Zo is dat inderdaad. Ik ben ook wel teruggevallen en beroep gedaan op mijn ouders. Leuk Nee !!! Klote eigenlijk !! Maar wel dankbaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jaar jij bent maar als je al de volwassen leeftijd hebt maak je voor jezelf je maatstaven.
Je kan nooit het leven gaan lijden wat je ouders voor je in petto hebben.
Ik vind hoe oud je ook bent je van je eigen gemaakte fouten moet leren en ik ben er dan als ouder wel om je daarna op te vangen.
Slaap lekker liesjequote:Op maandag 26 januari 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen, moe van het painten.![]()
Slaap lekker Fok!
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?quote:
Weltruste Soury, slaap lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?
trustenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?
Anders crash je bij mijquote:
quote:
Meen het !! oh wat een oen ben ikquote:
Echt heel lief van je, ik ben niet goed in schoonmaken maar ik wil niemand tot last zijn, dusquote:Op maandag 26 januari 2009 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Meen het !! oh wat een oen ben ikKan je schoonmaken
Moet er wel streams zijn he??? Snuggerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is toch de tijd dat iedereen naar de streams keek en daarover ouwehoerde tot(als) ze gingen slapen
Voltooid verleden tijd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is toch de tijd dat iedereen naar de streams keek en daarover ouwehoerde tot(als) ze gingen slapen
Miere(n)neukerquote:
Net als de restquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zojuist een hond verzonnen, en de test gedaan.
Andere baasjes mogen een voorbeeld aan mij nemen.
Nog bedankt voor je uitleg van de bankdruk afbeeldingquote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zojuist een hond verzonnen, en de test gedaan.
Andere baasjes mogen een voorbeeld aan mij nemen.
Jij was gisteren de enige die lachte, dus de uitleg was voor iedereen bedoeld, behalve voor jou.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je uitleg van de bankdruk afbeelding
Ik heb mijn super skill paint maar ff achterwegen gelatenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je uitleg van de bankdruk afbeelding
Ze snappen het gewoon nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij was gisteren de enige die lachte, dus de uitleg was voor iedereen bedoeld, behalve voor jou.
Maar helaas sloeg het ook na de uitleg niet aan.
Ik neig ernaar nog een energiedrankje te nemen (wakkerder dan nu kan ik toch niet worden), en de mensheid te verblijden met een mooi kunstwerk.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn super skill paint maar ff achterwegen gelaten
Laat zien danquote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn super skill paint maar ff achterwegen gelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |