Zo is dat inderdaad. Ik ben ook wel teruggevallen en beroep gedaan op mijn ouders. Leuk Nee !!! Klote eigenlijk !! Maar wel dankbaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jaar jij bent maar als je al de volwassen leeftijd hebt maak je voor jezelf je maatstaven.
Je kan nooit het leven gaan lijden wat je ouders voor je in petto hebben.
Ik vind hoe oud je ook bent je van je eigen gemaakte fouten moet leren en ik ben er dan als ouder wel om je daarna op te vangen.

Slaap lekker liesjequote:Op maandag 26 januari 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen, moe van het painten.![]()
Slaap lekker Fok!

Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?quote:

Weltruste Soury, slaap lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?

trustenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?

Anders crash je bij mijquote:

quote:

Meen het !! oh wat een oen ben ikquote:

Echt heel lief van je, ik ben niet goed in schoonmaken maar ik wil niemand tot last zijn, dusquote:Op maandag 26 januari 2009 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Meen het !! oh wat een oen ben ikKan je schoonmaken

Moet er wel streams zijn he??? Snuggerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is toch de tijd dat iedereen naar de streams keek en daarover ouwehoerde tot(als) ze gingen slapen

Voltooid verleden tijd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is toch de tijd dat iedereen naar de streams keek en daarover ouwehoerde tot(als) ze gingen slapen

Miere(n)neukerquote:

Net als de restquote:

quote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zojuist een hond verzonnen, en de test gedaan.
Andere baasjes mogen een voorbeeld aan mij nemen.

Nog bedankt voor je uitleg van de bankdruk afbeeldingquote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zojuist een hond verzonnen, en de test gedaan.
Andere baasjes mogen een voorbeeld aan mij nemen.

Jij was gisteren de enige die lachte, dus de uitleg was voor iedereen bedoeld, behalve voor jou.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je uitleg van de bankdruk afbeelding

Ik heb mijn super skill paint maar ff achterwegen gelatenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je uitleg van de bankdruk afbeelding

Ze snappen het gewoon nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij was gisteren de enige die lachte, dus de uitleg was voor iedereen bedoeld, behalve voor jou.
Maar helaas sloeg het ook na de uitleg niet aan.

Ik neig ernaar nog een energiedrankje te nemen (wakkerder dan nu kan ik toch niet worden), en de mensheid te verblijden met een mooi kunstwerk.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn super skill paint maar ff achterwegen gelaten

Laat zien danquote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]

Helemaal waar . Ik peer umquote:Op maandag 26 januari 2009 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het valt buiten hun voorstellingsvermogen.

Plemp maar vol hoor, kost niets virtuele ruimtequote:Op maandag 26 januari 2009 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik neig ernaar nog een energiedrankje te nemen (wakkerder dan nu kan ik toch niet worden), en de mensheid te verblijden met een mooi kunstwerk.

Bij jou moet je er altijd op klikken, anders is de tekst niet leesbaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]

He, ik heb nog meegedaan aan je produkt ontwikkeling . .quote:Op maandag 26 januari 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij was gisteren de enige die lachte, dus de uitleg was voor iedereen bedoeld, behalve voor jou.
Maar helaas sloeg het ook na de uitleg niet aan.

quote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij jou moet je er altijd op klikken, anders is de tekst niet leesbaar.![]()
Ja, je hebt nog veel 'skill paint' te leren.

Daar heb je gelijk in, het is dus eigenlijk jouw grap die niet begrepen of niet grappig gevonden werd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
He, ik heb nog meegedaan aan je produkt ontwikkeling . .

Hoi SJquote:Op maandag 26 januari 2009 00:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
He, ik heb nog meegedaan aan je produkt ontwikkeling . .
En hoi, natuurlijk

Paint es iets van 'Kilometerheffing' Misschien kan je het combineren met het bankdrukken?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik neig ernaar nog een energiedrankje te nemen (wakkerder dan nu kan ik toch niet worden), en de mensheid te verblijden met een mooi kunstwerk.

Ik ben meer in de stemming voor iets prikkelarms momenteel.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:49 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Paint es iets van 'Kilometerheffing' Misschien kan je het combineren met het bankdrukken?

Wees blij dat het klikbaar isquote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij jou moet je er altijd op klikken, anders is de tekst niet leesbaar.![]()
Ja, je hebt nog veel 'skill paint' te leren.

Klopt, ik zal me er dan ook niet meer mee bemoeien . . .quote:Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het is dus eigenlijk jouw grap die niet begrepen of niet grappig gevonden werd.

Take it easy, take aquote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben meer in de stemming voor iets prikkelarms momenteel.

quote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben meer in de stemming voor iets prikkelarms momenteel.

Ik vond die toiletrol gemonteerd aan de bank ook een goede vondst hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:51 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Klopt, ik zal me er dan ook niet meer mee bemoeien . . .

Prikkelarmquote:Op maandag 26 januari 2009 00:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Take it easy, take a
[ afbeelding ]

Ik neem aan dat dit voor de 'Verdwijning' isquote:

We zullen moeten wachten totdat we dood zijn. De meeste grote uitvinders en kunstenaars worden pas na hun dood geapricieerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond die toilletrol gemonteerd aan de bank ook een goede vondst hoor.
Maar de populatie niet.
Dus het ligt aan hun, en niet aan ons.

Ja, maar dan leven ze wel voort.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
We zullen moeten wachten totdat we dood zijn. De meeste grote uitvinders en kunstenaars worden pas na hun dood geapricieerd.

Het was nog wel zonder prik . . .quote:

Die lijn had ik nog niet getrokken maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar dan leven ze wel voort.
Ook al is het maar bij een hele kleine groep mensen.

Ohquote:Op maandag 26 januari 2009 00:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Het was nog wel zonder prik . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |