Scherp, bedankt voor de tipquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
GEwoon een kwestie van je virusscanner up to date houden.![]()
En goeiemorgen all. Heb ik nog wat gemist?
Nu zit ik weer met dat liedje in mijn hoofdquote:
Welk muziekje?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu zit ik weer met dat liedje in mijn hoofd![]()
BedanktOok namens mijn collega's.
Paracetamol, neusspray met xilometha-dinges en hoestdrank inslaan, Boekjes, zacht fruit en beschuitjes, thee, en tissues met balsem.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
Ik begin te hoesten en drukkende hoofdpijn te krijgen. Het zal toch niet.
Oh, die is beter dan die van Ridderrrrrrrrrrrrrr Granietttttttt, Sterker dan ik kannietquote:
Werkenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Paracetamol, neusspray met xilometha-dinges en hoestdrank inslaan, Boekjes, zacht fruit en beschuitjes, thee, en tissues met balsem.
Beterschap!
Ja, dat dacht ik vorige week donderdag en vrijdag ook. Was niet helemaal fit, wat hoofdpijn maar ook niet echt ziek. Dus ik dacht, het gaat aan me voorbij, nou niet dus. Het lijkt alsof zelfs de meest gezonde mensen, die nooit ziek zijn, ook net zo hard gegrepen worden door dit virus.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Werken.
Maar misschien is het een schijnbeweging en waait het weer over.
Meteen stoppen. Vliegen. Klap. 2. Ofzoquote:
Dan zou ik inderdaad dat lijstje van buuv maar in gaan slaan.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Ik heb ook kopzeer en mijn neus begint te druppen. Moet ik nu naar de dokter?
Dr. Oetker, Bernard, Snuggles, Pepper, Simon...
aargh.
Bibber!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Ik heb ook kopzeer en mijn neus begint te druppen. Moet ik nu naar de dokter?
Dr. Oetker, Bernard, Snuggles, Pepper, Simon...
aargh.
Je bent ziek, ga naar huis!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
Nu gaan jullie me allemaal ziek praten. En daar ben ik heel vatbaar voor.
Vorig jaar had ik een griepspuit gekregen en toen werd ik een week later dood- en doodziek. Dus dit jaar dacht ik slimmer te wezen.
Maar vooralsnog ga ik uit van de maandagochtendblues. Ondanks dat mijn oor af en toe pijn doet.
Jij wilt te graagquote:Op maandag 26 januari 2009 11:25 schreef Noek het volgende:
Ja!
Maar ik moet denk ik in een mandje hoor, met een dekentje en warme melk met een anijsblokkie en een witte boterham met aardbeienjam, wel zonder korstjes. Ik ben net ziek geweest. Dat dit zomaar kan in Nederland! Ongehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |