Altijd een lijntje open houden naar je ouders. Je hebt ze en zonder valt niet mee hoor. Onbegrip tussen ouders en kinderen is er zo vaak. Zelfs al je zelf al kinderen hebt kun je het nog af en toe behoorlijk oneens zijn met je eigen ouders.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met ze, ff me tijd uitzitten en
Laat ze zich maar lekker zorgen maken dat ik onder een brug lig, ik ben d'r klaar meequote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Altijd een lijntje open houden naar je ouders. Je hebt ze en zonder valt niet mee hoor. Onbegrip tussen ouders en kinderen is er zo vaak. Zelfs al je zelf al kinderen hebt kun je het nog af en toe behoorlijk oneens zijn met je eigen ouders.
Elke generatie heeft zijn eigen levensstijl en ideeen en dat geeft wel eens verschillen.
Zo waar !!! Maar ik denk dat Hidi zijn ouders het ook zat zijn. Die kant horen we natuurlijk niet. Een beetje ruggengraat mist wel in dit plaatjequote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Altijd een lijntje open houden naar je ouders. Je hebt ze en zonder valt niet mee hoor. Onbegrip tussen ouders en kinderen is er zo vaak. Zelfs al je zelf al kinderen hebt kun je het nog af en toe behoorlijk oneens zijn met je eigen ouders.
Elke generatie heeft zijn eigen levensstijl en ideeen en dat geeft wel eens verschillen.
Jezus zo erg dan.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat ze zicht maar lekker zorgen maken dat ik onder een brug lig, ik ben d'r klaar mee
Tuurlijk zijn zij het zat, maar ik kan niet leven naar hun maatstaven.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo waar !!! Maar ik denk dat Hidi zijn ouders het ook zat zijn. Die kant horen we natuurlijk niet. Een beetje ruggengraat mist wel in dit plaatje
En dat is hun schuldquote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn zij het zat, maar ik kan niet leven naar hun maatstaven.
Ik weet niet hoeveel jaar jij bent maar als je al de volwassen leeftijd hebt maak je voor jezelf je maatstaven.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn zij het zat, maar ik kan niet leven naar hun maatstaven.
Liegen doe ik niet, als ik iets gedaan heb zeg ik direct dat ik het wasquote:Op zondag 25 januari 2009 23:56 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jezus zo erg dan.
Ja ik kan me dat niet voorstellen ben met onze dochters makkelijk in de omgang.Het enige wat ik niet pik is dat ze tegen me liegen maar voor de rest mogen ze alles zeggen tegen me.
Ik zeg ook niet dat het hun schuld isquote:
Zo is dat inderdaad. Ik ben ook wel teruggevallen en beroep gedaan op mijn ouders. Leuk Nee !!! Klote eigenlijk !! Maar wel dankbaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jaar jij bent maar als je al de volwassen leeftijd hebt maak je voor jezelf je maatstaven.
Je kan nooit het leven gaan lijden wat je ouders voor je in petto hebben.
Ik vind hoe oud je ook bent je van je eigen gemaakte fouten moet leren en ik ben er dan als ouder wel om je daarna op te vangen.
Slaap lekker liesjequote:Op maandag 26 januari 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen, moe van het painten.![]()
Slaap lekker Fok!
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?quote:
Weltruste Soury, slaap lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |