Zo is dat inderdaad. Ik ben ook wel teruggevallen en beroep gedaan op mijn ouders. Leuk Nee !!! Klote eigenlijk !! Maar wel dankbaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jaar jij bent maar als je al de volwassen leeftijd hebt maak je voor jezelf je maatstaven.
Je kan nooit het leven gaan lijden wat je ouders voor je in petto hebben.
Ik vind hoe oud je ook bent je van je eigen gemaakte fouten moet leren en ik ben er dan als ouder wel om je daarna op te vangen.
Slaap lekker liesjequote:Op maandag 26 januari 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen, moe van het painten.![]()
Slaap lekker Fok!
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?quote:
Weltruste Soury, slaap lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?
trustenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat je maar met rust. Ik ga ook slapen. Maar geen bruggen he?
Anders crash je bij mijquote:
quote:
Meen het !! oh wat een oen ben ikquote:
Echt heel lief van je, ik ben niet goed in schoonmaken maar ik wil niemand tot last zijn, dusquote:Op maandag 26 januari 2009 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Meen het !! oh wat een oen ben ikKan je schoonmaken
Moet er wel streams zijn he??? Snuggerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is toch de tijd dat iedereen naar de streams keek en daarover ouwehoerde tot(als) ze gingen slapen
Voltooid verleden tijd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is toch de tijd dat iedereen naar de streams keek en daarover ouwehoerde tot(als) ze gingen slapen
Miere(n)neukerquote:
Net als de restquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zojuist een hond verzonnen, en de test gedaan.
Andere baasjes mogen een voorbeeld aan mij nemen.
Nog bedankt voor je uitleg van de bankdruk afbeeldingquote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zojuist een hond verzonnen, en de test gedaan.
Andere baasjes mogen een voorbeeld aan mij nemen.
Jij was gisteren de enige die lachte, dus de uitleg was voor iedereen bedoeld, behalve voor jou.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je uitleg van de bankdruk afbeelding
Ik heb mijn super skill paint maar ff achterwegen gelatenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je uitleg van de bankdruk afbeelding
Ze snappen het gewoon nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij was gisteren de enige die lachte, dus de uitleg was voor iedereen bedoeld, behalve voor jou.
Maar helaas sloeg het ook na de uitleg niet aan.
Ik neig ernaar nog een energiedrankje te nemen (wakkerder dan nu kan ik toch niet worden), en de mensheid te verblijden met een mooi kunstwerk.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn super skill paint maar ff achterwegen gelaten
Laat zien danquote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Helemaal waar . Ik peer umquote:Op maandag 26 januari 2009 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het valt buiten hun voorstellingsvermogen.
Plemp maar vol hoor, kost niets virtuele ruimtequote:Op maandag 26 januari 2009 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik neig ernaar nog een energiedrankje te nemen (wakkerder dan nu kan ik toch niet worden), en de mensheid te verblijden met een mooi kunstwerk.
Bij jou moet je er altijd op klikken, anders is de tekst niet leesbaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
He, ik heb nog meegedaan aan je produkt ontwikkeling . .quote:Op maandag 26 januari 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij was gisteren de enige die lachte, dus de uitleg was voor iedereen bedoeld, behalve voor jou.
Maar helaas sloeg het ook na de uitleg niet aan.
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij jou moet je er altijd op klikken, anders is de tekst niet leesbaar.![]()
Ja, je hebt nog veel 'skill paint' te leren.
Daar heb je gelijk in, het is dus eigenlijk jouw grap die niet begrepen of niet grappig gevonden werd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
He, ik heb nog meegedaan aan je produkt ontwikkeling . .
Hoi SJquote:Op maandag 26 januari 2009 00:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
He, ik heb nog meegedaan aan je produkt ontwikkeling . .
En hoi, natuurlijk
Paint es iets van 'Kilometerheffing' Misschien kan je het combineren met het bankdrukken?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik neig ernaar nog een energiedrankje te nemen (wakkerder dan nu kan ik toch niet worden), en de mensheid te verblijden met een mooi kunstwerk.
Ik ben meer in de stemming voor iets prikkelarms momenteel.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:49 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Paint es iets van 'Kilometerheffing' Misschien kan je het combineren met het bankdrukken?
Wees blij dat het klikbaar isquote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij jou moet je er altijd op klikken, anders is de tekst niet leesbaar.![]()
Ja, je hebt nog veel 'skill paint' te leren.
Klopt, ik zal me er dan ook niet meer mee bemoeien . . .quote:Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het is dus eigenlijk jouw grap die niet begrepen of niet grappig gevonden werd.
Take it easy, take aquote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben meer in de stemming voor iets prikkelarms momenteel.
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben meer in de stemming voor iets prikkelarms momenteel.
Ik vond die toiletrol gemonteerd aan de bank ook een goede vondst hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:51 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Klopt, ik zal me er dan ook niet meer mee bemoeien . . .
Prikkelarmquote:Op maandag 26 januari 2009 00:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Take it easy, take a
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dit voor de 'Verdwijning' isquote:
We zullen moeten wachten totdat we dood zijn. De meeste grote uitvinders en kunstenaars worden pas na hun dood geapricieerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond die toilletrol gemonteerd aan de bank ook een goede vondst hoor.
Maar de populatie niet.
Dus het ligt aan hun, en niet aan ons.
Ja, maar dan leven ze wel voort.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
We zullen moeten wachten totdat we dood zijn. De meeste grote uitvinders en kunstenaars worden pas na hun dood geapricieerd.
Het was nog wel zonder prik . . .quote:
Die lijn had ik nog niet getrokken maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar dan leven ze wel voort.
Ook al is het maar bij een hele kleine groep mensen.
Ohquote:Op maandag 26 januari 2009 00:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Het was nog wel zonder prik . . .
Is 'ie niet in quarantaine gezet door Norton?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kan mijn paint niet vinden, zal wel op een andere pc staan. Gemiste kans
Is dat je knuffel als je naar bed gaat?quote:
Zou best eens kunnenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:01 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is 'ie niet in quarantaine gezet door Norton?
Iets met acht vingersquote:Op maandag 26 januari 2009 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat je knuffel als je naar bed gaat?
Ik ken je paint skills nog niet maar die van mij worden altijd preventief verwijderd.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen![]()
Onder crapware denk ik
Als ik ze open zegt Auto-Protect dat er een aanval isquote:Op maandag 26 januari 2009 01:06 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik ken je paint skills nog niet maar die van mij worden altijd preventief verwijderd.
Is er niet zoiets als een praatgroepje hiervoor? Mijn PC begrijpt mij niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik ze open zegt Auto-Protect dat er een aanval is
Vast welquote:Op maandag 26 januari 2009 01:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is er niet zoiets als een praatgroepje hiervoor? Mijn PC begrijpt mij niet?
Ik zoek het hele huis door, mijn pa heeft ergens een pakje shag verstopt en ik snak naar een shaggiequote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
Is iedereen in slaap gevallen of zitten jullie met z'n allen geboeid naar teleshop te kijken
Je mag van mij wel eentje draaien.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zoek het hele huis door, mijn pa heeft ergens een pakje shag verstopt en ik snak naar een shaggie
Post je shag evenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:31 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je mag van mij wel eentje draaien.
eensch!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Rayman kaart simpelweg het domme 'statement' van Wilders aan om de koran te vergelijken met Mein Kampf. Zoals in DWDD ook al werd gezegd: die Wilders moet heel rap zijn nederige excuses aanbeiden aan de Duitsers.
Denk er nog even over door. In mijn slaap.quote:
GEwoon een kwestie van je virusscanner up to date houden.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Is het veilig om hier te komen? volgens mij heeft de helft hier de griep
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
GEwoon een kwestie van je virusscanner up to date houden.![]()
En goeiemorgen all. Heb ik nog wat gemist?
Scherp, bedankt voor de tipquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
GEwoon een kwestie van je virusscanner up to date houden.![]()
En goeiemorgen all. Heb ik nog wat gemist?
Nu zit ik weer met dat liedje in mijn hoofdquote:
Welk muziekje?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu zit ik weer met dat liedje in mijn hoofd![]()
BedanktOok namens mijn collega's.
Paracetamol, neusspray met xilometha-dinges en hoestdrank inslaan, Boekjes, zacht fruit en beschuitjes, thee, en tissues met balsem.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
Ik begin te hoesten en drukkende hoofdpijn te krijgen. Het zal toch niet.
Oh, die is beter dan die van Ridderrrrrrrrrrrrrr Granietttttttt, Sterker dan ik kannietquote:
Werkenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Paracetamol, neusspray met xilometha-dinges en hoestdrank inslaan, Boekjes, zacht fruit en beschuitjes, thee, en tissues met balsem.
Beterschap!
Ja, dat dacht ik vorige week donderdag en vrijdag ook. Was niet helemaal fit, wat hoofdpijn maar ook niet echt ziek. Dus ik dacht, het gaat aan me voorbij, nou niet dus. Het lijkt alsof zelfs de meest gezonde mensen, die nooit ziek zijn, ook net zo hard gegrepen worden door dit virus.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Werken.
Maar misschien is het een schijnbeweging en waait het weer over.
Meteen stoppen. Vliegen. Klap. 2. Ofzoquote:
Dan zou ik inderdaad dat lijstje van buuv maar in gaan slaan.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Ik heb ook kopzeer en mijn neus begint te druppen. Moet ik nu naar de dokter?
Dr. Oetker, Bernard, Snuggles, Pepper, Simon...
aargh.
Bibber!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Ik heb ook kopzeer en mijn neus begint te druppen. Moet ik nu naar de dokter?
Dr. Oetker, Bernard, Snuggles, Pepper, Simon...
aargh.
Je bent ziek, ga naar huis!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
Nu gaan jullie me allemaal ziek praten. En daar ben ik heel vatbaar voor.
Vorig jaar had ik een griepspuit gekregen en toen werd ik een week later dood- en doodziek. Dus dit jaar dacht ik slimmer te wezen.
Maar vooralsnog ga ik uit van de maandagochtendblues. Ondanks dat mijn oor af en toe pijn doet.
Jij wilt te graagquote:Op maandag 26 januari 2009 11:25 schreef Noek het volgende:
Ja!
Maar ik moet denk ik in een mandje hoor, met een dekentje en warme melk met een anijsblokkie en een witte boterham met aardbeienjam, wel zonder korstjes. Ik ben net ziek geweest. Dat dit zomaar kan in Nederland! Ongehoord!
Misschien een ideetje voor de grieppatienten.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:01 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is 'ie niet in quarantaine gezet door Norton?
Dan krijg je longontsteking en moet je een drainquote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik ga op de brancard buiten roken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |