skill paint' te leren.
Klopt, ik zal me er dan ook niet meer mee bemoeien . . .quote:Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het is dus eigenlijk jouw grap die niet begrepen of niet grappig gevonden werd.
Take it easy, take aquote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben meer in de stemming voor iets prikkelarms momenteel.
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben meer in de stemming voor iets prikkelarms momenteel.
Ik vond die toiletrol gemonteerd aan de bank ook een goede vondst hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:51 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Klopt, ik zal me er dan ook niet meer mee bemoeien . . .
Prikkelarmquote:Op maandag 26 januari 2009 00:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Take it easy, take a
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dit voor de 'Verdwijning' isquote:
We zullen moeten wachten totdat we dood zijn. De meeste grote uitvinders en kunstenaars worden pas na hun dood geapricieerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond die toilletrol gemonteerd aan de bank ook een goede vondst hoor.
Maar de populatie niet.
Dus het ligt aan hun, en niet aan ons.
Ja, maar dan leven ze wel voort.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
We zullen moeten wachten totdat we dood zijn. De meeste grote uitvinders en kunstenaars worden pas na hun dood geapricieerd.
Het was nog wel zonder prik . . .quote:
Die lijn had ik nog niet getrokken maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar dan leven ze wel voort.
Ook al is het maar bij een hele kleine groep mensen.
Ohquote:Op maandag 26 januari 2009 00:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Het was nog wel zonder prik . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |