Is 'ie niet in quarantaine gezet door Norton?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kan mijn paint niet vinden, zal wel op een andere pc staan. Gemiste kans
Is dat je knuffel als je naar bed gaat?quote:
Zou best eens kunnenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:01 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is 'ie niet in quarantaine gezet door Norton?
Iets met acht vingersquote:Op maandag 26 januari 2009 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat je knuffel als je naar bed gaat?
Ik ken je paint skills nog niet maar die van mij worden altijd preventief verwijderd.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen![]()
Onder crapware denk ik
Als ik ze open zegt Auto-Protect dat er een aanval isquote:Op maandag 26 januari 2009 01:06 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik ken je paint skills nog niet maar die van mij worden altijd preventief verwijderd.
Is er niet zoiets als een praatgroepje hiervoor? Mijn PC begrijpt mij niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik ze open zegt Auto-Protect dat er een aanval is
Vast welquote:Op maandag 26 januari 2009 01:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is er niet zoiets als een praatgroepje hiervoor? Mijn PC begrijpt mij niet?
Ik zoek het hele huis door, mijn pa heeft ergens een pakje shag verstopt en ik snak naar een shaggiequote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
Is iedereen in slaap gevallen of zitten jullie met z'n allen geboeid naar teleshop te kijken
Je mag van mij wel eentje draaien.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zoek het hele huis door, mijn pa heeft ergens een pakje shag verstopt en ik snak naar een shaggie
Post je shag evenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:31 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je mag van mij wel eentje draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |